Ook wel bekend als bloed, zweet en Corriequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Sp3cs favoriet:
Ik heb CORRIE nog nooit gedaan
Komen ook allemaal van die awkward interviews enzo, de opmaat naar het grote event, alles
Hommeltje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:53 schreef Webschip het volgende:
@Specularium: het posten van lekkere vrouwen is niet aan de orde.
Nee een rekel is een leuk boefje. Een Pietje Bel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Kentoet het volgende:
Samir Anus is ook een rekel bijvoorbeeld.
Schorriemorrie gespuis ratdraaiers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
Rekels zijn boefjes, schavuiten, ondeugden.
Dat is een regelrechte patjakker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Kentoet het volgende:
Samir Anus is ook een rekel bijvoorbeeld.
Ja klopt, maar ik wilde even Samir Anus zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een rekel is een leuk boefje. Een Pietje Bel.
Nee ietsjes minder dan dat. Ondeugend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schorriemorrie gespuis ratdraaiers.
Dat mag nooit in een zin met Corrie worden genoemd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
Rekels zijn boefjes, schavuiten, ondeugden.
Pietje Bel is wat wij nu een kutmarokkaan noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een rekel is een leuk boefje. Een Pietje Bel.
Waaromquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wilde even Samir Anus zeggen.
Nee man. Pietje Bel is zo eentje die belletje trekt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pietje Bel is wat wij nu een kutmarokkaan noemen.
fixedquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Schorriemorrie corriemorrie gespuis ratdraaiers.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie Anus.
Wilde ik ook even zeggen.
Profiel en dan is er een tabje waar je het uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ohja, nu ging ik kijken hoe die banners uit kunnen.
Ja ik had het gevonden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Profiel en dan is er een tabje waar je het uit kunt zetten.
Ik vind de normale layout prima, hoef geen regenboogaids.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Ging mij niet eens om de snelheid, meer om de overzichtelijkheid. Ziet er wat 'netter' uit
Vandaar dat ik die kleurtjes ook uit heb staan. Hoe simpeler hoe beter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind de normale layout prima, hoef geen regenboogaids.
Heb je wel 'Kuttopicquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind de normale layout prima, hoef geen regenboogaids.
Heb ik welquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je wel 'Kuttopic' ipv 'Stop volgen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |