Welke, de hoer of de slet?quote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha jij ben t het meisje in kwestie toch
hij is erachter gekomen dat je een boy hebt ??
Je tong ergens in rammen waar 100+ mannen hun swans al in geramd hebben..quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.
Alleen maar 1 op 1 meeten en niet naar KLB meets durven.
quote:Niet naar zo'n raamhoer, maar naar een chique etablissement met classy, lieve vrouwen die simpelweg een paar verkeerde afslagen in hun leven hebben genomen. Ik nam een 23-jarige snol mee
Dat doe ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ga dan ook niet lopen aandachtshoeren
quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik krijg een harde plasser van deze topic.
quote:
Ik zou ook wel wat accusaties inclusief beeldmateriaal kunnen maken maar dat doe ik hier maar niet ten behoeve van mijn recht om te kunnen blijven posten.quote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor accusatie
quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef hoink581 het volgende:
Schrijf er een column over, haarhelm.
Ik ben 12 wat is dit?quote:
Deze man weetquote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga alleen naar de hoeren om te tongen en te beffen; Bij voorkeur aan het einde van hun shift.
Doe je onderbroekje uit en houd een spiegeltje tussen je benen zodat je kan zien wat daar zit.quote:
Ga je een keer mee?quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou niet verwachten dat jij een hoertje neukt eigenlijk tbh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |