Ga je dan ook helemaal aan tafel zitten in je eentje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
vanmorgen was ik buiten toevallig. En ik ga nu eten schatjes. Laters.
Tuurlijk niet. Gewoon bord op schoot. Beetje tv kijken meestal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je dan ook helemaal aan tafel zitten in je eentje?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
Mijn god wat ben ik saai en voorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:40 schreef Modus het volgende:
[..].
Ach houdt het een beetje levendig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kom je de dag wel weer door.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach houdt het een beetje levendig toch
Genoeg gedaan vandaag hoor.quote:
Ik doe het voor jullie, anders is het zo saai.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Vindt Corrie gewoon lekker, die aandacht.
Ze post alleen nooit pics.
Op vrijdag was ik altijd vrij en deze week had ik vakantie gehad als ik nog had gewerkt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe had je ooit tijd voor werk, vraag je je nu af he?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op vrijdag was ik altijd vrij en deze week had ik vakantie gehad als ik nog had gewerkt.
Oh wat schattig je vindt het zielig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topshowquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef Modus het volgende:
Gewoon lekker in het frisse Delftse grachtenwater springen en liggen douwen..
[ afbeelding ]
Incl. filmpje hier.
En je hebt een aantal antibiotica shots in je anus nodig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
stuk fijner dan die bosjes de hele tijd lijkt me alleen je zit zo in het zicht
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef Modus het volgende:
Gewoon lekker in het frisse Delftse grachtenwater springen en liggen douwen..
[ afbeelding ]
Incl. filmpje hier.
What else is new?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
What else is new?Ja voor mij die 8.7 want ik gaf de goede voorzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dek je niet voor twee?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gewoon bord op schoot. Beetje tv kijken meestal.
5000ste Aflevering van Lingo he.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Nu Futurama.
Bijna goed verder, alleen ook een stuk Voice of Holland.
Topshowtje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dek niet eens malle. Ik word liever gedekt
dan moet je niet steeds zo hard 2 get spelen!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ordinair.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een soort Rambo moeten zijn die haar eens flink op de tafel gooit en in alle gaten neemt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je niet steeds zo hard 2 get spelen!!
Wat....wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:18 schreef sp3c het volgende:
waar is Drugshond eigenlijk
na dat gedoe met die Gall&Gall in Eindhoven heb ik hem niet meer gezien volgens mij
Ik ben gewoon kieskeurig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je niet steeds zo hard 2 get spelen!!
Ja jullie grollen zijn altijd hoogstaand natuurlijk.quote:
Mijn inboedel is volledig gedekt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb je wel volledige dekking, Corrie?
Tuttut Lenette van Dongen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
Ja jullie grollen zijn altijd hoogstaand natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een soort Rambo moeten zijn die haar eens flink op de tafel gooit en in alle gaten neemt.
en dat gecombineerd met dat bericht van laatst dat een of andere dude niet meer naar de Gall & Gall mocht omdat hij iedere dag zijn camper vollaadde met Corrie dr pakken wijnquote:Op zondag 1 september 2013 15:24 schreef Tem het volgende:
Ook even een korte impressie.
Drugshond: Commando Storm en opperbaas, aardige vent maar niet te verstaan met dat rare apentaaltje.
Nee tijdens het boodschappen doen kom ik niet langs een boekwinkel. Morgen haal ik het.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iemand het 'droomboek' al gehaald?
Ja, lijkt mij nog steeds een slechte reclame.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
Dat berichtje postte Mexicano gisteren. Iets met een vrachtwagen vol wijn.
[..]
Nee tijdens het boodschappen doen kom ik niet langs een boekwinkel. Morgen haal ik het.
Ligt aan het standje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heb jij ook gewoon een bloemetje boven je anus, Corrie.
Op RTL7 is ook een film. Iets onder water, leek SciFi-achtig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:38 schreef Tem het volgende:
Ik kijk maar weer eens As good as it gets.
Ja wees maar niet bang, we zijn het niet vergeten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Goede verhalen vandaag.
Ik ben straks jarig.
ja maar die kan niet streamenquote:
Die is wel goed. Western die ik wel kon aanzien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Deze komt ook vanavond. Die heb ik nog niet gezien.
was die een paar maanden terug niet ook al op tv?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
Deze komt ook vanavond. Die heb ik nog niet gezien.
laptop wel maar ik zit nu achter de grote computer en die kan het nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun jij niet je pc of laptop doorlussen op je tv?
Nou als ze hier van zouden verliezen... dat zou wel heel erg zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Oranje gaat wel lekker. Misschien omdat het een gare tegenstander is.
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is gewoon op SBS6, die zender heb je toch wel?
Ja schat dat wist ik eerst niet hequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ongetwijfeld
maar ik kan de tv dus niet zien en naar voetbal luisteren lijkt me nog vervelender dan ernaar kijken
Altijd maar dat negatieve, tssss.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Corrie met haar 'verstand' van voetbal, soms denk je dat ze een tuinbroek heeft.
Heloef al gespot?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik zapte even naar NED3, al heeft Ronald een haarstukje, hij is toch wel leuker dan Frank. Uiterlijk.
Nee dat weet ik. En toch zeg ik het lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Dit interesseert niemand ene neuk Corrie.
Ik heb geen idee wie Heloef isquote:
Welke?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze weggelegd, ik word er misselijk van.
moet je doen!!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd maar dat negatieve, tssss.
Voor straf koop ik een tuinbroek en dan trek ik die de volgende keer aan.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat Louis er in de rust een paar wat petsen op de bips geeft
Ohja diequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Deze dingen
[ afbeelding ]
Neem voor mij ook een frikandelletje mee met mayo.
Haha als ik een hele leuke kan vinden doe ik het ook nog.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je doen!!!
daar hebben we een half jaar later nog lol aan
Ik bedoel meer dat iemand anders ze erin propt voor de hobby.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Nee schat dat vond ik niet opwindend. Ik val niet op sigaren in mijn doos.
Alsof ik dat niet begreepquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat iemand anders ze erin propt voor de hobby.
moet kunnenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Oh en wat ik ZO irritant vind he, die te grote plaatjes met een randje eromheenDoe dan even img=600
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Undateables nu bij TLC, de Engelse versie dus.
we heard you de first time Snorrie!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Rare foto's net alsof het een pop is.
De undateables op TLC is wel beter, wat serieuzer.
Tweede keer zei ik dat het beter was he? Opletten sp3cje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
we heard you de first time Snorrie!
de mannen kijken voetbal Snorrie!!!
door dit gezeur staat het nu 2-1 voor Estland he Snorrie!!!!!
Tijdens de rust en ik wilde deze zanger even zien. Nu weer voetballen op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
The Voice kijken, je bent ook wel een echte Corrie he?
Bijna.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens de rust en ik wilde deze zanger even zien. Nu weer voetballen op.
Ik ben soms bijna net een vrouw
Dat is Zimra Geurts.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
geen idee wie dat is maar ik vind dat geef haar sowieso gelijk
haha die heb ik ook klojo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Je mag best hete mannen posten, Corrie.
Alleen ga ik het editten, hahahaha modpowers@!
Hoe doen ze het bij de ijshockey met tijd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
vervelende aan voetbal kijken is dat ik het helemaal geen sport vind om naar te kijken
En jij die in de bosjes daar naar ligt te gluren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Dan ga je het doen. Beetje rondrennen in een kort broekje.
Nee hoor gewoon langs de kant. Niks in de bosjes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij die in de bosjes daar naar ligt te gluren.
3x 20 minuten zuivere speeltijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe doen ze het bij de ijshockey met tijd?
Dat weet ik man. Is bij meer sporten zo. Basketbal ook bijv.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
3x 20 minuten zuivere speeltijd
(de klok staat dan dus stil zodra er afgefloten wordt Corrie)
hebje het nu zitten googelen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat weet ik man. Is bij meer sporten zo. Basketbal ook bijv.
Nee ik wist het echt, zo flauw ben ik niet. Van de zuivere speeltijd he? 3x20 min. wist ik niet.quote:
Omdat het ijs smelt he? Het is daar warm.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
Australie doen ze 3x15, geen idee waarom
Australisch rugby is veel harder ook toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Tem het volgende:
Dwars, rugby regels zijn ook weer net ff anders.
Ik zou stoppen met je theatershow en gewoon je tetters laten zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het ijs smelt he? Het is daar warm.
mooi verhaalquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het ijs smelt he? Het is daar warm.
Doe ik op het eind van de show.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met je theatershow en gewoon je tetters laten zien.
Ik ga geen flauwe grap maken nuquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok dan kom ik wel na de pauze.
Nee, alleen andere regels. Niet van die gays als in American Football.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Australisch rugby is veel harder ook toch?
Mmm dan ben ik misschien in de war met een andere sport die ze daar doen. Australisch voetbal?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, alleen andere regels. Niet van die gays als in American Football.
Ja, Australian Football.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan ben ik misschien in de war met een andere sport die ze daar doen. Australisch voetbal?
Hansie is wel een topshow altijd. Vooral met van Gaal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
nou topshow hoor, ik ga vaker kijken denk ik
Ach welnee, die jongen is denk ik 18 of zoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Corrie, je wordt gehosseld in het kermistopic.
1983 volgens profiel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee, die jongen is denk ik 18 of zoGewoon schattig.
48 euro voor een jaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
Wat kost dat Super Fucking Cool Pimpin abo?
Of juist niet, heel veel dingen kun je verbergen of wat beter indelen. Minder witruimte bijv.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dat je van die regenboogaids van je layout kunt maken?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan iemand mij een 4 sterren geven voor mijn verjaardag.Je hebt al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nogal gehecht aan mijn witruimte.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Of juist niet, heel veel dingen kun je verbergen of wat beter indelen. Minder witruimte bijv.
Ik maak wel even een screendump van de AT zoals ik het heb momentje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben nogal gehecht aan mijn witruimte.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
WAT IS DEZE?
WIE HEEFT DIT GEDAAN?
Nee 3 euro voor 12 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo heb ik het, maar je kunt het ook anders doen als je wil.
De TT's staan wat dichter op elkaar en de header is weg.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee 3 euro voor 12 dagen
Waarom alle subfora's dezelfde kleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo heb ik het, maar je kunt het ook anders doen als je wil.
Al die kleurtjes vind ik irritant. Te druk. Ik heb het liever rustig, alles hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom alle subfora's dezelfde kleur?
Moet ik hier nog iets voor terug doen?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik hier nog iets voor terug doen?Speculaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik hier nog iets voor terug doen?Nee hoor ben je mal. Die 3 euro kan er nog wel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ook instellen. Ik zoek even die sheet van Piranhia erbij, die is handig om dingen aan te passen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zie jij cijfertjes naast mijn naam?
Banners kun je gewoon bij je profiel uitschakelen nu. Rechtsbovenin 'profiel'.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Waar staat een topic met handleiding?
Ik wil nu ook die banners weg.
Handig joh, als ik wil zoeken naar bijv een MUZ-topic heb ik hem zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Al die kleurtjes vind ik irritant. Te druk. Ik heb het liever rustig, alles hetzelfde.
Kan ik zien hoeveel Corrie post.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zie jij cijfertjes naast mijn naam?
Post jij eens lekkere wijven, Antoine.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:17 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat Corrie nu voorgoed Corrie heet.
Heel soms kun je wel aardig zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie krijgt volgende keer wel een kusje.
nohomo
Baas Specularium.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk bedacht, dat Corrie?
Ik, ooit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Drie keer raden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:24 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik jou voortaan Corrie ga noemen.
Corrie Karina.
Sorry, mijn naam is Corrie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Ja nou weten we het wel. Zo boeiend is het nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |