Misschien ben je heel knap. Mij hoor je niet over uiterlijk. Maar het is mij wel duidelijk dat er sociaal iets niet goed zit en dat het op gebied van de vrouwen niet wil vlotten. En dat staat weer in verband met sociaal zijn, vlotte babbel, niet zoveel uitvoeren (dus in feite geen sociaal leven hebben).quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Maatschappelijk geindoctrineerd zijn en denken dat naar de hoeren gaan alleen voor lelijkerds is.Als je gewoon eens lekker zin hebt om te neuken zonder gezeik, wat is er dan mis mee om naar de hoeren te gaan? Jammer dat mensen niet meer zelf kunnen nadenken, maar alleen maar afgaan op maatschappelijke stigma's.
Jij bent zeker ook tegen harddrugs.
Wat is er nu weer mis mee om tegen harddrugs te zijn?quote:
Ik heb vrijdag een date met een erg leuk meisje, daarbij ken jij me helemaal niet. Dus nog een keer: Je gewauwel is nergens op gebaseerd behalve maatschappelijke stigma's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Misschien ben je heel knap. Mij hoor je niet over uiterlijk. Maar het is mij wel duidelijk dat er sociaal iets niet goed zit en dat het op gebied van de vrouwen niet wil vlotten. En dat staat weer in verband met sociaal zijn, vlotte babbel, niet zoveel uitvoeren (dus in feite geen sociaal leven hebben).
Ligt eraan vanuit welke overtuiging je het doet, maar 90% van de drugshaters roepen moord en brand als er een pilletje wordt geslikt en drinken lachend een krat bier leeg in het weekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis mee om tegen harddrugs te zijn?
Er zijn ook goedkope hoertjes hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:40 schreef dustbrain het volgende:
Ik zou echt nooit naar een hoer gaan in normale toestand. Hoe fucked up moet je je wel niet voelen dat je zoveel geld er doorheen hebt geknald voor een random wijf.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Denken dat mannen het leuk vinden om te beffen.
Zelfde met pijpenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:22 schreef tetouaribo het volgende:
beffen![]()
Zo iets doe je alleen bij de vrouw waar je je de rest van je leven mee wilt zijn. En anders gaat het feestje mooi niet door.
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?quote:
Sowieso seksquote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?
Soberso langere relatie's.
Jijwel.nl schoenenteefquote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen alleen oraal willen bevredigen als je voor langere tijd en relatie hebt. Wat is dat nou weer voor aids?
Soberso langere relatie's.
Awhh, voel je je zo afgewezen dat je alles hier moet pleuren?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd je zou maar 6x per dag seks hebben pwieuw.
Gelukkig ben ik nog maagd.
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd je zou maar 6x per dag seks hebben pwieuw.
Gelukkig ben ik nog maagd.
Nou ja vorige keer ging ik idd een tikkeltje te ver, mijn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, voel je je zo afgewezen dat je alles hier moet pleuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |