Het is onzinquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
En gelukkig maar, anders zouden we in het Westen helemaal de lul zijn.
Alawieten zijn een stroming binnen de Shia`squote:Op zaterdag 7 september 2013 01:27 schreef arjan1212 het volgende:
alawieten staan aan de kant van de shias dacht ik
Ja en? De rebellen vermoorden ze net zo graag als de christenen en de koerden..quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is een substroming van de Sjiieten.
Jij hoort een orthodoxe Griek te zijn toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Alawieten zijn een stroming binnen de Shia`s
Ah, geeft niks, het blijft evengoed een grappig verhaal over die machtige, krachtige Russenquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:14 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Daar moest SU T50 staan WTF![]()
oeps
Ik was even vergeten dat een meerderheid in dit topic geen zin heeft in onderbouwingen, argumenten, en jezelf inlezen in de achtergronden van het conflict. Mensen willen de snelle conclusie trekken dat het grote Amerika de boosdoener is, en daarna lekker met elkaar het spektakel delen van het gissen naar wanneer de aanval zal plaatsvinden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
College van Breekfast.![]()
Maar wat zijn rebbelen, professor?
Hoe zit het precies met de Stalagnieten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:27 schreef arjan1212 het volgende:
Jawel hoor,maar steekhoudend graagquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat een meerderheid in dit topic geen zin heeft in onderbouwingen, argumenten, en jezelf inlezen in de achtergronden van het conflict. Mensen willen de snelle conclusie trekken dat het grote Amerika de boosdoener is, en daarna lekker met elkaar het spektakel delen van het gissen naar wanneer de aanval zal plaatsvinden.
Sorry dat ik wat achtergronden probeerde te geven in dit topic. Ik laat het nu weer over aan de 40 jarige huisvrouwtjes met leuke katjes thuis als huisdier, die ons zullen verlichten met hun analyse
SA, Iran, Pakistan, Afghanistan en de meeste van die zandbak gebieden waar streng reli idioten leven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat zijn burkalanden dan volgens jou?
Is dit relevant? En hoezo het is een keuze om religieus te zijn geen verplichting.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hoort een orthodoxe Griek te zijn toch?
De sekte is inderdaad voortgekomen uit de kringen rondom de Imams in Irak maar daarmee houdt de vergelijking wel op.quote:
Ze benadrukken graag hun Twaalver oorsprong in tijden dat ze de hulp van Iran en Hezbollah kunnen gebruiken. Iran doet hetzelfde maar dan andersom. Beide groepen weten maar al te goed dat ze qua religie geen donder met elkaar van doen hebben, maar ze hebben elkaar nodig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:27 schreef arjan1212 het volgende:
Nee, die zat in Pakistan in een huisquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zat die Bin Laden toch ook?
Dat was veel later.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zat in Pakistan in een huis
Oei, een strijd tussen de volgelingen van de school van Plato en de rest.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok dit is een batlle tussen de niet -en wel academici ineens??
Ik heb er ook een paar.. Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oei, een strijd tussen de volgelingen van de school van Plato en de rest.
Interessant. Ik heb zojuist een boek van Plato binnenkregen dus dat is wel toevallig.
Ik moet nog zo'n 30 bladzijdes Cicero lezen en dan begin ik aan De Ideale Staat (Politeia).quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar.. Wil je er over praten?
Politica?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet nog zo'n 30 bladzijdes Cicero lezen en dan begin ik aan De Ideale Staat (Politeia).
quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat een meerderheid in dit topic geen zin heeft in onderbouwingen, argumenten, en jezelf inlezen in de achtergronden van het conflict. Mensen willen de snelle conclusie trekken dat het grote Amerika de boosdoener is, en daarna lekker met elkaar het spektakel delen van het gissen naar wanneer de aanval zal plaatsvinden.
Sorry dat ik wat achtergronden probeerde te geven in dit topic. Ik laat het nu weer over aan de 40 jarige huisvrouwtjes met leuke katjes thuis als huisdier, die ons zullen verlichten met hun analyse
Lief, maar laat maar gaan.. Is standaard en onderscheid de dommen...quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:35 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Is dit een persoonlinke sneer richting Whiskers?
Ja?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)ve/9200000002618887/
Politica is van Aristoteles...
De ideale staat is Plato's theoretische hoofdwerk. Zijn politieke theorie vormt een hecht geheel met zijn denkbeelden op psychologisch, kentheoretisch en metafysisch gebied, en probeert ook een antwoord te geven op de vraag hoe het individu het beste kan leven.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)ve/9200000002618887/
Politica is van Aristoteles...
Ideeënleer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw er zijn best veel grotten in Syrie. http://mediawerkgroepsyri(...)ken-avonturiers-aan/
Ik HAAT Plato en Epecteusquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:42 schreef Straatklinker het volgende:
Als we hier allemaal fan van plato zijn betekent dat dan dat we ook allemaal voor Assad zijn?
Ik zit liever in de zon buiten die grot..quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer alles kapotgeschoten is moet je toch wat.
Het blijft oppassen daar voor granaat in je nek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit liever in de zon buiten die grot..
Met een glas witte wijn
Er wordt wel eens beweerd dat de religie van de Alawieten deels gebaseerd is op het neoplatonismequote:Op zaterdag 7 september 2013 01:42 schreef Straatklinker het volgende:
Als we hier allemaal fan van plato zijn betekent dat dan dat we ook allemaal voor Assad zijn?
In Griekenland?quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft oppassen daar voor granaat in je nek.
De Seleuciden hebben hun sporen nagelaten denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er wordt wel eens beweerd dat de religie van de Alawieten deels gebaseerd is op het neoplatonisme.
Lijkt me sterk. Baghdad en Harran waren destijds dé plaatsen waar oude Griekse geschriften vertaal werden in het Arabisch.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Seleuciden hebben hun sporen nagelaten denk ik.
kom maar op met jouw analyse zou ik zeggen ik ben nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
We gaan voor een antropologie topicdingquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Seleuciden hebben hun sporen nagelaten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |