Ik ben 12 wat is dit?quote:
Deze man weetquote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga alleen naar de hoeren om te tongen en te beffen; Bij voorkeur aan het einde van hun shift.
Doe je onderbroekje uit en houd een spiegeltje tussen je benen zodat je kan zien wat daar zit.quote:
Ga je een keer mee?quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou niet verwachten dat jij een hoertje neukt eigenlijk tbh....
As high as you can getquote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef BestIEverHad het volgende:
Een hoer beffen, how low can you go
Op Hookers is/was er een topic gaande over het meest vreemde wat een DVP eens heeft meegemaakt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga alleen naar de hoeren om te tongen en te beffen; Bij voorkeur aan het einde van hun shift.
Wat is een DVP?quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Op Hookers is/was er een topic gaande over het meest vreemde wat een DVP eens heeft meegemaakt.
Bleek dus dat er een man elke dag naar een raamdame ging om de gebruikte condooms voor die dag leeg te slurpen.
You got some crazy shit out there.
De Vieze Poepquote:
Haar voeten, kan ook altijd nog.quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef BestIEverHad het volgende:
Een hoer beffen, how low can you go
Dafuq!quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Op Hookers is/was er een topic gaande over het meest vreemde wat een DVP eens heeft meegemaakt.
Bleek dus dat er een man elke dag naar een raamdame ging om de gebruikte condooms voor die dag leeg te slurpen.
You got some crazy shit out there.
Herhaling van de hierboven vetgedrukte woorden stoorde mij enigszins. Variatie leest lekkerder weg.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende:
Bouwvakkers die mijn stoep komen plaveien, krijgen ook altijd een kop koffie en een stroopwafel. Puur uit beleefdheid. Vanuit hetzelfde oogpunt wilde ik deze hoer ook even beffen voordat ik mijn seksuele frustraties op haar zou botvieren. Eerst even ontspannen voordat ik haar aan het werk zet. Dus ik nader haar kut, roept die hoer dat ik 20 euro extra moest betalen om haar te mogen beffen.
Ik stop dus abrupt met mijn tongverwennerij en ramde in één keer mijn vleeslul naar binnen om haar een lesje te leren.
Dank voor de feedback, daar heb ik inderdaad een handje van. Topics van jouw hand kunnen mij ook erg bekoren.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Weka het volgende:
Mooi verhaal, goed geschreven. Heb zelf nog nooit een hoer geneukt. Moet het ook maar eens gaan doen.
[..]
Herhaling van de hierboven vetgedrukte woorden stoorde mij enigszins. Variatie leest lekkerder weg.
Verder: een hoer beffen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef Rozzje het volgende:
Je gaat toch niet een hoer beffen kkr idioot
U spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
Weet je hoeveel energie en tijd het kost om een orgasme te faken omdat elke kneus denkt dat ze die hoer een plezier doen door haar te beffen
ik weet het, de sletquote:Op maandag 9 september 2013 01:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je vriendin doet het anders graag
quote:Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef sabeltandcavia het volgende:
Ik ga ook zo'n meid niet eerst opwarmen, meteen uitwonen! Daar betaal je voor
Wsl wel, want kan me niet voorstellen dat dat zoveel meer energie kost dan neuken waarbij de hoer al het werk doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |