SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 06-09-2013 15:01:50 ]![]()
Morgen intervaltraininkje, denk van 5 á 6K totaal, met intervallen die ik nog moet bedenken, en dan zondag de 10K, ben benieuwd
[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 05-09-2013 21:54:00 ]Ja doei.![]()
800 meters in het bos gedaan. Die langere intervallen heb ik wel gemist! Het was lekker vliegen, maar wel warm.![]()
Geregeld zijn er van die trainingen die voor geen meter gaan. Dan kom ik hier mijn ongenoegen spuien, waardoor ik een imago heb opgebouwd van beroepszeikerd.
Héél soms zit er echter een training bij dat alles lukt. Geen pijntjes, geen stijfheid, geen ademnood, geen dreigende spuitpoep, níets van dat alles.
Vanavond was zo'n training. Het was even na zonsondergang. Het was nog erg warm. Maar man man man (of voor de dames op dit forum: vrouw vrouw vrouw), wat ging dit makkelijk. 15x200 met een snelheid van tussen 4:15 en 4:30. Kostte nauwelijks moeite. Zit ik ineens in een ander lichaam of zo?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat het altijd zo ging. Dan was hardlopen nóg leuker geweest.
Zondag ga ik mee doen aan de HM van Oostland. Ik ga 'm in estafettevorm lopen, een vriend van mij loopt het tweede deel. Dit is een officieel onderdeel en het parkoers is gedeeltelijk bekend bij mij van trainingen, dat is wel leuk! Zin in!![]()
Ik vind het zelfs leuk als het kut gaatwant dan weet ik dat ik tóch gegaan ben
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind t ruk als het kut gaat, maar trek me dan op aan het feit dat ik toch maar geweest benquote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Ach al gaat het ruk, ik loop er dan toch, kan ik net zo goed doorgaan.
Het kan niet altijd soepel en makkelijk gaan denk ik dan maarMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb nooit tig keer achter elkaar een kutloopje. Elk ongemakje heeft wel een reden. Meestal zitten mijn schoenen niet lekker en helpt als ik ze beter veter. Soms voel ik een bepaalde spier of neigt iets naar een blessure, dan moet ik rustiger aan doen. Ik vind het nooit kut,ik hou echt van hardlopenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.
Misschien zeg ik iets totaalanders in december van dit jaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maandag na de Ten Miles was ik superfit, zelfs fietsend naar mijn werk gegaan.
Dinsdag na de lunch kakte ik helemaal in, wattenkop, loopneus en koppijn om U tegen te zeggen. Moest vandaag plasma geven, dus geen paracetamol genomen, maar twee dagen doorbijten. Vandaag ging het wel weer beter, zelfs met vlag en wimpel door de keuring gekomen op de bloedbank. Maar lopen na het doneren is niet zo'n goed idee, dus wellicht morgen als ik heel vroeg wakker ben lopen, anders wordt het zaterdag. Stomme hooikoorts!
Afgelopen dinsdag voor de tweede keer naar de Ashtanga-Yoga geweest, en het was leuk! Na de proefles vorige week twee dagen mega-spierpijn gehad (is niet handig als je de hele dag klinische patiënten uit bed of rolstoel moet sjouwen), maar deze keer nergens last van gehad. Het plan is om deze maand de 5 km twee keer in de week lekker te blijven lopen (school begint weer, drukke tijd met afstudeerdingetjes en diensten), op dinsdagavond na de yoga te blijven gaan en dan begin oktober te starten met de opbouw naar de 10 kilometer. Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Doen, gezellig!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met een bepaalde vriend?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik zeg, doen!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!![]()
Mag ik dan wel ook bij je komen wonen RD? Mooi lopen daar
Alleenwonend eerst ff wat heuveltraining doen...![]()
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
We hebben geknuffeld en alles.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bent in Geldrop ook welkom zonder je vriendin.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!![]()
5km in anderhalf uur? Nieuw record?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!![]()
Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
5km in anderhalf uur? Nieuw record?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu ga ik koken, honger!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leugens! Dat staat er helemaal niet bij!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!![]()
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken![]()
![]()
Weet ik toch!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je bent in Geldrop ook welkom zonder je vriendin.
* Sjeekie_Beekie hobbelt snel naar de inschrijfpagina.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Er staat ook niet dat ik maar 1,5 uur over de 5km heb gedaan.. Er staat dat ik anderhalf uur heb gebept. (want lopen beppen zou jouw argument ondersteunen).quote:Op donderdag 5 september 2013 22:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Leugens! Dat staat er helemaal niet bij!
[..]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364199quote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Saysem het volgende:
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken
Ik ben benieuwd. Je kan ook de 1e aflevering van The Biggest Loser NL kijken.
Bij de 47.30 beginnen ze met lopen. Kijken wie het verste komt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Jero_nimo op 05-09-2013 23:36:52 ]![]()
De snelste loper daar deed 6:45 over 1km, helemaal niet slechtquote:Op donderdag 5 september 2013 23:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1364199
Ik ben benieuwd. Je kan ook de 1e aflevering van The Biggest Loser NL kijken.
Nee dat klopt, die ging best lekker. Maar die is wel redelijk dik, maar wel gespierd ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De snelste loper daar deed 6:45 over 1km, helemaal niet slecht![]()
Het ziet er alleen wel heel onbehouwen uit. Ze moeten er ook echt niet nog een kilometer aanplakken, want dan gaat de tijd waarschijnlijk exponentieel omhoog.![]()
Dat denk ik ook ja en dan zijn de ambulance's die erbij stonden daar ook niet voor niets denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Devv het volgende:
Het ziet er alleen wel heel onbehouwen uit. Ze moeten er ook echt niet nog een kilometer aanplakken, want dan gaat de tijd waarschijnlijk exponentieel omhoog..
![]()
Ik snap dat je het bedoeld als grapje, maar ik ga er toch even serieus op inhaken. Ik voel me al goed als ik door het Vondelpark loop en ingehaald word door huisvrouwen van 40. Het enige wat ik denk als ik iemand zie zwoegen is "jij kan er zo nooit veel plezier aan hebben".quote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Saysem het volgende:
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken
Met andere zaken ben ik veel meer bevooroordeelt, maar met sporten niet. Vandaag nog een dame (geprobeerd om ) te leren squaten. Ze was Portugeessprekend, dus het ging was lastig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Godskolere, wat een schijtprogrammaquote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Saysem het volgende:
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken![]()
Ben na een kwartiertje afgehaakt.![]()
quote:Ik doe m'n best en ik moet zeggen dat ik er echt vertrouwen in heb. Een sub 120 zou mooi, en ik denk ook haalbaar zijn. Dus dat is - naast het primaire doel om de HM uit te lopen - mijn doel. Niks geks voor een eerste HM denk ik..quote:Op donderdag 5 september 2013 14:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie training hoor! Die HM gaat je helemaal lukken, in een toptijd!![]()
Minuten bedoel je? Of 1 uur 20?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Ik doe m'n best en ik moet zeggen dat ik er echt vertrouwen in heb. Een sub 120 zou mooi, en ik denk ook haalbaar zijn. Dus dat is - naast het primaire doel om de HM uit te lopen - mijn doel. Niks geks voor een eerste HM denk ik..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ver%^$#$, of door mijn wekker heen geslapen of hij is niet afgegaan!
5x vanacht wakker geworden, kijken hoe laat het is, niet willen verslapen en dan vast in slaap vallen![]()
Zo klaar met dit warme weer ook.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zit nu op een LDL van max 12 km, ben het heel rustig aan het opbouwen, omdat ik merk dat dat beter bij mijn lijf past, kreeg last van pezen en gewrichten tijdens de opbouw rond de Roparun en daar heb ik nu helemaal geen last van...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer loop je nu dan, ik dacht al wel dat jij ook al een tijdje rond de HM zat? Of ben je vooral bezig geweest met snelheid?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vond het nogal een gekke manier om te kijken hoeveel er aan hardlopen nog moet gebeuren de komende weken. Als ze alleen al iets rustiger aan hadden gedaan waren ze waarschijnlijk een stuk verder gekomen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:07 schreef Saysem het volgende:
Toen ik begon met lopen kon ik ook maar ongeveer 400 meter lopen, en ik pas zeker 2x in de deelnemers. Het ging ook niet erg snel en zag er waarschijnlijk ook onwijs debiel uit. Maar trots dat ik op mezelf was, na die eerste training!![]()
Haha het is niet lullig bedoeld naar absolute beginners. Iedereen die zijn best doet verdient respect, maar af en toe mogen we voor onszelf wel achterom kijken en denken: ik ben in ieder geval sneller dan dat.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap dat je het bedoeld als grapje, maar ik ga er toch even serieus op inhaken. Ik voel me al goed als ik door het Vondelpark loop en ingehaald word door huisvrouwen van 40. Het enige wat ik denk als ik iemand zie zwoegen is "jij kan er zo nooit veel plezier aan hebben".
Met andere zaken ben ik veel meer bevooroordeelt, maar met sporten niet. Vandaag nog een dame (geprobeerd om ) te leren squaten. Ze was Portugeessprekend, dus het ging was lastig.![]()
Hats, kun jij de OP nog aanpassen? Heb het ergens al eerder gevraagd maar ik sta nog niet bij de 't is voor niks met 6km.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat denken mensen die mij nu inhalen ook. Snelheid zegt niks, techniek is een betere graadmeter of hoe soepel mensen lopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:22 schreef Saysem het volgende:
[..]
Haha het is niet lullig bedoeld naar absolute beginners. Iedereen die zijn best doet verdient respect, maar af en toe mogen we voor onszelf wel achterom kijken en denken: ik ben in ieder geval sneller dan dat.
Ben hoe dan ook beter dan iedereen hier, daar heb ik geen tv-programma voor nodig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
It's gonna rain....quote:
Warm rain, must be summerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat kan ik als ik straks op m'n werk ben vast wel even doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef Debsterr het volgende:
Hats, kun jij de OP nog aanpassen? Heb het ergens al eerder gevraagd maar ik sta nog niet bij de 't is voor niks met 6km.
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat kan ik als ik straks op m'n werk ben vast wel even doen.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
wordt gezellig in Geldropquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:26 schreef Debsterr het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar kan ik ook best jaloers op worden, als je bij een wedstrijd van die mensen met 17/18km langs ziet vliegen op hun dooie gemakkie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat denken mensen die mij nu inhalen ook. Snelheid zegt niks, techniek is een betere graadmeter of hoe soepel mensen lopen.
Ben hoe dan ook beter dan iedereen hier, daar heb ik geen tv-programma voor nodig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb trouwens maar even een mailtje naar de Hardloopwinkel gestuurd over de clinic van a.s. zondag..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik vind het al knap van mezelf als ik het volhou. En dat ik dan laatste ofzo eindig, of dat ik er langer over doe dan een vrouw van 65, dat boeit me niet zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:22 schreef Saysem het volgende:
[..]
Haha het is niet lullig bedoeld naar absolute beginners. Iedereen die zijn best doet verdient respect, maar af en toe mogen we voor onszelf wel achterom kijken en denken: ik ben in ieder geval sneller dan dat.![]()
Heb zaterdag iets niet goed gedaan. Heb nog steeds last van een kuit. Voel het vooral als ik trap loop.
En ik heb nog wel een massage gehad ná het lopen.![]()
Op naar een half dagje werk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hier is het ook tropenweer.
De moesson is losgebarsten. Had beter de jetski naar het werk kunnen nemen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hey goed van je. Laat je weten als je iets hoort? Ik bedacht me gister ook ineens dat we nog niks weten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:24 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens maar even een mailtje naar de Hardloopwinkel gestuurd over de clinic van a.s. zondag..![]()
Kreeg gisteravond mail over de Halve Marathon van 6 oktober. Over 2 weken krijgen we de startnummers. Spannendwel
Ja doei.![]()
Ik vond het ook erg 'toevallig'quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:34 schreef Quoi het volgende:
En (toevallig?) komt er nu een mailtje binnen! Leuk leuk dat ze ook schoenen meenemen![]()
Ben idd ook wel eens benieuwd naar NBschoenen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Na bijna 2 weken niet lopen, heb ik vanavond een loopdate met mijn zussie. Even saamp 10 km ownenHeel veel zin weer!
Leuk!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Zo cool, voor mijn 5-jarige!
[ afbeelding ]
Loop je zelf mee? Zo poepig altijd.![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben echt fan van kids runszo schattig!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een goedendag mede fokkers.
zal me ff snel voorstellen;
Ik woog 2 jaar terug 155 kilo, veel afgevallen naar de 96kg en zit inmiddels op 114 weer.....
Heb in mijn afvalperiode ook wel hardgelopen, met evy. Veel verder dan les 3 ben ik nooit gekomen mede door slechte hardloop schoenen.
Nu heb ik afgelopen week goeie Asics Gel Kumo 3 gehaald, nadat ik mijn oude schoene mee had genomen en opgemeten en gescand ben enzo.
Deze week al 2 keer mee wezen wandelen en 2 hele dagen op gelopen en ze zitten vooralsnog als gegoten.
Vanavond ga ik dan eindelijk weer hardlopen met les 1(net nu ze onweer voorspellenmaar de afspraak staat).
Ik loop als het kan samen met mijn vriendin en we hebben beiden als doel gesteld om te trainen voor de 5km run van http://www.cpcloopdenhaag.nl/evenement/
Deze is volgend jaar 9 maart. Al met al moet dat te doen zijn lijkt me
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte![]()
Even een snel vraagje, mijn vriendin heeft ook nieuwe hardloopschoenen gehaald en ze heeft na een tijdje tintelende tenen. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
We dachten zelf dat ze misschien de veters te strak had ??Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte![]()
Mooi doel Fritz, moet zeker haalbaar zijn. Succes!
Gisteravond voor de reguliere trainingen is er bij mijn vereniging ook een cursus gestart voor beginners, net als Evy zeg maar. Er waren 28 deelnemers! Echt hele grote groep, was leuk om te zien.
Zij lopen over 13 weken een 5 kilometer wedstrijd![]()
![]()
Succes Fritz! Er zitten hier meer afgevallenden die hardlopen gebruiken om op gewicht te komen/blijven
Ik zag net de hoge veluwe loop. Die was even van mijn radar verdwenen, maar dat is ook een mooie voor een HM.
Hmz...![]()
Welkom HerrFritz en succes!
Even topicvervuiling, vanmorgen mijn mountainbike opgehaald bij de fietsenboer. Helemaal happy mee, dit weekend even een kort stukkie testen, kijken of alles goed loopt en goed afgesteld staat. En dan volgende week maar eens mee de bossen innemen. SPD pedaaltjes liggen al klaar ook.![]()
![]()
Ik heb het al te vaak gezegd, maar dat is ZO'N leuke en mooie loopquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Succes Fritz! Er zitten hier meer afgevallenden die hardlopen gebruiken om op gewicht te komen/blijven
Ik zag net de hoge veluwe loop. Die was even van mijn radar verdwenen, maar dat is ook een mooie voor een HM.
Hmz...![]()
Volgend jaar HM voor mij daar. Dit jaar nog 10k. Maken er altijd een weekendje van![]()
![]()
Voor mij is het sowieso makkelijk in verband met m'n vakantiehut in Voorthuizen. Ik kan nog inschrijven tot 27 September.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb het al te vaak gezegd, maar dat is ZO'N leuke en mooie loop![]()
Volgend jaar HM voor mij daar. Dit jaar nog 10k. Maken er altijd een weekendje van![]()
Kijk nou wat de postbode vandaag kwam brengen. Ze zitten brilfuckingjant en de kleur valt me enorm mee!![]()
![]()
![]()
Hoogstwaarschijnlijk te strak inderdaad. Dan knel je een zenuw af en dan gaat het tintelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef HerrFritz het volgende:
Even een snel vraagje, mijn vriendin heeft ook nieuwe hardloopschoenen gehaald en ze heeft na een tijdje tintelende tenen. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn ?
We dachten zelf dat ze misschien de veters te strak had ??Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tintelende voeten krijg je idd van ern afgeknelde zenuw, maar er zijn meerdere oorzaken. Te strak aangetrokken veters, maar ook een afwijkende voetstand of verkeerde schoenen. Te veel druk onder de voorvoet (voorkant middenvoetsbeentjes) knelt ook een zenuw af waardoor je tintelende voeten kan krijgen.![]()
Nice. Die kleur heb ik ook ongeveer maar dan als Kinvara 3.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kijk nou wat de postbode vandaag kwam brengen. Ze zitten brilfuckingjant en de kleur valt me enorm mee!![]()
[ afbeelding ]![]()
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html Iemand ervaring met deze methode van veteren ?Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte![]()
Wel me de enkele versie, dus alleen bovenaan de schoen. Gebruik het bij m'n trailschoenenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef HerrFritz het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html Iemand ervaring met deze methode van veteren ?
Ja doei.![]()
Staat dat zadel niet vreselijk laag?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef CRX_master het volgende:
Welkom HerrFritz en succes!
Even topicvervuiling, vanmorgen mijn mountainbike opgehaald bij de fietsenboer. Helemaal happy mee, dit weekend even een kort stukkie testen, kijken of alles goed loopt en goed afgesteld staat. En dan volgende week maar eens mee de bossen innemen. SPD pedaaltjes liggen al klaar ook.
[ afbeelding ]
Verder een sjieke fiets hoor.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die heb ik gehad maar vond ik niet bepaald fijn. Doe mij maar de heel lock.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef HerrFritz het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html Iemand ervaring met deze methode van veteren ?
Maar gewoon iets minder strak veteren wil vaak al helpen hoor.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lpt wel.Ik heb een speciaal binnenzooltje daarvoor, voor/tegen doorgezakte voorvoeten. Kwam de hardloopwinkel mee als tip en dat helpt wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef HerrFritz het volgende:
We dachten zelf dat ze misschien de veters te strak had ??
***![]()
Heb er nog niet op gereden, moet de hoogte nog goed zetten dus.. Geen idee dus nogquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Staat dat zadel niet vreselijk laag?
Verder een sjieke fiets hoor.![]()
![]()
ik wou eigenlijk nog een half weekje rust houden. maar dit startbewijs viel zomaar in mn schoot
1
2[b]8 sept. - [url=http://www.30vanamsterdamnoord.nl/]30 van Noord (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Jumparound- 30Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de finish-tijd van de 10km en de start van de HM op de HogeVeluwe bijna een uur uit elkaar liggen.. Nog even denken of ik de kinderen zo lang met z'n drieën durf te laten
Wel een heel mooi parcours
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je staat er in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:59 schreef Jumparound het volgende:
ik wou eigenlijk nog een half weekje rust houden. maar dit startbewijs viel zomaar in mn schoot
[ code verwijderd ]![]()
kan ik je nu ook herkennen! je mag mijn roze compressiesokken wel even lenen. en Yuno wil vast ook nog wel een rondje hardlopenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
mooie schoentjes!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Welkom HerrFritz! Succes met het opbouwen en rustig aan.
Mooie schoentjes stipstreep! Zijn ze fijner dan de 3?
Ik zit zelf te dubben of ik morgen mee ga doen met de 5k heideloop in Ermelo. Het is voor mij echt een thuiswedstrijd. Gewoon warmlopen en ik ben er al. Maar ik weet bijna zeker dat ik dan toch voluit ga, weet niet of dat zo slim is met de strongmanrun overmorgen. Al is een snelle training wel goed voor mij, dag voor een wedstrijd. Lastig, maar wel zin in!
![]()
thanks!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die sokken zijn vast mijn maat niet, maar die hond wil ik wel een keertje lenenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
kan ik je nu ook herkennen! je mag mijn roze compressiesokken wel even lenen. en Yuno wil vast ook nog wel een rondje hardlopen![]()
mooie schoentjes!
![]()
![]()
dan ga je toch? strongman komen toch andere skills bij kijken dan een 5k loopjequote:Op vrijdag 6 september 2013 15:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit zelf te dubben of ik morgen mee ga doen met de 5k heideloop in Ermelo. Het is voor mij echt een thuiswedstrijd. Gewoon warmlopen en ik ben er al. Maar ik weet bijna zeker dat ik dan toch voluit ga, weet niet of dat zo slim is met de strongmanrun overmorgen. Al is een snelle training wel goed voor mij, dag voor een wedstrijd. Lastig, maar wel zin in!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Eens en oneens. Enigzins ben je zondags minder energiek. Maar met 8000 man wordt het toch dringen en schuifelen.. Gok ik..quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dan ga je toch? strongman komen toch andere skills bij kijken dan een 5k loopjeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
5k = 300kcal? zo groot zal de impact niet zijn denkquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eens en oneens. Enigzins ben je zondags minder energiek. Maar met 8000 man wordt het toch dringen en schuifelen.. Gok ik..
Ecosia
Mijn 3's zijn op en die bevielen op zich goed. Ik heb wel het idee dat de 4 iets ruimer zit in de lengte, en dat is precies wat ik wilde. Bij de afstanden die ik nu loop zwellen mijn voeten ongeveer een halve schoenmaat op. Verder lijken ze heel erg op de 3. Hoe ze echt lopen weet ik na dit weekend.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 16:04:08 ]![]()
jero loopt zonder moeite een halve marathon, met een snelheid waar 3/4 hier alleen van kan dromenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Saysem het volgende:
Het gaat meer om de belasting van de spieren lijkt me.
Ecosia
Ja maar toch... Volle bak 5k en de dag erna als een malle je lichaam slopen ook op een hindernisbaan.. Kweenie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jero loopt zonder moeite een halve marathon, met een snelheid waar 3/4 hier alleen van kan dromenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volle bak is volle bak. Als Mo Farah 5km voluit loopt heeft ie daar ook last van.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jero loopt zonder moeite een halve marathon, met een snelheid waar 3/4 hier alleen van kan dromen![]()
Maar die strongmen run kan je denk ik echt wel lopen hoor. Tijd is daar bij Jero denk ik secundair. Als ie echt wilt vlammen op de laatste, dan zou ik ook de 5k skippen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
8000 man in 1 x starten.. Ik weet niet. Gok dat het best massaal gaat worden. Maar we zullen zienquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef slacker_nl het volgende:
Maar die strongmen run kan je denk ik echt wel lopen hoor. Tijd is daar bij Jero denk ik secundair. Als ie echt wilt vlammen op de laatste, dan zou ik ook de 5k skippen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen startseries? WEird.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
8000 man in 1 x starten.. Ik weet niet. Gok dat het best massaal gaat worden. Maar we zullen zienIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hardloopschoenen niet ook dagelijks gaan dragen, de demping in de schoenenhebbentijd nodig om weer een soort van bij te komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:59 schreef HerrFritz het volgende:
Een goedendag mede fokkers.
zal me ff snel voorstellen;
Ik woog 2 jaar terug 155 kilo, veel afgevallen naar de 96kg en zit inmiddels op 114 weer.....
Heb in mijn afvalperiode ook wel hardgelopen, met evy. Veel verder dan les 3 ben ik nooit gekomen mede door slechte hardloop schoenen.
Nu heb ik afgelopen week goeie Asics Gel Kumo 3 gehaald, nadat ik mijn oude schoene mee had genomen en opgemeten en gescand ben enzo.
Deze week al 2 keer mee wezen wandelen en 2 hele dagen op gelopen en ze zitten vooralsnog als gegoten.
Vanavond ga ik dan eindelijk weer hardlopen met les 1(net nu ze onweer voorspellenmaar de afspraak staat).
Ik loop als het kan samen met mijn vriendin en we hebben beiden als doel gesteld om te trainen voor de 5km run van http://www.cpcloopdenhaag.nl/evenement/
Deze is volgend jaar 9 maart. Al met al moet dat te doen zijn lijkt me![]()
Ach, als ze het zo doen zullen ze wel een manier hebben de meute goed te scheiden, want lang wachten bij een hindernis is vervelend.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ziet er inderdaad uit alsof je hard gaat. Nou ja, niet alsof. Volgens mij ga je daar best hard.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De laatste is cool! Lekker geconcentreerd aan het vliegen!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef Tarahumara het volgende:
Kwam weer wat foto's van me tegen van afgelopen woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laagvliegen![]()
Ik gebruik deze methode. Ik had last van slapende voeten na 30min lopen. Nu nergens meer last vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:01 schreef HerrFritz het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html Iemand ervaring met deze methode van veteren ?![]()
![]()
![]()
![]()
Gave foto's ja!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:46 schreef Tarahumara het volgende:
Kwam weer wat foto's van me tegen van afgelopen woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LaagvliegenEcht goed! Die kerel staat echt bij heel veel wedstrijden, heb ook al wat foto's van hem. Maar niet zulke goede
.
alleen je armen slingeren iets teveel naar de zijkanten en op de 2e foto lijkt het alsof je je been iets overstrekt. Al land je wel voorvoet zo te zien.
Slacker heeft wel een punt, tijd bij de strongmanrun maakt dan weer niet zo heel veel uit, al wil ik wel mijn best gaan doen natuurlijk. Verstandigst is wel om het niet te doen. Zou eerst meelopen met een collega die net evy heeft afgerond, dat was ideaal geweest, maar die moet nu werken.
Misschien iemand anders die morgen gehaast wil worden bij de heideloop?![]()
![]()
Ik bel Mo wel even voor je op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kan wel een haas gebruiken bij m'n 10K zondag?![]()
Nummer 1 natuurlijk..quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Onder de nummer 5 op de speed dial?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niet eens je moeder Streamnl op één?![]()
Klopt, hij fotografeert bijna alle loopjes in de regio hierquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gave foto's ja!Echt goed! Die kerel staat echt bij heel veel wedstrijden, heb ook al wat foto's van hem. Maar niet zulke goede
.
Als ik in vorm was en zondag niet had hoeven lopen had je mij sub 20 mogen hazen. Maar helaasquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gave foto's ja!Echt goed! Die kerel staat echt bij heel veel wedstrijden, heb ook al wat foto's van hem. Maar niet zulke goede
.
alleen je armen slingeren iets teveel naar de zijkanten en op de 2e foto lijkt het alsof je je been iets overstrekt. Al land je wel voorvoet zo te zien.
Slacker heeft wel een punt, tijd bij de strongmanrun maakt dan weer niet zo heel veel uit, al wil ik wel mijn best gaan doen natuurlijk. Verstandigst is wel om het niet te doen. Zou eerst meelopen met een collega die net evy heeft afgerond, dat was ideaal geweest, maar die moet nu werken.
Misschien iemand anders die morgen gehaast wil worden bij de heideloop?![]()
![]()
Strongmanrun lijkt mij de tijd van secundair belang..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb zondagochtend bootcamp. Een uur lang en afzeggen is geen optie voor mijquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb voor zondagochtend een LDL van een uur of drie gepland![]()
[ afbeelding ]![]()
Iig is het nu droog en ga ik over 3 kwartier Evy maar eens eventjes eruit lopen![]()
![]()
Poe ik deed een middagdutje![]()
Vakantie vieren is zwaar. Moet me nu als de donder bij zuslief melden voor een duurloop naar Schiedam en terug![]()
Erna ook topsport: the Voice kijken met 2 draakjes (nichtjes)![]()
![]()
Ik ga ook voor finishen hoor
Op m'n armen moet eens wat meer letten, die slingeren teveel. Valt me ook altijd op op foto's.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
.
Misschien iemand anders die morgen gehaast wil worden bij de heideloop?
Beenpositie en landing vind ik lastig te beoordelen adhv foto's, daarvoor moet ik eens een filmpje laten maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: