Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Terecht.. Frustrating.. Gister Vandaag ook te horen gekregen dat iemand nog 2-3 maanden (misschien zelfs nog maar een paar weken) heeft..
Gruwelijk
Terwijl je weet dat er genoeg mensen zijn die 7 dagen per week hun leven eraan wijden om een oplossing te vinden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:51 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Omdat je suggereert dat de mensheid zich onvoldoende inzet voor de bestrijding van kanker.
En toch is het leven NIET EERLIJK!!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Terwijl je weet dat er genoeg mensen zijn die 7 dagen per week hun leven eraan wijden om een oplossing te vinden.
Inderdaad zo'n basaalcelcarcinoom gun je zelfs je grootste vijand niet.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
En toch is het leven NIET EERLIJK!!!![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:52 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wou een beetje gaan trollen bij de TT, mijn goede verstand zegt dat ik dat niet moet doen en mijn fatsoen ook niet.
Inderdaad TS, het leven kan enorm kut zijn. Sterkte met alles.
Dat is tov van je OP wel een terechte klacht; De willekeur waarmee mensen getroffen worden is zonder meer triest.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
En toch is het leven NIET EERLIJK!!!![]()
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:42 schreef gargamelnl het volgende:
we hebben een neger in het witte huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien een beetje laat (20 jaar), maar houd de toekomst positief voor zover dat kan.
Pfff, je weet dat talloze kankersoorten zijn? Daarvan zijn er voldoende kankersoorten met een uitstekende prognose.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?Obama is trouwens maar een halve neger.
Voor de rest is het inderdaad wel zwaar klote. Iedereen kent wel iemand die kanker heeft (gehad). Zo'n ziekte zou anno 2013 toch niet meer dodelijk moeten zijn?
Ik ben niet achterlijk hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Pfff, je weet dat talloze kankersoorten zijn? Daarvan zijn er voldoende kankersoorten met een uitstekende prognose.
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk hoor.
Er zijn genoeg kankersoorten waarbij meer dan 30% van de patiënten overlijdt. Dat is gewoon te veel als je ziet dat ze jaren geleden al een schaap konden klonen.
Kun jij alleen maar van die afgezaagde onliners plaatsen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Jij loopt te roeptoeteren dat kanker al uit de wereld zou moeten zijn, terwijl je zelf de werkzame stoffen van paracetamol nog niet eens kent.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar van die afgezaagde onliners plaatsen?
Helemaal mee eens, al moet je wel weten dat hij zelf er waarschijnlijk tegen is, maar de wapenindustrie, Wall Street etc etc hebben er baat bij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef chroestjov het volgende:
Die neger bombardeert liever Syrië om Al-Qaeda en Saudi-Arabië daar aan de macht te helpen dan geld uit te geven aan kankeronderzoek.
Je loopt nu zelf te "roeptoeteren" dat ik er geen verstand van zou hebben, terwijl je geen idee hebt tegen wie je het hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:21 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Jij loopt te roeptoeteren dat kanker al uit de wereld zou moeten zijn, terwijl je zelf de werkzame stoffen van paracetamol nog niet eens kent.
Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
God vergeeft het je.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef gargamelnl het volgende:
Sorry mensen. Dat met die neger in het witte huis was emotie.Ik zat een beetje jankend achter mijn toetsenbord met zelfmedelijden, terwijl echte kanker patiënten echt reden tot huilen hebben.![]()
Ik bedoelde het niet zo.Sorry.
32 jaar. Destijds was ik stiekem best wel een beetje verliefd op haar.quote:
Lachen is therapie, kop omhoog gozer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Op de een of andere zieke manier kan ik hier toch best wel om lachen.
Dank.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lachen is therapie, kop omhoog gozer.
Als je die zin op een bepaalde manier leest klinkt dat best grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:42 schreef gargamelnl het volgende:
we hebben een neger in het witte huis
Helaas is het een terechte klacht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef slangpie het volgende:
Sterkte TS.
Eindelijk weer eens een echte terechte klacht. Zien we ni veel meer.
Nou kanker is zo ver als ik het weet een celdeling die op hol geslagen is door een foute kopie. Hierbij moet je ALLE klonende cellen gedood hebben. ALLE. Anders begint die ene overgebleven gewoon weer opnieuw. En dan kan het lokaal blijven, of er zijn uitzaaiïngen, dan is het zo goed als game over.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?Obama is trouwens maar een halve neger.
Voor de rest is het inderdaad wel zwaar klote. Iedereen kent wel iemand die kanker heeft (gehad). Zo'n ziekte zou anno 2013 toch niet meer dodelijk moeten zijn?
Dit denken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
sterkte TS
Ik heb in 2012 drie jonge mensen mogen begraven. Ik had heel erg gehoopt ze na 21/12/2012 weer terug te zien, maar dat gaat nu langer duren.
Kanker is een ziekte die niet discrimineert. Iedereen kan het krijgen, je kan heel gezond leven (dat deden twee van de drie uit mijn omgeving) om de kans te verkleinen, maar iedereen heeft de kans om deze vreselijke ziekte te krijgen.
Verder is het een terechte klacht dat er niet genoeg gedaan wordt om deze ziekte te overwinnen, alhoewel mensen die nu bezig zijn met onderzoek alle lof verdienen. Regeringen maken liever bommen en belachelijk hoge gebouwen. De hele ruimtevaart is nergens voor nodig, het einde is nog zo ver weg dat we daar pas over millennia aan moeten beginnen.
Doordat ik heel veel mensen in mijn omgeving ben verloren ben ik wel meer het leven gaan waarderen en geniet ik er daarom meer van. Leef je dromen. Wil je die wereldreis maken, ga hem morgen boeken! Wil je een nieuwe tv aan de muur, morgen kopen! Stel de leuke dingen niet uit.
Geeft niks, ik begrijp je wel. Wat tot voor kort ondenkbaar was gaat nu met sprongen vooruit. Maar met kanker boeken we amper vooruitgang.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef gargamelnl het volgende:
Sorry mensen. Dat met die neger in het witte huis was emotie.Ik zat een beetje jankend achter mijn toetsenbord met zelfmedelijden, terwijl echte kanker patiënten echt reden tot huilen hebben.![]()
En dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef haan33 het volgende:
Heel kut, maar mensen moeten niet in klaagbaak deze shit openen, ga naar een psycholoog.
Flikker toch op. KLB is om te klagen ongeacht waarover.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gast, daar is KLB niet voor. Ik open ook geen topic voor ieder persoon die kanker heeft
Succes met het zakkenvullen voor het KWF bestuur.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef Myo0 het volgende:
Je klacht heeft me zo geraakt, daarom heb ik besloten dit weekend in totaal 310 kilometer te gaan fietsen bij de Ride for the Roses.
Dat terwijl jij thuis niks zit te doen, op wat janken na.
Deal?
Daarom ook. Wat moet dit kut zijn zeg...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:27 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Helaas is het een terechte klacht.
Shit, vergeten dat een topic openen natuurlijk veel zinvoller is!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Succes met het zakkenvullen voor het KWF bestuur.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef chroestjov het volgende:
Die neger bombardeert liever Syrië om Al-Qaeda en Saudi-Arabië daar aan de macht te helpen dan geld uit te geven aan kankeronderzoek.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al moet je wel weten dat hij zelf er waarschijnlijk tegen is, maar de wapenindustrie, Wall Street etc etc hebben er baat bij.
Yup, mijn beste vriend kreeg op zijn verjaardag een telefoontje dat zijn pa kanker heeft, in de long met uitzaaingen naar de bijnier. Nou, dan weet je al wat het vervolggesprek wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef HCFeestbeest het volgende: Er zijn al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten, maar als de kanker overal in je lichaam zit, is er geen beginnen meer aan.
Ligt er aan, nabestaanden hebben ook vaak dat ze het niet af kunnen sluiten doordat iemand plotseling is verdwenen en ze nooit afscheid konden nemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel een terechte klacht ja.
Sowieso, als ik toch dood moet gaan, doe mij dan maar een hartaanval zodat ik in 1 keer er vandoor ben. Wel op een respectabele leeftijd natuurlijk..
Wat deze man zegt. Mensen die hier nu gaan roepen dat elke vorm van wetenschap stopgezet moet worden om alle pijlen op kankeronderzoek te richten. Schop jezelf en gooi jezelf in de kliko alsjeblieft.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Serieus, mensen die hier gaan lopen zeiken dat er niet genoeg onderzoek naar kanker wordt gedaan, moeten eens een boek gaan lezenEr zijn al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten, maar als de kanker overal in je lichaam zit, is er geen beginnen meer aan.
Ik geef god de schuld. Het is gewoon een major design flaw.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Waarschijnlijk meest terechte klacht die ik in KLB heb gezien.
Ik kan er met mijn hoofd ook niet goed bij dat we zo efficiënt zijn geworden in het beëindigen van levens, maar nog steeds geen idee hebben hoe we deze kut ziekte kunnen stoppen.
Als er een god zou bestaan, zou deze mensen niet op een dergelijke manier laten lijden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik geef god de schuld. Het is gewoon een major design flaw.
Of het moet wel een major league asshole zijn. In ieder geval geen entiteit die ik zou aanbidden (eerder te vuur en te zwaard zou bestrijden).quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als er een god zou bestaan, zou deze mensen niet op een dergelijke manier laten lijden.
Ja en bananen met majo is ranzig, net zo relevant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
En voor wie het nog niet wist....God bestaat niet....wat een verrassing he!!
welke naam?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
En jogy maak van uw hersenscheet in godsnaam een donderslag!!
Hoe is dit nu relevant? Die paar miljoen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
De hele ruimtevaart is nergens voor nodig, het einde is nog zo ver weg dat we daar pas over millennia aan moeten beginnen.
Op z'n verjaardag nog wel, wat een kloteverjaardag heb je dan zegquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, mijn beste vriend kreeg op zijn verjaardag een telefoontje dat zijn pa kanker heeft, in de long met uitzaaingen naar de bijnier. Nou, dan weet je al wat het vervolggesprek wordt.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Op z'n verjaardag nog wel, wat een kloteverjaardag heb je dan zeg
Tuurlijk is er een oplossing, chemo, bestraling, operatie, amputatie van een betreffend ledemaat, etc. Maar aan een auto waar teveel mis mee is, ga je ook niks meer doen. Ik probeer niet mensen met auto's te vergelijken, (een mens is natuurlijk veel meer waard) maar het is hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is gewoon dat kanker kut is op je verjaardag maar ook op elke dag van het jaar dat is nooit goed nieuws, en je mag er over klagen dat er bakken met geld aan onzin wordt uitgegeven en we nog steeds geen oplossing voor kanker hebben!
Je mag overal over klagen, maar als je gaat roepen dat ruimtevaart tijdverspilling is die beter in kankeronderzoek gestoken kan worden, kom je gewoon een beetje simpel over.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is gewoon dat kanker kut is op je verjaardag maar ook op elke dag van het jaar dat is nooit goed nieuws, en je mag er over klagen dat er bakken met geld aan onzin wordt uitgegeven en we nog steeds geen oplossing voor kanker hebben!
liever ff snel een mes door mn slagader dan een langzame pijnlijke doodquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:45 schreef milaya het volgende:
Sterkte TS. Kanker is klote. Liever in 1 klap dood onder de bus.
Zo is het maar net...quote:Dat vind jij, maar wat jij vindt, is niet persé de waarheid. Als TS de behoefte voelt om hier te spuien, moet hij dat gewoon doen. Misschien heeft hij geen zin in adviezen hoe hij met zijn verdriet om moet gaan, dat het beter voor hem zou zijn als hij naar een psycholoog gaat of meer van dat soort zweverige en diepzinnige praat.
Niet om het een of ander, maar als we voor elke ziekt een medicijn uitvinden om het tegen te gaan is de wereld binnen 10 jaar overvol. Iets met populatie controle.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kankersoorten waarbij meer dan 30% van de patiënten overlijdt. Dat is gewoon te veel als je ziet dat ze jaren geleden al een schaap konden klonen.
Sprookjesboek?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Serieus, mensen die hier gaan lopen zeiken dat er niet genoeg onderzoek naar kanker wordt gedaan, moeten eens een boek gaan lezen![]()
Operatie in combinatie met chemo en/of bestraling.....net als 17 jaar geleden, weet ik uit ervaring.quote:Er zijn al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten
Als er volgens jouw eigen woorden ''al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten'' zijn zouden er niet zoveel mensen sterven door uitgezaaide kanker.quote:maar als de kanker overal in je lichaam zit, is er geen beginnen meer aan.
Iets met een voorbeeld. Het gaat erom dat dit topic vol zit met mensen die roepen "echt stom dat er wel geld aan dit wordt uitgegeven terwijl kanker nog niet kan worden genezen". Dan ben je gewoon kaolodom, dat is alles wat ik zeg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Noemde ik ergens het woord ruimtevaart?
man lees eens ik schreef onzin! nergens het woord ruimtevaart genoemd? dus...ga je schoolgeld terughalen want je reactie komt nogal simpel over!!
Vind jij het dan niet iets om op te merken? Een neger in het witte huis, terwijl je bekend bent met de samenleving in de u.s.? Of gaat het je meer om de benoeming neger? Ik wil het ook best wel gekleurde medemens noemen of zo hoor..quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef astro-gurbuz het volgende:
Je mag dan wel een zielig verhaaltje ophangen maar ik vind wel dat je een beetje op je taalgebruik mag letten idioot, met je negeropmerking
Que kleurstelling is het wel beter, zo'n neger in het witte huis, ik hou wel van strak zwart/wit.... Jan Des Bouvrie vindt het denk ik ook erg mooi...quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet iets om op te merken? Een neger in het witte huis, terwijl je bekend bent met de samenleving in de u.s.? Of gaat het je meer om de benoeming neger? Ik wil het ook best wel gekleurde medemens noemen of zo hoor..
Ook echt teringdom ben jij. Ze kijken gewoon naar wat aanslaat en wat niet. Maar als het overal in je lichaam zit, kan het gewoon niet meer, want al die middelen maken ook gezonde weefsels kapot. Daarbij is er dan ook nog een kans dat het gewoon weer terugkomt. Er zijn genoeg mensen die het wel overleven, maar sommigen hebben gewoon totaal geen geluk. Al die dingen zijn algemeen bekend. Oh ja, maar over iets als het journaal, de krant, films moet ik natuurlijk niet beginnen op fok.quote:Op zondag 8 september 2013 02:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sprookjesboek?
[..]
Operatie in combinatie met chemo en/of bestraling.....net als 17 jaar geleden, weet ik uit ervaring.
En als je denkt dat er een speciaal op jou gericht behandelplan wordt uitgestippeld inclusief verandering van cytostatica indien de huidige niet aanslaat zal ik je meteen uit je droom helpen. Zo gaat het niet!
[..]
Als er volgens jouw eigen woorden ''al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten'' zijn zouden er niet zoveel mensen sterven door uitgezaaide kanker.
Mislukte wijsneus.
Ik heb ook nergens geschreven wat stom dit, wat stom dat, dus spui je gal niet tegen mij man...ik zei alleen dat er veel geld over de balk wordt gegooid...tsssquote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Iets met een voorbeeld. Het gaat erom dat dit topic vol zit met mensen die roepen "echt stom dat er wel geld aan dit wordt uitgegeven terwijl kanker nog niet kan worden genezen". Dan ben je gewoon kaolodom, dat is alles wat ik zeg.
Hehe, want het was zo'n vrolijk onderwerp.quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Zaktabak het volgende:
Deze gure sfeer mag er wel even vanaf..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:11 schreef Nikmans het volgende:
Terechte klacht, man. Vreselijk inderdaad
En als het niet aanslaat heb je pech want je zult het toch echt met die chemo(samenstelling) moeten doen. Er is geen andere! Kneus.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ook echt teringdom ben jij. Ze kijken gewoon naar wat aanslaat en wat niet.
Je méént het!!!!quote:Maar als het overal in je lichaam zit, kan het gewoon niet meer, want al die middelen maken ook gezonde weefsels kapot. Daarbij is er dan ook nog een kans dat het gewoon weer terugkomt.
Zeg ik dat?quote:Er zijn genoeg mensen die het wel overleven, maar sommigen hebben gewoon totaal geen geluk. Al die dingen zijn algemeen bekend. Oh ja, maar over iets als het journaal, de krant, films moet ik natuurlijk niet beginnen op fok.
En ook een goede vooruitgang: er schijnt nu een apparaat te zijn waarmee ze gerichter kunnen bestralen. Normaal gesproken gaan ook de goede cellen kapot, maar met dat nieuwe apparaat kunnen ze het zo instellen dat alleen de slechte cellen stuk gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef antfukker het volgende:
Laatst gehoord dat er sinds 20 jaar een grotere kans is op overleven.. Derhalve klacht ongegrond dat er niks wordt gedaan. Wel klote verder voor TS. Zelf ook bepaalde gevallen meegemaakt, maar deze zijn allemaal genezen verklaard.
Volgens mij krijg je van abrikozenpitten juist allerlei darmklachten, ook handig.quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Manke het volgende:
Paar dagen m'n vader moeten wegbrengenhet is een epidemie.
Google eens op vitamine B17, schijnt een wondermiddel te zijn tegen kanker, ik was begonnen het aan m'n vader te geven in de vorm van abrikozenpitten, maar het was voor hem te laat.
Ik heb een email adres van iemand die je er veel meer over kan vertellen incl verhalen van personen die hij kent die kankervrij zijn door dat, als je wilt dm ik het wel.
Zeg eens... heb jij de praktijkschool wel afgemaakt?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En als het niet aanslaat heb je pech want je zult het toch echt met die chemo(samenstelling) moeten doen. Er is geen andere! Kneus.
[..]
Je méént het!!!!
[..]
Zeg ik dat?
Praktijkschool? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Zeg eens... heb jij de praktijkschool wel afgemaakt?
Dat je dom bent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Praktijkschool? Wat bedoel je?
Nou, dat ging heel snel, gisternacht is de beste man overleden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, mijn beste vriend kreeg op zijn verjaardag een telefoontje dat zijn pa kanker heeft, in de long met uitzaaingen naar de bijnier. Nou, dan weet je al wat het vervolggesprek wordt.
Op bepaalde fronten is het leven gewoon ontzettend kut en je doet er geen ene donder aan.quote:Op zondag 15 september 2013 10:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat ging heel snel, gisternacht is de beste man overleden.
Ik ben niet bepaald medisch onderlegd, maar wat heeft het kunnen klonen van een schaap te maken met het genezen van een specifieke kankersoort?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sowieso hoeft een dergelijke opmerking niet per definitie negatief te zijn, dat hangt helemaal af van wat je er precies mee zou bedoelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef gargamelnl het volgende:
Daarom zoveel mogelijk focussen op de goede aspecten in het leven. Wat natuurlijk makkelijker gezegd is dan gedaan wanneer je net een hoop kutdingen hebt meegemaakt. Maar ja, als je de goede aspecten ook uit het oog verliest blijven echt nog alleen de kutaspecten over...quote:Op zondag 15 september 2013 19:12 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Op bepaalde fronten is het leven gewoon ontzettend kut en je doet er geen ene donder aan.![]()
Gecondoleerd. In mijn omgeving heb ik nog enigszins tijd gehad om afscheid te nemen, maar dan nog gaat het te snel.quote:Op zondag 15 september 2013 10:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dat ging heel snel, gisternacht is de beste man overleden.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:59 schreef freek.etc het volgende:
Sterkte TS,
Ik weet niet of ik dit hier wel moet posten, maar doktoren doen er van alles tegen om kanker tegen te gaan.Vind je dit nou grappig ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien een beetje laat (20 jaar), maar houd de toekomst positief voor zover dat kan.
Jij bent hier degene die niet genoeg kracht heeft om de steen waar je je hele leven al onder hebt gelegen weg te duwen. Maar dit lijkt me niet echt een goed topic om te ruziën. Laten we maar gewoon aannemen dat er genoeg manieren zijn om kanker te bestrijden, maar soms overwint quantiteit kwaliteitquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rot toch op man. Je weet niet waar je over praat.
Daar hebben we wat aan.quote:Op zondag 15 september 2013 21:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die niet genoeg kracht heeft om de steen waar je je hele leven al onder hebt gelegen weg te duwen. Maar dit lijkt me niet echt een goed topic om te ruziën. Laten we maar gewoon aannemen dat er genoeg manieren zijn om kanker te bestrijden, maar soms overwint quantiteit kwaliteit
niks. Maar wel als je het zo gebruikt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:10 schreef Flounder het volgende:
[..]
Vertel, wat iser mis met het woord neger?
Hij duidt de vooruitgang aan. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niks. Maar wel als je het zo gebruikt.
Het spijt me erg voor je dat je in deze situatie zit, en het was ook niet de bedoeling om je te beledigen. Maar je beseft toch zeker wel dat je hierdoor ook je objectiviteit verliest over kanker en de behandelingen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan.Ik heb kanker en zit in de eindfase (stadium IV), heb een hoop meegemaakt en gezien dus doe niet zo lekker bijdehand. Mislukte wijsneus.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef gargamelnl het volgende:
Ach wat loop ik ook te zeiken. Ik woon sinds de dood van mijn moeder bij mijn vader in. Kom ik vanavond thuis van mijn werk, ligt mijn vader in zijn pyjama naast zijn bed helmaal stijf en koud.
Dood....
Ik wist niet wat ik moest doen en heb maar 112 gebeld, maar stijf en koud...je weet dat het te laat is....
Hij is een uurtje terug opgehaald door de uitvaart. Kern gezonde kerel van 67, nergens last van.
Ik typ dit een beetje van mij af, ook al weet dat een aantal personen KLB geen geschikte plaats vinden voor dit.
Ik neem nu een beste borrel en morgen zie ik wel verder..
Gadverdamme zeg.....quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef gargamelnl het volgende:
Ach wat loop ik ook te zeiken. Ik woon sinds de dood van mijn moeder bij mijn vader in. Kom ik vanavond thuis van mijn werk, ligt mijn vader in zijn pyjama naast zijn bed helmaal stijf en koud.
Dood....
Ik wist niet wat ik moest doen en heb maar 112 gebeld, maar stijf en koud...je weet dat het te laat is....
Hij is een uurtje terug opgehaald door de uitvaart. Kern gezonde kerel van 67, nergens last van.
Ik typ dit een beetje van mij af, ook al weet dat een aantal personen KLB geen geschikte plaats vinden voor dit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef gargamelnl het volgende:
Dood....
Begin eens bij je instelling. Je zit nou wel heel erg in de slachtofferrol. Dat klinkt heel makkelijk gezegd, maar als je zelfs een middenrifbreuk al als een belemmering ziet. Ik heb het ook en 1 keer per dag een Omeprazolletje innemen is nou ook niet het ergste ritueel ter wereld.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Rhalius het volgende:
Gelukkig niemand in de famillie verloren, zou soms zelf wel willen dat ik dood was, dit kutleven van mij wordt ieder jaar alleen maar erger.
28 jaar en geen baan kunnen vinden, sinds een half jaar constant pijn en spanning in mijn linkervoet die vaak weigert warm te worden. van de zomer ging het wel, nu houdt het mij gewoonweg wakker omdat ik niet kan slapen door de pijnlijke spanningen. Inhibin (spierverslapper voor benen) geslikt, warme kruik gepakt, sokken aan maar niets helpt.
Kan niets actiefs doen want dan krijg ik kramp, ook al trek ik maar een kort sprintje schiet er al regelmatig lichte kramp in, toen ik een paar weken geleden een klein stukje in zee had gezwommen had ik een kwartier lang helse pijn toen ik het water uitkwam. de kramp schoot er telkens weer opnieuw in. Uiteindelijk naar huis gelopen.
Kan niet meer stijldansen wat ik graag doe, kan niet zwemmen of wat dan ook doen. Lopen en fietsen gaat nog, maar niet te veel. Dingen dragen lijkt ook niet altijd bevorderlijk te zijn, vooral als ik met links draag.
Niet lang voordat die voetproblemen begonnen nog te horen gekregen dat ik een middenrifbreuk heb, daar dus mijn leven lang medicijnen voor slikken zodat mijn maagzuur niet door mijn slokdarm heenvreet. Dit was gevonden toen ik een maag ontsteking had waardoor ik een paar weken lang vrijwel niets kon eten, alles deed pijn aan mijn maag en koste erg veel energie om te verwerken. Ik voelde het eten in mijn maag zitten.
Half jaar daarvoor al gruwelijk ziek geweest, zieker dan ik ooit was geweest. Gruwelijk misselijk en diarree, het kwam er aan beide kanten tegelijk uit en iedere slok water die ik nam kotste ik zelfs nog uit. Langste nacht van mijn leven zonder twijfel.
Met zowel werk als liefde wil het niet erg lukken, helpt ook niet om werk te vinden als het al een uitdaging is om naar een gesprek te gaan zonder al te veel pijn te hebben, en om iemand te ontmoetten als je werkloos bent.
Ik zou graag iets van mijn leven willen maken, maar gruwelijke pijn houdt dit tegen. Als dit een paar jaar zo blijf eindigt dit ermee dat ik mijn eigen benen vrijwillig laat amputeren om maar van de pijn af te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |