Hoe kansloos ben jij, eigenlijk? Volgens mij behoorlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.
Alleen maar 1 op 1 meeten en niet naar KLB meets durven.
Idd dimi verklaar je nader...quote:
Nou zoals je ziet wordt er helemaal niet genaaid!! Ik ben er ingeluisd Dima!quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Zegt diegene die zich laat naaien voor cashmoney en gaat gluren op meets.!
Is maar net goed.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet wordt er helemaal niet genaaid!! Ik ben er ingeluisd Dima!
Je hoeft me niet te betalen, hoor. Je had het ook gewoon kunnen vragen, gr grquote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet wordt er helemaal niet genaaid!! Ik ben er ingeluisd Dima!
Wiens kloon ben jij?quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben jij, eigenlijk? Volgens mij behoorlijk.
Hoerenlopen is ook echt iets voor wanhopige, kansloze kerels met niet veel - of weinig - keuze.
mwoah, de mannen die ik er zie komen zien er over het algemeen niet kansloos uit. Wel oud en welgesteld.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Hoerenlopen is ook echt iets voor wanhopige, kansloze kerels met niet veel - of weinig - keuze.
Dat is kutsmegma.quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe verklaar je dan dat witte randje op de dildo dan wanneer ze zichzelf aan het dildo'en zijn?? Dat is gewoon kutvocht, sommige hebben iets meer kutvocht dan anderen. Ik heb niet over liters en liters melk hè...
Ik help je wel even.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan even geen goede comeback verzinnen.
Zin om wat kutsmegma aan te maken? Noem maar een tijd en plaats. Liefst privé bericht a.u.b.quote:
hulde voor deze mooie OPquote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende:
Eenzaamheid; het is een woord dat menig FOK!er maar al te goed kent. Er wordt nogal lacherig gedaan over vermeende zolderkamers, eeuwige maagdelijkheid en een gebrek aan vrienden, maar we weten allemaal dat deze zaken het lot zijn van elke FOK!er die meer dan 10 posts per dag maakt. Vooral het leven van de gemiddelde slowchatbezoeker wordt geregisseerd door afgunst en afzondering. De verbittering die hiermee gepaard gaat, zorgt voor de zure ondertoon die vooral hier in KLB dominant met de scepter zwaait.
Ikzelf ben over het algemeen tevreden over mijn sociale leven, hoewel ook ik mijn ups en downs ken. Deze week zat ik in een dal; het meisje waarmee ik date blijkt de vruchten van haar lichaam door meerdere mannen te laten plukken. Erg teleurstellend moet ik zeggen. Bovendien is mijn vakantie net voorbij, dit initieert een periode waarin ik me traditioneel wat minder voel.
Vandaar dat ik gisteren met wat vrienden naar de hoeren ging om even stoom af te blazen. Niet naar zo'n raamhoer, maar naar een chique etablissement met classy, lieve vrouwen die simpelweg een paar verkeerde afslagen in hun leven hebben genomen. Ik nam een 23-jarige snol mee naar de daarvoor bestemde kamer en hoewel ik met heel mijn hart die hoer als een oude zwerfkat bij het nekvel wilde grijpen, op het bed wilde gooien en zonder enige affectie in haar kut wilde neuken, bleek ik mijn ware aard als tedere charmeur niet uit te kunnen schakelen. Ik begon met zoentjes in haar nek , en ging langzaam naar onder. Niet omdat ik dat zelf fijn vond, maar omdat mijn moeder me als een nette jongen heeft opgevoed.
Bouwvakkers die mijn stoep komen plaveien, krijgen ook altijd een kop koffie en een stroopwafel. Puur uit beleefdheid. Vanuit hetzelfde oogpunt wilde ik deze hoer ook even beffen voordat ik mijn seksuele frustraties op haar zou botvieren. Eerst even ontspannen voordat ik haar aan het werk zet. Dus ik nader haar kut, roept die hoer dat ik 20 euro extra moest betalen om haar te mogen beffen.
Ik stop dus abrupt met mijn tongverwennerij en ramde in één keer mijn vleeslul naar binnen om haar een lesje te leren. Ze leek zich even te verslikken van schrik, dus dat was wel gelukt geloof ik. Waarom zou je extra moeten betalen om iemand te mogen beffen? Dat is hetzelfde als twintig euro moeten betalen om daarna nog even haar vloer te mogen stofzuigen. Daar heb ik zelf toch helemaal geen plezier aan.Bovendien had ik al 150 euro voor een uur betaald.
Die hoeren hebben tegenwoordig teveel noten op hun zang gekregen. Tijd om nog wat meer schuchtere dames uit het Oostblok te halen, al dan niet tegen hun zin. Want op deze manier wordt de hobby van veel Nederlandse mannen vergald door een paar hautaine hoeren.
op een dag,quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef HSG het volgende:
Een vrouw beffen waar al honderden mannen overheen zijn gegaan.
Kankerzooi.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende:
Ik begon met zoentjes in haar nek , en ging langzaam naar onder. Niet omdat ik dat zelf fijn vond, maar omdat mijn moeder me als een nette jongen heeft opgevoed.
Kom jij er zo vaak? Als je heengaat ben je per definitie kansloos imo. Het heeft iets heel treurigs imo om te betalen voor seks. Maar ik kan het oprecht begrijpen van personen die niet erg sociaal zijn in de omgang en contact met mensen moeilijk vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, de mannen die ik er zie komen zien er over het algemeen niet kansloos uit. Wel oud en welgesteld.
nee, ik woon naast zo'n pleintje dus ik fiets er meerdere keren per dag langsquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Kom jij er zo vaak? Als je heengaat ben je per definitie kansloos imo. Het heeft iets heel treurigs imo om te betalen voor seks. Maar ik kan het oprecht begrijpen van personen die niet erg sociaal zijn in de omgang en contact met mensen moeilijk vinden.
Maatschappelijk geindoctrineerd zijn en denken dat naar de hoeren gaan alleen voor lelijkerds is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Misschien ben je heel knap. Mij hoor je niet over uiterlijk. Maar het is mij wel duidelijk dat er sociaal iets niet goed zit en dat het op gebied van de vrouwen niet wil vlotten. En dat staat weer in verband met sociaal zijn, vlotte babbel, niet zoveel uitvoeren (dus in feite geen sociaal leven hebben).quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Maatschappelijk geindoctrineerd zijn en denken dat naar de hoeren gaan alleen voor lelijkerds is.Als je gewoon eens lekker zin hebt om te neuken zonder gezeik, wat is er dan mis mee om naar de hoeren te gaan? Jammer dat mensen niet meer zelf kunnen nadenken, maar alleen maar afgaan op maatschappelijke stigma's.
Jij bent zeker ook tegen harddrugs.
Wat is er nu weer mis mee om tegen harddrugs te zijn?quote:
Ik heb vrijdag een date met een erg leuk meisje, daarbij ken jij me helemaal niet. Dus nog een keer: Je gewauwel is nergens op gebaseerd behalve maatschappelijke stigma's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Misschien ben je heel knap. Mij hoor je niet over uiterlijk. Maar het is mij wel duidelijk dat er sociaal iets niet goed zit en dat het op gebied van de vrouwen niet wil vlotten. En dat staat weer in verband met sociaal zijn, vlotte babbel, niet zoveel uitvoeren (dus in feite geen sociaal leven hebben).
Ligt eraan vanuit welke overtuiging je het doet, maar 90% van de drugshaters roepen moord en brand als er een pilletje wordt geslikt en drinken lachend een krat bier leeg in het weekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis mee om tegen harddrugs te zijn?
Er zijn ook goedkope hoertjes hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:40 schreef dustbrain het volgende:
Ik zou echt nooit naar een hoer gaan in normale toestand. Hoe fucked up moet je je wel niet voelen dat je zoveel geld er doorheen hebt geknald voor een random wijf.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Denken dat mannen het leuk vinden om te beffen.
Zelfde met pijpenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:22 schreef tetouaribo het volgende:
beffen![]()
Zo iets doe je alleen bij de vrouw waar je je de rest van je leven mee wilt zijn. En anders gaat het feestje mooi niet door.
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?quote:
Sowieso seksquote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?
Soberso langere relatie's.
Jijwel.nl schoenenteefquote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?
Soberso langere relatie's.
Awhh, voel je je zo afgewezen dat je alles hier moet pleuren?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd je zou maar 6x per dag seks hebben pwieuw.
Gelukkig ben ik nog maagd.
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd je zou maar 6x per dag seks hebben pwieuw.
Gelukkig ben ik nog maagd.
Nou ja vorige keer ging ik idd een tikkeltje te ver, mijn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, voel je je zo afgewezen dat je alles hier moet pleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |