Ja wordt zeker een uitdaging. Ik speel zelf ook als Rome. Je ligt heel centraal dus iedereen wil je land hebben, dat ga je weten ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Speel nu met die radious mod, lijkt wel iets beter/logischer te werken.
Liep alleen eerst tig keer vast, had even over het hoofd gezien dat je echt de laatste patch (dus beta versie) moet hebben.
Vind Rome alleen bij het begin van de campaign al wat overdreven sterk? Je begint meteen met zo ongeveer de hele laars van Italië. Speel maar meteen op very hard, hopen dat het een uitdaging wordt als alle buren ruzie gaan zoeken.
Ik vond ze sowieso al vrij goed tenzij de vijand super heavy units hadquote:
Ja, maar nu zijn ze nog sterker, ook tegen oathsworn..quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond ze sowieso al vrij goed tenzij de vijand super heavy units had
Historisch ook correct.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar nu zijn ze nog sterker, ook tegen oathsworn..
Ze zijn sterker dan archers
Meer richting het oosten of het noorden gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef valek het volgende:
Ik ben nog geen archers tegengekomen. Alleen maar stenengooiers. Wanneer komen de archers in het spel?
Ja, maar nu een beetje te.quote:
Civil war.... bij mij ook opeens uit het nietsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:33 schreef Polacco het volgende:
Civil war getriggerd, wat een klote zooi is het nu aan het worden. Mijn rijk wordt nu aan alle kanten opgegeten...
Ik heb de civil war nu gewonnen en ik heb Griekenland weer terug maar Thrace en heel het Turkse schiereiland ben ik kwijt. Kan weer helemaal overnieuw beginnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Civil war.... bij mij ook opeens uit het niets
[ afbeelding ]
Dus al die legers die daar staan zijn bereid om mijn rijk over te nemen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik heb de civil war nu gewonnen en ik heb Griekenland weer terug maar Thrace en heel het Turkse schiereiland ben ik kwijt. Kan weer helemaal overnieuw beginnen.
Yup. Ze verschenen bij mij hoofdstad Athene en veroverden mijn onverdedigde achterland. Ik wist ze bij Pella tot staan te brengen en terug te dringen. Ik moest wel alle legers terug halen uit Turkije en Thrace wat door de andere factions werd opgegeten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus al die legers die daar staan zijn bereid om mijn rijk over te nemen?
Ja, ze verspreiden zich nu, heb mijn legers vanuit italie en marokko naar noord afrika moeten sturen en weer nieuwe legers daar recruteren..quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:14 schreef Polacco het volgende:
[..]
Yup. Ze verschenen bij mij hoofdstad Athene en veroverden mijn onverdedigde achterland. Ik wist ze bij Pella tot staan te brengen en terug te dringen. Ik moest wel alle legers terug halen uit Turkije en Thrace wat door de andere factions werd opgegeten.
Vrij early game ook al.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Civil war.... bij mij ook opeens uit het niets
[ afbeelding ]
Heeft je faction veel of weinig invloed? Ik had 51% van mijn citizens toen ik de civil war kreeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Yep, ik weet niet wat ik fout heb gedaan.
Heeft denk ik iets met die families te maken
Oh niet eens in de gaten gehouden, dit is de campaing vanaf het begin dat de game uitkwam weer mee verder gegaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:36 schreef Polacco het volgende:
[..]
Heeft je faction veel of weinig invloed? Ik had 51% van mijn citizens toen ik de civil war kreeg.
En hoeveel invloed heb je nu?quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh niet eens in de gaten gehouden, dit is de campaing vanaf het begin dat de game uitkwam weer mee verder gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |