De eerste sneeuw! Brrrr!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jullie wonen ook niet in de grote stad, toch?
Ik had het er gister met een collega over dat ik het zo prettig vind dat ik me hier zo veilig voel, en wat voor omschakeling het dan is om ergens naar toe te gaan waar ik wat meer van m'n omgeving op de hoogte moet zijn...
Verder, wat fijn, dat de keuze gemaakt is, Gao. Was dit bij jullie laatste school ook zo extravagant?
Het laatste weerbericht uit Zweden: Vanmorgen was de wereld hier wit, we hebben de eerste sneeuw gehad. Gelukkig is het ook al weer weg!
Och nee joh, op de vorige school gingen ze wel een dag of 5 weg in deze klas (groep 8, maar wel de eerste klas van de middelbare school), maar dan gewoon ergens in Thailand. Hoogstens met de sleepertrain naar het noorden. En geen keuze, want 'teambuilding'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had het er gister met een collega over dat ik het zo prettig vind dat ik me hier zo veilig voel, en wat voor omschakeling het dan is om ergens naar toe te gaan waar ik wat meer van m'n omgeving op de hoogte moet zijn...
Verder, wat fijn, dat de keuze gemaakt is, Gao. Was dit bij jullie laatste school ook zo extravagant?
Het laatste weerbericht uit Zweden: Vanmorgen was de wereld hier wit, we hebben de eerste sneeuw gehad. Gelukkig is het ook al weer weg!
Oiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Fogel het volgende:
Sneeuw ja. Hier vanmorgen ook. Ik vind het nog te vroeg ervoor eigenlijk.
[ afbeelding ]
Er ligt nog steeds een beetje, maar ik hoop dat het snel weer weg is.
De winterbanden liggen in ieder geval al onder de autos. En in het weekend gooi ik denk ik maar de spijkerbanden vast onder de ene auto.
ja, wij moeten ook banden wisselen, staat voor het weekend op de agenda. Spijkerbanden doen we niet aan...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Fogel het volgende:
Sneeuw ja. Hier vanmorgen ook. Ik vind het nog te vroeg ervoor eigenlijk.
[ afbeelding ]
Er ligt nog steeds een beetje, maar ik hoop dat het snel weer weg is.
De winterbanden liggen in ieder geval al onder de autos. En in het weekend gooi ik denk ik maar de spijkerbanden vast onder de ene auto.
eind november, december, januari, februari, maart. Dan vind ik wakker worden met sneeuw niet erg. Alle andere tijden is het te vroeg/ te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
En toch lijkt wakker worden met sneeuw me ergens ook wel weer tof
Sowieso kan ik de komende 3 jaar redelijk flexibel zijn met thuis werken, dus veel problemen zal ik niet tegenkomen. Dat is wel echt heel fijn
Nee, ik heb best wel genoten van Nederland, maar er waren een aantal zaken die me opvielen. Als je langere tijd in een bepaald land gewoond hebt, dan worden de contrasten tussen dat land en Nederland wat duidelijker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Maar begrijp ik nou goed uit je verhaal dat je weer blij was Nederland te verlaten?
Hier ook. Lekkere temperaturen in de 70s (nu 74F ~ 23C) dus lekker koel. Alleen lijkt het er op dat er een koude front aankomt met nacht temperaturen die zelfs even onder de 10C dippen (the horrorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef Shivo het volgende:
LOL, wij hebben de kids (nu 9 maanden) voor het eerst een broek aangedaan omdat het 's nachts wat koeler is. De herfst/winter is hier in Texas juist de periode met het aangename weer.
Hahahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Individual het volgende:
Fogel is aan het wachten op de noodhulp vanuit Afrika.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Individual het volgende:
Fogel is aan het wachten op de noodhulp vanuit Afrika.
Ik vind het een hilarisch filmpjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Die comments eronder ook
van die jankerds die zeggen dat het geld dat 'deze afrikanen' hebben besteed aan dit filmpje beter naar de 'poor africans' hadden kunnen gaan en dat ze de draak steken met ontwikkelingshulp (omdat dat zo zaligmakend is).
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |