Ik kan van Zwitserland of Zurich ook niks vinden, alleen maar dingen waarvan ik na het bekijken zeg: nou, dat is nu niet echt heel uitnodigendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef flipsen het volgende:
Niet één fastoenlijk promotiefilmpje over Bariloche te vinden zeg. De enige "officiële" die ik tegenkwam gebruikt beelden van 20-30 jaar geleden
Zet je schrap, want het nummer zelf is zo zoet dat het glazuur van je tanden spatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
Heb geen geluid hier, zal 'm thuis eens kijken vanavond
Dit topic heet toch 'de wereld rond'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zou ik dat in TRV posten als ik jou was
you talking Fok! here sweetie, gotta be idiot proofquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Voor reizen is er TRV, voor mensen die geëmigreerd zijn KAA. Zo moeilijk is 't niet.
Als zelfs wij het snappenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you talking Fok! here sweetie, gotta be idiot proof
true......quote:
BNW invasie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:37 schreef Fogel het volgende:
Als 'de wereld is plat' in de TT staat zou het ook een heel ander soort idioten aantrekken
Bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |