En je er aan kunt zuigenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Het voornaamste is dat er melk uit komt, toch?
Waar moeten we haar van kennenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Die Anna-Alicia heeft ook zo'n grof "ik ben vannacht zo heerlijk uit elkaar getrokken"-gezicht
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
En je er aan kunt zuigenSjongejonge.
Wat te doen voor je poenquote:
Zo Dus Jij Denkt Dat Je Kunt Dansenquote:
Alles trainen, conditie, vuurtjes, zwemmen inderdaad. STilstaan op een balk ook zoiets.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Zwemmen ga je toch trainen als je aan ER meedoet lijkt me? Stukje voorbereiding.
Ik zou ze allebei doen, zeker met die vieze wijven al Valentijn en Edith... Of Paulien...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef muzas het volgende:
Die geraldine is echt 10.000x lekkerder dan die ordinaire zimra
Zwemmen, vuur maken, balanceren.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
Zwemmen ga je toch trainen als je aan ER meedoet lijkt me? Stukje voorbereiding.
Nederlander zijn en sowieso niet al kunnen zwemmenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
ja, je een beetje inlezen op overleven op een eiland.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles trainen, conditie, vuurtjes, zwemmen inderdaad. STilstaan op een balk ook zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |