Hey, had gekund. Op het station zijn er vast wel wc's enzo.quote:
Niks station, was naar een gewone bushalte.quote:Op maandag 9 september 2013 14:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hey, had gekund. Op het station zijn er vast wel wc's enzo.
Maar ik moet maar ophouden denk ik, rare praat voor op de maandagmiddag.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks station, was naar een gewone bushalte.
Kan je me even verlichten?quote:Op maandag 9 september 2013 14:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm... maar wanneer is het moment dan dat je moet je overstappen van beffen naar pik..
Van beffen met vingers komen meisjes toch sneller klaar? Maar daar zegt iedereen hoeft maar paar minuten te duren en dan willen ze pik.
Als man geniet je pas bij het beffen als je meisje aan het plafond hangt van het genot!quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Dearest het volgende:
Dingen doen tijdens de seks die je puur voor het genot van de ander doet terwijl je er zelf geen bal aan vindtDan kan je het net zo goed niet doen, geloof me, als jij er niet van geniet om iemand te beffen is er voor dat meisje/die vrouw ook geen fuck aan
Heeft TS jou achterlangs vaginaal gepenetreerd, terwijl jij met klamme handjes voorovergebogen tegen een matige advertentie op het grote glas leunde, in flitsen denkend aan je trouwe vriendje?quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks station, was naar een gewone bushalte.
Geldt niet voor mij. En volgens mij moet jij iets minder in 'honken' denken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Kan je me even verlichten?
Gast. Chai is een net meisje. Die zou zoiets nooit doen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Weka het volgende:
[..]
Heeft TS jou achterlangs vaginaal gepenetreerd, terwijl jij met klamme handjes voorovergebogen tegen een matige advertentie op het grote glas leunde, in flitsen denkend aan je trouwe vriendje?
Niet eens per se alfa's, maar gewoon normale mannen. Dat is toch wel de helft van de lol. Maar bij een hoer ga je toch juist om even alleen maar aan jezelf te denken? Sowieso vrij optimistisch om te denken, dat jij nou diegene gaat zijn bij wie ze het helemaal geweldig vindt.quote:Op maandag 9 september 2013 12:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Zou hij het dan niet doen? [ afbeelding ]
Geloof me echte alpha's genieten vaak van de seks als ze de vrouw laten genieten, maar ik zal vast heel wat nieuws hier vertellen met die egte zolderkamer maagden hier.
Het is toch leuk om een lekker wijf te laten kreunen van genot.quote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet eens per se alfa's, maar gewoon normale mannen. Dat is toch wel de helft van de lol. Maar bij een hoer ga je toch juist om even alleen maar aan jezelf te denken? Sowieso vrij optimistisch om te denken, dat jij nou diegene gaat zijn bij wie ze het helemaal geweldig vindt.
en dan naar de hoeren gaanquote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is toch leuk om een lekker wijf te laten kreunen van genot.Ik zou daar zeker een hardere erectie van krijgen dan dat een lekker wijf beetje verveeld op haar rug ligt.
Een mede-bi van mijn leeftijd.. Waar gaat het heen met de wereld.quote:
waarom zat jij te fokken in de pauzequote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een mede-bi van mijn leeftijd.. Waar gaat het heen met de wereld.
Ken ik u?quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef blow... het volgende:
[..]
waarom zat jij te fokken in de pauze
shit misluktquote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zat niet te fokken tijdens de pauze.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef Euribob het volgende:
[..]paybackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
Maar ik vind dat je ondertussen wel uit de kast kan komen gast, het is echt overduidelijk nu.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je ondertussen wel uit de kast kan komen gast, het is echt overduidelijk nu.
Iedereen weet het ook al gewoon, dus zeg je vriendinnen nu eindelijk eens wat je op je hart hebt.
Het punt is dat je bij een hoer al betaalt zodat ze kan doen alsof ze het geweldig vindt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is toch leuk om een lekker wijf te laten kreunen van genot.Ik zou daar zeker een hardere erectie van krijgen dan dat een lekker wijf beetje verveeld op haar rug ligt.
sowieso hoerenquote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Het punt is dat je bij een hoer al betaalt zodat ze kan doen alsof ze het geweldig vindt.
Ook niet verkeerd, maar hoeren hebben natuurlijk wel zo hun voordelen ten opzichte van hoerige meisjes.quote:
Ja maar als dan de vele kutvocht afscheiding achterblijft is wel jammer. Ik vind dat zo geil als een meisje veel cream afscheid.quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Het punt is dat je bij een hoer al betaalt zodat ze kan doen alsof ze het geweldig vindt.
ik vind meisjes die zich hoerig kleden echt fantastischquote:Op maandag 9 september 2013 22:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd, maar hoeren hebben natuurlijk wel zo hun voordelen ten opzichte van hoerige meisjes.
Dat stoppen ze er van tevoren in, he. Is niet echt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja maar als dan de vele kutvocht afscheiding achterblijft is wel jammer. Ik vind dat zo geil als een meisje veel cream afscheid.
Nee is wel echt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat stoppen ze er van tevoren in, he. Is niet echt.
quote:
sorry ik heb iets minder ervaring dan jijquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dom lacht maar ik kan echt wel fake van real onderscheiden.
jij blijft me echt continu verbazen hequote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn ervaring is dat bij Zuid-Amerikaanse vrouwen de cream wat prominenter aanweziger is dan bij rest van de wereld.
glijmiddel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe verklaar je dan dat witte randje op de dildo dan wanneer ze zichzelf aan het dildo'en zijn?? Dat is gewoon kutvocht, sommige hebben iets meer kutvocht dan anderen. Ik heb niet over liters en liters melk hè...
Nee gebruiken ze niet. Ik zie het ook echt uit de vagina druppelen wanneer ze klaar gekomen zijn. Dan spreiden hun vagina uit elkaar met 2 vingers en dan drukken en persen ze een beetje en dan komt er soms wat uit, soms niet.quote:
Hmm, vraag me eigenlijk af waarom het er niet meteen uitsijpelt na het inbrengen? Of hebben ze controle over die spier ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat stoppen ze er van tevoren in, he. Is niet echt.
Jij moet gynaecoloog wordenquote:Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee gebruiken ze niet. Ik zie het ook echt uit de vagina druppelen wanneer ze klaar gekomen zijn. Dan spreiden hun vagina uit elkaar met 2 vingers en dan drukken en persen ze een beetje en dan komt er soms wat uit, soms niet.
Ze spuiten niet hè, het vloeit / druppelt er soms gewoon uit.
Bij de meisjes die het inbrengen komt het er ook weer heel onnatuurlijk uit, het gutst er gewoon uit.quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, vraag me eigenlijk af waarom het er niet meteen uitsijpelt na het inbrengen? Of hebben ze controle over die spier ofzo.
Geil brits meisje dat haar schaamlippen laat bijsnijden.quote:
Wil je m'n 350 euro dan weer even terugstorten aub? Dank je.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hahaha IK DOE DAT NOOIT AL KRIJG IK GELD TOE!!!!!!! HAHAH meisjes moeten dat verdienen!!!!!!!!
Wat een zieke dude ben jij toch af en toe.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij de meisjes die het inbrengen komt het er ook weer heel onnatuurlijk uit, het gutst er gewoon uit.
Heb genoeg cammeisjes gezien die wel echt creamen en hun vagina verkleurd dan ook tijdens de mastrubatie, wordt meer rood.
Er zijn er ook zat die beweren te squirten maar die pissen gewoon in het rond, echt vies.
Wat wil je als je er 30 cm in een keer in ramt, huilen zullen ze, van pijn.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende: en ramde in één keer mijn vleeslul naar binnen om haar een lesje te leren. Ze leek zich even te verslikken van schrik, dus dat was wel gelukt geloof ik.
Ja die was voor jou!quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wil je m'n 350 euro dan weer even terugstorten aub? Dank je.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een zieke dude ben jij toch af en toe.
Zegt diegene die zich laat naaien voor cashmoney en gaat gluren op meets.quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wil je m'n 350 euro dan weer even terugstorten aub? Dank je.
Joh?quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja die was voor jou!
Wat is deze dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Zegt diegene die zich laat naaien voor cashmoney
Pssst, zal ik jou eens een geheimpje vertellen?quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een zieke dude ben jij toch af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |