Pfff, je weet dat talloze kankersoorten zijn? Daarvan zijn er voldoende kankersoorten met een uitstekende prognose.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?Obama is trouwens maar een halve neger.
Voor de rest is het inderdaad wel zwaar klote. Iedereen kent wel iemand die kanker heeft (gehad). Zo'n ziekte zou anno 2013 toch niet meer dodelijk moeten zijn?
Ik ben niet achterlijk hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Pfff, je weet dat talloze kankersoorten zijn? Daarvan zijn er voldoende kankersoorten met een uitstekende prognose.
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk hoor.
Er zijn genoeg kankersoorten waarbij meer dan 30% van de patiënten overlijdt. Dat is gewoon te veel als je ziet dat ze jaren geleden al een schaap konden klonen.
Kun jij alleen maar van die afgezaagde onliners plaatsen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Jij loopt te roeptoeteren dat kanker al uit de wereld zou moeten zijn, terwijl je zelf de werkzame stoffen van paracetamol nog niet eens kent.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar van die afgezaagde onliners plaatsen?
Helemaal mee eens, al moet je wel weten dat hij zelf er waarschijnlijk tegen is, maar de wapenindustrie, Wall Street etc etc hebben er baat bij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef chroestjov het volgende:
Die neger bombardeert liever Syrië om Al-Qaeda en Saudi-Arabië daar aan de macht te helpen dan geld uit te geven aan kankeronderzoek.
Je loopt nu zelf te "roeptoeteren" dat ik er geen verstand van zou hebben, terwijl je geen idee hebt tegen wie je het hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:21 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Jij loopt te roeptoeteren dat kanker al uit de wereld zou moeten zijn, terwijl je zelf de werkzame stoffen van paracetamol nog niet eens kent.
Je hebt geen flauw benul waar je het over hebt.
God vergeeft het je.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:51 schreef gargamelnl het volgende:
Sorry mensen. Dat met die neger in het witte huis was emotie.Ik zat een beetje jankend achter mijn toetsenbord met zelfmedelijden, terwijl echte kanker patiënten echt reden tot huilen hebben.![]()
Ik bedoelde het niet zo.Sorry.
32 jaar. Destijds was ik stiekem best wel een beetje verliefd op haar.quote:
Lachen is therapie, kop omhoog gozer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Op de een of andere zieke manier kan ik hier toch best wel om lachen.
Dank.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lachen is therapie, kop omhoog gozer.
Als je die zin op een bepaalde manier leest klinkt dat best grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:42 schreef gargamelnl het volgende:
we hebben een neger in het witte huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |