quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:40 schreef vuvuzela het volgende:
bush lover![]()
hou de broek maar aan dan
Net ook al dat shirt van matthieu: sex instructor, first lesson freequote:
Border patrolquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef snellejelle het volgende:
Hekken controleren. Er komen zeker negers binnen
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef Jester65 het volgende:
Aflevering zonder veel drama, lijkt het. Ook wel weer eens leuk.
Mwa, de big 5 en andere dieren zorgen voor een leuke aflevering.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:42 schreef Jester65 het volgende:
Aflevering zonder veel drama, lijkt het. Ook wel weer eens leuk.
Beetje autorijden op eigen terreinquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:43 schreef Little_Acorn het volgende:
Die jongen is volgens mij helemaal in z'n element
Doei.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga denk ik ook maar richting Zuid Afrika.
dat zou wel uniek zijn in Ik Vertrekquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:45 schreef JimboSlice het volgende:
Wanneer maakt die zoon nou een bediende zwanger. Beetje onrust in die tent.
Of een bediende de dochterquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:45 schreef JimboSlice het volgende:
Wanneer maakt die zoon nou een bediende zwanger. Beetje onrust in die tent.
Dat zou behalve voor onrust ook voor een medisch wonder zorgen denk ikquote:
het is dan ook al een bestaand resort.Niet Zoals bij voorgaande die alles van nul moeten opbouwenquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
jeetje het loopt zelfs al bijna TE goed! Bijna overboekingen.
Waarom zijn er nou altijd users die het niveau naar beneden moeten halen?quote:
Dat is waar. Al waren er wel eerder afleveringen met 'overnames' waar het stukken minder liep.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
[..]
het is dan ook al een bestaand resort.Niet Zoala bij voorgaande die alles van nul moeten opbouwen
toch knap idd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Al waren er wel eerder afleveringen met 'overnames' waar het stukken minder liep.
Sorry!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zijn er nou altijd users die het niveau naar beneden moeten halen?
Stoop.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Stoep, gewoon lekker Nederlands praten.
je moet er anders mee omgaan en iets anders van verwachten dan van NL personeel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:49 schreef Jester65 het volgende:
Personeel is wel vaak een probleem in dat soort landen.
Overal. Alsof bv supermarkt personeel niet voor problemen zorgen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:49 schreef Jester65 het volgende:
Personeel is wel vaak een probleem in dat soort landen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zoon is lid van Hitlerjugend geworden?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zoon is lid van Hitlerjugend geworden?
Even iets anders dan Emmer-Compascuumquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Die jongen is helemaal in zijn nopjes, schieten en alles.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=stoep&lang=ne
niks over gezegd, dus zal wel goed zijn gekomen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:52 schreef epicbeardman het volgende:
Hadden ze het huis in Nederland verkocht trouwens?
absoluutquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik gun het deze mensen. Hebben ze toch maar even gedaan.
Nice inderdaad!quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Knappe prestatiequote:Op zaterdag 7 september 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Zeker.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Netjes ook dat ze die vrouw die eten pikte niet meteen ontsloegen maar iets anders te doen zochten voor haar.
Is dat verplicht in Afrika?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Niets over school. Daar was ik eigenlijk nog wel nieuwsgierig naar hoe dat ging.
Al is dat niet zo, lijkt me toch wel handig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is dat verplicht in Afrika?
http://www.cheetahinn.com/quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef andre347 het volgende:
Leuke afleveringZal eens opzoek naar hun website. Kijken hoe het nu gaat.
Server nu al aan het roken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.cheetahinn.com/
Die ligt platquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.cheetahinn.com/
Net zoals dogglywoodquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed teken! Die gaan het echt heel druk krijgen.
ZA is het nieuwe beloofde land dus.quote:
Zou dan niet daar gaan zitten, in het noordoosten voel je nog altijd een atmosfeer van apartheid. Wel een prachtomgeving natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ZA is het nieuwe beloofde land dus.
Dat kan weer leuk worden. Neem aan dat er geen Portugees door ze gesproken kan worden.quote:Rianne’s ouders runnen een camping in het midden van Portugal, maar kunnen het werk lichamelijk niet meer aan en zoeken nieuwe beheerders. Rianne’s vriend Cobus Hartgers (32) is meteen enthousiast, hij laat zijn leven als vuilnisman hier graag achter zich. Rianne Bleeker (27) is net haar eigen kapsalon gestart en staat in eerste instantie niet te springen om te emigreren.
Maar het is nu of nooit, dus ze besluiten te gaan. Er ontbreekt alleen 1 ding; geld. Al hun spaarcenten zitten in de kapsalon. Daarom nemen ze een drastisch besluit, Cobus blijft de eerste maanden achter in Nederland om geld te verdienen, terwijl Rianne alleen met hun twee zoontjes Justin (2) en Julian (1) naar Portugal vertrekt...
Weer eens een camping voor de verandering..quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[..]
Dat kan weer leuk worden. Neem aan dat er geen Portugees door ze gesproken kan worden.
Dus Rianne wil niet omdat ze net geinvesteerd hebben in een kapperszaak, maar zij is wel degene die naar Portugal gaat en hij blijft nog vuilnisman spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[..]
Dat kan weer leuk worden. Neem aan dat er geen Portugees door ze gesproken kan worden.
Misschien gaat hij wel de kapperszaak runnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus Rianne wil niet omdat ze net geinvesteerd hebben in een kapperszaak, maar zij is wel degene die naar Portugal gaat en hij blijft nog vuilnisman spelen?
Met 2 kinderen onder de 3. Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus Rianne wil niet omdat ze net geinvesteerd hebben in een kapperszaak, maar zij is wel degene die naar Portugal gaat en hij blijft nog vuilnisman spelen?
Kan nog wel eens drama opleveren, leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[..]
Misschien begrijp ik niet goed wat 'beheerder' inhoudt. Krijg je dan niet betaald in plaats van dat je geld moet meebrengenquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan nog wel eens drama opleveren, leuk
Ik denk eigenlijk dat ze die camping (al dan niet tegen een vergoeding) overnemen, en daarmee de nieuwe eigenaren worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik niet goed wat 'beheerder' inhoudt. Krijg je dan niet betaald in plaats van dat je geld moet meebrengenEn voor familie werken... ook niet altijd een goede keus.
Zij wel, maar ik denk dat niet heel Nederland hem verstaat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, deze mensen zijn prima te verstaan.
Ze hebben net in haar kapsalon geïnvesteerd hè.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Niet eens 300,- hebben om een ondervloertje te vervangen.
Ja, daarom is het dom dat ze zo'n stap wagen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hebben net in haar kapsalon geïnvesteerd hè.
Ja ik snapte ook niet of dat nou haar oude kapsalon was, omdat ze dus net wat nieuws was begonnen.. of dat het echt dus daar zatquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh die kapsalon zat in het huis van die schoonzus?
Was thee aan het zetten. Kan jullie vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik snapte ook niet of dat nou haar oude kapsalon was, omdat ze dus net wat nieuws was begonnen.. of dat het echt dus daar zat
Dat zei ik ook net tegen waaghals.quote:
Goed planquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Bingo er ook maar weer bijgepakt. Kan nog wel eens een winnaartje worden.
https://bingobaker.com/play/111385quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Waar vind ik die bingo? Die wil ik ook!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
https://bingobaker.com/play/111385
Medische problemen, vader met bierrites ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:25 schreef hexje het volgende:
Die ouders hadden er de laatste paar jaren echt geen zin meer in of zo?
Ander woord voor bierpens?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Medische problemen, vader met bierrites ofzo.
en de ziekte van Heineken....quote:
Ze hebben in die familie het warm water niet uitgevonden inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Pffffffffff zoveel rommel en domheid... ik word er een beetje simpel van.
"Geen kennis van de taal" en zometeen kan je "Taalcursus" ook al wel afstrepen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik heb lekkage al ingevuld in de bingo!
Geen kennis van de taal net gedaan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Geen kennis van de taal" en zometeen kan je "Taalcursus" ook al wel afstrepen.
"Veel werk" denk ik ook welquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Geen kennis van de taal" en zometeen kan je "Taalcursus" ook al wel afstrepen.
Dit ja..quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Vlakbij het bos, gewoon de boel in de fik
Ach aan die caravans kon weinig verloren gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
Vlakbij het bos, gewoon de boel in de fik
Mwa, hadden de kinderen gezien hoe ze het zouden krijgen/kopen. Dat idee heb ik namelijk niet. En dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef marcodej het volgende:
Dat zij erin stappen is oerdom, maar dat die ouders dit zo voor hun kinderen achterlaten is helemaal achterlijk.
Ze staan toch ook helemaal scheef?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach aan die caravans kon weinig verloren gaan.
Dat heet waterpasquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze staan toch ook helemaal scheef?
Ik heb het idee dat ze blind vanuit Nederland ja hebben gezegd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa, hadden de kinderen gezien hoe ze het zouden krijgen/kopen. Dat idee heb ik namelijk niet. En dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid.
Klopt, dan verpats je die bende en help je hun met die kapsalon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ouders doe je dit toch niet over aan je kinderen?![]()
Dan loopt het water wat er inregent er mooi uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze staan toch ook helemaal scheef?
Als die ouders wijs waren hadden die ouders geadviseerd het niet te doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa, hadden de kinderen gezien hoe ze het zouden krijgen/kopen. Dat idee heb ik namelijk niet. En dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid.
En volgens mij hadden ze niet veel geld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
Wat een zooitje.. Ongelofelijk.. Als die vader opgetieft is zou ik álles eruit gooien. Weg ermee.
Volgens mij hielden/houden de grootouders ook niet zo van schoonmaken.
ik hoor geen Braboquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Even gezapt. Wie is die Brabo? Een campinggast?
Ja ik heb het idee dat het ook vanuit die ouders een beetje is opgedrongen, die kunnen er volgens mij niet zo goed afstand van doen. Als je dan toch wilt emigreren en een beetje simpel bent is 1 en 1 2...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze blind vanuit Nederland ja hebben gezegd.
Nee.. De meneer die nu aan het babbelen is, is tenminste reëel. Daar hadden ze mee moeten lullen voordat ze dit besloten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef hexje het volgende:
[..]
En volgens mij hadden ze niet veel geld.
Iemand die daar gratis mag staan in ruil voor een helpende hand, geloof ik,quote:
Inderdaad..quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee.. De meneer die nu aan het babbelen is tenminste reëel. Daar hadden ze mee moeten lullen voordat ze dit besloten.
O die vent met dat petje(Frits), sorry sie haben rechtquote:
Ok dacht ik al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iemand die daar gratis mag staan in ruil voor een helpende hand, geloof ik,
Ja.. Dit snap ik ook even niet. Pa heeft dat toch gekocht en geregeld en opgedrongen. Dan betaal er ook even voor..quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok dacht ik al.
Ik zou pa gewoon laten betalen voor die werkmannen.
Peugeot.......dat wordt een andere motorquote:
Beerput ook nogquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef Yaku het volgende:
Lekker een gat aan het graven. Mooie metafoor.
Die beerput gaat idd open....o nee, ze kunnen het deksel niet vindenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef alors het volgende:
Wat een wespennestDaar zal nog een hele beerput open gaan voor ze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |