sorry ik heb iets minder ervaring dan jijquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dom lacht maar ik kan echt wel fake van real onderscheiden.
jij blijft me echt continu verbazen hequote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn ervaring is dat bij Zuid-Amerikaanse vrouwen de cream wat prominenter aanweziger is dan bij rest van de wereld.
glijmiddel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe verklaar je dan dat witte randje op de dildo dan wanneer ze zichzelf aan het dildo'en zijn?? Dat is gewoon kutvocht, sommige hebben iets meer kutvocht dan anderen. Ik heb niet over liters en liters melk hè...
Nee gebruiken ze niet. Ik zie het ook echt uit de vagina druppelen wanneer ze klaar gekomen zijn. Dan spreiden hun vagina uit elkaar met 2 vingers en dan drukken en persen ze een beetje en dan komt er soms wat uit, soms niet.quote:
Hmm, vraag me eigenlijk af waarom het er niet meteen uitsijpelt na het inbrengen? Of hebben ze controle over die spier ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat stoppen ze er van tevoren in, he. Is niet echt.
Jij moet gynaecoloog wordenquote:Op maandag 9 september 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee gebruiken ze niet. Ik zie het ook echt uit de vagina druppelen wanneer ze klaar gekomen zijn. Dan spreiden hun vagina uit elkaar met 2 vingers en dan drukken en persen ze een beetje en dan komt er soms wat uit, soms niet.
Ze spuiten niet hè, het vloeit / druppelt er soms gewoon uit.
Bij de meisjes die het inbrengen komt het er ook weer heel onnatuurlijk uit, het gutst er gewoon uit.quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, vraag me eigenlijk af waarom het er niet meteen uitsijpelt na het inbrengen? Of hebben ze controle over die spier ofzo.
Geil brits meisje dat haar schaamlippen laat bijsnijden.quote:
Wil je m'n 350 euro dan weer even terugstorten aub? Dank je.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
hahaha IK DOE DAT NOOIT AL KRIJG IK GELD TOE!!!!!!! HAHAH meisjes moeten dat verdienen!!!!!!!!
Wat een zieke dude ben jij toch af en toe.quote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bij de meisjes die het inbrengen komt het er ook weer heel onnatuurlijk uit, het gutst er gewoon uit.
Heb genoeg cammeisjes gezien die wel echt creamen en hun vagina verkleurd dan ook tijdens de mastrubatie, wordt meer rood.
Er zijn er ook zat die beweren te squirten maar die pissen gewoon in het rond, echt vies.
Wat wil je als je er 30 cm in een keer in ramt, huilen zullen ze, van pijn.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende: en ramde in één keer mijn vleeslul naar binnen om haar een lesje te leren. Ze leek zich even te verslikken van schrik, dus dat was wel gelukt geloof ik.
Ja die was voor jou!quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wil je m'n 350 euro dan weer even terugstorten aub? Dank je.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een zieke dude ben jij toch af en toe.
Zegt diegene die zich laat naaien voor cashmoney en gaat gluren op meets.quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wil je m'n 350 euro dan weer even terugstorten aub? Dank je.
Joh?quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja die was voor jou!
Wat is deze dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Zegt diegene die zich laat naaien voor cashmoney
Pssst, zal ik jou eens een geheimpje vertellen?quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat een zieke dude ben jij toch af en toe.
Hoe kansloos ben jij, eigenlijk? Volgens mij behoorlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.
Alleen maar 1 op 1 meeten en niet naar KLB meets durven.
Idd dimi verklaar je nader...quote:
Nou zoals je ziet wordt er helemaal niet genaaid!! Ik ben er ingeluisd Dima!quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Zegt diegene die zich laat naaien voor cashmoney en gaat gluren op meets.!
Is maar net goed.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet wordt er helemaal niet genaaid!! Ik ben er ingeluisd Dima!
Je hoeft me niet te betalen, hoor. Je had het ook gewoon kunnen vragen, gr grquote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet wordt er helemaal niet genaaid!! Ik ben er ingeluisd Dima!
Wiens kloon ben jij?quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben jij, eigenlijk? Volgens mij behoorlijk.
Hoerenlopen is ook echt iets voor wanhopige, kansloze kerels met niet veel - of weinig - keuze.
mwoah, de mannen die ik er zie komen zien er over het algemeen niet kansloos uit. Wel oud en welgesteld.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben jij, eigenlijk? Volgens mij behoorlijk.
Hoerenlopen is ook echt iets voor wanhopige, kansloze kerels met niet veel - of weinig - keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |