abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130863152

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 06-09-2013 15:01:50 ]
pi_130863383
Morgen intervaltraininkje, denk van 5 á 6K totaal, met intervallen die ik nog moet bedenken, en dan zondag de 10K, ben benieuwd :)

[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 05-09-2013 21:54:00 ]
Ja doei.
pi_130863720
800 meters in het bos gedaan. Die langere intervallen heb ik wel gemist! Het was lekker vliegen, maar wel warm.
pi_130864007
Geregeld zijn er van die trainingen die voor geen meter gaan. Dan kom ik hier mijn ongenoegen spuien, waardoor ik een imago heb opgebouwd van beroepszeikerd.

Héél soms zit er echter een training bij dat alles lukt. Geen pijntjes, geen stijfheid, geen ademnood, geen dreigende spuitpoep, níets van dat alles.

Vanavond was zo'n training. Het was even na zonsondergang. Het was nog erg warm. Maar man man man (of voor de dames op dit forum: vrouw vrouw vrouw), wat ging dit makkelijk. 15x200 met een snelheid van tussen 4:15 en 4:30. Kostte nauwelijks moeite. Zit ik ineens in een ander lichaam of zo?!

SPOILER
Ik wou dat het altijd zo ging. Dan was hardlopen nóg leuker geweest.

Zondag ga ik mee doen aan de HM van Oostland. Ik ga 'm in estafettevorm lopen, een vriend van mij loopt het tweede deel. Dit is een officieel onderdeel en het parkoers is gedeeltelijk bekend bij mij van trainingen, dat is wel leuk! Zin in!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:06:52 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130864537
Ik vind het zelfs leuk als het kut gaat :P want dan weet ik dat ik tóch gegaan ben :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 22:14:32 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_130864957
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zelfs leuk als het kut gaat :P want dan weet ik dat ik tóch gegaan ben :P
Ik vind t ruk als het kut gaat, maar trek me dan op aan het feit dat ik toch maar geweest ben :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130865289
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.
pi_130865426
Ach al gaat het ruk, ik loop er dan toch, kan ik net zo goed doorgaan.
Het kan niet altijd soepel en makkelijk gaan denk ik dan maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:22:33 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130865427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.
Ik heb nooit tig keer achter elkaar een kutloopje. Elk ongemakje heeft wel een reden. Meestal zitten mijn schoenen niet lekker en helpt als ik ze beter veter. Soms voel ik een bepaalde spier of neigt iets naar een blessure, dan moet ik rustiger aan doen. Ik vind het nooit kut,ik hou echt van hardlopen :P
Misschien zeg ik iets totaalanders in december van dit jaar :+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 5 september 2013 @ 22:23:12 #10
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_130865465
Maandag na de Ten Miles was ik superfit, zelfs fietsend naar mijn werk gegaan.
Dinsdag na de lunch kakte ik helemaal in, wattenkop, loopneus en koppijn om U tegen te zeggen. Moest vandaag plasma geven, dus geen paracetamol genomen, maar twee dagen doorbijten. Vandaag ging het wel weer beter, zelfs met vlag en wimpel door de keuring gekomen op de bloedbank. Maar lopen na het doneren is niet zo'n goed idee, dus wellicht morgen als ik heel vroeg wakker ben lopen, anders wordt het zaterdag. Stomme hooikoorts!

Afgelopen dinsdag voor de tweede keer naar de Ashtanga-Yoga geweest, en het was leuk! Na de proefles vorige week twee dagen mega-spierpijn gehad (is niet handig als je de hele dag klinische patiënten uit bed of rolstoel moet sjouwen), maar deze keer nergens last van gehad. Het plan is om deze maand de 5 km twee keer in de week lekker te blijven lopen (school begint weer, drukke tijd met afstudeerdingetjes en diensten), op dinsdagavond na de yoga te blijven gaan en dan begin oktober te starten met de opbouw naar de 10 kilometer. Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:27:09 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130865702
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!
Doen, gezellig!
pi_130865889
Doen inderdaad :Y
pi_130866137
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130866439
Ik dacht net nog even een rondje te lopen, maar ik mag bijna aan een vochtinfuus _O- .
  donderdag 5 september 2013 @ 22:48:03 #15
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_130866869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
Met een bepaalde vriend? ~O>
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_130867004
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!
Ik zeg, doen!
pi_130867028
Mag ik dan wel ook bij je komen wonen RD? Mooi lopen daar :Y
Alleenwonend eerst ff wat heuveltraining doen...
  donderdag 5 september 2013 @ 22:51:25 #18
44200 Sjeekie_Beekie
pi_130867032
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!
Oudste, Jongste en Lara
pi_130867072
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:48 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Met een bepaalde vriend? ~O>
We hebben geknuffeld en alles.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130867081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!
Je bent in Geldrop ook welkom zonder je vriendin.
pi_130867283
quote:
5km in anderhalf uur? Nieuw record?
pi_130867341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

5km in anderhalf uur? Nieuw record?
Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..
pi_130867364
En nu ga ik koken, honger!!!
pi_130867418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..
Leugens! Dat staat er helemaal niet bij!

quote:
pi_130867839
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken :D
  donderdag 5 september 2013 @ 23:09:11 #26
44200 Sjeekie_Beekie
pi_130867931
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef streamnl het volgende:

[..]

Je bent in Geldrop ook welkom zonder je vriendin.
Weet ik toch!
* Sjeekie_Beekie hobbelt snel naar de inschrijfpagina.
Oudste, Jongste en Lara
pi_130868265
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:59 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leugens! Dat staat er helemaal niet bij!

[..]

Er staat ook niet dat ik maar 1,5 uur over de 5km heb gedaan.. Er staat dat ik anderhalf uur heb gebept. (want lopen beppen zou jouw argument ondersteunen).
pi_130868477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Saysem het volgende:
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken :D
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364199

Ik ben benieuwd. Je kan ook de 1e aflevering van The Biggest Loser NL kijken :).

Bij de 47.30 beginnen ze met lopen. Kijken wie het verste komt. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Jero_nimo op 05-09-2013 23:36:52 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 23:24:47 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130868547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:23 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364199

Ik ben benieuwd. Je kan ook de 1e aflevering van The Biggest Loser NL kijken :).
De snelste loper daar deed 6:45 over 1km, helemaal niet slecht :P
pi_130868704
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De snelste loper daar deed 6:45 over 1km, helemaal niet slecht :P
Nee dat klopt, die ging best lekker. Maar die is wel redelijk dik, maar wel gespierd ook.
pi_130869064
Het ziet er alleen wel heel onbehouwen uit. Ze moeten er ook echt niet nog een kilometer aanplakken, want dan gaat de tijd waarschijnlijk exponentieel omhoog.
pi_130869098
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Devv het volgende:
Het ziet er alleen wel heel onbehouwen uit. Ze moeten er ook echt niet nog een kilometer aanplakken, want dan gaat de tijd waarschijnlijk exponentieel omhoog.
Dat denk ik ook ja en dan zijn de ambulance's die erbij stonden daar ook niet voor niets denk ik ;).
pi_130869282
quote:
Ik snap dat je het bedoeld als grapje, maar ik ga er toch even serieus op inhaken. Ik voel me al goed als ik door het Vondelpark loop en ingehaald word door huisvrouwen van 40. Het enige wat ik denk als ik iemand zie zwoegen is "jij kan er zo nooit veel plezier aan hebben".

Met andere zaken ben ik veel meer bevooroordeelt, maar met sporten niet. Vandaag nog een dame (geprobeerd om ) te leren squaten. Ze was Portugeessprekend, dus het ging was lastig.
pi_130869566
quote:
Godskolere, wat een schijtprogramma :{
Ben na een kwartiertje afgehaakt.
pi_130870913
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:05 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah Levitas van der Wielen!
_O-
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:05 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mooie training hoor! Die HM gaat je helemaal lukken, in een toptijd! *O*
Ik doe m'n best en ik moet zeggen dat ik er echt vertrouwen in heb. Een sub 120 zou mooi, en ik denk ook haalbaar zijn. Dus dat is - naast het primaire doel om de HM uit te lopen - mijn doel. Niks geks voor een eerste HM denk ik..
pi_130872447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 00:40 schreef Levitas het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ik doe m'n best en ik moet zeggen dat ik er echt vertrouwen in heb. Een sub 120 zou mooi, en ik denk ook haalbaar zijn. Dus dat is - naast het primaire doel om de HM uit te lopen - mijn doel. Niks geks voor een eerste HM denk ik..
Minuten bedoel je? Of 1 uur 20?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130872649
Ver%^$#$, of door mijn wekker heen geslapen of hij is niet afgegaan!
5x vanacht wakker geworden, kijken hoe laat het is, niet willen verslapen en dan vast in slaap vallen :')
Zo klaar met dit warme weer ook.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:26:30 #38
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_130872799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoeveel kilometer loop je nu dan, ik dacht al wel dat jij ook al een tijdje rond de HM zat? Of ben je vooral bezig geweest met snelheid? :)
Ik zit nu op een LDL van max 12 km, ben het heel rustig aan het opbouwen, omdat ik merk dat dat beter bij mijn lijf past, kreeg last van pezen en gewrichten tijdens de opbouw rond de Roparun en daar heb ik nu helemaal geen last van...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_130873032
quote:
Ik vond het nogal een gekke manier om te kijken hoeveel er aan hardlopen nog moet gebeuren de komende weken. Als ze alleen al iets rustiger aan hadden gedaan waren ze waarschijnlijk een stuk verder gekomen.

Toen ik begon met lopen kon ik ook maar ongeveer 400 meter lopen, en ik pas zeker 2x in de deelnemers. Het ging ook niet erg snel en zag er waarschijnlijk ook onwijs debiel uit. Maar trots dat ik op mezelf was, na die eerste training!
pi_130873225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik snap dat je het bedoeld als grapje, maar ik ga er toch even serieus op inhaken. Ik voel me al goed als ik door het Vondelpark loop en ingehaald word door huisvrouwen van 40. Het enige wat ik denk als ik iemand zie zwoegen is "jij kan er zo nooit veel plezier aan hebben".

Met andere zaken ben ik veel meer bevooroordeelt, maar met sporten niet. Vandaag nog een dame (geprobeerd om ) te leren squaten. Ze was Portugeessprekend, dus het ging was lastig.
Haha het is niet lullig bedoeld naar absolute beginners. Iedereen die zijn best doet verdient respect, maar af en toe mogen we voor onszelf wel achterom kijken en denken: ik ben in ieder geval sneller dan dat.
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:26:40 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130873278
Hats, kun jij de OP nog aanpassen? Heb het ergens al eerder gevraagd maar ik sta nog niet bij de 't is voor niks met 6km :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:44:14 #42
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130873502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:22 schreef Saysem het volgende:

[..]

Haha het is niet lullig bedoeld naar absolute beginners. Iedereen die zijn best doet verdient respect, maar af en toe mogen we voor onszelf wel achterom kijken en denken: ik ben in ieder geval sneller dan dat.
Dat denken mensen die mij nu inhalen ook. Snelheid zegt niks, techniek is een betere graadmeter of hoe soepel mensen lopen.
Ben hoe dan ook beter dan iedereen hier, daar heb ik geen tv-programma voor nodig.
pi_130873583

:')
pi_130873634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Saysem het volgende:
[ afbeelding ]

:')
It's gonna rain....

Warm rain, must be summer
pi_130873722
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef Debsterr het volgende:
Hats, kun jij de OP nog aanpassen? Heb het ergens al eerder gevraagd maar ik sta nog niet bij de 't is voor niks met 6km :).
Dat kan ik als ik straks op m'n werk ben vast wel even doen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:59:03 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130873751
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat kan ik als ik straks op m'n werk ben vast wel even doen.
Thanks!
pi_130873767
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef Debsterr het volgende:
wordt gezellig in Geldrop :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:03:48 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130873817
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:00 schreef Guard het volgende:

[..]

wordt gezellig in Geldrop :)
Jup, inderdaad!
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:18:11 #49
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130874061
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat denken mensen die mij nu inhalen ook. Snelheid zegt niks, techniek is een betere graadmeter of hoe soepel mensen lopen.
Ben hoe dan ook beter dan iedereen hier, daar heb ik geen tv-programma voor nodig.
Daar kan ik ook best jaloers op worden, als je bij een wedstrijd van die mensen met 17/18km langs ziet vliegen op hun dooie gemakkie. :{w
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:24:21 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_130874180
Ik heb trouwens maar even een mailtje naar de Hardloopwinkel gestuurd over de clinic van a.s. zondag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_130874301
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks!
Je staat erbij!
pi_130874386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:22 schreef Saysem het volgende:

[..]

Ik vind het al knap van mezelf als ik het volhou. En dat ik dan laatste ofzo eindig, of dat ik er langer over doe dan een vrouw van 65, dat boeit me niet zo.
pi_130874392
Heb zaterdag iets niet goed gedaan. Heb nog steeds last van een kuit. Voel het vooral als ik trap loop.
En ik heb nog wel een massage gehad ná het lopen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:58:31 #54
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130874944
Op naar een half dagje werk!
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:13:10 #55
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130875239
Hier is het ook tropenweer.

De moesson is losgebarsten. Had beter de jetski naar het werk kunnen nemen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:31:21 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130875711
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:24 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens maar even een mailtje naar de Hardloopwinkel gestuurd over de clinic van a.s. zondag..
Hey goed van je. Laat je weten als je iets hoort? Ik bedacht me gister ook ineens dat we nog niks weten.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:34:47 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130875808
En (toevallig?) komt er nu een mailtje binnen! Leuk leuk dat ze ook schoenen meenemen :)
pi_130875828
Kreeg gisteravond mail over de Halve Marathon van 6 oktober. Over 2 weken krijgen we de startnummers. Spannend :o wel :@
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:59:17 #59
3011 E.T.
pi_130876470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:34 schreef Quoi het volgende:
En (toevallig?) komt er nu een mailtje binnen! Leuk leuk dat ze ook schoenen meenemen :)
Ik vond het ook erg 'toevallig' ;)
Ben idd ook wel eens benieuwd naar NBschoenen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:18:13 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130878694
:D Zo cool, voor mijn 5-jarige!

vrijdag 6 september 2013 @ 12:38:37 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130879141
Na bijna 2 weken niet lopen, heb ik vanavond een loopdate met mijn zussie. Even saamp 10 km ownen :{ Heel veel zin weer!
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:18 schreef Brighteyes het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk!!
Loop je zelf mee? Zo poepig altijd.
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:42:17 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130879244
:Y De ouders lopen idd met de kleintjes mee.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 september 2013 @ 12:49:37 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130879414
quote:

[ afbeelding ]
Stoer!
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 12:50:03 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_130879422
Ik ben echt fan van kids runs O+ zo schattig!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:59:07 #65
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130879651
Een goedendag mede fokkers.

zal me ff snel voorstellen;
Ik woog 2 jaar terug 155 kilo, veel afgevallen naar de 96kg en zit inmiddels op 114 weer.....
Heb in mijn afvalperiode ook wel hardgelopen, met evy. Veel verder dan les 3 ben ik nooit gekomen mede door slechte hardloop schoenen.
Nu heb ik afgelopen week goeie Asics Gel Kumo 3 gehaald, nadat ik mijn oude schoene mee had genomen en opgemeten en gescand ben enzo.
Deze week al 2 keer mee wezen wandelen en 2 hele dagen op gelopen en ze zitten vooralsnog als gegoten.

Vanavond ga ik dan eindelijk weer hardlopen met les 1(net nu ze onweer voorspellen :P maar de afspraak staat).
Ik loop als het kan samen met mijn vriendin en we hebben beiden als doel gesteld om te trainen voor de 5km run van http://www.cpcloopdenhaag.nl/evenement/

Deze is volgend jaar 9 maart. Al met al moet dat te doen zijn lijkt me :)
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_130879669
Hoi! Welkom, en succes.
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:01:41 #67
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130879714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Welkom, en succes.
Dank!!
Verdammte Hüte
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:06:02 #68
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130879833
Even een snel vraagje, mijn vriendin heeft ook nieuwe hardloopschoenen gehaald en ze heeft na een tijdje tintelende tenen. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
We dachten zelf dat ze misschien de veters te strak had ??
Verdammte Hüte
pi_130879864
Mooi doel Fritz, moet zeker haalbaar zijn. Succes!

Gisteravond voor de reguliere trainingen is er bij mijn vereniging ook een cursus gestart voor beginners, net als Evy zeg maar. Er waren 28 deelnemers! Echt hele grote groep, was leuk om te zien.
Zij lopen over 13 weken een 5 kilometer wedstrijd :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 september 2013 @ 13:13:40 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130879998
Succes Fritz! Er zitten hier meer afgevallenden die hardlopen gebruiken om op gewicht te komen/blijven :)

Ik zag net de hoge veluwe loop. Die was even van mijn radar verdwenen, maar dat is ook een mooie voor een HM.

Hmz...
pi_130880017
Welkom HerrFritz en succes!

Even topicvervuiling, vanmorgen mijn mountainbike opgehaald bij de fietsenboer. Helemaal happy mee, dit weekend even een kort stukkie testen, kijken of alles goed loopt en goed afgesteld staat. En dan volgende week maar eens mee de bossen innemen. SPD pedaaltjes liggen al klaar ook.

vrijdag 6 september 2013 @ 13:15:48 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130880062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Succes Fritz! Er zitten hier meer afgevallenden die hardlopen gebruiken om op gewicht te komen/blijven :)

Ik zag net de hoge veluwe loop. Die was even van mijn radar verdwenen, maar dat is ook een mooie voor een HM.

Hmz...
Ik heb het al te vaak gezegd, maar dat is ZO'N leuke en mooie loop :Y
Volgend jaar HM voor mij daar. Dit jaar nog 10k. Maken er altijd een weekendje van :)
pi_130880104
Leuk :) Veluwe is ook ontzettend mooi!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 september 2013 @ 13:17:21 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130880109
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb het al te vaak gezegd, maar dat is ZO'N leuke en mooie loop :Y
Volgend jaar HM voor mij daar. Dit jaar nog 10k. Maken er altijd een weekendje van :)
Voor mij is het sowieso makkelijk in verband met m'n vakantiehut in Voorthuizen. Ik kan nog inschrijven tot 27 September.
pi_130880312
Kijk nou wat de postbode vandaag kwam brengen. Ze zitten brilfuckingjant en de kleur valt me enorm mee! :9~
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:31:58 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130880543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef HerrFritz het volgende:
Even een snel vraagje, mijn vriendin heeft ook nieuwe hardloopschoenen gehaald en ze heeft na een tijdje tintelende tenen. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
Hoogstwaarschijnlijk te strak inderdaad. Dan knel je een zenuw af en dan gaat het tintelen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_130880875
Tintelende voeten krijg je idd van ern afgeknelde zenuw, maar er zijn meerdere oorzaken. Te strak aangetrokken veters, maar ook een afwijkende voetstand of verkeerde schoenen. Te veel druk onder de voorvoet (voorkant middenvoetsbeentjes) knelt ook een zenuw af waardoor je tintelende voeten kan krijgen.
pi_130881341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kijk nou wat de postbode vandaag kwam brengen. Ze zitten brilfuckingjant en de kleur valt me enorm mee! :9~
[ afbeelding ]
Nice. Die kleur heb ik ook ongeveer maar dan als Kinvara 3.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:01:09 #79
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130881416
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html Iemand ervaring met deze methode van veteren ?
Verdammte Hüte
pi_130881468
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef HerrFritz het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html Iemand ervaring met deze methode van veteren ?
Wel me de enkele versie, dus alleen bovenaan de schoen. Gebruik het bij m'n trailschoenen :Y
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:10:30 #81
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130881781
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef CRX_master het volgende:
Welkom HerrFritz en succes!

Even topicvervuiling, vanmorgen mijn mountainbike opgehaald bij de fietsenboer. Helemaal happy mee, dit weekend even een kort stukkie testen, kijken of alles goed loopt en goed afgesteld staat. En dan volgende week maar eens mee de bossen innemen. SPD pedaaltjes liggen al klaar ook.

[ afbeelding ]
Staat dat zadel niet vreselijk laag?

Verder een sjieke fiets hoor. ^O^
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:17:44 #82
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130882041
quote:
Die heb ik gehad maar vond ik niet bepaald fijn. Doe mij maar de heel lock.
Maar gewoon iets minder strak veteren wil vaak al helpen hoor.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:37:09 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130882729
Lpt wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef HerrFritz het volgende:
Ik heb een speciaal binnenzooltje daarvoor, voor/tegen doorgezakte voorvoeten. Kwam de hardloopwinkel mee als tip en dat helpt wel. :Y
pi_130883391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:10 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Staat dat zadel niet vreselijk laag?

Verder een sjieke fiets hoor. ^O^
Heb er nog niet op gereden, moet de hoogte nog goed zetten dus.. Geen idee dus nog :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:59:28 #85
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130883442
ik wou eigenlijk nog een half weekje rust houden. maar dit startbewijs viel zomaar in mn schoot
1
2
[b]8 sept. - [url=http://www.30vanamsterdamnoord.nl/]30 van Noord (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Jumparound- 30
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:01:10 #86
3011 E.T.
pi_130883491
quote:

[ afbeelding ]
Gaaf!

Jammer dat de finish-tijd van de 10km en de start van de HM op de HogeVeluwe bijna een uur uit elkaar liggen.. Nog even denken of ik de kinderen zo lang met z'n drieën durf te laten ;)
Wel een heel mooi parcours :Y
pi_130883528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:59 schreef Jumparound het volgende:
ik wou eigenlijk nog een half weekje rust houden. maar dit startbewijs viel zomaar in mn schoot
[ code verwijderd ]

Je staat er in.
pi_130883971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
kan ik je nu ook herkennen! je mag mijn roze compressiesokken wel even lenen. en Yuno wil vast ook nog wel een rondje hardlopen ;) :P mooie schoentjes!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_130884431
Welkom HerrFritz! Succes met het opbouwen en rustig aan :).
Mooie schoentjes stipstreep! Zijn ze fijner dan de 3?

Ik zit zelf te dubben of ik morgen mee ga doen met de 5k heideloop in Ermelo. Het is voor mij echt een thuiswedstrijd. Gewoon warmlopen en ik ben er al. Maar ik weet bijna zeker dat ik dan toch voluit ga, weet niet of dat zo slim is met de strongmanrun overmorgen. Al is een snelle training wel goed voor mij, dag voor een wedstrijd. Lastig :P, maar wel zin in!
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:38:17 #90
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130884580
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je staat er in.
thanks!
Ecosia
pi_130884598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

kan ik je nu ook herkennen! je mag mijn roze compressiesokken wel even lenen. en Yuno wil vast ook nog wel een rondje hardlopen ;) :P mooie schoentjes!
Die sokken zijn vast mijn maat niet, maar die hond wil ik wel een keertje lenen :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:38:59 #92
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130884599
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:33 schreef Jero_nimo het volgende:

Ik zit zelf te dubben of ik morgen mee ga doen met de 5k heideloop in Ermelo. Het is voor mij echt een thuiswedstrijd. Gewoon warmlopen en ik ben er al. Maar ik weet bijna zeker dat ik dan toch voluit ga, weet niet of dat zo slim is met de strongmanrun overmorgen. Al is een snelle training wel goed voor mij, dag voor een wedstrijd. Lastig :P, maar wel zin in!
dan ga je toch? strongman komen toch andere skills bij kijken dan een 5k loopje :)
Ecosia
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:41:02 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130884656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dan ga je toch? strongman komen toch andere skills bij kijken dan een 5k loopje :)
Eens en oneens. Enigzins ben je zondags minder energiek. Maar met 8000 man wordt het toch dringen en schuifelen.. Gok ik..
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:41:54 #94
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130884677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Eens en oneens. Enigzins ben je zondags minder energiek. Maar met 8000 man wordt het toch dringen en schuifelen.. Gok ik..
5k = 300kcal? zo groot zal de impact niet zijn denk :)
Ecosia
pi_130884894
Het gaat meer om de belasting van de spieren lijkt me.
pi_130884922
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn 3's zijn op en die bevielen op zich goed. Ik heb wel het idee dat de 4 iets ruimer zit in de lengte, en dat is precies wat ik wilde. Bij de afstanden die ik nu loop zwellen mijn voeten ongeveer een halve schoenmaat op. Verder lijken ze heel erg op de 3. Hoe ze echt lopen weet ik na dit weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 16:04:08 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:51:39 #97
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130884995
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Saysem het volgende:
Het gaat meer om de belasting van de spieren lijkt me.
jero loopt zonder moeite een halve marathon, met een snelheid waar 3/4 hier alleen van kan dromen ;)
Ecosia
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:52:27 #98
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130885029
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Jumparound het volgende:

[..]

jero loopt zonder moeite een halve marathon, met een snelheid waar 3/4 hier alleen van kan dromen ;)
Ja maar toch... Volle bak 5k en de dag erna als een malle je lichaam slopen ook op een hindernisbaan.. Kweenie.
pi_130885350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Volle bak is volle bak. Als Mo Farah 5km voluit loopt heeft ie daar ook last van.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:25:42 #100
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130886319
Maar die strongmen run kan je denk ik echt wel lopen hoor. Tijd is daar bij Jero denk ik secundair. Als ie echt wilt vlammen op de laatste, dan zou ik ook de 5k skippen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:26:19 #101
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130886340
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef slacker_nl het volgende:
Maar die strongmen run kan je denk ik echt wel lopen hoor. Tijd is daar bij Jero denk ik secundair. Als ie echt wilt vlammen op de laatste, dan zou ik ook de 5k skippen.
8000 man in 1 x starten.. Ik weet niet. Gok dat het best massaal gaat worden. Maar we zullen zien :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:26:46 #102
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130886361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

8000 man in 1 x starten.. Ik weet niet. Gok dat het best massaal gaat worden. Maar we zullen zien :D
Geen startseries? WEird.
pi_130886420
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:59 schreef HerrFritz het volgende:
Een goedendag mede fokkers.

zal me ff snel voorstellen;
Ik woog 2 jaar terug 155 kilo, veel afgevallen naar de 96kg en zit inmiddels op 114 weer.....
Heb in mijn afvalperiode ook wel hardgelopen, met evy. Veel verder dan les 3 ben ik nooit gekomen mede door slechte hardloop schoenen.
Nu heb ik afgelopen week goeie Asics Gel Kumo 3 gehaald, nadat ik mijn oude schoene mee had genomen en opgemeten en gescand ben enzo.
Deze week al 2 keer mee wezen wandelen en 2 hele dagen op gelopen en ze zitten vooralsnog als gegoten.

Vanavond ga ik dan eindelijk weer hardlopen met les 1(net nu ze onweer voorspellen :P maar de afspraak staat).
Ik loop als het kan samen met mijn vriendin en we hebben beiden als doel gesteld om te trainen voor de 5km run van http://www.cpcloopdenhaag.nl/evenement/

Deze is volgend jaar 9 maart. Al met al moet dat te doen zijn lijkt me :)
Je hardloopschoenen niet ook dagelijks gaan dragen, de demping in de schoenenhebbentijd nodig om weer een soort van bij te komen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:32:51 #104
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130886640
Ach, als ze het zo doen zullen ze wel een manier hebben de meute goed te scheiden, want lang wachten bij een hindernis is vervelend.
pi_130887194
Kwam weer wat foto's van me tegen van afgelopen woensdag. :)

Laagvliegen 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:49:06 #106
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130887250
Ziet er inderdaad uit alsof je hard gaat. Nou ja, niet alsof. Volgens mij ga je daar best hard. :o
pi_130887261
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef Tarahumara het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Laagvliegen 8-)
De laatste is cool! Lekker geconcentreerd aan het vliegen!
pi_130887284
zo gave foto! echt laagvliegen inderdaad!
pi_130887301
quote:
Ik gebruik deze methode. Ik had last van slapende voeten na 30min lopen. Nu nergens meer last van ^O^ ^O^ ^O^
pi_130888467
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef Tarahumara het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Laagvliegen 8-)
Gave foto's ja! *O* Echt goed! Die kerel staat echt bij heel veel wedstrijden, heb ook al wat foto's van hem. Maar niet zulke goede :P. _O_

alleen je armen slingeren iets teveel naar de zijkanten en op de 2e foto lijkt het alsof je je been iets overstrekt. Al land je wel voorvoet zo te zien. ;)

Slacker heeft wel een punt, tijd bij de strongmanrun maakt dan weer niet zo heel veel uit, al wil ik wel mijn best gaan doen natuurlijk. Verstandigst is wel om het niet te doen. Zou eerst meelopen met een collega die net evy heeft afgerond, dat was ideaal geweest, maar die moet nu werken.
Misschien iemand anders die morgen gehaast wil worden bij de heideloop? :P
pi_130888609
Kan wel een haas gebruiken bij m'n 10K zondag? 8-)

:P
Ja doei.
pi_130888652
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kan wel een haas gebruiken bij m'n 10K zondag? 8-)

:P
Ik bel Mo wel even voor je op.
pi_130888659
Ik heb voor zondagochtend een LDL van een uur of drie gepland :'(
pi_130888670
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik bel Mo wel even voor je op.
Onder de nummer 5 op de speed dial? :D
Ja doei.
pi_130888779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Onder de nummer 5 op de speed dial? :D
Nummer 1 natuurlijk.. :D
pi_130888792
Niet eens je moeder op één? :o
Ja doei.
pi_130888985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niet eens je moeder Streamnl op één? :o
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 17:44:18 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_130889160
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Gave foto's ja! *O* Echt goed! Die kerel staat echt bij heel veel wedstrijden, heb ook al wat foto's van hem. Maar niet zulke goede :P. _O_
Klopt, hij fotografeert bijna alle loopjes in de regio hier O+
pi_130889850
quote:

[..]

alleen je armen slingeren iets teveel naar de zijkanten en op de 2e foto lijkt het alsof je je been iets overstrekt. Al land je wel voorvoet zo te zien. ;)

Slacker heeft wel een punt, tijd bij de strongmanrun maakt dan weer niet zo heel veel uit, al wil ik wel mijn best gaan doen natuurlijk. Verstandigst is wel om het niet te doen. Zou eerst meelopen met een collega die net evy heeft afgerond, dat was ideaal geweest, maar die moet nu werken.
Als ik in vorm was en zondag niet had hoeven lopen had je mij sub 20 mogen hazen. Maar helaas :P
pi_130890160
Strongmanrun lijkt mij de tijd van secundair belang..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_130890500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb voor zondagochtend een LDL van een uur of drie gepland :'(
[ afbeelding ]
Ik heb zondagochtend bootcamp. Een uur lang en afzeggen is geen optie voor mij :')

Iig is het nu droog en ga ik over 3 kwartier Evy maar eens eventjes eruit lopen :+
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:32:08 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130890519
Poe ik deed een middagdutje :o
Vakantie vieren is zwaar. Moet me nu als de donder bij zuslief melden voor een duurloop naar Schiedam en terug :O

Erna ook topsport: the Voice kijken met 2 draakjes (nichtjes) ;)
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:04:40 #123
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130891515
Ik ga ook voor finishen hoor ;)
pi_130891716
quote:

[..]

Op m'n armen moet eens wat meer letten, die slingeren teveel. Valt me ook altijd op op foto's.

Beenpositie en landing vind ik lastig te beoordelen adhv foto's, daarvoor moet ik eens een filmpje laten maken.
pi_130893885
Het begint er toch wel steeds meer op te lijken dat het zondag vrij fris en heel erg regenachtig gaat worden. Ik ben benieuwd, heb nog nooit een evenementje in de regen gelopen. En al helemaal niet in heel veel regen.
pi_130894754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:03 schreef hatsaflats het volgende:
Het begint er toch wel steeds meer op te lijken dat het zondag vrij fris en heel erg regenachtig gaat worden. Ik ben benieuwd, heb nog nooit een evenementje in de regen gelopen. En al helemaal niet in heel veel regen.
Prima hoor, een beetje regen tijdens een wedstrijd. Stukken beter dan warmte, tenminste als je voor een goede tijd wil gaan.
pi_130894996
Ik vind het ook niet erg hoor, idd een heel stuk beter dan warmte. Alleen was ik van plan om relatief rustig te hobbelen, en dan is regen weer ietsje minder fijn ;)
pi_130895016
O+ 5.7 km over de trails gerend met Wolve, lekker op 't dooie akkertje, en meer zat er energie-technisch ook niet in, maar was wel echt súperlekker! Miezer, blubber, en het belangrijkste: geen blaren.

Dit keer trailschoenen weer 's aangedaan, en was een beetje huiverig: wat nou als ik daar weer blaren in krijg? Dubbele sokken weer, laagje vaseline, schoenen netjes en rustig goed vastgemaakt, en gaan O+ En nog geen pijntje, nog geen geïrriteerd plekje! _O_

Laat die 10K maar komen zondag :9 Morgen goed eten, goed rusten, en dan moet 't goed komen :9

http://www.endomondo.com/workouts/242187757/881511
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:31:06 #129
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130895186
Auw, brandnetels. M'n rechter scheen jeukt nu. Leuk joh, dat trailrunnen. :P

Wel miepen én wel lopen dus. O-)

http://www.endomondo.com/workouts/242189406/10882483
pi_130895703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor, idd een heel stuk beter dan warmte. Alleen was ik van plan om relatief rustig te hobbelen, en dan is regen weer ietsje minder fijn ;)
Hard gaan knallen dan in de regen! :)
pi_130895829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
O+ 5.7 km over de trails gerend met Wolve, lekker op 't dooie akkertje, en meer zat er energie-technisch ook niet in, maar was wel echt súperlekker! Miezer, blubber, en het belangrijkste: geen blaren.

Dit keer trailschoenen weer 's aangedaan, en was een beetje huiverig: wat nou als ik daar weer blaren in krijg? Dubbele sokken weer, laagje vaseline, schoenen netjes en rustig goed vastgemaakt, en gaan O+ En nog geen pijntje, nog geen geïrriteerd plekje! _O_

Laat die 10K maar komen zondag :9 Morgen goed eten, goed rusten, en dan moet 't goed komen :9

toppie dat je geen blaren hebt!
pi_130895844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef Wolve000 het volgende:
Auw, brandnetels. M'n rechter scheen jeukt nu. Leuk joh, dat trailrunnen. :P

Wel miepen én wel lopen dus. O-)

http://www.endomondo.com/workouts/242189406/10882483
Weegbree of hondsdraf erop wrijven :Y

(hondsdraf vind je vaak op dezelfde locaties als brandnetels *) )
pi_130896042
Zo, dat was les 15... baby :') Maar Evy is nu halverwege *O* en bootcamp heeft wel veel effect op mn spieren zeg, jeetje :D
pi_130897006
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was les 15... baby :') Maar Evy is nu halverwege *O* en bootcamp heeft wel veel effect op mn spieren zeg, jeetje :D
Top ^O^ . Eenmaal over de helft vond ik het allemaal een stuk leuker worden.
pi_130897263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Top ^O^ . Eenmaal over de helft vond ik het allemaal een stuk leuker worden.
t gaat hier langzaam hoor, loop momenteel maar 1x in de week. Maar sport wel zo'n 3 uur in de week redelijk intensief hier dus... dat komt wel goed.
Ben ook benieuwd naar de 2x 7 minuten die ik volgende week krijg.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:15:43 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130897592
Kreeg via FB een uitnodiging voor een Rogaine evenement volgende week,misschien wel eens leuk als afwisseling
Ik zit mobiel dus jullie moeten zelf even googlen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_130898063
Ik ga misschien over een maandje een 5km evenement doen hier. Ik heb nog nooit zo'n kort loopje gedaan, uitlopen gaat uiteraard wel lukken maar het lijkt me wel leuk om te proberen richting de 20 min. te gaan.
Veel intervaltrainingen dus I guess?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130900577
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb zondagochtend bootcamp. Een uur lang en afzeggen is geen optie voor mij :')

Iig is het nu droog en ga ik over 3 kwartier Evy maar eens eventjes eruit lopen :+
Met jouw username hoeft een flinke stortbui geen probleem te zijn ;)
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:05:08 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130900865
Zo, off voor een Lange duurloop door onbekend terrein, de Dunedin hill suburbs...kaartje mee
pi_130900899
loop ze RD!
pi_130901299
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met jouw username hoeft een flinke stortbui geen probleem te zijn ;)
Ik heb nog geen petje... regen en bril is een nare combinatie :P Onder de douche hoeft ie niet op.
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:25:47 #142
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130902385
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je hardloopschoenen niet ook dagelijks gaan dragen, de demping in de schoenenhebbentijd nodig om weer een soort van bij te komen.
Heheh nee was ook niet van plan ze elke dag te dragen, ging mij nu ff om het inlopen, maar thnx voor de tip, wist ik niet!
Verdammte Hüte
pi_130902634
It's official: I'm a runner. Zit nu gewoon op vrijdag avond in de stad mijn volgende training te plannen :o
pi_130903096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:

^O^ you're gonna crush that 10k

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 06-09-2013 22:48:04 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:49:51 #145
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130903599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:44 schreef streamnl het volgende:

[..]

Weegbree of hondsdraf erop wrijven :Y

(hondsdraf vind je vaak op dezelfde locaties als brandnetels *) )
Tsja, wilde onderweg ook weer niet onnodig stoppen... :P

Maar het neemt al langzaam af. M'n onderbenen zijn wel wat gewend ondertussen.

quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen petje... regen en bril is een nare combinatie :P Onder de douche hoeft ie niet op.
Ja, niet altijd ideaal. Petje zou voor mij misschien ook niet verkeerd zijn. Hoewel de regen me nog wel mee viel, zag ik niks meer toen ik even stil stond om een hek over te gaan, want toen besloeg m'n bril. Dat was wellicht beter geweest als zowel bril als gezicht niet zo enorm nat waren geweest.

Bovendien helpt het wellicht tegen gel dat m'n ogen in loopt, prikt ook zo lekker. ;(
pi_130903786
Brillenglazen die beslaan is ook een bekende ja, vooral 's avonds in het donker maken de mistglazen het je nog extra lastig. Maar wel een teken dat je echt goed aan het sporten bent, zo warm is de lucht die je uitblaast :P
pi_130904032
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef Guard het volgende:

[..]

^O^ you're gonna crush that 10k
Ik hoop 't! M'n PR staat vrij scherp, en dit is nogal veel heuvel geloof ik, dus ga gewoon 'lekker rennen' denk ik, en als ik op de laatste 2km zie dat ik m'n PR kan naderen/verbreken kijk ik wel of het er nog in zit of niet :+
Ja doei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:00:52 #148
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130904095
Pfft morgen om 7 uur vertrekken naar mijn trail, goede training voor mijn 10 km binnen 2 weken, die is om 6u30. Maar ze voorspellen stralend zonnig weer en 23 graden. Ideaal loopweertje, nadien nog wat toeristisch doen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:01:24 #149
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130904113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik hoop 't! M'n PR staat vrij scherp, en dit is nogal veel heuvel geloof ik, dus ga gewoon 'lekker rennen' denk ik, en als ik op de laatste 2km zie dat ik m'n PR kan naderen/verbreken kijk ik wel of het er nog in zit of niet :+
Je bent zo goed bezig de laatste tijd! Dus wie weet... PR's die uit de lucht komen gevallen zijn altijd fijn!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  ESF Reporter vrijdag 6 september 2013 @ 23:04:07 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_130904220
Vandaag na het werk weer een rondje gelopen, les 7 van Keep Running. Alhoewel ik gewoon naar het schema heb gekeken en Evy rust heb gegeven, ik wilde op mijn eigen muziekjes lopen en niet op The Best of Miley Cyrus :') voor de vierhonderdste keer (het wordt vermoeiend). Dus een half uur gelopen.

SPOILER
Het ging prima, de 5k gehaald. *O* Toch ga ik soms wel wat te hard omdat ik de drang heb een PR te rennen wanneer het in het verschiet ligt. Ik was niet heel erg moe maar dat 'praten en/of zingen tijdens het lopen' dat je volgens Evy in je ideale tempo makkelijk moet kunnen, zat er niet in.
Heb nu wel een verrekte spier aan de achterkant van m'n rechterbovenbeen. Begon ik pas te voelen toen ik eenmaal was gestopt en terug naar huis wandelde.

Ondertussen ga ik ook op zoek naar de ideale avondroute, het bos waar ik deze zomer heb gelopen wordt straks een beetje een no-go area vrees ik. En ik wil dit echt volhouden, ook in het donker en de kou.
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:07:04 #151
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130906281
Ik heb liever warm weer, maar ook op 15 graden ben ik voorbereid. Lange tight ligt klaar!
pi_130906876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:07 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb liever warm weer, maar ook op 15 graden ben ik voorbereid. Lange tight ligt klaar!
:D je bent me er eentje!
pi_130906995
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Je bent zo goed bezig de laatste tijd! Dus wie weet... PR's die uit de lucht komen gevallen zijn altijd fijn!
Het zou mooi meegenomen zijn, maargoed, voorlopig gewoon lekker genieten van het lopen en richting 6 oktober! 8-)

Nu planken. :z
Ja doei.
pi_130908481
Ik heb mijn tweede loopje hier gedaan, LDL van 14 km. De route was zeker beter dan woensdag (niet gevallen :P) maar het was wel echt zwaar.. langzaam gelopen maar het laatste stuk moest alsnog echt uit mijn tenen komen. Ik ben bang dat mijn lichaam nu pas doorkrijgt dat het de afgelopen 3 weken wel erg veel gedaan heeft, veel stress gehad en weinig slaap. Maar hopelijk was dit een duidelijk signaal dat het nu weer normaal aan de bak moet :p

Oh ja, en ik hoop ook dat mijn ondergoed snel met de post komt :s Was die hele zak vergeten in mijn koffer te stoppen, en heb hier wel wat goedkoop ondergoed gekocht maar dankzij het kanten bh'tje van 12 dollar ken ik nu ook de sensatie van schurende tepels :(

En nu zit ik met heleboel kleren aan op de bank, proberen warm te blijven. Energietekort ftw!

http://www.endomondo.com/workouts/242222809/11367364

Wel jammer dat die hoogtemeters nooit kloppen op endomondo, ik heb echt geen enkel moment vlak gelopen! Goede training!

Oh ja en P.S.II ik heb al hele mooie en goedkope hardloopschoenen gezien bij de lokale sportwinkel! Dus zeker kopen voor ik terugga. Die winkel organiseert ook een loopgroepje maandag, misschien ook maar heengaan!

[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 07-09-2013 02:13:09 ]
pi_130909035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 03:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Minuten bedoel je? Of 1 uur 20?
Minuten ja, sub 2 uur dus ;)

Morgen lekker op tijd op om m`n laatste LDL te doen (17,5km) :)
pi_130909066
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 03:17 schreef Levitas het volgende:

[..]

Minuten ja, sub 2 uur dus ;)

Morgen lekker op tijd op om m`n laatste LDL te doen (17,5km) :)
Dat ga je zeker redden! Veel plezier!
  zaterdag 7 september 2013 @ 03:32:48 #157
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130909111
35km met veel te veel D+, de eerste helft was alleen maar klimmen naar, denk ik, 500m.... daarna natuurlijk wel een hele lange afdaling maar dat was op een forestry road,en doordat de logging trucks remmend over deze grindwegen naar beneden gaan krijg je een wasbordeffect....al met al heerlijk gelopen in een Prachtige omgeving, voldaan gevoel om over de 30km grens heen te zijn gegaan.
Zal stats en foto's morgen even posten

En routeloop werkte perfect,al moest ik wel een keer over een pad waarvan ik dacht "gaat dit wel goed?" Maar ja hoor,kwam gewoon weer op de route terecht
pi_130909128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 03:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
35km met veel te veel D+, de eerste helft was alleen maar klimmen naar, denk ik, 500m.... daarna natuurlijk wel een hele lange afdaling maar dat was op een forestry road,en doordat de logging trucks remmend over deze grindwegen naar beneden gaan krijg je een wasbordeffect....al met al heerlijk gelopen in een Prachtige omgeving, voldaan gevoel om over de 30km grens heen te zijn gegaan.
Zal stats en foto's morgen even posten

En routeloop werkte perfect,al moest ik wel een keer over een pad waarvan ik dacht "gaat dit wel goed?" Maar ja hoor,kwam gewoon weer op de route terecht
wow gewoon bijna een marathon als training :o wat knap!
pi_130909157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 03:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Routeloops werkt hier echt dra-ma-tisch. Als ik een route van zeg 7 miles wil, komt er een route van slechts 5 miles. Als ik dan een route van 9 miles geef, komt er een route van 13 miles :')
Ook allemaal over onmogelijke routes, snelweg enzo rekent 'ie ook gewoon mee..
  zaterdag 7 september 2013 @ 03:58:10 #160
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130909206
  zaterdag 7 september 2013 @ 04:01:10 #161
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130909216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 03:40 schreef Levitas het volgende:

[..]

Routeloops werkt hier echt dra-ma-tisch. Als ik een route van zeg 7 miles wil, komt er een route van slechts 5 miles. Als ik dan een route van 9 miles geef, komt er een route van 13 miles :')
Ook allemaal over onmogelijke routes, snelweg enzo rekent 'ie ook gewoon mee..
Je kunt toch aangeven dat je geen snelwegen wil?
hier komt het soms ook niet uit maar dan laat ik hem nog een paar keer een route zoeken
  zaterdag 7 september 2013 @ 07:20:27 #162
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130909456
Gaaf om al jullie verhalen zo te lezen!! Geeft wel éen goeie inspiratie!!

Wilde zelf gisteravond maar kwam eigenlijk weer niet uit. Besloten om de wekker vandaag éen uurtje eerder te zetten en ik ga zo na de koffie en bakje muesli ff 20 minuutjes les 1 van evy doen
Verdammte Hüte
pi_130909559
Nou, ik ben dus net - i.p.v morgen - in de auto richting Sydney gestapt, naar die ene speciaalzaak waar ik vandeweek mee heb gebeld. Ongeveer een uur in de auto gezeten, een half uur binnen geweest, en een uur weer terug.. Zonder schoenen.

Ik kwam binnen, uitgelegd wat ik wil, oude schoenen laten zien, uitgelegd wat ik fijn vind en wat niet. De twee medewerkers stonden elkaar een beetje aan te kijken van "Weet jij wat voor schoen ik moet aanbevelen? - Deze kan wel. Toch? - Ja, of toch die andere?
Moest dus even op de loopband, waarmee ze een opname maakte en daaruit kwam dat ik wel redelijk proneerde. Iets wat ik wel wist. Dus, geen echte minimalistische schoen zoals de Kinvara, maar twee opties: Brook PureCadence en volgens mij een Mizuno. Ik had overigens het idee dat ze niet wilde dat ik die Mizuno pastte, want ze probeerde met elk mogelijk argument deze schoen me af te raden.

Dus, de PureCadene aan, hadden ze niet in mijn maat, dus een maat te klein aan en weer op de loopband. Doordat ze te klein waren, kon ik dus helemaal niet goed voelen hoe ze zaten. Op de opname zag ik nog steeds wel pronatie, maar niet zo erg als zonder schoen. Andere schoenen werd meteen een tegen argument gegooid, zodra ik vroeg wat dat was.

Ze konden mijn maat bestellen, en als 'ie binnen was kon ik de goede maat proberen. Uiteindelijk vriendelijk bedankt voor hun tijd en met een flinke tegenvaller terug de auto in.
Het assortiment was ook helemaal niet zoals ik had verwacht. Een Loperscompany heeft minimaal 2 - 3x zoveel schoenen aan de muur.
Binnenkort toch maar naar de Athletes Foot, want volgens mij hebben ze daar al meer schoenen.
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 08:12:31 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_130909590
Wat een tegenvaller Levitas...
  zaterdag 7 september 2013 @ 08:18:58 #165
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130909614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 02:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja, en ik hoop ook dat mijn ondergoed snel met de post komt :s Was die hele zak vergeten in mijn koffer te stoppen, en heb hier wel wat goedkoop ondergoed gekocht maar dankzij het kanten bh'tje van 12 dollar ken ik nu ook de sensatie van schurende tepels :(
_O- *gniffel*

quote:
Oh ja en P.S.II ik heb al hele mooie en goedkope hardloopschoenen gezien bij de lokale sportwinkel! Dus zeker kopen voor ik terugga. Die winkel organiseert ook een loopgroepje maandag, misschien ook maar heengaan!
Dat zou ik zeker eens uitproberen...
pi_130909646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een tegenvaller Levitas...
Nouja, kan gebeuren natuurlijk. Ik ging alleen met een super hoge verwachting naar de winkel, door dat telefoongesprek (dat was trouwens met de eigenaar, die er vandaag niet was) en als je dan zoiets ziet, is dat wel het tegenovergestelde van je verwachtig. Ach, jammer maar helaas. Morgen naar Athletes Foot. Gelukkig is alles hier gewoon op zondag open! :)
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 08:27:23 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_130909648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nouja, kan gebeuren natuurlijk. Ik ging alleen met een super hoge verwachting naar de winkel, door dat telefoongesprek (dat was trouwens met de eigenaar, die er vandaag niet was) en als je dan zoiets ziet, is dat wel het tegenovergestelde van je verwachtig. Ach, jammer maar helaas. Morgen naar Athletes Foot. Gelukkig is alles hier gewoon op zondag open! :)
Kan ook gebeuren inderdaad. Maar het is misschien ook een dingetje dat ik me altijd ontzettend erger aan het feit dat winkels je gewoon niet bieden wat je wilt hebben. Vind je het gek dat iedereen uitwijkt naar het internet? /persoonlijkefrustratie :@

Ik ben benieuwd of je kunt slagen bij Athletes Foot!
pi_130909750
Nu is het wel zo dat winkels sowieso minder minimalistisch schoeisel op voorraad hebben en al zeker niet in alle maten. Het verkoopt gewoon een stuk minder. En misschien ook matige zaterdaghulpen, die heb je overal ;) Blijft wel ontzettend balen natuurlijk.

Voor mij is het tijd om richting Schoorl te fietsen. Mountainbikelesje 1. Ik hoop wel dat het echt een uberbeginnersgroepje is, want ik ben niet zo'n held. En als de spierpijn morgen meevalt kan ik misschien toch nog een klein beetje door de regen knallen :@
pi_130909786
De eerste 1000kcal alweer verbrand vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/242322024/6503018
pi_130909818
quote:
Ik heb mijn tweede loopje hier gedaan, LDL van 14 km. De route was zeker beter dan woensdag (niet gevallen :P) maar het was wel echt zwaar.. langzaam gelopen maar het laatste stuk moest alsnog echt uit mijn tenen komen. Ik ben bang dat mijn lichaam nu pas doorkrijgt dat het de afgelopen 3 weken wel erg veel gedaan heeft, veel stress gehad en weinig slaap. Maar hopelijk was dit een duidelijk signaal dat het nu weer normaal aan de bak moet :p

En nu zit ik met heleboel kleren aan op de bank, proberen warm te blijven. Energietekort ftw!

Wel jammer dat die hoogtemeters nooit kloppen op endomondo, ik heb echt geen enkel moment vlak gelopen! Goede training!

:D Hopelijk komt de post snel inderdaad. Hoe is de omgeving daar om te lopen?
(Kan zijn dat ik dat ff gemist heb hoor, dat je dat zal verteld had)
pi_130909841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Is dat athletes foot een grotere zaak? Hopelijk hebben ze daar meer keuze (en kennis :P )
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 september 2013 @ 09:03:23 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130909876
Maar... als je al in Sydney ben, waarom dan niet direct even naar een andere tent doorgereden?
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:22:14 #173
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_130910018
Wat een prachtige weersvoorspellingen voor m'n loopje van morgen, heb er nu al zin in. :{
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:25:16 #174
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130910048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:44 schreef hatsaflats het volgende:
En als de spierpijn morgen meevalt kan ik misschien toch nog een klein beetje door de regen knallen :@
Niks regen, droog! Regen bah, droog jah!
pi_130910082
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:25 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niks regen, droog! Regen bah, droog jah!
Second that! ^O^
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:55:10 #176
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_130910303
quote:

Je hebt bijna 500 hoogte meters gemaakt op 14 km :D . Dat is echt niet verkeerd hoor. Of bedoelde je iets anders.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_130910314
Morgen hier ook regen wrsch. Lekker koel wel O+ Zweetband om zodat zweet niet in ogen spoelt en gaan! Wel een vroege.. 10am startsein.. dat wordt vroeg slapen vanavond :P

Maar eerst een dagje klussen :9
Ja doei.
pi_130910321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:03 schreef Levitas het volgende:
Nou, ik ben dus net - i.p.v morgen - in de auto richting Sydney gestapt, naar die ene speciaalzaak waar ik vandeweek mee heb gebeld. Ongeveer een uur in de auto gezeten, een half uur binnen geweest, en een uur weer terug.. Zonder schoenen.
[...]
Volgens mij weet je zelf al redelijk waar je naar op zoek bent. Waarom zoek je niet gewoon op internet wat zo'n beetje aan je wensen voldoet en wat je aanspreekt? Vervolgens zoek je een winkel in de buurt waar ze ze hebben, probeer je ze uit en als ze lekker zitten koop je ze.
pi_130910401
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar... als je al in Sydney ben, waarom dan niet direct even naar een andere tent doorgereden?
Omdat zuiden van Sydney != rest van Sydney. Die andere zaak zit in Bondi geloof ik, dat zou nog eens een uur rijden zijn (o.a door het verkeer).

Arquero, ik denk dat het wel tegenvalt met wat ik wil. Niet precies welke schoen in ieder geval. Had graag van een kenner gehoord "oké, deze schoenen zijn voor de doeleinden en zijn verantwoord om te dragen met jouw voeten/benen." Vervolgens passen en proberen en op basis daarvan kopen.
Dat kan op internet nog steeds niet. Ach, ik kijk wel even verder. Morgen kan ik met de info van vandaag ook weer verder :)
pi_130910480
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:03 schreef Levitas het volgende:
Moest dus even op de loopband, waarmee ze een opname maakte en daaruit kwam dat ik wel redelijk proneerde. Iets wat ik wel wist. Dus, geen echte minimalistische schoen zoals de Kinvara, maar twee opties: Brook PureCadence en volgens mij een Mizuno. Ik had overigens het idee dat ze niet wilde dat ik die Mizuno pastte, want ze probeerde met elk mogelijk argument deze schoen me af te raden.
Beetje jammer inderdaad, hoop dat je meer geluk hebt bij die andere winkel. Maar, als je echt op de Kinvara wilt gaan lopen kan je dat gewoon doen hoor. Dan moet je alleen wel echt op je stijl gaan letten. Met een mid/voorvoetlanding heb je eigenlijk geen last van overpronatie. Proneren is trouwens helemaal niet erg he, hoort erbij, als het maar niet te erg is. :)

Ik heb besloten om vandaag toch niet te gaan lopen, ga straks wel even kijken daar denk ik. Maar gisteren sowieso iets te laat geworden en mijn kuiten staan nog wat strak. Dus toch maar even rust voor de strongmanrun. Verstandig wel denk ik, bedankt ook voor de reacties! :)
pi_130910517
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Och je hoeft geen PR te lopen om een lekkere wedstrijd te hebben, toch?
Als je blaarvrij kan lopen is het volgens mij al _O_
pi_130910554
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar, als je echt op de Kinvara wilt gaan lopen kan je dat gewoon doen hoor. Dan moet je alleen wel echt op je stijl gaan letten. Met een mid/voorvoetlanding heb je eigenlijk geen last van overpronatie. Proneren is trouwens helemaal niet erg he, hoort erbij, als het maar niet te erg is. :)
Dit.
pi_130910555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef Cee het volgende:

Ondertussen ga ik ook op zoek naar de ideale avondroute, het bos waar ik deze zomer heb gelopen wordt straks een beetje een no-go area vrees ik. En ik wil dit echt volhouden, ook in het donker en de kou.
Als je wat hebt gevonden hoor ik dat graag, ik heb voorlopig niet anders verzonnen dan het rode fietspad richting de reeeshof, en daar wil ik eigenlijk niet lopen...
pi_130910580
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
De eerste 1000kcal alweer verbrand vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/242322024/6503018
Toen sliep ik nog, goed bezig ^O^
pi_130910656
Zow, ik ben ook weer terug van mijn loopje. Ga komende week weer verder met de lessen, zit nu nog in vakantiemodus. Om toch een beetje redelijk te eindigen wilde ik vandaag tussen de 7 en 8 km gaan lopen, het werden er 8 dus. Heb moeite om mijn tempo van voor de vakantie weer terug te vinden, liep toen rond de 5:40 op de langere afstanden. Ik loop te snel!
Nu met wat inhouden op 5:35 gemiddeld gekomen, op zich niet verkeerd op deze afstand.

SPOILER
Meer kalorietjes verbrand als wat ik tot nu toe op heb.. (2 crackers met 20+ smeerkaas.. 66 kcal..), dus de dag begint goed! Zelfs nog afgevallen in mijn vakantie, had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Komende week weer terug in mijn oude eet- en trainingspatroon en dan moet het afvalritme weer herstellen naar de >1kilo per week.. hoop ik..
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:43:54 #186
3011 E.T.
pi_130910905
Als je na 1km je enkel verstuikt, besluit door te lopen omdat het wel goed voelt en dan op het punt waar je het verst weg van huis bent tot de ontdekking komt dat je toch beter kunt gaan wandelen om het geen blessure te laten worden :')

Naja, wat wandelstukken er in en naar huis gehobbeld :)
pi_130911038
_O_
Wat zijn er al een hoop goed bezig geweest :D

Volgens de op 3 wedstrijden...

Zeeland, TheWhiteCowboy en Sjaapje heel veel plezier en succes.
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:52:46 #188
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130911064
Zo mijn tweede trailwedstrijd zit erop. veel modder en een diepe rivier. Wel weinig volk,altijd alleen gelopen. Beetje te veel gewandeld naar mijn goesting, werkpunt voor training. Nu wachten op prijsuitreiking want tweede...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130911084
Cool! Ik ben benieuwd naar een uitgebreider verslag :D
pi_130911088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:52 schreef Sjaapje het volgende:
Zo mijn tweede trailwedstrijd zit erop. veel modder en een diepe rivier. Wel weinig volk,altijd alleen gelopen. Beetje te veel gewandeld naar mijn goesting, werkpunt voor training. Nu wachten op prijsuitreiking want tweede...
:) gefeliciteerd!
pi_130911257
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Volgens mij is snelheid bij hardlopen redelijk essentieel. Ik kan nog zoveel techniek hebben met hardlopen!?!?!? maar als ik met die prachtige techniek ongeveer 5 km per uur loop dan kom ik dus met hardlopen totaal niet vooruit.

Beter met de techniek van een vistick 15 km per uur lopen.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_130911269
quote:
Tweede? Cool! Gefeliciteerd :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Beetje jammer inderdaad, hoop dat je meer geluk hebt bij die andere winkel. Maar, als je echt op de Kinvara wilt gaan lopen kan je dat gewoon doen hoor. Dan moet je alleen wel echt op je stijl gaan letten. Met een mid/voorvoetlanding heb je eigenlijk geen last van overpronatie. Proneren is trouwens helemaal niet erg he, hoort erbij, als het maar niet te erg is.
Ik was sowieso al van plan om het rustig op te bouwen met lopen op de nieuwe schoenen. Of dat nou Kinvara wordt, of een andere schoen. Eerst maar eens wat schoenen uitproberen

Is dat zo trouwens? Dat je geen last hebt van pronatie bij voor-/ middenvoetslanding? Hoe zit dat dan?
pi_130911290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:04 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Volgens mij is snelheid bij hardlopen redelijk essentieel. Ik kan nog zoveel techniek hebben met hardlopen!?!?!? maar als ik met die prachtige techniek ongeveer 5 km per uur loop dan kom ik dus met hardlopen totaal niet vooruit.

Beter met de techniek van een vistick 15 km per uur lopen.
Niet helemaal mee eens. Een slechte techniek "van een visstick" is natuurlijk veel slechter voor de spieren enzo, op lange termijn zal dat nooit beter zijn.
De echte bodybuilders vind ik daar altijd wel heel mooi in: Liever 10 - 20 kg minder tillen maar met een perfecte techniek, dan die 10 - 20 kg wel pakken en de techniek eronder te laten lijden.
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:13:05 #194
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130911390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:05 schreef Levitas het volgende:

[..]

Tweede? Cool! Gefeliciteerd :)

[..]

Ik was sowieso al van plan om het rustig op te bouwen met lopen op de nieuwe schoenen. Of dat nou Kinvara wordt, of een andere schoen. Eerst maar eens wat schoenen uitproberen

Is dat zo trouwens? Dat je geen last hebt van pronatie bij voor-/ middenvoetslanding? Hoe zit dat dan?
http://www.asics.nl/running/knowledge/wat-is-pronatie/

Als je met de middenvoet land dan kan je gewricht volgens mij nagenoeg geen andere kant op, want je zet je hele voet vlak op de grond. Dus proneer je niet.
pi_130911585
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Toen sliep ik nog, goed bezig ^O^
Ik viel gisterenavond echt met een mantra in slaap "morgenochtend wakker worden, loop 8 km" en onder het lopen hield ik mijzelf voor dat ik 10 km moest lopen, dus na 6 km werd het wat zwaar "kom op, nog maar 4 km te gaan!" maar had expres een route van 8 km gemaakt, had dus nog iets over in ieder geval mentaal wel. :D
pi_130911655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Een slechte techniek "van een visstick" is natuurlijk veel slechter voor de spieren enzo, op lange termijn zal dat nooit beter zijn.
De echte bodybuilders vind ik daar altijd wel heel mooi in: Liever 10 - 20 kg minder tillen maar met een perfecte techniek, dan die 10 - 20 kg wel pakken en de techniek eronder te laten lijden.
Als je echt voor de lange termijn voor je spieren wil zorgen dan kan je beter een goede techniek hebben. Maar ik denk voor het hardlopen dat snelheid toch wel belangrijk is. (Buiten plezier etc)

Als ik naar mezelf kijk moet ik echt moeite doen om een keer "gewoon" een rondje te gaan hardlopen. Ik wil telkens sneller en sneller. Ik vind het belangrijkste van hardlopen voor mezelf dat ik een bepaalde tijd voor ogen heb en die moet gehaald worden.

Dit is natuurlijk van toepassing op mij. Ieder zn ding! Beter dan op de bank liggen ;) (Niet altijd leuker :P)
pi_130911687
Ik las dat Iemand de Strongmanrun gaat doen. Ben benieuwd hoe je dit is vergaan zondag. Ik ga binnenkort Mudmasters lopen. Dit is vergelijkbaar alleen minder lang (12KM).

Wordt mijn eerste "Survival Run"
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:26:17 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130911711
Gister weer gelopen na 2 wkn looploze vakantie: 8k samen met zus. Die trouwens voor mij te hard ging en veel te veel ouwehoerde. Voor haar was het een soort fartlek van koe naar paard naar mij terug en weer vooruit. Werd er een beetje onrustig van. Handig als het dan je zus is en je kunt zeggen: "houd nu even je mond en loop maar vooruit!" Toen kwam ik aardig in een ritme :)

Trouwens, was zo'n mooi landschap. Na flinke regenbuien ging de zon schijnen en onder. Resultaat: van die waterdamp op de paden O+

ET doe je wel rustig aan! Dik nu?

Sjaapie: 2e! ^O^
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:33:50 #199
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130911832
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik las dat Iemand de Strongmanrun gaat doen. Ben benieuwd hoe je dit is vergaan zondag. Ik ga binnenkort Mudmasters lopen. Dit is vergelijkbaar alleen minder lang (12KM).

Wordt mijn eerste "Survival Run"
Jeronimo en ondergetekende. En mijn broer en een kameraad ook. Hun nagenoeg niet getraind en ik wel. Echter loopt mijn knie al een poos te zeuren dus ik ben benieuwd. Parkours ligt op 4km afstand van hier ;)
pi_130911953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Jeronimo en ondergetekende. En mijn broer en een kameraad ook. Hun nagenoeg niet getraind en ik wel. Echter loopt mijn knie al een poos te zeuren dus ik ben benieuwd. Parkours ligt op 4km afstand van hier ;)
Ah Nice, wat voor training heb je gedaan. Aangezien het niet alleen om hardloop kilometers gaat. Kracht is ook redelijk belangrijk lijkt me.
pi_130912089
quote:
Cool! Van harte!

Net gaan lopen, ben de straat amper uit piept m'n garmin "batterij bijna leeg".. Dus endomondo en runkeeper maar aangezwengeld. Runkeeper maar weer weggegooid net, want ik heb echt geen 6,5 km gelopen in 33 minuten, mocht ik willen :')

3 intervallen van 1 km gelopen. Ik dacht dit:
1 - 7:15 (dat voelde ik helaas meteen aan m'n schenen)
2 - 8:45 (ging beter met mijn schenen)
3 - 9:10 (lekker meezingen met de muziek en ontspannen naar huis)
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:50:51 #202
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130912150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:40 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ah Nice, wat voor training heb je gedaan. Aangezien het niet alleen om hardloop kilometers gaat. Kracht is ook redelijk belangrijk lijkt me.
Ik loop al 2 jaar in de sportschool en ik loop hard sinds een klein jaar.
pi_130912381
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:40 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Bier drinken, goeie armtraining, mits je dat met volle pints en pitchers doet.
Ja doei.
pi_130912393
quote:
Tof! Gefeliciteerd!

Mijn mountainbikelesje was wel leuk. Lekker beginnersgroepje, dus lekker weinig gefietst en heel veel oefeningen op minirondjes gedaan. En mijn hemel, wat schakelt het fijn met goede versnellingen. Als het moet kun je dan gewoon ongeveer alle combinaties van voor- en achterblad gebruiken. Als ik op mijn fietsje het kleinste blad met een van de grootste 4 achterbladen (van de 8) combineer kraakt het gigantisch, en schakelt het sowieso lomp, dus schakel ik over het algemeen gewoon niet :P

En van mij mag het morgen wel regenen hoor, Slacker!
pi_130912429
En tof Sjaap! _O_
Ja doei.
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:08:36 #206
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_130912528
Cool die trails!!!
Vanmorgen met veel plezier eerste keer echt gehArdloopt. Ging erg goed maar ga wel andere vetermethode proberen.. Had lus in het midden, dus ff proberen met lus boven
Verdammte Hüte
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:11:50 #207
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130912603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:08 schreef HerrFritz het volgende:
Cool die trails!!!
Vanmorgen met veel plezier eerste keer echt gehArdloopt. Ging erg goed maar ga wel andere vetermethode proberen.. Had lus in het midden, dus ff proberen met lus boven
^O^
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:14:09 #208
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130912650
Hier een "rustdag".

Oftewel klussen: kamer leeghalen, kasten/bureaus uitbreken, etc...

Goede warming up voor de 10k van morgen. Hopelijk ben ik dan iets meer geactiveerd dan bij de trainingen gisteren en woensdag, toen duurde het nogal voor ik een beetje op gang kwam.
pi_130912919
Zo, even de verwerking van de speciaalbiertjes van gisteren op turbo gezet door even lekker een rondje te lopen.
En wat een lekker rondje was het. Niets schema's, tempo's, hartslag (natuurlijk wel de polar om, maar eigenlijk niet op gelet), maar gewoon beginnnen en op 1 tempo doorlopen. Laaste 4 km slechts 2 sec verschil in de km tijden :)
Heerlijk, wat kan hardlopen toch geweldig zijn *O*

http://www.endomondo.com/workouts/242423277/10790965
pi_130913206
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:43 schreef E.T. het volgende:
Als je na 1km je enkel verstuikt, besluit door te lopen omdat het wel goed voelt en dan op het punt waar je het verst weg van huis bent tot de ontdekking komt dat je toch beter kunt gaan wandelen om het geen blessure te laten worden :')

Naja, wat wandelstukken er in en naar huis gehobbeld :)
Zeg }:|
Je moet wel mee naar Den Haag hè?
pi_130913234
Ook weer terug van vakantie in Zuid-Frankrijk! Goeie manier van taperen voor de Bridge to Bridge van morgen, al zeg ik het zelf. Veel wijn, voor de broodnodige fruitvitaminen, en koolhydraten uit talloze stokbroden. Komt vast goed.

Zelf nog één keer gelopen. Vaker kon ik me er echt niet toe zetten. Was wel een leuk en mooi rondje

SPOILER
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:45:03 #212
3011 E.T.
pi_130913269
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:42 schreef Arquero het volgende:

[..]

Zeg }:|
Je moet wel mee naar Den Haag hè?
daarom ook maar niet doorgeploegd om toch die 9 te halen :) Die komt van de week wel weer :Y
pi_130913434
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

daarom ook maar niet doorgeploegd om toch die 9 te halen :) Die komt van de week wel weer :Y
^O^

Mooie foto's Mossel!
pi_130913552
Zeker mooie foto's! Erg mooi daar!

Heb net zelf ook nog foto's gemaakt, stuk of 1500 :P. Ging toch kijken bij de loop dus nam mn camera maar mee :).
Ook wel leuk een keer.
  FOK!fotograaf zaterdag 7 september 2013 @ 12:59:08 #215
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_130913605
Ik snap er helemaal niks meer van. Ik zit op een familieweekend ergens bovenin Drenthe en ik heb gisteravond de nodige biertjes genuttigd. Vanmorgen besloten een klein rondje hard te gaan lopen.

De planning was 3 a 4 km op een laag tempo. Uiteindelijk heb ik 10km gelopen ik een voor mij aardig hoog tempo. Met ook nog eens een flinke negatieve split.

Of het helemaal verstandig was weet ik niet, maa lopen ging pijnvrij. En ook nu nergens last van.

http://www.endomondo.com/workouts/242380746/9191691
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_130913643
Wil degene die zich aangemeld heeft op de Endomondogroep even terugzwaaien in een quote en/of DM'en? :W
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:11:30 #217
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130913926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef LadyOracle het volgende:
Wil degene die zich aangemeld heeft op de Endomondogroep even terugzwaaien in een quote en/of DM'en? :W
Oh een nieuwe.. Never mind :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:48:32 #218
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_130914823
quote:
Welke trail heb je gelopen?
To Protect and to Serve
Toezicht is gezond!
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:49:02 #219
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_130914842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef LadyOracle het volgende:
:W
To Protect and to Serve
Toezicht is gezond!
pi_130914851
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:48 schreef raimen het volgende:

[..]

Welke trail heb je gelopen?
Een in Zuid-Afrika :+
Ja doei.
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:52:04 #221
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_130914919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Een in Zuid-Afrika :+
De Ngoje Trailrun toevallig?
To Protect and to Serve
Toezicht is gezond!
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:03:15 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130915170
Mossel ^O^ dat je bent gaan lopen! Leuke omgeving daar dus?

Ben even kwijt wie er morgen bij de GFR loopclinic is. Ik dacht Swets, ET, Yur, Arquero?
Aangezien het om 12:00 uur is afgelopen: zin/tijd om er een lunch aan vast te plakken?
Er moet tenslotte nog even nagepraat worden over onze prachtige looptechnieken ;)
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 14:16:50 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_130915530
Wij hebben onze nummers al!

En ik heb ook nog even m'n slag geslagen tijdens de sale van de Run2day O+
pi_130915708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk! O+ Ik zal er morgen helaas niet bij zijn, ben de afgelopen week ziek geweest en sinds vandaag pas koortsvrij. Ik durf het dus nog niet aan om morgen in Arnhem mee te doen. :@
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:44:58 #225
3011 E.T.
pi_130916411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:03 schreef Quoi het volgende:
Mossel ^O^ dat je bent gaan lopen! Leuke omgeving daar dus?

Ben even kwijt wie er morgen bij de GFR loopclinic is. Ik dacht Swets, ET, Yur, Arquero?
Aangezien het om 12:00 uur is afgelopen: zin/tijd om er een lunch aan vast te plakken?
Er moet tenslotte nog even nagepraat worden over onze prachtige looptechnieken ;)
Lunch gaat voor ons niet lukken aangezien we nog naar een kinderverjaardag in Hellevoetsluis moeten :) Had wel gezellig en leuk geweest :Y ^O^
pi_130916824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:55 schreef raimen het volgende:

[..]

Je hebt bijna 500 hoogte meters gemaakt op 14 km :D . Dat is echt niet verkeerd hoor. Of bedoelde je iets anders.
Oké, het lijkt alsnog niet heel veel meer dan de runs in Nederland, terwijl het wel echt heel anders voelt.. Daar heb ik soms 135 hoogtemeters terwijl er alleen één viaduct inzit :p

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:54 schreef Arquero het volgende:

[..]

:D Hopelijk komt de post snel inderdaad. Hoe is de omgeving daar om te lopen?
(Kan zijn dat ik dat ff gemist heb hoor, dat je dat zal verteld had)
Ehh tja het is een beetje urban trailing of zo :P Je moet echt goed uitkijken, slechte wegen, veel gaten, en heeel veel auto's. Ik merk dat ik daardoor ook moeilijker in mijn runner's high/flow kom, in NL kom ik vaak geeneen auto tegen tijdens mijn rondje. Gisteren was ik naar een boulevard van 1,5 mile gelopen, op die boulevard zelf is het heel chill lopen (daar loopt ook de hele stad), maar de 4km erheen is wat minder..
pi_130916845
Keep Running les 3 gelopen. Voor het eerst een interval met 4 stukken van 30s versnellen. Was goed te doen en ik zag na afloop dat het een training was van 45 minuten en dat is 10 minuten langer dan ik tot nu toe had gelopen :D

http://www.endomondo.com/workouts/242444712/4776103
pi_130917094
Oh ja, mijn übercoole Aussie buff :D
Wat een geniaal ding. Muts, zweetband, bandana, bivakmuts, alles in één. En zo simpel! _O_

pi_130917202
Ik heb een Brown runshirt gekocht! <3 zal er ook een foto van maken als hij weer uit de was is.
pi_130917253
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:26 schreef Guard het volgende:

Heerlijk, wat kan hardlopen toch geweldig zijn *O*

http://www.endomondo.com/workouts/242423277/10790965
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:13:32 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130917279
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:44 schreef E.T. het volgende:

[..]

Lunch gaat voor ons niet lukken aangezien we nog naar een kinderverjaardag in Hellevoetsluis moeten :) Had wel gezellig en leuk geweest :Y ^O^
Die kans zit er in op een zondag ;) Volgende keer!
pi_130917299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:06 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, mijn übercoole Aussie buff :D
Wat een geniaal ding. Muts, zweetband, bandana, bivakmuts, alles in één. En zo simpel! _O_

[ afbeelding ]
Gaaf ding!!
pi_130917394
Ik wilde net een petje kopen voor morgen in de regen, maar de sportwinkel had alleen maar stomme veel te grote mannenpetjes. Geen zin meer om naar de stad te gaan, dus dan maar zonder petje. M'n fietspet is nu echt veel te warm en zwaar.
pi_130917569
Ik moet ook een petje kopen, voor de zomer echt begint. Niet alleen tegen de zonnestralen, maar ook voor de vogels. Blijkbaar is het nu één of ander seizoen waarin een bepaald soort vogel ontzettend defensief is en daarom aan kan vallen als je in hun territorium komt :')
Uiteraard zoek je met het lopen in de zon de schaduw op, dus regelmatig onder bomen, maar dat is juist het gevaarlijke.

Ik zie nu ook iedereen fietsen met een wielrenner helm met ijzeren pinnetjes bovenop, zodat de vogels niet bij de helm kunnen.

Rond 0:40:
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:03:43 #235
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130918845
Jero heb je mijn nummer nog? Wil je me dan eens een berichtje doen? Dan kunnen we meeten en dan kan ik als je dat wil vast sfeerfoto's sturen.
pi_130919917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:40:46 #237
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130919962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:52 schreef raimen het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:52 schreef raimen het volgende:

[..]

? Die was op 3 augustus en 2000 km hier vandaan... Staalwatertrailrun heb ik gedaan, verslag met fotos volgt nog. Eerst een klein dutje :D
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130920001
* ..-._---_-.- baalt.

Het plan was 32km. Het begin ging lekker, maar na een kleine 20km trails begon er pijn op te komen in mijn linkerbovenbeen. Tandje terug hielp niet en na 22,5km werd de pijn te erg en heb ik moeten stoppen en me laten ophalen. @&)#**>$&@
pi_130920258
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- baalt.

Het plan was 32km. Het begin ging lekker, maar na een kleine 20km trails begon er pijn op te komen in mijn linkerbovenbeen. Tandje terug hielp niet en na 22,5km werd de pijn te erg en heb ik moeten stoppen en me laten ophalen. @&)#**>$&@
Klote! Nu maar even rustig aan, hopen dat het niets ergs is.. -O- Beterschap in ieder geval dan maar!

Ik ben nog steeds bezig met het uitzoeken en bewerken van 1596 foto's... Gelukkig heb ik Lightroom, wat het redelijk makkelijk maakt, maar je bent er toch wel een tijdje mee bezig. Wel leuk om al die uitdrukkingen te zien enzo :P .
pi_130921105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:16 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wilde net een petje kopen voor morgen in de regen, maar de sportwinkel had alleen maar stomme veel te grote mannenpetjes. Geen zin meer om naar de stad te gaan, dus dan maar zonder petje. M'n fietspet is nu echt veel te warm en zwaar.
Haha, zo'n veel te groot mannenpetje zat bij mij veel beter dan een vrouwenpetje, dus loop morgen met pet op, als het regent dan. Verder nog met 50 % korting een longsleeve van Saucony gekocht, voor als het straks weer kouder wordt!
pi_130921108
Ha! Wij zijn vanmiddag ook nog bij de Run2Day geweest. Gogo heeft dingen gekocht en ik wilde heel veel dingen kopen, maar kon me lekker inhouden. En we hebben nog taart gegeten bij de start van morgen, bij Dudok. En op de Markt waar het morgen allemaal ophoudt waren ze de boel aan het opbouwen :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 september 2013 @ 17:47:03 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130922080
Dat was een mooi vlak rondje. Zowel in pace als in hartslag.
http://www.endomondo.com/workouts/242585365/819185
pi_130922133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:16 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Haha, zo'n veel te groot mannenpetje zat bij mij veel beter dan een vrouwenpetje, dus loop morgen met pet op, als het regent dan. Verder nog met 50 % korting een longsleeve van Saucony gekocht, voor als het straks weer kouder wordt!
Ik moest het petje dan echt op een heel kleine stand zetten en dan zat ie nog steeds vrij laag op m'n hoofd. Het had wel gegaan, maar ik ga geen 17-20eu uitgeven voor iets dan "wel gaat".
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 september 2013 @ 17:53:42 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130922247
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ha! Wij zijn vanmiddag ook nog bij de Run2Day geweest. Gogo heeft dingen gekocht en ik wilde heel veel dingen kopen, maar kon me lekker inhouden. En we hebben nog taart gegeten bij de start van morgen, bij Dudok. En op de Markt waar het morgen allemaal ophoudt waren ze de boel aan het opbouwen :)
huh wat dudok? Wat start daar?
pi_130922267
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

huh wat dudok? Wat start daar?
De Bridge to Bridge start er vlak naast morgen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 september 2013 @ 18:00:08 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130922383
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:54 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

De Bridge to Bridge start er vlak naast morgen.
Ow zit die ook buiten rotterdam tegenwoordig :D
pi_130922471
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow zit die ook buiten rotterdam tegenwoordig :D
Volgens mij was de eerste Dudok ooit zelfs in Den Haag vlak naast de Tweede Kamer en er zit er sinds kort ook één in Tilburg.

edit: De eerste was wel in Rotterdam.
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:11:53 #248
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130922678
Hehehe, ben je op bezoek bij een vriend, blijkt ie sponsor te zijn van de 7-heuvelen. Dus ik ga de 5km daar ook lopen.
pi_130922698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:11 schreef slacker_nl het volgende:
Hehehe, ben je op bezoek bij een vriend, blijkt ie sponsor te zijn van de 7-heuvelen. Dus ik ga de 5km daar ook lopen.
De vijf maar? ;) Maar leuk dat je mee doet!
pi_130922782
quote:
Dus je loopt zaterdag de 5 en zondag de 10? Houd je wel je lijf nog in de gaten?
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 18:18:20 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_130922842
quote:
Gezellig!!

Wij maken pre-race-foodzies :)
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:21:48 #252
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130922942
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:15 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dus je loopt zaterdag de 5 en zondag de 10? Houd je wel je lijf nog in de gaten?
de 15, maar de 5 gaan we lopen (als in wandelen). Hij neemt z'n zoontje mee in een buggy en dan zijn we een uurtje later klaar.
pi_130922943
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gezellig!!

[ afbeelding ]
Ik zie het al. Gogo en ik eten morgenochtend aan de andere kant van Arnhem :Y)
pi_130922999
quote:

[..]

Gezellig!!

[ afbeelding ]
Nomnomnomz.

Ik had pasta :9
En morgenochtend gebakken eieren met spek :9 het heeft dan toch tijd zat om te zakken :P
pi_130923018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:21 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

de 15, maar de 5 gaan we lopen (als in wandelen). Hij neemt z'n zoontje mee in een buggy en dan zijn we een uurtje later klaar.
Dat bedoelde ik ook ;)

Maar dan is het goed :*
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:26:58 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130923077
quote:

[..]

Gezellig!!

[ afbeelding ]
Wij ook!!!

Alleen zonder race voor de boeg...
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:30:45 #257
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130923168
quote:

[..]

Gezellig!!

[ afbeelding ]
Jullie keuken is trouwens erg mooi! (en TomTom erg handig!)

Al ben ik alsnog verkeerd gereden, want ik had dus eerst moeten Googlen waar de Aldi in Kleven was. Maar uiteindelijk door het bordje "McDonalds 200m ->" wist ik waar ik moest zijn! Dus nu heb ik een volle rugtas en kofferbak.

Wat is het trouwens, het lijkt op Afrikaanse pannekoeken.

@Hats Owkee! Ennuh, boe voor regen.
pi_130923186
Nu wil ik eigenlijk morgen ontbijten met pannenkoeken met spek ipv gebakken ei met spek. Misschien toch nog maar eventjes melk halen zo :P
pi_130923242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:31 schreef hatsaflats het volgende:
Nu wil ik eigenlijk morgen ontbijten met pannenkoeken met spek ipv gebakken ei met spek. Misschien toch nog maar eventjes melk halen zo :P
Ik stel dus net precies hetzelfde voor aan Gogo. Alleen hebben wij lekker wel alles al in huis.
pi_130923300
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik stel dus net precies hetzelfde voor aan Gogo. Alleen hebben wij lekker wel alles al in huis.
Kan ik wel meteen een softijsje halen :6
pi_130923914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat was een mooi vlak rondje. Zowel in pace als in hartslag.
http://www.endomondo.com/workouts/242585365/819185
Jouw overzicht in Endomondo ziet er echt cool uit, al die bike-walk-bike, bike-walk-bike-run's :P
pi_130924058
Als kroketten ook goed race-voer zijn, dan eten we ook goed race-voer :9

Zijn zelf kroketten aan het maken (je moet wat...) en het ziet er naar uit dat ze beter zijn gelukt dan de vorige keer :') :D
Ja doei.
pi_130924116
Gekke voorkeuren hebben jullie qua racevoer :P Ik zou echt geen pannenkoeken met spek moeten eten op de ochtend van de race, dan ligt er een braakje op straat ;) Nou ja hangt er vanaf hoe laat de race is misschien.
Heel veel succes iig iedereen morgen!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 september 2013 @ 19:03:58 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130924199
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jouw overzicht in Endomondo ziet er echt cool uit, al die bike-walk-bike, bike-walk-bike-run's :P
woon-werk verkeer :)
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:06:01 #265
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130924263
Ik ga morgen pasta ofzo eten sochtends.
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 19:08:10 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_130924320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Jullie keuken is trouwens erg mooi! (en TomTom erg handig!)

Al ben ik alsnog verkeerd gereden, want ik had dus eerst moeten Googlen waar de Aldi in Kleven was. Maar uiteindelijk door het bordje "McDonalds 200m ->" wist ik waar ik moest zijn! Dus nu heb ik een volle rugtas en kofferbak.

Wat is het trouwens, het lijkt op Afrikaanse pannekoeken.

@Hats Owkee! Ennuh, boe voor regen.
Nawww thanks! :) en het zijn gewoon doorsnee pannenkoeken van de AH, hele simpele.
pi_130924321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Gekke voorkeuren hebben jullie qua racevoer :P Ik zou echt geen pannenkoeken met spek moeten eten op de ochtend van de race, dan ligt er een braakje op straat ;) Nou ja hangt er vanaf hoe laat de race is misschien.
Heel veel succes iig iedereen morgen!
Loopje begint om 12 uur, ontbijt is om half 8. Dat gaat prima.
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 19:12:35 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_130924441
Morgenochtend eten we gewoon krentenbollen hoor, die pannenkoeken zijn al op :9
pi_130924442
Mijn eerste OYPO mapje O+

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=57B3ADE370020CDA

Wel grappig systeem, kan er zelfs mee verdienen. :D
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 19:16:38 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_130924558
OYPO is wel grappig inderdaad ja :)
pi_130924638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:12 schreef Jero_nimo het volgende:

Dat meisje met nr 70! Wat schattig!
Zitten ook best een paar leuke gespierde mannen bij :D
pi_130924827
Aangezien ik morgen een keer wil uitslapen... Wil ik alle lopers alvast heel veel plezier wensen morgen!!
Worden weer veel verslagen lezen!!
*O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:12 schreef Jero_nimo het volgende:

SPOILER
pi_130924831
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat meisje met nr 70! Wat schattig!
Zitten ook best een paar leuke gespierde mannen bij :D
Dat meisje is uit 2004 geloof ik, net 9, liep een tijd van 25.16! _O_
Haar 2 tweelingzusjes deden ook mee, die zijn 11 denk ik en die liep ze er allebei uit :P.
pi_130924862
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:25 schreef streamnl het volgende:
Aangezien ik morgen een keer wil uitslapen... Wil ik alle lopers alvast heel veel plezier wensen morgen!!
Worden weer veel verslagen lezen!!
*O* *O* *O*

[..]

SPOILER
Weet ik niet, daar kijken veel hardlopers in ieder geval. Anders weet ik het ook niet waar ik ze moet neerzetten :P. Misschien verdien ik er zelfs nog wat op, al was dat niet eens de bedoeling eigenlijk.. nou ja :P
pi_130924867
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat meisje is uit 2004 geloof ik, net 9, liep een tijd van 25.16! _O_
Haar 2 tweelingzusjes deden ook mee, die zijn 11 denk ik en die liep ze er allebei uit :P.
Wow, talent!
pi_130924949
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:26 schreef Jero_nimo het volgende:

Weet ik niet, daar kijken veel hardlopers in ieder geval. Anders weet ik het ook niet waar ik ze moet neerzetten :P. Misschien verdien ik er zelfs nog wat op, al was dat niet eens de bedoeling eigenlijk.. nou ja :P
Oké, thanks voor het antwoord.
pi_130926095
Zenuwachtig voor morgen!!! Ik weet dat als ik niet te snel van start ga (invloed op) en mijn enkel normaal doet (geen invloed op) ik het moet kunnen, maar toch zenuwen! Het is zo ver!! ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:35:35 #278
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130926850
Eerst en vooral super veel succes aan de lopers morgen!!!

Oké, klein race verslagje van vandaag:
Vanmorgen veel te vroeg opgestaan voor een zaterdag, maar eigenlijk te laat dus in de auto voor het rood licht maar mijn yogurt met musli en boterham met banaan + pindakaas opgegeten (ze zijn hier enorme fan van rode lichten, ik rij elke dag 25 km naar mijn werk en heb zeker meer rode lichten...). Toen ik de Tafelberg achter mij had gelaten reed ik recht de mist in, sloppenwijken waren dus verstopt in een dekentje, dan de eerste bergketen over (logisch Overberg genoemd) en dan door een fantastisch heuvelend/bergen in achtergrond landschap verder gereden. Na goed uurtje en een kwartier was ik op bestemming: Caledon, een klein stadje met warm waterbronnen. Ze hebben dan ook maar een Spa met Casino en Hotel gebouwd. Vlot mijn nummer en mijn Tag (een armband met Tag, moet je tegen een ontvanger houden) afgehaald. Verplichte toiletpauze en even kijken naar de start van de 15 km, 20 mensen gingen op het gemak van start buiten 1 hele snelle. Kwartiertje later was het onze beurt, ook heel weinig mensen, 40 ofzo. Na eens rondgekeken te hebben kon ik wel al inschatten dat een podium er wel in moest zitten, en dat is niet fijn want dat geeft druk en jukkes!

Maar rustig op het gemak vertrokken, dacht ik toch, ineens liep ik 4e. Daar ben ik ook heel de race blijven lopen tot halverwege, toen een oudere Ultratrailer mij voorbijstak, een Diesel waarschijnlijk. Het parcours ging heel vaak op en neer, en ik herinner mij meer op dan neer. Elke omhoog denk ik ook 'Waarom doe ik dit toch?' maar dan kan ik weer naar beneden sjezen. Nu ik zag de eerste dame meestal voor mij lopen, waardoor ik mij waarschijnlijk toch wat heb opgeblazen in het begin. Het was voornamelijk Jeepspoor en weinig single track, wat wel jammer was. Maar ook stukken zeer modderig of door hoog gras. Eerste beekje over was klimwerk, brug was ongeveer ingestort en lag heel diep maar droge voeten. 3 km later moesten we er toch aan geloven, recht de beek door. Heel veel regen deze week maakte dat tot kniediep badderen, wel handig mijn modderbenen waren direct een stuk properder. 1 km van het einde werd ik ook nog fluks voorgestoken door de winnaar van de 15 km, man die ging snel! Op het einde kreeg ik een applausje :), nummer ingeven maar wel mooie medaille in de plaats.

2 weken geleden was ik 7 seconden sneller als nr 1, vandaag een minuutje trager. Dus dat moet beter. Merk wel dat ik nog steeds veel moeite heb met mijn ademhaling, daardoor ook af en toe 5 sec moet wandelen tijdens de bergop. En zo zonder iemand rondom mij is de drempel om te wandelen ook wat lager. Maar daar moeten we dus nog aan werken! En waarschijnlijk doen die 10 kg extra bij mij er ook wel toe...

SPOILER
SPOILER
Ik zweet mij trouwens altijd te pletter, en nadien hoofdpijn van zouttekort denk ik. Mensen andere tips dan chips/Tucjes eten? Dat werkt niet mee aan die 10 kg natuurlijk.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Moderator zaterdag 7 september 2013 @ 20:39:14 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_130926946
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:11 schreef Gogo83 het volgende:
Zenuwachtig voor morgen!!! Ik weet dat als ik niet te snel van start ga (invloed op) en mijn enkel normaal doet (geen invloed op) ik het moet kunnen, maar toch zenuwen! Het is zo ver!! ;)
Je gaat m ownen lady!
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:40:05 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130926970
Alle BtB'ers alvast heel veel toegewenst voor morgen!
pi_130926971
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:35 schreef Sjaapje het volgende:
Eerst en vooral super veel succes aan de lopers morgen!!!

Oké, klein race verslagje van vandaag:

Ik zweet mij trouwens altijd te pletter, en nadien hoofdpijn van zouttekort denk ik. Mensen andere tips dan chips/Tucjes eten? Dat werkt niet mee aan die 10 kg natuurlijk.
Mooi verslag en hele mooie prestatie! ^O^ Wat lijkt me het daar ook zo ontzettend mooi lopen! O+
Ik heb wel eens mensen gehoord die een bouillonblokje meenamen en daar op gingen zuigen, voor de rest heb ik geen idee :P .
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:41:48 #282
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130927025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mooi verslag en hele mooie prestatie! ^O^ Wat lijkt me het daar ook zo ontzettend mooi lopen! O+
Ik heb wel eens mensen gehoord die een bouillonblokje meenamen en daar op gingen zuigen, voor de rest heb ik geen idee :P .
Ieuw, dan opteer ik toch voor de chips en wat meer lopen :D. Al zou een soepje nadien wel lukken.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:43:03 #283
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130927062
Het is hier trouwens ongelofelijk mooi, nadien nog ommetoer gedaan met auto langs Franschoek en Stellenbosch, wel leuk als je continu kan rondkijken en denken, man dat is hier mooi!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130927070
quote:

Een zakje verdunnen met een liter water! En dan van tevoren drinken, houd je het vocht beter vast.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:45:09 #285
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130927124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een zakje verdunnen met een liter water! En dan van tevoren drinken, houd je het vocht beter vast.
Lol, nooit aan gedacht! En ik schrijf dat gewoon elke dag voor voor mijn patienten... Van tevoren drinken helpt volgens mij wel niet, mijn nieren houden mijn Na wel in balans normaal. Buiten als je het allemaal uitzweet.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130927225
^O^ Sjaapje ! Ik heb wat Jero zegt wel eens een bouillonblokje meegenomen, maar dat werd ik alleen maar enorm dorstig van. Van sportdrank gaat mijn maag onderweg nog wel eens protesteren. Ik hou het bij voldoende water drinken, eventueel gelijke drlen water en coca cola, dat is isotoon. Oververhitting kan trouwens ook hoofdpijn veroorzaken. Hoe warm was het vandaag?
pi_130927229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Lol, nooit aan gedacht! En ik schrijf dat gewoon elke dag voor voor mijn patienten... Van tevoren drinken helpt volgens mij wel niet, mijn nieren houden mijn Na wel in balans normaal. Buiten als je het allemaal uitzweet.
Oke, nou tijdens kan ook als je het wegkrijgt, zit een vleugje gek smaakje aan. Tijdens warme dagen met het roeien dronken we dit altijd tot 10 minuten voor de start.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:49:24 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130927261
Mooi verslag Sjaapie!
En even 5 seconden lopen heuvelop tijdens een trail is geen schande.
Wel herkenbaar dat je sneller geneigt ben on te gaan lopen als er niemand mee loopt met je
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:49:47 #289
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130927277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
^O^ Sjaapje ! Ik heb wat Jero zegt wel eens een bouillonblokje meegenomen, maar dat werd ik alleen maar enorm dorstig van. Van sportdrank gaat mijn maag onderweg nog wel eens protesteren. Ik hou het bij voldoende water drinken, eventueel gelijke drlen water en coca cola, dat is isotoon. Oververhitting kan trouwens ook hoofdpijn veroorzaken. Hoe warm was het vandaag?
20 graden ofzo, nog niets vergeleken met wat het gaat worden. Ik kies mijn westrijden ook op de mooiste dagen andere dagen doet het niets anders dan stormen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:53:19 #290
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130927382
Mijn Garminconnect, Endomondo en Runkeeper doen wel allemaal ofdat ik niet heb gelopen vandaag, maar het is wel opgeslagen op mijn horloge. Bizar...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130928618
Pff, veel te druk gehad om te trainen afgelopen week. :{

Morgen maar wel trainen en van de week ook m'n Garmin Footpod uittesten! *O* Via eBay nieuw voor ¤49 vond ik wel te doen, wel leuk voor de cadence en handig voor tijdens de Damloop. :P
Jack does it in real time...
pi_130929628
Mooi verslag Sjaapje! ^O^

Veel succes morgen voor alle btb'ers! *G*
pi_130929765
Leuk verslag sjaap! En die foto's O+
Ja doei.
pi_130929800
Omni's - Mirage's - Omni's - Mirage's kiezen moeilijk!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:13:15 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130930051
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:06 schreef hatsaflats het volgende:
Toss a coin!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:13:54 #296
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130930074
quote:
Geen Kinvara? ;) O-)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:14:08 #297
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130930081
quote:
Omnis. Die noem je als eerst dus die!
pi_130930226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:13 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Geen Kinvara? ;) O-)
Ik zou wel willen maar dat is niet verstandig. Mirage's zijn alweer een heel stuk stabieler, en dat heb ik echt nog wel nodig op langere afstanden. Omni's zouden het verstandigst zijn, omdat ik daar al vaker langere afstanden op heb gelopen, maar dat zijn voor mij meer "hobbelschoenen" en ben ik gewoon niet heel erg gelukkig mee. Maar Mirage's heb ik nog maar ca. 25km op gelopen en nog nooit langer dan 10km aan een stuk.

@Daywalk3r: de Omni's had ik "als eerst", dus die volgorde zit zo in mn hoofd ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:22:13 #299
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130930356
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zou wel willen maar dat is niet verstandig. Mirage's zijn alweer een heel stuk stabieler, en dat heb ik echt nog wel nodig op langere afstanden. Omni's zouden het verstandigst zijn, omdat ik daar al vaker langere afstanden op heb gelopen, maar dat zijn voor mij meer "hobbelschoenen" en ben ik gewoon niet heel erg gelukkig mee. Maar Mirage's heb ik nog maar ca. 25km op gelopen en nog nooit langer dan 10km aan een stuk.

@Daywalk3r: de Omni's had ik "als eerst", dus die volgorde zit zo in mn hoofd ;)
Maar zonder problemen? Dan zou ik voor Mirage's gaan en Omni's houden voor te hobbelen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130931254
Ik ga op mijn Mizuno's! En in mijn mosselshirt!
pi_130931264
Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')