Ik kreeg het idee bij het lezen van die review dat de PU het amper gespeeld heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef Dressers het volgende:
Toch nog wel aanrader om te halen? PU is er vrij lovend over, maar met deze berichten word ik wat sceptisch.
Onagers zijn echt geweldig leuk. Beetje stenen op mensen keilen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Kutmanager het volgende:
Trouwens mensen, gebruik onagers en ballistae. Tegen elite Infantry en cavalry je beste vriend.![]()
![]()
Vind het nu al erg leuk, maar nog 2/3 patches en hij is nog een stuk beter. Koop het met kerstquote:Op woensdag 25 september 2013 13:40 schreef Dressers het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even, bedankt! Super avatar trouwens, Kerstens man!
Oke, dan zet ik deze nog even op een zijspoor. Assasins Creed: Black flag wordt dan de volgendequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind het nu al erg leuk, maar nog 2/3 patches en hij is nog een stuk beter. Koop het met kerst
offtopic maareh: komt de PC versie dan tegelijk uit met de console versies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef Dressers het volgende:
[..]
Oke, dan zet ik deze nog even op een zijspoor. Assasins Creed: Black flag wordt dan de volgende
http://www.pcgamer.com/game/assassins-creed-iv-black-flag/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
offtopic maareh: komt de PC versie dan tegelijk uit met de console versies?
Hoop het ook, die onzin dat ze een half jaar later kwamen vanwege piracy was echt een steek in de rug. (voor iemand die elke game nog gekocht had voor de pc)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:04 schreef Dressers het volgende:
[..]
http://www.pcgamer.com/game/assassins-creed-iv-black-flag/
http://www.pcgamer.com/20(...)on-pc-shores-nov-19/
Ik ga er van uit tenminste
Wel ironisch, piracy en black flag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoop het ook, die onzin dat ze een half jaar later kwamen vanwege piracy was echt een steek in de rug. (voor iemand die elke game nog gekocht had voor de pc)
Ze zijn nu bijna pre alpha daarmee.quote:
hmmquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:37 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ze zijn nu bijna pre alpha daarmee.
Ik vind het echt heel chill. Terecht ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:36 schreef Dientje12 het volgende:
Als je leger in forced march is en word aangevallen is het nu een ambush battle..
Leuke verassing
Ja, aan een kan wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel chill. Terecht ook.
Je moet die gele bar vol krijgen, ik weet ff niet hoe het heet in NL taalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef valek het volgende:
Ik heb al redelijk wat landen veroverd, maar kan nog steeds maar maximaal 6 legers bouwen. Hoeveel landen moet ik veroveren wil ik meer legers kunnen bouwen?
Balk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet die gele bar vol krijgen, ik weet ff niet hoe het heet in NL taallol
Nee, het werkt. Wel oppassen want je komt echt gigantisch in de problemen met je food, aangezien je ineens dubbel zo veel armies kan hebben en daar natuurlijk helemaal de farms al voor hebt gebouwd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet die gele bar vol krijgen, ik weet ff niet hoe het heet in NL taallol
Als je je faction icoon aanklikt zie je zo'n gele bar als het goed is moet je die vol krijgen.
Zo kan je steeds meer legers maken.
Mischien is het wel bugged..
radious total war. Check TWC hosted mods forum.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Afgelopen week gekocht, baalde dat ik op vakantie was tijdens de release en dus pas een maand later kan spelen. Maar als ik alle fora zo bekijk is dat misschien maar goed ook.
Moet zelf na een uurtje spelen nog erg wennen aan die zogenaamde superpowers en vooral het slecht luisteren/niet in formatie blijven van mijn units. Wat is er gebeurd met mijn goed getrainde romeinen![]()
Ook lijk je een stuk minder ver uit te kunnen zoomen met de camera tijdens battles. Ook op de campaign map, maar daar heb ik geen haast om overzicht te krijgen.
Zijn er al mods die je zeker weten moet draaien, of gokt iedereen nog op de komende patches?
Ja wordt zeker een uitdaging. Ik speel zelf ook als Rome. Je ligt heel centraal dus iedereen wil je land hebben, dat ga je weten ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Speel nu met die radious mod, lijkt wel iets beter/logischer te werken.
Liep alleen eerst tig keer vast, had even over het hoofd gezien dat je echt de laatste patch (dus beta versie) moet hebben.
Vind Rome alleen bij het begin van de campaign al wat overdreven sterk? Je begint meteen met zo ongeveer de hele laars van Italië. Speel maar meteen op very hard, hopen dat het een uitdaging wordt als alle buren ruzie gaan zoeken.
Ik vond ze sowieso al vrij goed tenzij de vijand super heavy units hadquote:
Ja, maar nu zijn ze nog sterker, ook tegen oathsworn..quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond ze sowieso al vrij goed tenzij de vijand super heavy units had
Historisch ook correct.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar nu zijn ze nog sterker, ook tegen oathsworn..
Ze zijn sterker dan archers
Meer richting het oosten of het noorden gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef valek het volgende:
Ik ben nog geen archers tegengekomen. Alleen maar stenengooiers. Wanneer komen de archers in het spel?
Ja, maar nu een beetje te.quote:
Civil war.... bij mij ook opeens uit het nietsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:33 schreef Polacco het volgende:
Civil war getriggerd, wat een klote zooi is het nu aan het worden. Mijn rijk wordt nu aan alle kanten opgegeten...
Ik heb de civil war nu gewonnen en ik heb Griekenland weer terug maar Thrace en heel het Turkse schiereiland ben ik kwijt. Kan weer helemaal overnieuw beginnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Civil war.... bij mij ook opeens uit het niets
[ afbeelding ]
Dus al die legers die daar staan zijn bereid om mijn rijk over te nemen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik heb de civil war nu gewonnen en ik heb Griekenland weer terug maar Thrace en heel het Turkse schiereiland ben ik kwijt. Kan weer helemaal overnieuw beginnen.
Yup. Ze verschenen bij mij hoofdstad Athene en veroverden mijn onverdedigde achterland. Ik wist ze bij Pella tot staan te brengen en terug te dringen. Ik moest wel alle legers terug halen uit Turkije en Thrace wat door de andere factions werd opgegeten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus al die legers die daar staan zijn bereid om mijn rijk over te nemen?
Ja, ze verspreiden zich nu, heb mijn legers vanuit italie en marokko naar noord afrika moeten sturen en weer nieuwe legers daar recruteren..quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:14 schreef Polacco het volgende:
[..]
Yup. Ze verschenen bij mij hoofdstad Athene en veroverden mijn onverdedigde achterland. Ik wist ze bij Pella tot staan te brengen en terug te dringen. Ik moest wel alle legers terug halen uit Turkije en Thrace wat door de andere factions werd opgegeten.
Vrij early game ook al.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Civil war.... bij mij ook opeens uit het niets
[ afbeelding ]
Heeft je faction veel of weinig invloed? Ik had 51% van mijn citizens toen ik de civil war kreeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, ik weet niet wat ik fout heb gedaan.
Heeft denk ik iets met die families te maken
Oh niet eens in de gaten gehouden, dit is de campaing vanaf het begin dat de game uitkwam weer mee verder gegaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:36 schreef Polacco het volgende:
[..]
Heeft je faction veel of weinig invloed? Ik had 51% van mijn citizens toen ik de civil war kreeg.
En hoeveel invloed heb je nu?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh niet eens in de gaten gehouden, dit is de campaing vanaf het begin dat de game uitkwam weer mee verder gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |