Goed punt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:
Costa Rica gevaarlijker dan Nicaragua?
Tuurlijk, wij hebben ook bomaanslagen, dodelijke rellen en weet ik al wat meer meegemaakt. Maar dat is gevoelsmatig wat anders als je erbij bent. Ik heb het nu over m'n ukkie erheen laten vliegen, zonder mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:
Gaoxing, Kenia lijkt me op zich prima te doen. 1 aanslag verandert daar niet zoveel aan. Toen ik in Madrid woonde had ik 2 ETA-aanslagen (1 bij de uni in de buurt, 1 in mijn wijk), maar de kans dat je geraakt wordt is miniem.
Boeiende info. Bedankt.quote:Op maandag 23 september 2013 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit is een interessante analyse over de motieven van Al-Shabab. http://thinkprogress.org/(...)ll-sign-desperation/
quote:
Ik heb een duidelijk verschil gemerkt tussen Costa Rica en Nicaragua. In Nicaragua (Managua iig) vond ik de sfeer toch een heel stuk dreigender. Costa Rica is ook een heel stuk ontwikkelder en het gemiddelde inkomen ligt 3x hoger. Het moordcijfer in Nicaragua ligt hoger, maar niet zo schrikbarend veel hoger.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linke shit daar, jongûh!
Flauw: Nederlander doodgeschoten in Colombiaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier klopt echt niets van. Brazilie is hartstikke duur (Rio is duurder dan Parijs). Chili is ook duur, zeker duurder dan Argentinie.
En dan die veiligheid! Brazilie, Paraguay, Argentinie, Peru en Ecuador gevaarlijker dan Colombia? Colombia net zo gevaarlijk als de VS? Costa Rica gevaarlijker dan Nicaragua?
Er wordt een hoop bij elkaar geluld lijkt me.
Gaoxing, Kenia lijkt me op zich prima te doen. 1 aanslag verandert daar niet zoveel aan. Toen ik in Madrid woonde had ik 2 ETA-aanslagen (1 bij de uni in de buurt, 1 in mijn wijk), maar de kans dat je geraakt wordt is miniem.
Whuut! Wist ik niet!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:48 schreef breaky het volgende:
[..]
Flauw: Nederlander doodgeschoten in Colombia
Soms kun je het zo onveilig maken als jezelf wilt....met alle gevolgen van dien.
Hei groeit van nature alleen in de duinen, in de rest van Nederland is het milieuschade.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
Ook leuk: de Nederlandse 'natuur'. Ik ben in de bossen rond de heide van Someren (N-Brabant) opgegroeid. Ik ga er nog graag naar terug om herinneringen op te halen. Kan niet meer. Blijkbaar stonden er te veel bomen die het water opmaakten, waardoor de heide verdroogde. Een paar bomen kappen was geen optie; alles moest er uit, inclusief de heide, waardoor er nu een soort van maanlandschap heerst. Je vraagt je af hoe zoiets kan met een land dat vol zit met mejeuhippie's, maar onderzoek van mijn moeder leerde me dat die juist vooraan stonden om dit plan aan te moedigen. Leg mij eens uit hoe mejeuhippie's jarenlang tegen elke vorm van bomenkap zijn, om uiteindelijk vooraan te staan als een heel gebied wordt veranderd in een maanlandschap?
Het is waar dat heide veel voorkomt in de duinen omdat het arme zandgronden zijn, maar die komen toch over het hele land voor. Het zijn plekken waar naaldbomen groeien die ook met weinig tevreden zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Hei groeit van nature alleen in de duinen, in de rest van Nederland is het milieuschade.
Ooit veroorzaakt door het houden van schapen. Want schapen eten de bast van bomen zodat die doodgaan. En op de kale plekken kwam hei te groeien. Maar tegenwoordig worden er nog maar weinig schapen gehouden, en in principe zou de hei dus weer terug veranderen in bos. Om dat tegen te gaan huren ze op sommige plekken alsnog een herder met een kudde schapen in om de boel regelmatig kaal te vreten. Maar ook dat wordt te duur, het schijnt goedkoper te zijn om de hei te behouden door af en toe flink met een bulldozer te keer te gaan.
Tja, die "milieuhippies" zien blijkbaar soms liever een park of dierentuin dan echte natuur.
Nog veel gele en rode broeken gezien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
Week in Nederland doorgebracht.
Dat had ik al een tijdje niet gedaan, en ik moest toch wel een paar keer aan dit KAA / List of Stuff Dutch People Like topic denken.
Een paar, en toen moest ik idd ook aan die webpagina denken. Zoiets zou je in Japan niet snel zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Nog veel gele en rode broeken gezien?
Ik ook wel hoor, alleen niet zo van de Nederlandse rijstijl.quote:Ik was wel onder de indruk van de NL wegen.
In andere landen heb je daarentegen veel vaker een groene golf. Maar dat vereist cycli met een vaste tijdsduur en dan kan je dus niet met slimme sensoren werken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik was wel onder de indruk van de NL wegen. (...) als je op een verlaten stoplicht afrijdt springt ie snel op groen door de sensoren.
Voor slechts 1 week naar Nederland vanuit Japan? Wow.quote:
Exact een van de belangrijkste redenen waarom ik niet meer in Nederland zou kunnen wonen.quote:Iedereen is ook zo opgefokt. Al dat gehaast, nergens goed voor. Zen, weet je.
toch denk ik dat als we allemaal weer een tijd in Nederland zouden moeten wonen we gewoon mee gaan in de vaart der volkerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact een van de belangrijkste redenen waarom ik niet meer in Nederland zou kunnen wonen.
Vroegah wel ja. Heel erg, als je thuisbent, doe je er gewoon weer aan mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch denk ik dat als we allemaal weer een tijd in Nederland zouden moeten wonen we gewoon mee gaan in de vaart der volkeren
Denk ik ook. Gewoonweg omdat je wel zal moeten dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch denk ik dat als we allemaal weer een tijd in Nederland zouden moeten wonen we gewoon mee gaan in de vaart der volkeren
Een een staartje van een typhoon heeft wel grote problemen in Laos veroorzaakt. Een vliegtuig met 44 inzittenden is gecrasht en niemand heeft het overleefd...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
Na een week Nederlandse gekkigheid teruggevlogen naar Japan, alwaar het vliegtuig net het tipje van tyfoon Wipha meenam. Gelukkig ben ik niet een dag later gaan vliegen. In de aanvliegroute op Narita was het onstuimig, maar uiteindelijk viel het wel mee, zodat ik mijn maaltijd binnen kon houden. Opvallend: de vegetarische maaltijd vanaf Narita -> AMS was echt super, terwijl het op de weg terug gewoonweg slecht was. Twee keer KLM. Misschien dat ze die topkok uit Narita over kunnen halen om in Amsterdam te gaan wonen.
Zelfde probleem hier. Vorig jaar hebben mijn vrouw en ik maar een hotelletje naast Schiphol geboekt en Friesland achter ons gelaten....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vroegah wel ja. Heel erg, als je thuisbent, doe je er gewoon weer aan mee.
Toen ik vorig jaar april 3 weken in Nederland/Duitsland was, werd ik gek. Heb letterlijk een vriend opgebeld in Amsterdam met "ik moet nu naar je toekomen, ik trek het niet meer in het dorp/kleine stad waar ik ben opgegroeid".
Ik zou ook overal te laat komen enzo. Nee, ik kan en wil daar niet meer aan wennen.
Goed om te horen dat alles weer z'n gangetje gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:48 schreef elvy het volgende:
Al een tijdje niet meer hier geweest (familie op bezoek, en een druk evenement qua werk voor de boeg), en nu zie ik zoveel herkenbaars om op te reageren!
Maar om te lange verhalen te voorkomen, en vanwege tijdgebrek, zal ik alleen even reageren op de vraag van Gao.
In principe gaat hier alles wel weer aardig z'n gangetje, gelukkig.
Qua veiligheid heb ik niet het idee dat er veel veranderd is in Kenia. Al Shabaab waarschuwde ook al jaren voor aanslagen, dus een complete verassing was het niet.
De gewetensvraag blijft dan natuurlijk 'Is Kenia (nu) veilig?' Dat vind ik een lastige om antwoord op te geven. Ik geloof dat we wereldwijd niet zo erg goed aangeschreven staan wat betreft veiligheid, en denk dat daar ook wel reden voor is. Aan de andere kant woon ik hier inmiddels bijna 7 jaar, en heb ik persoonlijk nog nooit iets meegemaakt.
Verder is toerisme één van de belangrijkste bronnen van inkomsten voor Kenia, en er is het land dus veel aan gelegen om toeristen veilig te houden, en ze ook het gevoel te geven dat ze veilig zijn.
Garanties bestaan er niet in het leven, maar ik zou qua schoolreisje niet twijfelen vanwege de veiligheid op het moment. Dan had ik mijn familie nu ook niet over laten komen.
Neemt niet weg dat het me heel wat lijkt om je kind zo ver weg alleen op schoolreis te sturen, maar dat zou het denk ik ook zijn naar een onbewoond eiland of zo.
jullie wonen ook niet in de grote stad, toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:55 schreef elvy het volgende:
Wat een gave keuzes, alle drie!
Maar inderdaad wel nogal prijzig, lijkt me heel goed dat ze zelf ook een deel moet bijdragen op de een of andere manier. Als ik om me heen kijk, dan lijkt het me voor expat kinderen al helemaal niet makkelijk om de waarde van geld goed te leren inschatten, maar in zo'n cultuur zal dat nog wel veel erger zijn.
Wat betreft aanslagen hier, ik weet/ geloof ook niet dat de dreiging met deze ene nu voorbij is, dus ook wat dat betreft is er niet echt wat veranderd. Maar ik heb het gevoel dat de kans om te sterven aan bijvoorbeeld een verkeersongeval hier nog altijd veeeeeeeeeeeeeeeeeeele malen groter is. Zoals jij ook al zegt Gao, risico's kun je toch niet uitsluiten. Zul je net zien dat er een komeet neerstort op je schommelstoeltje of zo, haha
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
Week in Nederland doorgebracht.
Dat had ik al een tijdje niet gedaan, en ik moest toch wel een paar keer aan dit KAA / List of Stuff Dutch People Like topic denken. Vooral het verhaal over de prut die Nederlanders op hun brood doen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Na 4 jaar Japans/Koreaans eten, vielen de droge boterhammen mij trouwens ook wat zwaar op de maag.
Wat me opviel in vergelijking met zo'n jaar of 12 geleden, toen ik uit Nederland vertrok, is dat het snelwegennet sterk verbeterd is. Helaas blijven Nederlanders slechte automobilisten. Op weg naar Schiphol stond ik een tijdje in de file, waarbij ik achter een Audi zat, waarvan de bestuurder iedere keer heel hard optrok, om daarna weer heel hard in de remmen te gaan. En dat deed hij zo'n 300 keer. Ook de matrixborden van Rijkswaterstaat zijn een bron van ongemak. Als er 70 staat, rijdt iedereen 120 totdat het niet meer kan, en dan gaat iedereen vol in de remmen. Vaak komt dat dan, omdat er iets langs de kant staat, en de goegemeente wil zien wat er precies aan de hand is. Het zijn net kleine kinderen.
Iedereen is ook zo opgefokt. Misschien komt dat door de liters koffie en thee die er achterover geslagen worden. Al dat gehaast, nergens goed voor. Zen, weet je.
Ook leuk: de Nederlandse 'natuur'. Ik ben in de bossen rond de heide van Someren (N-Brabant) opgegroeid. Ik ga er nog graag naar terug om herinneringen op te halen. Kan niet meer. Blijkbaar stonden er te veel bomen die het water opmaakten, waardoor de heide verdroogde. Een paar bomen kappen was geen optie; alles moest er uit, inclusief de heide, waardoor er nu een soort van maanlandschap heerst. Je vraagt je af hoe zoiets kan met een land dat vol zit met mejeuhippie's, maar onderzoek van mijn moeder leerde me dat die juist vooraan stonden om dit plan aan te moedigen. Leg mij eens uit hoe mejeuhippie's jarenlang tegen elke vorm van bomenkap zijn, om uiteindelijk vooraan te staan als een heel gebied wordt veranderd in een maanlandschap?
Na een week Nederlandse gekkigheid teruggevlogen naar Japan, alwaar het vliegtuig net het tipje van tyfoon Wipha meenam. Gelukkig ben ik niet een dag later gaan vliegen. In de aanvliegroute op Narita was het onstuimig, maar uiteindelijk viel het wel mee, zodat ik mijn maaltijd binnen kon houden. Opvallend: de vegetarische maaltijd vanaf Narita -> AMS was echt super, terwijl het op de weg terug gewoonweg slecht was. Twee keer KLM. Misschien dat ze die topkok uit Narita over kunnen halen om in Amsterdam te gaan wonen.
De eerste sneeuw! Brrrr!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jullie wonen ook niet in de grote stad, toch?
Ik had het er gister met een collega over dat ik het zo prettig vind dat ik me hier zo veilig voel, en wat voor omschakeling het dan is om ergens naar toe te gaan waar ik wat meer van m'n omgeving op de hoogte moet zijn...
Verder, wat fijn, dat de keuze gemaakt is, Gao. Was dit bij jullie laatste school ook zo extravagant?
Het laatste weerbericht uit Zweden: Vanmorgen was de wereld hier wit, we hebben de eerste sneeuw gehad. Gelukkig is het ook al weer weg!
Och nee joh, op de vorige school gingen ze wel een dag of 5 weg in deze klas (groep 8, maar wel de eerste klas van de middelbare school), maar dan gewoon ergens in Thailand. Hoogstens met de sleepertrain naar het noorden. En geen keuze, want 'teambuilding'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had het er gister met een collega over dat ik het zo prettig vind dat ik me hier zo veilig voel, en wat voor omschakeling het dan is om ergens naar toe te gaan waar ik wat meer van m'n omgeving op de hoogte moet zijn...
Verder, wat fijn, dat de keuze gemaakt is, Gao. Was dit bij jullie laatste school ook zo extravagant?
Het laatste weerbericht uit Zweden: Vanmorgen was de wereld hier wit, we hebben de eerste sneeuw gehad. Gelukkig is het ook al weer weg!
Oiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Fogel het volgende:
Sneeuw ja. Hier vanmorgen ook. Ik vind het nog te vroeg ervoor eigenlijk.
[ afbeelding ]
Er ligt nog steeds een beetje, maar ik hoop dat het snel weer weg is.
De winterbanden liggen in ieder geval al onder de autos. En in het weekend gooi ik denk ik maar de spijkerbanden vast onder de ene auto.
ja, wij moeten ook banden wisselen, staat voor het weekend op de agenda. Spijkerbanden doen we niet aan...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Fogel het volgende:
Sneeuw ja. Hier vanmorgen ook. Ik vind het nog te vroeg ervoor eigenlijk.
[ afbeelding ]
Er ligt nog steeds een beetje, maar ik hoop dat het snel weer weg is.
De winterbanden liggen in ieder geval al onder de autos. En in het weekend gooi ik denk ik maar de spijkerbanden vast onder de ene auto.
eind november, december, januari, februari, maart. Dan vind ik wakker worden met sneeuw niet erg. Alle andere tijden is het te vroeg/ te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
En toch lijkt wakker worden met sneeuw me ergens ook wel weer tof
Sowieso kan ik de komende 3 jaar redelijk flexibel zijn met thuis werken, dus veel problemen zal ik niet tegenkomen. Dat is wel echt heel fijn
Nee, ik heb best wel genoten van Nederland, maar er waren een aantal zaken die me opvielen. Als je langere tijd in een bepaald land gewoond hebt, dan worden de contrasten tussen dat land en Nederland wat duidelijker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Maar begrijp ik nou goed uit je verhaal dat je weer blij was Nederland te verlaten?
Hier ook. Lekkere temperaturen in de 70s (nu 74F ~ 23C) dus lekker koel. Alleen lijkt het er op dat er een koude front aankomt met nacht temperaturen die zelfs even onder de 10C dippen (the horrorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef Shivo het volgende:
LOL, wij hebben de kids (nu 9 maanden) voor het eerst een broek aangedaan omdat het 's nachts wat koeler is. De herfst/winter is hier in Texas juist de periode met het aangename weer.
Hahahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Individual het volgende:
Fogel is aan het wachten op de noodhulp vanuit Afrika.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Individual het volgende:
Fogel is aan het wachten op de noodhulp vanuit Afrika.
Ik vind het een hilarisch filmpjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Die comments eronder ook
van die jankerds die zeggen dat het geld dat 'deze afrikanen' hebben besteed aan dit filmpje beter naar de 'poor africans' hadden kunnen gaan en dat ze de draak steken met ontwikkelingshulp (omdat dat zo zaligmakend is).
![]()
!
Ik kan van Zwitserland of Zurich ook niks vinden, alleen maar dingen waarvan ik na het bekijken zeg: nou, dat is nu niet echt heel uitnodigendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Niet één fastoenlijk promotiefilmpje over Bariloche te vinden zeg. De enige "officiële" die ik tegenkwam gebruikt beelden van 20-30 jaar geleden
Zet je schrap, want het nummer zelf is zo zoet dat het glazuur van je tanden spatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
Heb geen geluid hier, zal 'm thuis eens kijken vanavond
Dit topic heet toch 'de wereld rond'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zou ik dat in TRV posten als ik jou was
you talking Fok! here sweetie, gotta be idiot proofquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Voor reizen is er TRV, voor mensen die geëmigreerd zijn KAA. Zo moeilijk is 't niet.
Als zelfs wij het snappenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you talking Fok! here sweetie, gotta be idiot proof
true......quote:
BNW invasie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:37 schreef Fogel het volgende:
Als 'de wereld is plat' in de TT staat zou het ook een heel ander soort idioten aantrekken
Bijvoorbeeld.quote:
Dom van me, maar de hele film Wakolda is natuurlijk een "promotiefilmpje"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Niet één fastoenlijk promotiefilmpje over Bariloche te vinden zeg. De enige "officiële" die ik tegenkwam gebruikt beelden van 20-30 jaar geleden
Jij kan ook alleen thuis komen met die ronde koppen met een ijzeren rietje erin.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:12 schreef flipsen het volgende:
Oeh, die mok is wel geweldigIk heb een zwak voor koffiemokken, kan het vaak niet laten om er gewoon eentje te kopen in de supermarkt. Kijkt vrouwlief weer
zo. En ik drink niet eens veel koffie, maar vind het gewoon leuk
Hm, das wel een goede onderhandelingspositie... We hebben volgens mij meer mate´s dan koffiemokken inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen thuis komen met die ronde koppen met een ijzeren rietje erin.
Ik heb er nooit bij stil gestaan, dat bedelmonniken hun eten met de hand bijeengegraaid aangereikt krijgen. Lekker zo'n bak die door tig handen gevuld is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:58 schreef breaky het volgende:
Zo kan ik het ook!![]()
Het laatste filmpje is gemaakt door een Nederlander die ook in Luang Prabang woont.![]()
Veel van de kleefrijst die ze krijgen kunnen ze dan ook gelijk weggooien. Veel wordt wegegeven aan bedelende kinderen die echt niks te makken hebben thuis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:41 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb er nooit bij stil gestaan, dat bedelmonniken hun eten met de hand bijeengegraaid aangereikt krijgen. Lekker zo'n bak die door tig handen gevuld is.
Internet doet het schijnbaar nog, dus er is geen reden tot paniek.quote:
Dat was mijn grootste zorg ja, dat de telefoonpaal niet om zou waaienquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Internet doet het schijnbaar nog, dus er is geen reden tot paniek.
#yoloquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was mijn grootste zorg ja, dat de telefoonpaal niet om zou waaien
Maargoed, Mr.Mo is ook gewoon op de motor naar 't werk gegaan... 't regent alleen een beetje hier..
"You marry doctor!" *schuddend vingertjequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vroeg 'r vandaag hoe ze nou precies voorbij het afhalen van een bak rijst richting een meer respectabel afspraakje denkt te gaan manouvreren, maar dat blijkt niet de bedoeling: Biryani Guy kan haar onvoldoende toekomst bieden. Arme Biryani Guy
Ik klikte, en nu heb ik honger. Ergo: geen medelijden met Biryani Guy.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Gaoxing het volgende:
Hier zijn de eerste pepernoten zojuist uit de oven komen zettenVerrassing voor m'n rij-instructrice, die vandaag haar biryani met mij gedeeld heeft. Biryani Guy heeft namelijk een oogje op haar en spoort haar dagelijks aan om vooral even langs te komen, dan bewaart hij een bak voor 'r. Het is een soort gaarkeuken, waar mensen (lees: mannen) uit het industriegebied waar ik m'n rijlessen heb met teilen tegelijk biryani (*uitleg*) halen. Ze schijnen regelmatig binnen een kwartier uitverkocht te zijn. Maar goed, wij rijden daar dus drie keer per week twee uur rond om maar aan mijn wettelijk minimum te komen, dus even langs Biryani Guy, die z'n uiterste best doet z'n glimlach te onderdrukken als hij haar vanuit z'n ooghoeken ziet, is geen probleem. Biryani Guy is trouwens Pakistaan, evenals mijn instructrice. Ik vroeg 'r vandaag hoe ze nou precies voorbij het afhalen van een bak rijst richting een meer respectabel afspraakje denkt te gaan manouvreren, maar dat blijkt niet de bedoeling: Biryani Guy kan haar onvoldoende toekomst bieden. Arme Biryani Guy
Oh... Ik dacht die staat met d'r blote handen bomen tegen te houden zodat ze niet op het huis vallenquote:
Zo inderdaad zeg. Over "op een haartje na dood" gesprokenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef flipsen het volgende:
Toch is dat videootje op de frontpage rechts best heftig...
Inderdaad. Nu is 'r zus plotseling blind geworden op haar 23e en valt het grootste deel van de zorg op haar, dus ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef Individual het volgende:
"You marry doctor!" *schuddend vingertje
Plotseling blind worden?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is 'r zus plotseling blind geworden op haar 23e en valt het grootste deel van de zorg op haar, dus ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |