Driesquote:Op donderdag 12 september 2013 20:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dries Roelvink , Patty Brard enz enz
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef zoem het volgende:
De kokosnoten heeft Zimra in ieder geval al.
Ik hoop voor haar dat ze wel wat zachter zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef zoem het volgende:
De kokosnoten heeft Zimra in ieder geval al.
vast nietquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze wel wat zachter zijn.
Het voornaamste is dat er melk uit komt, toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze wel wat zachter zijn.
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef muzas het volgende:
Die geraldine is echt 10.000x lekkerder dan die ordinaire zimra
En je er aan kunt zuigenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Het voornaamste is dat er melk uit komt, toch?
Waar moeten we haar van kennenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Die Anna-Alicia heeft ook zo'n grof "ik ben vannacht zo heerlijk uit elkaar getrokken"-gezicht
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
En je er aan kunt zuigenSjongejonge.
Wat te doen voor je poenquote:
Zo Dus Jij Denkt Dat Je Kunt Dansenquote:
Alles trainen, conditie, vuurtjes, zwemmen inderdaad. STilstaan op een balk ook zoiets.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Zwemmen ga je toch trainen als je aan ER meedoet lijkt me? Stukje voorbereiding.
Ik zou ze allebei doen, zeker met die vieze wijven al Valentijn en Edith... Of Paulien...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef muzas het volgende:
Die geraldine is echt 10.000x lekkerder dan die ordinaire zimra
Zwemmen, vuur maken, balanceren.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Zwemmen ga je toch trainen als je aan ER meedoet lijkt me? Stukje voorbereiding.
Nederlander zijn en sowieso niet al kunnen zwemmenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
ja, je een beetje inlezen op overleven op een eiland.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles trainen, conditie, vuurtjes, zwemmen inderdaad. STilstaan op een balk ook zoiets.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef wonton het volgende:
ik heb er een hekel aan wanneer ze stukjes laten zien van wat er straks komt.
Jah, zijn gewoon verkapte spoilers...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef wonton het volgende:
ik heb er een hekel aan wanneer ze stukjes laten zien van wat er straks komt.
evi of evaquote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef NotGuilty het volgende:
Het is vast al 100 keer gezegd maar ik was dit topic helemaal vergeten:
Geen Belgen
Had liever mc bigga gehad.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef AF_ het volgende:
Nega, nepnegert uit rappers in de sneeuw
Lucia had die kutmarokkaantjes klappen moeten geven.quote:
quote:
Die cameraman had normaal moeten filmenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lucia had die kutmarokkaantjes klappen moeten geven.
Net als bij Wie is de Molquote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
Toch is het nog altijd jammer dat er van die half bekende Nederlanders moeten meedoen. Random mensen is veel leuker, hebben ook geen ervaring met de camera.
Hebben vooral geen 'image' hoog te houden. Dus kunnen lekker onbevangen mekaar de tent uit kankeren.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
Toch is het nog altijd jammer dat er van die half bekende Nederlanders moeten meedoen. Random mensen is veel leuker, hebben ook geen ervaring met de camera.
Zoals Douwe.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Hebben vooral geen 'image' hoog te houden. Dus kunnen lekker onbevangen mekaar de tent uit kankeren.
Eens. Anonieme figuren hebben minder te verliezen en laten zich makkelijker gaan. Publieke personen houden zich altijd wat in om hun reputatie niet te schaden.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
inderdaad, altijd maar die BN'ers die zo nodig overal aan mee moeten doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
Hij is wel hot, eigenlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan alleen shinen als ik in mijn element ben.
Je kan het toch ook nauwelijks BN'ers noemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat gezeur over die BN'ers altijd ...
Lol. Of je zet allemaal tokkie BN'ers bij elkaar zoals Barbie enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Hebben vooral geen 'image' hoog te houden. Dus kunnen lekker onbevangen mekaar de tent uit kankeren.
Negativ is wel een commerciële jongen geworden met Op Volle toeren en al die andere TROS programmas met Ali B.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het toch ook nauwelijks BN'ers noemen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:53 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Lol. Of je zet allemaal tokkie BN'ers bij elkaar zoals Barbie enzo.![]()
Belgen speelden wel vaak het spel waar Nederlanders vaak het wij gevoel voorop vinden staan....quote:Op donderdag 12 september 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
Volgens mij lezen ze hier echt elk jaar mee. De proeven lijken alweer nog meer op Survivorgeen eindeloze beelden van geluier in het kamp
en de Belgen zijn weg
Nu de reclame nogquote:Op donderdag 12 september 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
Volgens mij lezen ze hier echt elk jaar mee. De proeven lijken alweer nog meer op Survivorgeen eindeloze beelden van geluier in het kamp
en de Belgen zijn weg
Bij Survivor zijn de beelden uit het kamp juist het leukste.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:54 schreef NotGuilty het volgende:
en de Belgen zijn weg
Onzin. Ze stemde niet op de zwakste of degene die het niet verdiende, maar gewoon op een hollander die ze gezamelijk uitkozen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Belgen speelden wel vaak het spel waar Nederlanders vaak het wij gevoel voorop vinden staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |