quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende:
Niet naar zo'n raamhoer, maar naar een chique etablissement met classy, lieve vrouwen die simpelweg een paar verkeerde afslagen in hun leven hebben genomen. Ik nam een 23-jarige snol mee naar de daarvoor bestemde kamer
Ja, maar in films doen ze dat toch ook?quote:Op maandag 9 september 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
Wie gaat er nou een hoer beffenWeet je wel hoeveel piemels daar geweest zijn
![]()
Wel een plus voor de uitgebreide OP (al dan niet waar).
In films zou ook haar pooier binnen komen stormen met een groot geweer bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef Hier het volgende:
[..]
Ja, maar in films doen ze dat toch ook?
quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
In films zou ook haar pooier binnen komen stormen met een groot geweer bijvoorbeeld
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 9 september 2013 07:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wsl wel, want kan me niet voorstellen dat dat zoveel meer energie kost dan neuken waarbij de hoer al het werk doet.
Hmm. Wees niet bang, als wij ooit wat krijgen ben ik ook bereid om wat werk te leveren hoorquote:
Kan financieel niet, moet werken.quote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Wees niet bang, als wij ooit wat krijgen ben ik ook bereid om wat werk te leveren hoor
Zolang jij gewoon je huishoudelijke taken doet uiteraard
quote:Op maandag 9 september 2013 11:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Toch niet bij Greenpeace?
quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon ergens een bijbaantje, maar thuisblijven zal in de toekomst geen optie meer zijn.
Dit.quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.
Alleen maar 1 op 1 meeten en niet naar KLB meets durven.
Zou hij het dan niet doen?quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Dearest het volgende:
Dingen doen tijdens de seks die je puur voor het genot van de ander doet terwijl je er zelf geen bal aan vindtDan kan je het net zo goed niet doen, geloof me, als jij er niet van geniet om iemand te beffen is er voor dat meisje/die vrouw ook geen fuck aan
Maar vertel eens wat is er gebeurd nadat Micson en jij naar het station gingen?quote:
Micson wist het al van de vriend van Chai, had het hem al verteld zodat hij geen onnodige energie zou verspillen met Chai proberen te versieren. Dus tenzij hij desalniettemin een poging wilde wagen?quote:Op maandag 9 september 2013 12:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat is er gebeurd nadat Micson en jij naar het station gingen?
Dit moet een geweldig topic worden! Verdomme.
Nja gemiddelde hoer is schoner dan een meid die je na een avond stappen uit de kroeg oppikt....quote:Op maandag 9 september 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
Wie gaat er nou een hoer beffenWeet je wel hoeveel piemels daar geweest zijn
![]()
Wel een plus voor de uitgebreide OP (al dan niet waar).
Bron: http://zondares.blogspot.nl/2011/04/beffen.htmlquote:Het grote voordeel aan beffen is dat de man het eigenlijk bijna niet verkeerd kan doen. Het is supermakkelijk, want goed likken en slecht likken voelt bijna hetzelfde. Je kan misschien bij een gevoelig jong meisje wat te ruw zijn, maar bij mij kan je het niet verkeerd doen. Likken is makkelijk. Je kan er meer een kunstwerk van maken, door je tanden te gebruiken, of je vingers erbij, maar dat is weer iets anders en dat heb ik liever alleen als je het echt kan. Gewoon likken is altijd wel goed.
Het windt de klant dus op, en het voelt altijd wel okee. Dus ik vind het fantastisch als het gebeurt, bij klanten. Er is maar één ding wat me dwarszit. En dat is, dat het gevaarlijk is voor SOA. Met beffen ben je niet honderd procent veilig. Je hebt altijd risico, omdat je ziektes kan krijgen die hij in zijn mond heeft.
Ik heb verschillende dingen gehoord, dus het is niet allemaal duidelijk, maar in ieder geval weet ik dat ik géén HIV/AIDS kan krijgen van beffen, maar wèl herpes, wratten, hepatitis, en ik weet zeker dat ik er een keer chlamydia van heb gekregen. Volgens de ene kan het dat wel zijn geweest, maar de andere dokter zegt weer van niet.
Je kan vragen om beflapjes, maar die willen de klanten niet, ze kunnen ze toch niet goed gebruiken, en het maakt het meer teleurstellend voor de klant dan gewoon zeggen dat je niet laat beffen. Ze zijn toch niet honderd procent veilig, omdat de klanten die dingen verkeerd gebruiken, en dan ben je ook niet veilig. Als ze dan nog willen, tenminste.
Wat ik doe is kijken naar zijn mond. Je kan proberen al aan zijn lippen te zien of hij herpes kan overdragen. Als hij veel aan zijn lippen zit, als er krabplekjes op zitten, of als hij vreemde plekjes heeft, dan haak ik meestal al af. Dan zit ik alleen maar op te letten, dat hij zich niet aan zijn lippen aanraakt en dan zijn hand naar mij brengt. Dan is er geen plezier meer aan, dan weiger ik die keer gewoon. Andere meiden doen dat niet, maar ik heb geen herpes en ik wil het ook niet! Helaas kan je nooit zeker zijn.
Hmm, hoe kijk jij er eigenlijk tegenaan, als lesbo zijnde? Aangezien er niet veel meer te doen valt dan beffen en gebeft worden (to bef or not to bef?). (ga er gemakshalve vanuit dat de wat extremere dingen als fisting etc niet aan jou besteed zijn) (of is dat een grove misvatting?)quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bron: http://zondares.blogspot.nl/2011/04/beffen.html
quote:Op maandag 9 september 2013 12:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat is er gebeurd nadat Micson en jij naar het station gingen?
Dit moet een geweldig topic worden! Verdomme.
Hmm... maar wanneer is het moment dan dat je moet je overstappen van beffen naar pik..quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bron: http://zondares.blogspot.nl/2011/04/beffen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |