abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130926720
Je mag dan wel een zielig verhaaltje ophangen maar ik vind wel dat je een beetje op je taalgebruik mag letten idioot, met je negeropmerking
pi_130926830
He dit topic is vet grappig. Laten we hier allemaal posten welke bekenden van je een vreselijke dood zijn gestorven.. *O*
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:37:03 #103
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_130926889
Jimi Hendrix!!!
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 20:44:03 #104
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_130927089
Ow nee, die kan niet dat was een negert....
pi_130934334
Dat er een neger in het witte huis zit stoor ik mij ook al tijden aan. Derhalve is dit dan ook een volledig terechte klacht TS.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  zondag 8 september 2013 @ 00:43:09 #106
410125 psvfan10
Zeg wollah?
pi_130934863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:45 schreef milaya het volgende:
Sterkte TS ;( . Kanker is klote. Liever in 1 klap dood onder de bus.
liever ff snel een mes door mn slagader dan een langzame pijnlijke dood
ik ben die ene die 10 is
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 01:14:46 #107
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_130935856
@Pulzzar
quote:
Dat vind jij, maar wat jij vindt, is niet persé de waarheid. Als TS de behoefte voelt om hier te spuien, moet hij dat gewoon doen. Misschien heeft hij geen zin in adviezen hoe hij met zijn verdriet om moet gaan, dat het beter voor hem zou zijn als hij naar een psycholoog gaat of meer van dat soort zweverige en diepzinnige praat.
Zo is het maar net...
  zondag 8 september 2013 @ 01:21:41 #108
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130936063
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ben niet achterlijk hoor.
Er zijn genoeg kankersoorten waarbij meer dan 30% van de patiënten overlijdt. Dat is gewoon te veel als je ziet dat ze jaren geleden al een schaap konden klonen.
Niet om het een of ander, maar als we voor elke ziekt een medicijn uitvinden om het tegen te gaan is de wereld binnen 10 jaar overvol. Iets met populatie controle.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 02:58:03 #109
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_130938272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Serieus, mensen die hier gaan lopen zeiken dat er niet genoeg onderzoek naar kanker wordt gedaan, moeten eens een boek gaan lezen :')
Sprookjesboek?
quote:
Er zijn al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten
Operatie in combinatie met chemo en/of bestraling.....net als 17 jaar geleden, weet ik uit ervaring.
En als je denkt dat er een speciaal op jou gericht behandelplan wordt uitgestippeld inclusief verandering van cytostatica indien de huidige niet aanslaat zal ik je meteen uit je droom helpen. Zo gaat het niet!
quote:
maar als de kanker overal in je lichaam zit, is er geen beginnen meer aan.
Als er volgens jouw eigen woorden ''al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten'' zijn zouden er niet zoveel mensen sterven door uitgezaaide kanker.
Mislukte wijsneus.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_130939706
haan was weer s ongesteld ofzo.
Naja, klote dat het zo in je familie zit.
Heb je zelf dan geen verhoogde kans erop?? Dat zou ik eens navragen.
  zondag 8 september 2013 @ 18:52:08 #111
351780 Piye
King of Kush
pi_130956548
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Noemde ik ergens het woord ruimtevaart?
man lees eens ik schreef onzin! nergens het woord ruimtevaart genoemd? dus...ga je schoolgeld terughalen want je reactie komt nogal simpel over!!
Iets met een voorbeeld. Het gaat erom dat dit topic vol zit met mensen die roepen "echt stom dat er wel geld aan dit wordt uitgegeven terwijl kanker nog niet kan worden genezen". Dan ben je gewoon kaolodom, dat is alles wat ik zeg.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_130957591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:31 schreef astro-gurbuz het volgende:
Je mag dan wel een zielig verhaaltje ophangen maar ik vind wel dat je een beetje op je taalgebruik mag letten idioot, met je negeropmerking
Vind jij het dan niet iets om op te merken? Een neger in het witte huis, terwijl je bekend bent met de samenleving in de u.s.? Of gaat het je meer om de benoeming neger? Ik wil het ook best wel gekleurde medemens noemen of zo hoor.. :*
pi_130957852
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef gargamelnl het volgende:

[..]

Vind jij het dan niet iets om op te merken? Een neger in het witte huis, terwijl je bekend bent met de samenleving in de u.s.? Of gaat het je meer om de benoeming neger? Ik wil het ook best wel gekleurde medemens noemen of zo hoor.. :*
Que kleurstelling is het wel beter, zo'n neger in het witte huis, ik hou wel van strak zwart/wit.... Jan Des Bouvrie vindt het denk ik ook erg mooi...

Wat het helemaal van doen heeft met de strijd tegen kanker snap ik echter niet en is het wat mij betreft ook best misplaatst...
  zondag 8 september 2013 @ 20:35:10 #114
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_130960662
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 02:58 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Sprookjesboek?

[..]

Operatie in combinatie met chemo en/of bestraling.....net als 17 jaar geleden, weet ik uit ervaring.
En als je denkt dat er een speciaal op jou gericht behandelplan wordt uitgestippeld inclusief verandering van cytostatica indien de huidige niet aanslaat zal ik je meteen uit je droom helpen. Zo gaat het niet!

[..]

Als er volgens jouw eigen woorden ''al genoeg mogelijkheden om het aan te vechten'' zijn zouden er niet zoveel mensen sterven door uitgezaaide kanker.
Mislukte wijsneus.
Ook echt teringdom ben jij. Ze kijken gewoon naar wat aanslaat en wat niet. Maar als het overal in je lichaam zit, kan het gewoon niet meer, want al die middelen maken ook gezonde weefsels kapot. Daarbij is er dan ook nog een kans dat het gewoon weer terugkomt. Er zijn genoeg mensen die het wel overleven, maar sommigen hebben gewoon totaal geen geluk. Al die dingen zijn algemeen bekend. Oh ja, maar over iets als het journaal, de krant, films moet ik natuurlijk niet beginnen op fok.
Gr gr. de KLB Keizer
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 23:12:56 #115
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_130971783
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef Piye het volgende:

[..]

Iets met een voorbeeld. Het gaat erom dat dit topic vol zit met mensen die roepen "echt stom dat er wel geld aan dit wordt uitgegeven terwijl kanker nog niet kan worden genezen". Dan ben je gewoon kaolodom, dat is alles wat ik zeg.
Ik heb ook nergens geschreven wat stom dit, wat stom dat, dus spui je gal niet tegen mij man...ik zei alleen dat er veel geld over de balk wordt gegooid...tsss
  maandag 9 september 2013 @ 20:58:53 #116
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_131000686
Deze gure sfeer mag er wel even vanaf..
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  maandag 9 september 2013 @ 20:59:54 #117
351780 Piye
King of Kush
pi_131000743
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Zaktabak het volgende:
Deze gure sfeer mag er wel even vanaf..
Hehe, want het was zo'n vrolijk onderwerp.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  maandag 9 september 2013 @ 21:00:23 #118
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_131000773
Paar dagen m'n vader moeten wegbrengen ;( het is een epidemie.

Google eens op vitamine B17, schijnt een wondermiddel te zijn tegen kanker, ik was begonnen het aan m'n vader te geven in de vorm van abrikozenpitten, maar het was voor hem te laat.
Ik heb een email adres van iemand die je er veel meer over kan vertellen incl verhalen van personen die hij kent die kankervrij zijn door dat, als je wilt dm ik het wel.
pi_131004249
Laatst gehoord dat er sinds 20 jaar een grotere kans is op overleven.. Derhalve klacht ongegrond dat er niks wordt gedaan. Wel klote verder voor TS. Zelf ook bepaalde gevallen meegemaakt, maar deze zijn allemaal genezen verklaard.
pi_131005408
Je hoopt toch dat er snel een echte doorbraak komt in de vorm van een medicijn dat alle soorten kanker kan genezen. Maar dat duurt volgens mij nog wel tientallen jaren.
pi_131012914
Terechte klacht, man. Vreselijk inderdaad
Ga weg
  roze dinsdag 10 september 2013 @ 03:42:54 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131012948
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 september 2013 03:11 schreef Nikmans het volgende:
Terechte klacht, man. Vreselijk inderdaad
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † woensdag 11 september 2013 @ 13:06:55 #123
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_131056412
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Ook echt teringdom ben jij. Ze kijken gewoon naar wat aanslaat en wat niet.
En als het niet aanslaat heb je pech want je zult het toch echt met die chemo(samenstelling) moeten doen. Er is geen andere! Kneus.
quote:
Maar als het overal in je lichaam zit, kan het gewoon niet meer, want al die middelen maken ook gezonde weefsels kapot. Daarbij is er dan ook nog een kans dat het gewoon weer terugkomt.
Je méént het!!!!
quote:
Er zijn genoeg mensen die het wel overleven, maar sommigen hebben gewoon totaal geen geluk. Al die dingen zijn algemeen bekend. Oh ja, maar over iets als het journaal, de krant, films moet ik natuurlijk niet beginnen op fok.
Zeg ik dat?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_131072786
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef antfukker het volgende:
Laatst gehoord dat er sinds 20 jaar een grotere kans is op overleven.. Derhalve klacht ongegrond dat er niks wordt gedaan. Wel klote verder voor TS. Zelf ook bepaalde gevallen meegemaakt, maar deze zijn allemaal genezen verklaard.
En ook een goede vooruitgang: er schijnt nu een apparaat te zijn waarmee ze gerichter kunnen bestralen. Normaal gesproken gaan ook de goede cellen kapot, maar met dat nieuwe apparaat kunnen ze het zo instellen dat alleen de slechte cellen stuk gaan. ^O^

Op de radio was een keer iets over kanker en de conclusie was: over een X aantal jaar is kanker geen dodelijke, maar een chronische ziekte.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_131074642
Heel erg veel sterkte TS. Heb het gelukkig nooit mee hoeven maken dat iemand uit mijn familie of vriendenkring deze ziekte heeft. Zou me niet voor kunnen stellen hoe dat zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')