Ach nee toch/quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:HansJMelissen twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 22:16:22Steeds meer berichten over nieuwe gif-aanval bij Damascus. Toch nog geen betrouwbare bevestiging gezien. reageer retweet
Maar wat is jouw argumentatie hiertegen dan (tegen mijn argumenten)?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
We weten ook wel hoe jij erover denkt.
Daarom zei ik al: het heeft geen zin
Wie is die man?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:HansJMelissen twitterde op vrijdag 06-09-2013 om 22:16:22Steeds meer berichten over nieuwe gif-aanval bij Damascus. Toch nog geen betrouwbare bevestiging gezien. reageer retweet
Lekkere bronquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Wacht maar tot die nuke in South Carolina 1 oktober gaat knallen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef Morendo het volgende:
Blijkbaar heeft het westerse publiek nog een duwtje nodig. Laat me raden: dit keer met vingerafdrukken van Assad zelf...
Waarom twitter je het dan, kutlul?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Geef eens antwoord: wie is die man?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Welke senator oid had het daar ook alweer over?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wacht maar tot die nuke in South Carolina 1 oktober gaat knallen.
En waarom plaatst Jor_Dii het om 'm meteen weer te peren en niet te reageren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom twitter je het dan, kutlul?
Nou volgens links die we hier niet mogen posten is er een black ops missie geweest om nukes vanuit ergens bij florida naar south carolina te verplaatsen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke senator oid had het daar ook alweer over?
Oorlogsverslaggever.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord: wie is die man?
Nou kijk, dat is Hans en Hans die woont op een plaatselijke boerderij in Noord-Brabant. Hans heeft daar een tractor, mar natuurlijk ook een computer om zijn werk te kunnen doen, hahhahahahaha. Hans is een aardige man en Hans zoekt trouwens nog een vrouw.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord: wie is die man?
En zijn er bevestigende bronnen?
Liefst niet al te vage?
Nouja dat was 10 minuten geleden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom plaatst Jor_Dii het om 'm meteen weer te peren en niet te reageren?
Jawel, een vrouw uit het Congres (1 van beide "kamers") las ik ergens. Niet dat ik het serieus neem, maar jouw opmerking deed even een lichtje branden, zo van "hier heb ik eerder iets vaags over gelezen"..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou volgens links die we hier niet mogen posten is er een black ops missie geweest om nukes vanuit ergens bij florida naar south carolina te verplaatsen.
Dat een senator daar over gehad heeft is mij niets bekend?
Assad dringt al een half jaar aan op onderzoek meen ik..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Assad had een week geleden toch ook gevraagd om tegelijkertijd ook 3 andere gifgas-aanvallen te onderzoeken die in de laatste maand hebben plaatsgevonden?
http://rt.com/news/syria-investigate-un-chemical-116/
Ik vraag met af hoe het met die aanvallen zit nu?
Ja sorry was even NL aan het afkijken maar zag deze voorbij komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom plaatst Jor_Dii het om 'm meteen weer te peren en niet te reageren?
Hmm zou wel eng zijn. Ja ik weet het ook niet hoor, ik vind het wel spannend om dat soort zooi te lezen maar om het nou klakkeloos aan te nemen. Zelfde geldt voor RTL en NOS nieuws trouwens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, een vrouw uit het Congres (1 van beide "kamers") las ik ergens. Niet dat ik het serieus neem, maar jouw opmerking deed even een lichtje branden, zo van "hier heb ik eerder iets vaags over gelezen"..
Ok, dat is me even ontgaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja dat was 10 minuten geleden.
En relevante tweets kunnen hier geplaatst worden, ook al zeggen ze niks.
Van mij ook: sorry. Had door moeten klikken op die tweet en had dan kunnen lezen wat zijn beroep is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja sorry was even NL aan het afkijken maar zag deze voorbij komen.
Maar als jij bekend bent met die vage sites enzo, kun jij dan niet ff kijken of je er iets over ziet (wat in die tweet staat)?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hmm zou wel eng zijn. Ja ik weet het ook niet hoor, ik vind het wel spannend om dat soort zooi te lezen maar om het nou klakkeloos aan te nemen. Zelfde geldt voor RTL en NOS nieuws trouwens.
Maargoed een nuke attack in de VS (of overal) zou wel echt het hele wereldtoneel omgooien, dat lijkt me echt eng.
Kan er niets over vinden nog terwijl dit wel breaking zou moeten zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar als jij bekend bent met die vage sites enzo, kun jij dan niet ff kijken of je er iets over ziet (wat in die tweet staat)?
Ik zie ook niks met mijn suffe gegoogle, maar wellicht moeten we op twitter zijn of heeft de man slechts telefonisch contact met mensen in Syrië..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kan er niets over vinden nog terwijl dit wel breaking zou moeten zijn
Wel dat china nog meer militairen stuurt
http://beforeitsnews.com/(...)s-video-2454142.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |