Hoiquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:43 schreef De_Ilias het volgende:
Sorry als iemand beweerd dat AlQiada en Amerika samenwerken dan getuigd dat echt van domheid en conspiracy foolishness.
Dat lukt nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:49 schreef harrytwatter het volgende:
ik had een filmpje op youtube gezien met een steengoeie oplossing ( kan m helaas niet terug vinden )
maar het kwam er op neer dat elke amerikaan die tegen de oorlog was naar de bank moest gaan en al zijn geld moest opnemen.
Waarom zouden de saoudi dat doen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Deze is van 27 augustus, was ie al gepost?
http://www.telegraph.co.u(...)-it-drops-Syria.html
Saudis offer Russia secret oil deal if it drops Syria
Saudi Arabia has secretly offered Russia a sweeping deal to control the global oil market and safeguard Russia’s gas contracts, if the Kremlin backs away from the Assad regime in Syria.
nee maar wel een mooi idee ..quote:
Hiermee diskwalificeer je je meteen als discussiepartner. Iemand die gelooft dat Amerika samenwerkt met Al Qaeda??.... Sorry, maar dan ben je niet goed snik.quote:
Al Qaida is praktisch opgericht door de VS.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hiermee diskwalificeer je je meteen als discussiepartner. Iemand die gelooft dat Amerika samenwerkt met Al Qaeda??.... Sorry, maar dan ben je niet goed snik.
Effe simpel gezegd......als je tégen Assad bent ben je nog niet meteen vóór Al Qaeda!
Ja klopt, was SAquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:02 schreef harrytwatter het volgende:
[..]
nee maar wel een mooi idee ..
een van de arabische landeb heeft vs een aanbod gedaan om de militaire ingreep te bekostigen zoals kerry aangaf in die conferentie met congress.. ik gok dat land saoudi arabie was... waarschijnlijk omdat die pijplijn concurentie voor ze is en mischien op de langere termijn hun winst op olie gaat verneuken.. dus investeren ze liever nu in het afbreken van dit hele project by all means. ik begrijp dan ook wel waarom ze rusland een aanbod zouden doen.
Je diskwalificeert jezelf, want het blijft zich herhalen..quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hiermee diskwalificeer je je meteen als discussiepartner. Iemand die gelooft dat Amerika samenwerkt met Al Qaeda??.... Sorry, maar dan ben je niet goed snik.
Effe simpel gezegd......als je tégen Assad bent ben je nog niet meteen vóór Al Qaeda!
Nee man, ik ben DOM.,. Als je zoiets ook maar durft te dénken...quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Al Qaida is praktisch opgericht door de VS.
Sorry hoor maar Rusland is veel krachtiger, machtiger, sterker, duurzamer, rijker (na aftrek staatschuld van inkomen en inflstie), intelligenter en verstandige dan de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:42 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Rusland staat tegenwoordig heel vaak aan de goede kant, omdat het momenteel het Westen is dat de touwtjes in handen heeft en internationaal allerlei slechte dingen doet uit eigenbelang. Als Rusland in de positie zat waarin het Westen nu zit, dan zouden ze inderdaad waarschijnlijk hetzelfde doen.
De grote `mijn pik is groter-mooier-dikker dan de jouwe show`quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:08 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Rusland is veel krachtiger, machtiger, sterker, duurzamer, rijker (na aftrek staatschuld van inkomen en inflstie), intelligenter en verstandige dan de Verenigde Staten.
Vergelijk alleen al de JSF met de Tu-22M B. Nuff saidDat vertelt het hele verhaal
Kwaliteits-analyse hier weer hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:02 schreef harrytwatter het volgende:
[..]
nee maar wel een mooi idee ..
een van de arabische landeb heeft vs een aanbod gedaan om de militaire ingreep te bekostigen zoals kerry aangaf in die conferentie met congress.. ik gok dat land saoudi arabie was... waarschijnlijk omdat die pijplijn concurentie voor ze is en mischien op de langere termijn hun winst op olie gaat verneuken.. dus investeren ze liever nu in het afbreken van dit hele project by all means. ik begrijp dan ook wel waarom ze rusland een aanbod zouden doen.
Ok, jij gelooft het niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kwaliteits-analyse hier weer hoor![]()
Weet je iets van de religieuze scheidslijnen die bestaan in het Midden-Oosten, en de sterke invloed daarvan op de relaties tussen de landen in dat gebied?
Daar moest SU T50 staan WTFquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De grote `mijn pik is groter-mooier-dikker dan de jouwe show`
Owh, ik had mijn bek moeten houden?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef harrytwatter het volgende:
[..]
2e gedeelte was aan arjan1212 gericht :p kan niet dubbel quote indrukke op me mobiel
Wat wil je nou zeggen meneer vage zooi afgezien van "roken"?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:14 schreef arjan1212 het volgende:
inkomen per hoofd van de bevolking
United States 51,248
Russia 18,670
staatschuld per hoofd van de bevolking
Russia 11.3125
United States 90.7295
nou...
Welke scheingslijnen zijn dat ook alweer? Kun je ze in een notendop weergeven?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kwaliteits-analyse hier weer hoor![]()
Weet je iets van de religieuze scheidslijnen die bestaan in het Midden-Oosten, en de sterke invloed daarvan op de relaties tussen de landen in dat gebied?
Dus omdat de VS in de jaren 70 Al Qaida hielp in hun strijd tegen de Russen, toen de Koude Oorlog nog vol aan de gang was, is het nu ook aannemelijk dat de VS en Al-Qaida samenzweren?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee man, ik ben DOM.,. Als je zoiets ook maar durft te dénken...
Bontkraagjes tegen witte gewaden. Like duh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:16 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Welke scheingslijnen zijn dat ook alweer? Kun je ze in een notendop weergeven?
Nee. Lees je inquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dus omdat de VS in de jaren 70 Al Qaida hielp in hun strijd tegen de Russen, toen de Koude Oorlog nog vol aan de gang was, is het nu ook aannemelijk dat de VS en Al-Qaida samenzweren?![]()
Klinkt leuk Mo.. Echter..quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bontkraagjes tegen witte gewaden. Like duh.
Daar had ik het over. En vergeet ook niet de kosten van levensonderhoud. Daar wint ook Rusland in, want het is een stuk goedkoper daar te wonen met de mogelijke uitzondering van Moskou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:14 schreef arjan1212 het volgende:
inkomen per hoofd van de bevolking
United States 51,248
Russia 18,670
staatschuld per hoofd van de bevolking
Russia 11.3125
United States 90.7295
nou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |