Op woensdag 18 september 2013 00:22 schreef Rhalius het volgende:Gelukkig niemand in de famillie verloren, zou soms zelf wel willen dat ik dood was, dit kutleven van mij wordt ieder jaar alleen maar erger.
28 jaar en geen baan kunnen vinden, sinds een half jaar constant pijn en spanning in mijn linkervoet die vaak weigert warm te worden. van de zomer ging het wel, nu houdt het mij gewoonweg wakker omdat ik niet kan slapen door de pijnlijke spanningen. Inhibin (spierverslapper voor benen) geslikt, warme kruik gepakt, sokken aan maar niets helpt.
Kan niets actiefs doen want dan krijg ik kramp, ook al trek ik maar een kort sprintje schiet er al regelmatig lichte kramp in, toen ik een paar weken geleden een klein stukje in zee had gezwommen had ik een kwartier lang helse pijn toen ik het water uitkwam. de kramp schoot er telkens weer opnieuw in. Uiteindelijk naar huis gelopen.
Kan niet meer stijldansen wat ik graag doe, kan niet zwemmen of wat dan ook doen. Lopen en fietsen gaat nog, maar niet te veel. Dingen dragen lijkt ook niet altijd bevorderlijk te zijn, vooral als ik met links draag.
Niet lang voordat die voetproblemen begonnen nog te horen gekregen dat ik een middenrifbreuk heb, daar dus mijn leven lang medicijnen voor slikken zodat mijn maagzuur niet door mijn slokdarm heenvreet. Dit was gevonden toen ik een maag ontsteking had waardoor ik een paar weken lang vrijwel niets kon eten, alles deed pijn aan mijn maag en koste erg veel energie om te verwerken. Ik voelde het eten in mijn maag zitten.
Half jaar daarvoor al gruwelijk ziek geweest, zieker dan ik ooit was geweest. Gruwelijk misselijk en diarree, het kwam er aan beide kanten tegelijk uit en iedere slok water die ik nam kotste ik zelfs nog uit. Langste nacht van mijn leven zonder twijfel.
Met zowel werk als liefde wil het niet erg lukken, helpt ook niet om werk te vinden als het al een uitdaging is om naar een gesprek te gaan zonder al te veel pijn te hebben, en om iemand te ontmoetten als je werkloos bent.
Ik zou graag iets van mijn leven willen maken, maar gruwelijke pijn houdt dit tegen. Als dit een paar jaar zo blijf eindigt dit ermee dat ik mijn eigen benen vrijwillig laat amputeren om maar van de pijn af te zijn.