Poeh poeh, nou nouquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Na een goed gesprek op het politiebureau afgelopen vrijdag en een pauze van 3 dagen heb ik besloten weer te postenIk ben heel blij dat de politie zo meewerkend is, als ik mij weer bedreigd voel mag ik bellen voor een afspraak en dan kunnen de screenshots/bedreigingen het dossier in
Cactus1 faket haar orgasmesquote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
Weet je hoeveel energie en tijd het kost om een orgasme te faken omdat elke kneus denkt dat ze die hoer een plezier doen door haar te beffen
Van wie komen die bedreigingen dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Na een goed gesprek op het politiebureau afgelopen vrijdag en een pauze van 3 dagen heb ik besloten weer te postenIk ben heel blij dat de politie zo meewerkend is, als ik mij weer bedreigd voel mag ik bellen voor een afspraak en dan kunnen de screenshots/bedreigingen het dossier in
ik kom je halen vannacht vuile slet ik maakt je af je zou hier niet meer posten dat was onze deal gr gr henkquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 21:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Van wie komen die bedreigingen dan?
quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik nietIk ben iig wel 100% zeker dat het een FOK!er is.
Vertel me meer.quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
je gaat um nog bijna geloven ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Via DM, okquote:
Nee, Aberkullie is de enige FOK!er die ik vertrouwquote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Doe mij ook DM... Anders kan ik je niet serieus nemen![]()
Ga dan ook niet lopen aandachtshoerenquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, Aberkullie is de enige FOK!er die ik vertrouw
hahaha jij ben t het meisje in kwestie tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |