abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131324839
Jammer dat ik mijn boodschappen vandaag al binnen kreeg, als die nog niet weg is als ik de volgende keer bestel dan doe ik hem erbij. O+ Ze hadden er wel een betere foto bij kunnen doen, als jij niets had gepost had ik nooit gedacht dat die tof was.
pi_131324900
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat ik mijn boodschappen vandaag al binnen kreeg, als die nog niet weg is als ik de volgende keer bestel dan doe ik hem erbij. O+ Ze hadden er wel een betere foto bij kunnen doen, als jij niets had gepost had ik nooit gedacht dat die tof was.
wacht ff
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_131325142
Anders blijf ik uitleggen :')

nu in de bonus, 3,74 euro of een paar centen meer.

Geen geld voor een stempel, zeker niet met 3 mallen erbij. En een koekjesvormsnijder ofzo, blikken ding.
pi_131325291
Want!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131326275
Ooh die stempels!! ga ik halen <3 beauties!

Een vraagje: Ik wil deegrecepten die je ook kunt invriezen.. en dan op de luie zondag of zaterdag, snel kunnen bakken.. Avondje ervoor eruit, in de ochtend platmaken, vormgeven en hup de oven in.

Met welke recepten kun je deeg invriezen en weer gebruiken, maar dat het goed blijft?
pi_131326526
Iemand nog tips voor een speciale variatie op de good old appelflap?
Live the life you love, love the life you live.
pi_131326570
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:11 schreef Myraela het volgende:
Je maakt het je voor jezelf wel erg lastig dan. Beter houd je het wat simpeler en zorg je dat het goed lukt, lekker smaakt en er lief uitziet. Dan enorm moeilijk te gaan doen en voor de helft falen zodat het er slordig uit gaat zien. Denk ik persoonlijk.

Taarten versieren, zeker bruidstaarten is echt een vak apart hoor.
Ja dat is vooral mn goal, en miss een'' bruidstaart'' inde vorm van n hart dan?

gewoon maar 1 'laag'' taart zeg maar... maar wel dat je zon bruidstaart ''buitenkantje'''op mn hartvorm heb? (weet niet waar die bruidtaart rand van gemaaktis?)

dat je zeg maar toch de smaak van de bruidtaart heb miss??
of is dat miss ook nog te moeilijk?
pi_131327233
Ik denk dat het te moeilijk is. Persoonlijk. Zoals ik al zei, taartdecoratie is een heel vak apart. Ben je überhaupt een beetje creatief, kan je een beetje knutselen? Zo'n marsepein of fondant bekleding maken en mooi strak neerleggen is al enorm lastig.

Ik heb eens met een groepje mensen een mini-workshop roosjes van marsepein maken gehad. Nouja, sommige mensen kunnen dat gewoon echt niet. Het is gewoon een priegel werkje. En als het slordig is, dan ziet het er meteen uit alsof een kind van 3 het gemaakt heeft.

Ik zou echt gewoon een cheesecake met rood fruit maken, is super simpel. Kan bijna niet fout gaan, super lekker en heeft een leuk kleurtje voor een hartje.

pi_131327260
Casper - je zou wel bijvoorbeeld met verschillende uitsteekvormen bijvoorbeeld van bloemen/hartjes/iets een mooie taart kunnen maken..
Heb de bloemen van de cakejes van _Liek in m'n hoofd, zijn wel sierlijke bloemen..

zou t jezelf nog niet te moeilijk maken ;)
  woensdag 18 september 2013 @ 21:15:18 #163
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131327707
Mijn man is jarig dus als goede binnenkomer bij zijn nieuwe baan waar hij maandag begon, heb ik twee avonden gebakken.

Cheesecake, bananen toffee upside down cake en pineapple upside down cake.

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131327940
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat het te moeilijk is. Persoonlijk. Zoals ik al zei, taartdecoratie is een heel vak apart. Ben je überhaupt een beetje creatief, kan je een beetje knutselen? Zo'n marsepein of fondant bekleding maken en mooi strak neerleggen is al enorm lastig.

Ik heb eens met een groepje mensen een mini-workshop roosjes van marsepein maken gehad. Nouja, sommige mensen kunnen dat gewoon echt niet. Het is gewoon een priegel werkje. En als het slordig is, dan ziet het er meteen uit alsof een kind van 3 het gemaakt heeft.

Ik zou echt gewoon een cheesecake met rood fruit maken, is super simpel. Kan bijna niet fout gaan, super lekker en heeft een leuk kleurtje voor een hartje.

[ afbeelding ]
Oef dat van die foto is dat die cheesecake? en heb je die gemaakt in die hartjesvorm??
zoja mag ik dan het recept!!?? ik denk adt geweldig is..

Ik heb nog geen ervaring met marsepein/rolfondant dus miss dat dat eenbeter optie is dan.. en t ziet er SUPERBBB uit...

en dan kan i ker MAM 60 opzetten :)

Maar miss dat er 2 maak, die bovenstraande zoiezo..
en dan een poging tot marsepein probeer,
ZOu het dan mogelijk zijn 2 lagen te maken? en zoja wat is makkelijk/lekker?
tips?
pi_131328011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:54 schreef Poekie1993 het volgende:
Iemand nog tips voor een speciale variatie op de good old appelflap?
appelbol.
plakje bladerdeeg, appel schillen en kern eruitbore3n, op het plakje deeg zetten.
gaatja van de appel vullen met kaneel, suiker en rozijnen
tweede lapje eroverheenvouwen en vouw dan van de 2 lapjes 1 bol om de appel.
nog wat suiker en kaneel op de bovenkant, en in de oven.
pi_131328406
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

appelbol.
plakje bladerdeeg, appel schillen en kern eruitbore3n, op het plakje deeg zetten.
gaatja van de appel vullen met kaneel, suiker en rozijnen
tweede lapje eroverheenvouwen en vouw dan van de 2 lapjes 1 bol om de appel.
nog wat suiker en kaneel op de bovenkant, en in de oven.
Klinkt erg lekker, maar is dat niet heel machtig?
Ga t zeker onthouden, maar t moet iets zijn wat makkelijk in de hand ligt, tis voor tijdens een avondje kaarten :P
pi_131328445
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:26 schreef Poekie1993 het volgende:

[..]

Klinkt erg lekker, maar is dat niet heel machtig?
Ga t zeker onthouden, maar t moet iets zijn wat makkelijk in de hand ligt, tis voor tijdens een avondje kaarten :P
ja, is machtig en lekker :+
maar dat het handzaam moet zijn zei je er dan ook niet bij :D
pi_131328524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:27 schreef Mirjam het volgende:
ja, is machtig en lekker
maar dat het handzaam moet zijn zei je er dan ook niet bij
My bad :D
pi_131328579
appelroomrolletjes?
die zat ik net te nommen maar heb ik gewoon in de super gekocht :@
pi_131328792
Dat klinkt ook wel lekker, zal eens ff receptjes gaan zoeken ;)
Had ik natuurlijk ook van tevoren kunnen doen :X
pi_131329399
Aaaaaah nu ga ik dus morgen die stempels zoeken bij de grote maar net geen xl ah hier O+

Als ik voor anderen moet meenemen, ALS ze er zijn?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_131329410
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef casper019 het volgende:

[..]

Oef dat van die foto is dat die cheesecake? en heb je die gemaakt in die hartjesvorm??
zoja mag ik dan het recept!!?? ik denk adt geweldig is..

Ik heb nog geen ervaring met marsepein/rolfondant dus miss dat dat eenbeter optie is dan.. en t ziet er SUPERBBB uit...

tips?
Ik heb dat kleine hartjes taartje niet zelf gemaakt hoor, maar heb wel eerder cheesecake gemaakt. Ik gebruik altijd dit recept van een FOK!ker: CUL / Cheesecake !!

Maar dan met bastogne koekjes als bodem.

De topping kun je bijvoorbeeld dit doen:

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef md89 het volgende:

[..]

Ik gebruik een Amerikaans recept dus daar werken ze met cups enz. Als je die niet thuis hebt kun je ook via Google even de hoeveelheid omrekenen.

2 cups frambozen (verse of diepvries)
1/4 cup suiker (Ik doe zelf altijd wat minder want ik hou niet zo van dat zoete)
2 tablespoons vers geperst sinaasappelsap
2 tablespoons maizena
1/2 cup water

- Het water met de maizena mengen.
- In een pannetje op het vuur de frambozen, suiker, sinaasappelsap en water/maizena mengen. - Ongeveer 5 minuten op het vuur laten terwijl je blijft roeren tot je de gewenste dikte ontstaat.
- Eventueel door een zeef halen als je de pitjes er niet in wil.

Heel simpel maar met de cheesecake erbij erg lekker!
  Licht Ontvlambaar woensdag 18 september 2013 @ 21:45:35 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131329601
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Want!
Me too!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131329775
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef laziness het volgende:
Mijn man is jarig dus als goede binnenkomer bij zijn nieuwe baan waar hij maandag begon, heb ik twee avonden gebakken.

Cheesecake, bananen toffee upside down cake en pineapple upside down cake.

[ afbeelding ]
Die zien er goed uit :9
Die pineapple, is dat een tarte tatin?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_131332768
Boh, ik heb van die grote Amerikaanse chocolade chip koekjes in de oven staan. :9
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 08:24:51 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131339093
ik zie dat ze de stempel bij ons niet leverbaar hebben. moet ik toch helemaal naar achterin zaandam :(
stomme dwergappie
pi_131343028
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Myraela het volgende:
Boh, ik heb van die grote Amerikaanse chocolade chip koekjes in de oven staan. :9
Oehh dat klinkt goed!! Met alleen stukjes melkchocolade? Mijn favoriet is triple chocolate chip cookies O+
Mijn bak-blog: www.bakverhalen.nl
pi_131345694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef casper019 het volgende:

[..]

zoja mag ik dan het recept!!? ik denk adt geweldig is..

tips?
je hebt de kleine vorm toch? hou versiering dan simpel,overdaad schaadt bij dat formaat.
hou marsepein/fondant ook simpel,doe alleen de bovenkant, gebruik taartvorm als uitsteker. een lekkere creme aan de zijkant ofzo. een ronde taart met marsepein/fondant bekleden is al lastig,laat staan een hartvorm voor een eerste keer.
wat bedoel je met 2 lagen? 2 taartjes bovenop elkaar? denk dat de verhouding dan weg is,dat het dan te hoog wordt. dit taartje kan je denk ik 1 keer doorsnijden voor een vulling/laagje.
maak desnoods 2 of 3 aparte hartvormige taartjes. 1 met mam 60, de andere met een mooie bloem.
als je groter wilt werken of de hoogte in wilt,maak dan een ronde taart,bekleed die en doe er dan het hartvormige taartje met 'mam 60' bovenop.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 13:24:05 #179
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_131345903
Vandaag een taart gebakken, vorige maand was het een Franse bramentaart en vandaag heb ik de bramen vervangen voor frambozen, daarna met een frambozenjam afgelakt. Omnomnom!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 13:24:38 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131345928
ik heb het koekjesstempel *O*
(en ik was bijna mijn fiets kwijt :( maar dat komt door die kutambtenaren van zaanstad :r )
pi_131346172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het koekjesstempel *O*
(en ik was bijna mijn fiets kwijt :( maar dat komt door die kutambtenaren van zaanstad :r )
aw yisss *O*

ze hebben daar een raar fietsparkeerbeleid he?
Nouja, fijn, je fiets en je stempel in the pocket O+
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 13:45:05 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131346515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

aw yisss *O*

ze hebben daar een raar fietsparkeerbeleid he?
Nouja, fijn, je fiets en je stempel in the pocket O+
echt idioot. nul komma nul plek voor fietsen op marktdag.
ik had al een rode sticker. gelukkig was ik niet lang weg, ik zag m geplakt worden.
dr stond overigens een andere straatnaam op dan waar hij stond.
is dat niet strafbaar?
pi_131346998
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef Mirjam het volgende:
Anders blijf ik uitleggen :')

nu in de bonus, 3,74 euro of een paar centen meer.

Geen geld voor een stempel, zeker niet met 3 mallen erbij. En een koekjesvormsnijder ofzo, blikken ding.
[ afbeelding ]
Ik heb deze vanmorgen ook gekocht O+
En ze hadden ook measuring cups *O*
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 16:27:49 #184
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_131351620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

echt idioot. nul komma nul plek voor fietsen op marktdag.
ik had al een rode sticker. gelukkig was ik niet lang weg, ik zag m geplakt worden.
dr stond overigens een andere straatnaam op dan waar hij stond.
is dat niet strafbaar?
Ik weet niet of stickers plakken uberhaupt zomaar mag, beetje jouw eigendom bekladden. Ik zou vervolgens een spuitbus verf op die ambtenaar leegspuiten :P mag ook niet zomaar!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_131352719
de stempel was hier op... ;(
pi_131357867
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef kvd het volgende:

[..]

je hebt de kleine vorm toch? hou versiering dan simpel,overdaad schaadt bij dat formaat.
hou marsepein/fondant ook simpel,doe alleen de bovenkant, gebruik taartvorm als uitsteker. een lekkere creme aan de zijkant ofzo. een ronde taart met marsepein/fondant bekleden is al lastig,laat staan een hartvorm voor een eerste keer.
wat bedoel je met 2 lagen? 2 taartjes bovenop elkaar? denk dat de verhouding dan weg is,dat het dan te hoog wordt. dit taartje kan je denk ik 1 keer doorsnijden voor een vulling/laagje.
maak desnoods 2 of 3 aparte hartvormige taartjes. 1 met mam 60, de andere met een mooie bloem.
als je groter wilt werken of de hoogte in wilt,maak dan een ronde taart,bekleed die en doe er dan het hartvormige taartje met 'mam 60' bovenop.
ooh die tip met die bovenkant uitsteken vind ik goed dat ga ik doen!!
en wat is dan lekker voor de zijkant??
met 2 lagen bedoel ik dat ik het taart in 3 stukken snij (horizontaal) zodat ik het met 2 dingen kan vullen
ik ga maa r1 taartje maken!!
of is 2 lagen teveel voor zon klein taart?
pi_131358302
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef casper019 het volgende:

[..]

ooh die tip met die bovenkant uitsteken vind ik goed dat ga ik doen!!
en wat is dan lekker voor de zijkant??
met 2 lagen bedoel ik dat ik het taart in 3 stukken snij (horizontaal) zodat ik het met 2 dingen kan vullen
ik ga maa r1 taartje maken!!
of is 2 lagen teveel voor zon klein taart?
ik heb de vorm gezien,dat lijkt mij veel te veel. denk dat 1 keer gaat lukken,2 niet.
zijkant een lekkere creme (botercreme met monchou,lekker fris). of een creme met een kleurtje maken. of gewoon creme en dan wat hagelslag/vlokken/nootjes of frambozen/aardbeien,ligt aan je vulling en wat voor kleur je gaat gebruiken voor de versiering
  donderdag 19 september 2013 @ 20:02:48 #188
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_131358714
Ik ga toch wel wat taarten uit de allerhande proberen hoor! :Y
pi_131360479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ga toch wel wat taarten uit de allerhande proberen hoor! :Y
Staan er deze maand veel taarten in dan? Laatste die ik zag was het Italiaanse nummer en dat waren vooral toetjes.
Ook niets mis mee. :9
  donderdag 19 september 2013 @ 20:39:36 #190
313458 Zonnetje1981
pi_131360595
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:37 schreef remcoP het volgende:

[..]

Staan er deze maand veel taarten in dan? Laatste die ik zag was het Italiaanse nummer en dat waren vooral toetjes.
Ook niets mis mee. :9
Special met 45 taartrecepten *O* :9~
pi_131360652
Ik heb de allerhande doorgebladerd maar het leken me allemaal taarten voor ervaren bakkers :P
Ben zelf nogal een taartennoob, dus ik ga me er niet aan wagen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_131360722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Oe! :D Ga ik meteen halen
pi_131360767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Net meegenomen bij Appie :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 19 september 2013 @ 20:45:15 #194
313458 Zonnetje1981
pi_131360901
Staan echt leuke taarten in. Eerste die ik ga proberen (na) te maken is stroopwafeltaart of de framboos kwarkboltaart..
pi_131361288
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:52 schreef kvd het volgende:

[..]

ik heb de vorm gezien,dat lijkt mij veel te veel. denk dat 1 keer gaat lukken,2 niet.
zijkant een lekkere creme (botercreme met monchou,lekker fris). of een creme met een kleurtje maken. of gewoon creme en dan wat hagelslag/vlokken/nootjes of frambozen/aardbeien,ligt aan je vulling en wat voor kleur je gaat gebruiken voor de versiering
OK dan hou ik het op 1 vulling, heb je miss een tip wat dan een lekkere vulling zou zijn?

Biscuit ... bovenkant marsepein (uitsteken met die hart) (hoe maak je dat marsepein trouwens ''vast'' aan de taart?) Ik zou de zijkant ook ''leeg'' kunnen laten of is dat niet lekker/mooi?
en wat zou miss een lekkere vulling zijn als je er voor 1 gaat?

@remcoP, ja dat van de allerhande ik had hetzelfde.. allemaal van die echt ervaren bakkers taarten.. waarom nergens wat simpelers?
pi_131362008
Er gaan hier zometeen bramenmuffins de oven in. Als ze lekker zijn, dan mogen ze morgen mee naar kantoor :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_131362539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef casper019 het volgende:

[..]

OK dan hou ik het op 1 vulling, heb je miss een tip wat dan een lekkere vulling zou zijn?

Biscuit ... bovenkant marsepein (uitsteken met die hart) (hoe maak je dat marsepein trouwens ''vast'' aan de taart?) Ik zou de zijkant ook ''leeg'' kunnen laten of is dat niet lekker/mooi?
en wat zou miss een lekkere vulling zijn als je er voor 1 gaat?

@remcoP, ja dat van de allerhande ik had hetzelfde.. allemaal van die echt ervaren bakkers taarten.. waarom nergens wat simpelers?
waar houdt je moeder van? doe daar wat mee. ik kan aarbei zeggen,maar als ze daar niet van houdt is dat ook zo raar ;)
Het isjouw taart, dus jij kan doen wat je wilt. Als je niks aan de zijkant wilt, dan die je niks. als je wel 2 lagen vulling wilt,dan doe je dat...
om marsepein/fondant te laten plakken,kan je een dun laagje van de vulling gebruiken of een klein beetje abrikozenjam.

Grote vraag is...wat wil je zelf?
pi_131364704
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef kvd het volgende:

[..]

waar houdt je moeder van? doe daar wat mee. ik kan aarbei zeggen,maar als ze daar niet van houdt is dat ook zo raar ;)
Het isjouw taart, dus jij kan doen wat je wilt. Als je niks aan de zijkant wilt, dan die je niks. als je wel 2 lagen vulling wilt,dan doe je dat...
om marsepein/fondant te laten plakken,kan je een dun laagje van de vulling gebruiken of een klein beetje abrikozenjam.

Grote vraag is...wat wil je zelf?
qua gebak is mn ma gek op chipolata of aardbei vulling, miss dat ik daar wat lekkerst mee kan??

Ik denk dat ik zelf het leukste vind

hartjes kapsel, dan 1 vulling (maar wel een gruwlijk lekkere!???? > daar tips voor iets met aardbei ? of chipolata?

dan aan de bovenkant marsepein.. en wat kleine mooie versieringkjes....

Zal er wel mooi uitzien dan denk ik, maar zou t ook lekker smaken?
pi_131365479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef casper019 het volgende:

[..]

qua gebak is mn ma gek op chipolata of aardbei vulling, miss dat ik daar wat lekkerst mee kan??

Ik denk dat ik zelf het leukste vind

hartjes kapsel, dan 1 vulling (maar wel een gruwlijk lekkere!???? > daar tips voor iets met aardbei ? of chipolata?

dan aan de bovenkant marsepein.. en wat kleine mooie versieringkjes....

Zal er wel mooi uitzien dan denk ik, maar zou t ook lekker smaken?
ttuutuurlijk smaakt dat lekker,waarom zou dat niet lekker zijn.

qua vulling zou ik dan voor aardbeitjes gaan. in kleine stukjes met slagroom gemengd (laatst was iemand met een taartje met aardbeiencreme of botercreme). witte fondant (of marsepein) bovenop, je 'mam 60' een rood bloempje erbij (staat in allerhande of misschien een echt roosje), en halve aardbeitjes aan de zijkant...
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:27:32 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131376637
Ik lurkte hier precies op tijd en heb nu ook de koekjes stempels! *O*
Ik had de laatste! :o

Nu bedacht ik me alleen, nu ik net mijn zandkoekjesdeeg klaar heb, dat ik mss ander deeg moet maken zodat ze niet uitlopen. Was dat niet iets met een beetje ei erdoor?
pi_131377230
Zandkoekjesdeeg is toch met ei? Bloem, basterdsuiker, snufje zout, boter, eigeel.
Anders dus eigeel toevoegen denk ik :)

Ik hoorde dat de hema ook koekjesstempels heeft maar die waren hier al op -O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:08:08 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131379080
Nee, niet volgens mijn kookboek iig. 200 gr bloem, 100 basterdsuiker, 150 gr koude boter en een snufje zout.
Perfecte koekjes altijd. :Y
Alleen lopen ze uit. Nu dus ook, ik heb prachtige rondjes in de oven liggen nu. :')
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:12:48 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131379183
Zo, de andere helft van het deeg maar even gepimpt met ei, kijken of het zo beter gaat.

Gelukt!

Nu nog ietsje dikker maken.

[ Bericht 60% gewijzigd door BE op 20-09-2013 14:08:26 ]
pi_131381826
lief :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')