Ik ken niet veel van Azië, heb je gelijk in. Maar via de media krijg je flink wat door... Ik ben een weekje in KL geweest en (te) lang in India gezeten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onbekend maakt onbemind....
Precies wat ik heb met zuid amerika
Van Afrika ken ik alleen Khartoum, Soedan. Mooie ervaringen gehad daar en de (voorheen?) meest interessante "toeristische" trekpleister (onbekend, maar ik had een "lokale" gids), was het huis van wijlen Osama bin Laden. Stiekem foto's maken vanuit de auto, heerlijk.quote:[quote]Op vrijdag 6 september 2013 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Grappig vind ik dat,altijd al een sterke intresse gehad in Azie,met name China maar mij boeit Afrika helemaal niet....of het zou mijn verlangen moeten zijn om te kunnen hardlopen als een Keniaan maar daar blijft het wel bij
De manier van omgaan met elkaar is niet de mijne, laten we het zo zeggen.quote:[quote]Op vrijdag 6 september 2013 08:23 schreef breaky het volgende:
[..]
Hmmm wat bedoel je precies met cultuur? Wat denk je dat het grote verschil zal zijn?
Ik zou graag naar Zuid Amerika willen gaan....eerst wel wat Spaans leren natuurlijk...
Ja, kutje, het leven.quote:
Precies. Miss Escobar en wat costeñokaas erbij...quote:
Ik vind dat Mata maar even een rijtjeshuis in Almere moet gaan kopen, een 9 tot 5 baan moet vinden, het liefst bij een verzekeringsmaatschappij en 1.2 kind moet nemen en een Labrador met de naam Bob. Gewoon, om het eckte leven te beleven.quote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Miss Escobar en wat costeñokaas erbij...![]()
Dit wil ik dus 4 maanden lang. Nog even kijken waar het carnavallen wordt (Trinidad of Venezuela), advanced PADI halen op Bonaire en dan eilandhoppen de hele Cariben rond.
Gruwelijke doodsverwensing, permaban.quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat Mata maar even een rijtjeshuis in Almere moet gaan kopen, een 9 tot 5 baan moet vinden, het liefst bij een verzekeringsmaatschappij en 1.2 kind moet nemen en een Labrador met de naam Bob. Gewoon, om het eckte leven te beleven.
Ja, Fok!, dus yolo! en zulks, vanaf mijn autistische zolderkamerquote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gruwelijke doodsverwensing, permaban.
Hij is wel lachen....maar wel een aparte manier om een boodschap over te brengen.quote:Op maandag 16 september 2013 03:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
heerlijke non-political correcte tv-advertentie vanuit Nieuw-Zeeland.....
en ja, zo spreken de meeste Maori's
Ah heerlijk tropisch al had Miss Escobar wel wat een stukje groter op de foto gemogen.quote:
het probleem is het grootst bij Maori...en een ding kunnen ze goed, dat is lachen om hun eigen stereotypes!quote:Op maandag 16 september 2013 06:26 schreef breaky het volgende:
[..]
Hij is wel lachen....maar wel een aparte manier om een boodschap over te brengen.
Och, we staan ook samen in de krant (zie fobo).quote:Op maandag 16 september 2013 06:30 schreef breaky het volgende:
[..]
Ah heerlijk tropisch al had Miss Escobar wel wat een stukje groter op de foto gemogen.![]()
![]()
Zulke fotootjes heb ik ook met mijn vrouw (in Thailand) maar denk niet dat ik zij het leuk vind als ik haar in bikini post plus mijn beginnend bierbuikje is ook niet de mooiste..
Drug driving? Wat voor drugs gebruiken ze dan? We hebben nu een kiwi rondlopen hier die volgens mij Maori is. Aardige kerel alleen nogal massief van omvangquote:Op maandag 16 september 2013 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het probleem is het grootst bij Maori...en een ding kunnen ze goed, dat is lachen om hun eigen stereotypes!
Ik heb nu je fobo even bekeken en opgemerkt dat je een echte kaaskop bent.quote:Op maandag 16 september 2013 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, we staan ook samen in de krant (zie fobo).
Stel relaxede Nederlanders tegengekomen, heerlijk.
Het leven moet niet alleen werken zijn, dus ff een break. Cariben en een mogelijke optie voor Australië een paar weekjes.
meeste gewoon weed maar ook P is een groot probleem....quote:Op dinsdag 17 september 2013 05:51 schreef breaky het volgende:
[..]
Drug driving? Wat voor drugs gebruiken ze dan? We hebben nu een kiwi rondlopen hier die volgens mij Maori is. Aardige kerel alleen nogal massief van omvang
P?quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
meeste gewoon weed maar ook P is een groot probleem....
methamfetaminequote:
Die saamhorigheid bij grote rampen/aanslagen is altijd goed om te zien.quote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef elvy het volgende:
Heel mooi om te zien hoe deze situatie het land lijkt te verenigen.
Helaas blijft dat vaak niet lang hangen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Individual het volgende:
Die saamhorigheid bij grote rampen/aanslagen is altijd goed om te zien.
Aotearoa nummer 2 qua vriendelijkheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Malta in de top 5 van veiligste landen, en op nummer 7 overall
Ben net terug in Australië na vier weken Nederland en het is helaas weer pijnlijk duidelijk...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:13 schreef Shivo het volgende:
Niet gedacht dat Australie duurder zou zijn dan de VS.
*dan de VS*quote:Op maandag 7 oktober 2013 04:46 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Ben net terug in Australië na vier weken Nederland en het is helaas weer pijnlijk duidelijk...
NZ is in veel opzichten ook duurder dan Nderland, zeker als je het gemiddelde inkomen er tegenover steltquote:Op maandag 7 oktober 2013 06:46 schreef OzBunyip het volgende:
Veel duurder dan de VS, duurder dan NL, zo duidelijk?
dan valt het wel mee, laat ik het zo zeggen., met mijn inkomen als bedrijfsleider kan ik hier prima rondkomen maar met een gewoon "fabrieksloontje" is het zeker geen vetpot en ben je in mijn ogen slechter af dan in Nederlandquote:
Ah, m'n vorige en m'n huidige gastland in de top tien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:43 schreef Individual het volgende:
Rood is duurst
[ afbeelding ]
Fogelland is niet goedkoop.
..maar wel veilig hoewel Japan nog veiliger lijkt:
Groenst is veiligst
[ afbeelding ]
http://www.kimeshan.com/2(...)-friendly-countries/
Hier klopt echt niets van. Brazilie is hartstikke duur (Rio is duurder dan Parijs). Chili is ook duur, zeker duurder dan Argentinie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:43 schreef Individual het volgende:
Rood is duurst
[ afbeelding ]
Fogelland is niet goedkoop.
..maar wel veilig hoewel Japan nog veiliger lijkt:
Groenst is veiligst
[ afbeelding ]
http://www.kimeshan.com/2(...)-friendly-countries/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |