Als er een god zou bestaan, zou deze mensen niet op een dergelijke manier laten lijden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik geef god de schuld. Het is gewoon een major design flaw.
Of het moet wel een major league asshole zijn. In ieder geval geen entiteit die ik zou aanbidden (eerder te vuur en te zwaard zou bestrijden).quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als er een god zou bestaan, zou deze mensen niet op een dergelijke manier laten lijden.
Ja en bananen met majo is ranzig, net zo relevant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
En voor wie het nog niet wist....God bestaat niet....wat een verrassing he!!
welke naam?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
En jogy maak van uw hersenscheet in godsnaam een donderslag!!
Hoe is dit nu relevant? Die paar miljoen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
De hele ruimtevaart is nergens voor nodig, het einde is nog zo ver weg dat we daar pas over millennia aan moeten beginnen.
Op z'n verjaardag nog wel, wat een kloteverjaardag heb je dan zegquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, mijn beste vriend kreeg op zijn verjaardag een telefoontje dat zijn pa kanker heeft, in de long met uitzaaingen naar de bijnier. Nou, dan weet je al wat het vervolggesprek wordt.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Op z'n verjaardag nog wel, wat een kloteverjaardag heb je dan zeg
Tuurlijk is er een oplossing, chemo, bestraling, operatie, amputatie van een betreffend ledemaat, etc. Maar aan een auto waar teveel mis mee is, ga je ook niks meer doen. Ik probeer niet mensen met auto's te vergelijken, (een mens is natuurlijk veel meer waard) maar het is hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is gewoon dat kanker kut is op je verjaardag maar ook op elke dag van het jaar dat is nooit goed nieuws, en je mag er over klagen dat er bakken met geld aan onzin wordt uitgegeven en we nog steeds geen oplossing voor kanker hebben!
Je mag overal over klagen, maar als je gaat roepen dat ruimtevaart tijdverspilling is die beter in kankeronderzoek gestoken kan worden, kom je gewoon een beetje simpel over.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Feit is gewoon dat kanker kut is op je verjaardag maar ook op elke dag van het jaar dat is nooit goed nieuws, en je mag er over klagen dat er bakken met geld aan onzin wordt uitgegeven en we nog steeds geen oplossing voor kanker hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |