Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.quote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef chroestjov het volgende:
Waarom überhaupt een hoer beffen gestoorde gek.
Wat is dat nou weer voor accusatiequote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.
Alleen maar 1 op 1 durven meeten en niet naar KLB meets durven.
Vertelde SG op de meet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor accusatie
Denken dat mannen het leuk vinden om te beffen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Dearest het volgende:
Dingen doen tijdens de seks die je puur voor het genot van de ander doet terwijl je er zelf geen bal aan vindtDan kan je het net zo goed niet doen, geloof me, als jij er niet van geniet om iemand te beffen is er voor dat meisje/die vrouw ook geen fuck aan
Zo heeft jouw vader je moeder ontmoet, toch?quote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef Springtouw het volgende:
Ugh... naar de hoeren gaan, trieste gast -_-
Ik ken er wel wat, ja.quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Denken dat mannen het leuk vinden om te beffen.
Vind het heerlijkquote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Micson het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Die liegen. Het is de eerste minuut wel ok, maar dan is er niks aan. Het is gewoon een investering om daarna zelf plezier te kunnen hebben.quote:
Voor jou misschien.quote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Die liegen. Het is de eerste minuut wel ok, maar dan is er niks aan. Het is gewoon een investering om daarna zelf plezier te kunnen hebben.
ik vind het wel leuk hoorquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Die liegen. Het is de eerste minuut wel ok, maar dan is er niks aan. Het is gewoon een investering om daarna zelf plezier te kunnen hebben.
Die bi is.quote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef blow... het volgende:
[..]
jij weet daar niets van want jij bent een vrouw
Wat he bah, dit zijn juist juweeltjesquote:
Nouja, ik heb nog nooit iets met een meisje/vrouw gedaan hoor, maar het lijkt me niet verkeerd om te doenquote:
jij gaat noiit gebeft wordenquote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef titta1992 het volgende:
Gestopt met lezen bij meer als 10 post per dag om te kijken ofnik dat had
ooh okequote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog nooit iets met een meisje/vrouw gedaan hoor, maar het lijkt me niet verkeerd om te doenAls ik het voor het gemak even met pijpen ga vergelijken zou ik het helemaal niet erg vinden, vind het eigenlijk best wel leuk. Maarja dit is KLB en niet SEX dus weer OT
Dat jij je bedmanieren met je moeder hebt besproken.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende:
Vandaar dat ik gisteren met wat vrienden naar de hoeren ging om even stoom af te blazen. Niet naar zo'n raamhoer, maar naar een chique etablissement met classy, lieve vrouwen die simpelweg een paar verkeerde afslagen in hun leven hebben genomen. Ik nam een 23-jarige snol mee naar de daarvoor bestemde kamer en hoewel ik met heel mijn hart die hoer als een oude zwerfkat bij het nekvel wilde grijpen, op het bed wilde gooien en zonder enige affectie in haar kut wilde neuken, bleek ik mijn ware aard als tedere charmeur niet uit te kunnen schakelen. Ik begon met zoentjes in haar nek , en ging langzaam naar onder. Niet omdat ik dat zelf fijn vond, maar omdat mijn moeder me als een nette jongen heeft opgevoed.
Je username past wel bij dit gesprekquote:Op zondag 8 september 2013 21:26 schreef blow... het volgende:
[..]
ooh oke![]()
Leuk om te horen altijd als vrouwen pijpen leuk vinden
daar komt hij niet vandaanquote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je username past wel bij dit gesprek![]()
Naar de hoeren en dan ook nog mét vrienden? Ga stappen met je vrienden vent. Daar zijn de vrouwen toch?quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Micson het volgende:Vandaar dat ik gisteren met wat vrienden naar de hoeren ging om even stoom af te blazen.
Eerst zeggen dat ik uit moet gaan om vrouwen te regelen, om daarna te verkondigen dat je zelf al een jaar droog staat.quote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Naar de hoeren en dan ook nog mét vrienden? Ga stappen met je vrienden vent. Daar zijn de vrouwen toch?![]()
Misschien ben ik een uitzondering maar ik ben echt nog nooit in m'n leven naar een hoer geweest. Ik denk niet dat ik het kan al sta ik meer dan een jaar droog.
GC / Ik stop met FOK!quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
Lekker, het zaad van je voorgangers oplikken
Mag ik in zo'n periode je moeder in haar aars nemenquote:Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ik uit moet gaan om vrouwen te regelen, om daarna te verkondigen dat je zelf al een jaar droog staat.
Dit niet doen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat jij je bedmanieren met je moeder hebt besproken.
Na een goed gesprek op het politiebureau afgelopen vrijdag en een pauze van 3 dagen heb ik besloten weer te postenquote:
Poeh poeh, nou nouquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Na een goed gesprek op het politiebureau afgelopen vrijdag en een pauze van 3 dagen heb ik besloten weer te postenIk ben heel blij dat de politie zo meewerkend is, als ik mij weer bedreigd voel mag ik bellen voor een afspraak en dan kunnen de screenshots/bedreigingen het dossier in
Cactus1 faket haar orgasmesquote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
Weet je hoeveel energie en tijd het kost om een orgasme te faken omdat elke kneus denkt dat ze die hoer een plezier doen door haar te beffen
Van wie komen die bedreigingen dan?quote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Na een goed gesprek op het politiebureau afgelopen vrijdag en een pauze van 3 dagen heb ik besloten weer te postenIk ben heel blij dat de politie zo meewerkend is, als ik mij weer bedreigd voel mag ik bellen voor een afspraak en dan kunnen de screenshots/bedreigingen het dossier in
ik kom je halen vannacht vuile slet ik maakt je af je zou hier niet meer posten dat was onze deal gr gr henkquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 21:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Van wie komen die bedreigingen dan?
quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik nietIk ben iig wel 100% zeker dat het een FOK!er is.
Vertel me meer.quote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
je gaat um nog bijna geloven ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Via DM, okquote:
Nee, Aberkullie is de enige FOK!er die ik vertrouwquote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Doe mij ook DM... Anders kan ik je niet serieus nemen![]()
Ga dan ook niet lopen aandachtshoerenquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, Aberkullie is de enige FOK!er die ik vertrouw
hahaha jij ben t het meisje in kwestie tochquote:
Welke, de hoer of de slet?quote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha jij ben t het meisje in kwestie toch
hij is erachter gekomen dat je een boy hebt ??
Je tong ergens in rammen waar 100+ mannen hun swans al in geramd hebben..quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, het perfecte prototype van de internetheld die in het echt nog minder charisma heeft dan Jan Peter Balkenende is gearriveerd.
Alleen maar 1 op 1 meeten en niet naar KLB meets durven.
quote:Niet naar zo'n raamhoer, maar naar een chique etablissement met classy, lieve vrouwen die simpelweg een paar verkeerde afslagen in hun leven hebben genomen. Ik nam een 23-jarige snol mee
Dat doe ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ga dan ook niet lopen aandachtshoeren
quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik krijg een harde plasser van deze topic.
quote:
Ik zou ook wel wat accusaties inclusief beeldmateriaal kunnen maken maar dat doe ik hier maar niet ten behoeve van mijn recht om te kunnen blijven posten.quote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor accusatie
quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef hoink581 het volgende:
Schrijf er een column over, haarhelm.
Ik ben 12 wat is dit?quote:
Deze man weetquote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik ga alleen naar de hoeren om te tongen en te beffen; Bij voorkeur aan het einde van hun shift.
Doe je onderbroekje uit en houd een spiegeltje tussen je benen zodat je kan zien wat daar zit.quote:
Ga je een keer mee?quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou niet verwachten dat jij een hoertje neukt eigenlijk tbh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |