Jij bent ook een kippetje.quote:
Corrie heeft meer credits dan jij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat???? Jullie hakken steeds op haar in. En nu heb ik het gedaan?
Klopt alleen de aller grootste worden geroast.quote:Op zondag 8 september 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft meer credits dan jij.
als je alleen 1 keer per topic iets doms komt roepen dan mag je achter hexje in de rij gaan staanquote:
ja lul er maar overheen met je razende mierentettenquote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef hexje het volgende:
Ik ben het met karina eens. Ik ken geen van de gasten. De grappen komen dan echt niet aan. Ik probeer het nog even.
Die moet ik zien.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Om 23:45 komt er weer een Topfilm op RTL7.
Dinocroc (2004) - IMDb
2.8,.
Die moet ik zien.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Dinocroc (2004) - IMDb
2.8,.
Nog eentje dan voor jou. Jullie begonnen met Corrie topicsquote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je alleen 1 keer per topic iets doms komt roepen dan mag je achter hexje in de rij gaan staan
Dit is de sp3c & Spec show met Corrie als tafeldame.quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nog eentje dan voor jou. Jullie begonnen met Corrie topics![]()
![]()
ja dat is ook gelij kde laatste keerquote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Waar is Corrie eigenlijk?
Zitten we het voor haar op te nemen schittert ze door afwezigheid.
Ik ben dan ook van de DWDD topics.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is de sp3c & Spec show met Corrie als tafeldame.
Dank voor deze toptip, dergelijke films kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Dinocroc (2004) - IMDb
2.8,.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Waar is Corrie eigenlijk?
Zitten we het voor haar op te nemen schittert ze door afwezigheid.
Ik zag de (vorige inmiddels) TT en had het er even mee gehad. Maar jullie zijn toch best lief zie ik nuquote:
wat een homo ben je ookquote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik zag de (vorige inmiddels) TT en had het er even mee gehad. Maar jullie zijn toch best lief zie ik nu
jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja mijn irritatiegrens ligt nogal laagEn de kast is ook nogal laag.
Ik heb nog een hele hoge, pak ik die volgende keerquote:Op zondag 8 september 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Dan ga je maar een keer met je maat 36 naar Ikea.
Trusten sp3cquote:Op zondag 8 september 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
nou
het is wat he Cor?
ik ga ervan slapen ofzo tot morgen
Mannen die op je schoenen lettenquote:Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Corrie had Asics met klittenband.
.
Het ging erover dat Liesje zei dat mannen nergens op letten.quote:
Oh ik weet wel dat 'jullie' ergens op letten maar op schoenen had ik niet verwacht.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging erover dat Liesje zei dat mannen nergens op letten.
Dat klopt dus niet. Maar dat weten jullie niet want jullie hebben nog niet eens op tennis gezeten.
Had je al eens verteld. Zou ik niet te tof mee gaan doen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En heel toevallig heb ik vroeger wel op tennis gezeten.
Dan moet je niet zeggen dat ik niet op tennis heb gezeten he. En het was maar voor een blauwe maandag, ik kon er geen klap van.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je al eens verteld. Zou ik niet te tof mee gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |