Nee. Geen enkel echt bewijs.quote:Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb dit topic niet gevolgd, dus het zal vast al voorbij zijn gekomen:
Is er al bewijs geleverd dat Assad achter de aanval zat? Ik heb nog niets gezien namelijk, enkel beschuldigingen en beweringen dat er bewijs is.
Veel aannames en meningen. Dat mag natuurlijk maar mijn mening is dat er heeeel veel mensen voor het afzetten van die dictator zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ach er zullen vast wat verstandelijk beperkten zijn die dat zijn maar dat zal niet meer dan 0.1% van het volk betreffen.
Het is wel al duidelijk ongeveer wat het bewijs is zelfs Poetin heeft er indirect op gereageerd.quote:Op zondag 8 september 2013 11:47 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb dit topic niet gevolgd, dus het zal vast al voorbij zijn gekomen:
Is er al bewijs geleverd dat Assad achter de aanval zat? Ik heb nog niets gezien namelijk, enkel beschuldigingen en beweringen dat er bewijs is.
Nogmaals, hoeveel mensen hebben aan dat 'gezamelijk onderzoek *kuch*' meegedaan? Heb er niks van gehoord, en op geen enkele site iets van gezien namelijk, en daarnaast slik je die disinfo wel heel makkelijkquote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
En je domme mening is bewezen onzin te zijn:
http://www.volkskrant.nl/(...)ngrijpen-Syrie.dhtml
[..]
Zie de link hierboven.
quote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee dat is er niet, het is dus wachten op het VN rapport.
Dat dacht ik al.quote:
Vertel.quote:Op zondag 8 september 2013 11:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is wel al duidelijk ongeveer wat het bewijs is zelfs Poetin heeft er indirect op gereageerd.
De geloofwaardigheid van de nationale media daalt ook met de dag. Mijn god, 70% je zou bijna pro-oorlog demonstraties verwachten.quote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Zie de link hierboven.
Dan hebben ze totaal geen verstand van zaken, en het is imo onmogelijk dat het nederlands volk (en dan reken ik het kroegenvolk nieteens mee) zo'n laag iq heeft dat het voor 70% voor zouden zijn om een onschuldig man die de hele bende daar bijmekaar houd aan te vallen met als resultaat dat de hele regio een actieve vulkaan wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 11:51 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Veel aannames en meningen. Dat mag natuurlijk maar mijn mening is dat er heeeel veel mensen voor het afzetten van die dictator zijn.
quote:Konflikt in Syrien: Assad-Kommandeure drängten massiv auf Giftgas-Angriffe
Deutsche Abhörspezialisten haben brisante Funksprüche aus Syrien abgehört: Laut einem Zeitungsbericht sollen syrische Militäroffiziere Machthaber Assad seit Monaten zum Einsatz von Giftgas gedrängt haben.
Opvallend, in mijn omgeving hoor ik echt iedereen die tegen is. Niet dat dat geldt voor alle Nederlanders maar toch opvallend.quote:Op zondag 8 september 2013 11:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Zie de link hierboven.
Voordat je kritiek gaat leveren geef jouw bron eensquote:Op zondag 8 september 2013 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nogmaals, hoeveel mensen hebben aan dat 'gezamelijk onderzoek *kuch*' meegedaan? Heb er niks van gehoord, en op geen enkele site iets van gezien namelijk, en daarnaast slik je die disinfo wel heel makkelijk
http://www.dailymail.co.u(...)g-defence-chief.htmlquote:
Precies, heb in mijn omgeving ook werkelijk nog niet één enkele persoon voor gehoord.quote:Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Opvallend, in mijn omgeving hoor ik echt iedereen die tegen is. Niet dat dat geldt voor alle Nederlanders maar toch opvallend.
Het nieuws werd trouwens in eerste instantie gemeld door Bild am Sonntag, dus misschien moet je het met een korreltje zout nemen.quote:
Kritiek? WAAR IS DIE PEILING DAN EN HOEVEEL MENSEN ZIJN ONDERVRAAGD.quote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voordat je kritiek gaat leveren geef jouw bron eens:')?!
Ja inderdaad, lijkt me geen toeval. Het beeld wat in de media wordt gebracht is vaak sowieso anders van wat de meeste denken.quote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Precies, heb in mijn omgeving ook werkelijk nog niet één enkele persoon voor gehoord.
Je hebt geen bron hequote:Op zondag 8 september 2013 12:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kritiek? WAAR IS DIE PEILING DAN EN HOEVEEL MENSEN ZIJN ONDERVRAAGD.
alvast bedankt voor de info!
'Allegedly', en als dat bewijs inderdaad bestaat zou ik het wel eens willen zien / horen.quote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voordat je kritiek gaat leveren geef jouw bron eens![]()
?!
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)g-defence-chief.html
Google maar op die informatie, voornamelijk Israëlische en Amerikaanse inlichtingenbronnen, of het dat is is afwachten maar zeer ws iig een onderdeel van het bewijs.quote:Op zondag 8 september 2013 12:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
'Allegedly', en als dat bewijs inderdaad bestaat zou ik het wel eens willen zien / horen.
Toeval bestaat niet in mij omgeving is bijna iedereen voorquote:Op zondag 8 september 2013 12:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, lijkt me geen toeval. Het beeld wat in de media wordt gebracht is vaak sowieso anders van wat de meeste denken.
Er is gewoon geen bewijs overlegd. We moeten onze leiders dus maar op hun blauwe ogen geloven?quote:Op zondag 8 september 2013 12:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Google maar op die informatie, voornamelijk Israëlische en Amerikaanse inlichtingenbronnen, of het dat is is afwachten maar zeer ws iig een onderdeel van het bewijs.
idemquote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Precies, heb in mijn omgeving ook werkelijk nog niet één enkele persoon voor gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |