Ook wel bekend als bloed, zweet en Corriequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Sp3cs favoriet:
Ik heb CORRIE nog nooit gedaan
Komen ook allemaal van die awkward interviews enzo, de opmaat naar het grote event, alles
Hommeltje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:53 schreef Webschip het volgende:
@Specularium: het posten van lekkere vrouwen is niet aan de orde.
Nee een rekel is een leuk boefje. Een Pietje Bel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Kentoet het volgende:
Samir Anus is ook een rekel bijvoorbeeld.
Schorriemorrie gespuis ratdraaiers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
Rekels zijn boefjes, schavuiten, ondeugden.
Dat is een regelrechte patjakker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Kentoet het volgende:
Samir Anus is ook een rekel bijvoorbeeld.
Ja klopt, maar ik wilde even Samir Anus zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een rekel is een leuk boefje. Een Pietje Bel.
Nee ietsjes minder dan dat. Ondeugend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schorriemorrie gespuis ratdraaiers.
Dat mag nooit in een zin met Corrie worden genoemd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
Rekels zijn boefjes, schavuiten, ondeugden.
Pietje Bel is wat wij nu een kutmarokkaan noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een rekel is een leuk boefje. Een Pietje Bel.
Waaromquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wilde even Samir Anus zeggen.
Nee man. Pietje Bel is zo eentje die belletje trekt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pietje Bel is wat wij nu een kutmarokkaan noemen.
fixedquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schorriemorrie corriemorrie gespuis ratdraaiers.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie Anus.
Wilde ik ook even zeggen.
Profiel en dan is er een tabje waar je het uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ohja, nu ging ik kijken hoe die banners uit kunnen.
Ja ik had het gevonden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Profiel en dan is er een tabje waar je het uit kunt zetten.
Ik vind de normale layout prima, hoef geen regenboogaids.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Ging mij niet eens om de snelheid, meer om de overzichtelijkheid. Ziet er wat 'netter' uit
Vandaar dat ik die kleurtjes ook uit heb staan. Hoe simpeler hoe beter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind de normale layout prima, hoef geen regenboogaids.
Heb je wel 'Kuttopicquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind de normale layout prima, hoef geen regenboogaids.
Heb ik welquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je wel 'Kuttopic' ipv 'Stop volgen'?
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je wel 'Kuttopic' ipv 'Stop volgen'?
Verveelt na 10000x nog niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Southpark dan maar nu. Voor de 100x keer.
Daarom kijk ik ook elke keer. Blijft leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verveelt na 10000x nog niet.
Vandaar dat wij er ook nog zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef Drugshond het volgende:
Tuurlijk leef ik nog.. onkruid doet het ook prima met deze temperaturen.
Heb wel wat er van....maar ik draag die zooi "urban".Qua t-shirts moet ik refreshen. Maar goed de (dumpstore/darkshop) shop ken ik ook redelijk. Ik draag net zo makkelijk een 3 delig pak Hangt van de situatie af.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar jij houdt dus van legeroutfits?
Hangt er maar helemaal vanaf waar je in Rotterdam bent. Tussen Blaak en de Erasmus brug is jasje/dasje normaal, in Rotterdam Zuid een witte Islamitische jurk of een Nickelson jas met bontkraag, stadhuisplein een shirt voor ballen inclusief studentenhuislogo enz. enz.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb wel wat er van....maar ik draag die zooi "urban".Qua t-shirts moet ik refreshen. Maar goed de (dumpstore/darkshop) shop ken ik ook redelijk. Ik draag net zo makkelijk een 3 delig pak Hangt van de situatie af.
Rotterdam == Act Local, think global.
Kruiskade is sowieso een relaxte straat waar van alles rondloopt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik viel niet op op de kleine kruiskade. Was daar 3 uur eerder.
Ben wel wat grote cities gewend.
Ja, ik loop daar wekelijks voor om voor extra boodschappen. Maakt koken voor mij zoveel leuker.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Wat me wel opviel is de hoeveelheid Chino toko's.... En dat is positief.
O ja, jarig toch? Maar hij gaat er niets mee doen geloof ik.quote:
Daarom. Nog 23 uur te gaan tenslottequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
te vroeg telt niet vertellen de dames mij altijd
Kadootje, in de vorm van misbruikt maandverband.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
Ik zat SP te kijken en had de tijd niet in de gaten. Maar ik heb wel al een kadootje gegeven
en de OPquote:
Nee hoor. Hij is er toch al vandoor, die durft nu niet meer hier te komen voorlopig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
nee het is nog 23 uur op tijd maar nu faalde je al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik heb nu pas door dat het tegen 1 uur is, Nel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
Zo onschuldig doen. Alsof we daar intrappen.
mijn levensstijl is ...geen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
Moet er niet aan denken om nu nog te koken.
Ik zag het ook te laat hoor, ik zat SP te kijken. Maar tetten voor je, die nog net kunnenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat het tegen 1 uur is, Nel.
Staat er al slimmerik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
hoelang duurt effekes hier in jezusnaam
Ehm, nee geen Katy Perry....ongeacht hoe ze op een foto staat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
Deze dan
Weet ik veel wat mannen lekker vinden
[ afbeelding ]
Ja ik ben meer van de billen niet van de tettenquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:05 schreef sp3c het volgende:
ja als je zo'n hoofd trekt dan gaat mijn broek niet naar beneden
doe ff een beetje je best Cor
Ik ken ze allemaal al.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die kende je al, daarom zocht ik een andere.
Ik weet nog wel een mooie vrouw, maar geen idee of jij die wat vindt. Even een mooie foto zoeken.quote:
Duh ik zit niet naar vrouwentieten te kijken he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:09 schreef sp3c het volgende:
Corrie ziet ze allemaal voor het eerst nu
Ja doe even.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooie vrouw, maar geen idee of jij die wat vindt. Even een mooie foto zoeken.
He? Ik vind haar juist mooi.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
Dat is een halve kerel Corrie.
Eigenlijk is het nog lager.
Ze is van the Ghost Whisperer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
haar ken ik niet eens
en ik zit de hele dag op het internet!
zo slecht is het
Daarom van de achterkant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
ik zou haar wel doen hoor maar ik zou dr niet aankijken
BLACKHAWKS CORRIE????quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Deze vind sp3c ook wel leuk denk ik
[ afbeelding ]
Een beetje dom, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Deze vind sp3c ook wel leuk denk ik
[ afbeelding ]
Oh Ajax-Feijenoord zoiets zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Blackhawks–Blues_rivalry
nee goede keuze wel
wOOtquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
Als je hier lang genoeg komt mag je een keer met Corrie daten.
Dat je jarig bent betekent niet dat je maar alles mag he? Zoals mij 'verkopen'.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
Als je hier lang genoeg komt mag je een keer met Corrie daten.
Doe jij hier ook je try-outs houden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je jarig bent betekent niet dat je maar alles mag he? Zoals mij 'verkopen'.
Het gaat om het gebaar he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:25 schreef sp3c het volgende:
nee die 3 euro gaat hij rijk van worden
Voor mijn theatershow, jawel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Doe jij hier ook je try-outs houden?
ik heb geen idee wat het voor moet stellen maar als ik het vaak genoeg gebruik is het vanzelf een keer van toepassingquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Neemt die smiley nou een spermabad...?
Ik heb toch een pimp abo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je jarig bent betekent niet dat je maar alles mag he? Zoals mij 'verkopen'.
quote:
Het was ook sp3c en niet Sylvanaquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meer Sylvana.
[ afbeelding ]
Specularium wat zegt u nu!quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet het hebben van haar orale kwaliteiten.
Moet je even kijken boven bij abonnementen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:35 schreef Specularium het volgende:
Waar maken ze eigenlijk reclame voor?
Die CSS ofzo?
Ik kreeg steeds die gare Turkse datingsite.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
boeit mij al die andere meuk nou
ik wil mijn ads juist terug, herinnerde me er steeds aan dat ik tickets moest kopen
Niet altijd hard 2 get. Kieskeurig, dat is wat anders he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja cockblocken he?
Met je hard 2 get.
FOK! is een soort van datingsite. Soms...quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kreeg steeds die gare Turkse datingsite.
En ik zit niet eens op datingsites.
Nooit wat van gemerkt eigenlijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:38 schreef Latert het volgende:
[..]
FOK! is een soort van datingsite. Soms...
Moet je beter opletten, alleen in dit topic wordt er al meerdere keren geprobeerd om jou te hosselen.quote:
Iedereen probeert het maar Corrie heeft het nooit door omdat ze denkt dat iedereen 19 is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Moet je beter opletten, alleen in dit topic wordt er al meerdere keren geprobeerd om jou te hosselen.
Kun je nagaan, dat merk ik niet eensquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Moet je beter opletten, alleen in dit topic wordt er al meerdere keren geprobeerd om jou te hosselen.
En dat is ook zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen probeert het maar Corrie heeft het nooit door omdat ze denkt dat iedereen 19 is.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is ook zoOf ze denken dat ik 19 ben kan ook natuurlijk.
wat denk je precies dat de bedoeling is als je de bosjes induikt met iemand???quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat merk ik niet eens
Ja jullie duwen we met een ander de bosjes in dat is wat anders he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat denk je precies dat de bedoeling is als je de bosjes induikt met iemand???
geen gezellig potje pesten ofzo iig
wij zijn Drugshond zijn wingpeoplequote:Op zaterdag 7 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jullie duwen we met een ander de bosjes in dat is wat anders he?
Ach ja, ik zal wel weer lastig zijn of zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:43 schreef Specularium het volgende:
Weinig vrouwen die kans krijgen met een eckte Rambo, beetje jammer Cor.
gewoon op zijn hondjes doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal wel weer lastig zijn of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja zo werkt het dus nooit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal wel weer lastig zijn of zo.
agent Mulder heet hijquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja als Hank Moody in die bosjes zat...
Jij viel toch juist op Runkle?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja als Hank Moody in die bosjes zat...
Ja aandacht zeker. Maar of ik dat wilquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus nooit.
Volgende keer iemand gewoon bij zijn snikkel grijpen, dan heb je zoeyzo aandacht.
Dat je hem zo voelt groeien in de hand Cor, wil jij dat niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja aandacht zeker. Maar of ik dat wil
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja aandacht zeker. Maar of ik dat wil
Ligt eraan wie het is he? Niet de eerste de beste van straat oppikken natuurlijk. Gek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je hem zo voelt groeien in de hand Cor, wil jij dat niet?
bij Willem van Oranje toen ze nog jong wasquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij Willem van Oranje toen ze nog jong was
Jij krijgt volgende keer een sjoelsteen tegen je kop.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij Willem van Oranje toen ze nog jong was
Misschien vind je het dus wel harstikkel leuk en spannendquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, niet bij een onbekende in ieder geval
Spannend zeker ja, maar leuk neequote:Op zaterdag 7 september 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien vind je het dus wel harstikkel leuk en spannend
Oh met jou heb ik ook nog wel een appeltje te schillen tegen die tijd, zeker weten.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij krijgt volgende keer een sjoelsteen tegen je kop.
als je me 10 bier geeft welquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
Doe maar stoer sp3c. Ik kan je wel aan.
Goed zoquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:50 schreef Latert het volgende:
Ik voel mij hier best wel geïntimideerd, met al dat blauw in het topic.
Ik geef je wel een kopstoot.quote:
ga je je 'hoge' schoenen aantrekken zekerquote:
Granaatappel.quote:
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks mis met een jonkie op z'n tijd!
Helemaal niet malle. Ik maak nooit ruzie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit nu met het hele topic ruzie te zoeken.
Appels erbij alles.
Zo'n lekker pak liebfraumilch van 1,98 bij de Aldi?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:54 schreef sp3c het volgende:
zeker weer een pak wijn achter de kiezen
Ja als jullie die tetters laten lopen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:55 schreef Specularium het volgende:
Gaat nu 99999999999999 er met Corrie vandoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar werkt slijmen nog altijd beter dan "meisjes plagen kusjes vragen"quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:55 schreef Specularium het volgende:
Gaat nu 99999999999999 er met Corrie vandoor?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:56 schreef sp3c het volgende:
Nah sp3c nog even oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke voldoende spec.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ze zijn nog niet groot genoeg om te lopen denk ik
We zouden niet durven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:57 schreef sp3c het volgende:
we plagen onze Corrie toch niet???
goudeerlijke gasten zijn we
Corrie moet je gewoon over je schouder gooien en ergens neerflikkeren, anders komt er nooit iets van.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt slijmen nog altijd beter dan "meisjes plagen kusjes vragen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |