ik heb geen trigger, ik lees gewoon mee en als het over NWS gaat dan doe ik gezellig mee want ik krijg sterk de indruk dat er een aantal foute aannames over ons forumpje rondzweven daar en die zet ik graag rechtquote:Op donderdag 5 september 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dezelfde die sp3c heeft op de POL SC
Tegen het spetteren bedoelde ik he? Niet vanwege preutsheid. Niet dat ik een douchegordijn heb, dat past niet eens zo klein is mijn badkamer.quote:
Ik heb zo'n walk-in douche met glazen deur. Dadelijk in het nieuwe huis ook een bad erbij.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen het spetteren bedoelde ik he? Niet vanwege preutsheid. Niet dat ik een douchegordijn heb, dat past niet eens zo klein is mijn badkamer.
Netjes. Vind je dat lekker, in bad? Vroeger had ik ook een bad, nooit in gezeten, ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zo'n walk-in douche met glazen deur. Dadelijk in het nieuwe huis ook een bad erbij.
Nee, maar voor kinderen is het wel leuk. Ik pas er nooit in.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Netjes. Vind je dat lekker, in bad? Vroeger had ik ook een bad, nooit in gezeten, ik vond het helemaal niks.
Dat is waar, lekker spetteren. Oh ja met jouw lengte is het niet te doen. Of je moet zo een zitbad nemen, maar dat is het ook weer NET niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar voor kinderen is het wel leuk. Ik pas er nooit in.
Ja dat had ik ook, bad, muurtje, douche. Ik heb er nog wel foto's van, maar die zal ik je besparen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:28 schreef Tem het volgende:
Daarom een bad en een aparte douche ernaast!
Doet ie nooit.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom opende DH geen nieuwen topic?
Heeft hij dat ooit gedaan dan?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom opende DH geen nieuwen topic?
Nee, dat is ook niet zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat het meervoud van cactus cactii is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Meervoud van Karina is Karinae.quote:
Waaghals vertelde me net iets over een playmate die niet kon rennen door haar enorme boezem.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
ER valt een beetje tegen. Stelletje mutsen bij elkaar.
Klopt en echt slim was ze ook al niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals vertelde me net iets over een playmate die niet kon rennen door haar enorme boezem.
Met dikke tetters hoef je niet slim te zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt en echt slim was ze ook al niet.
bijna goed, familienaam is altijd latijnsquote:Op donderdag 5 september 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh dat is in het Engels
Nee ook in het Nederlands, jullie maken me in de war.
Cacteeen is de verzamelnaam van soorten.
Dan moet ik wel heel erg slim zijn!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met dikke tetters hoef je niet slim te zijn.
Nergens voor nodig.
Dat gaat meestal ook niet samenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt en echt slim was ze ook al niet.
Mmm ik zocht het op en vond cactii in het Engels en NL genoemd. Nou ja zie mijn eerdere post, slim en zoquote:Op donderdag 5 september 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
bijna goed, familienaam is altijd latijns
Cactaceae is juist
Als je slim bent ga je van tevoren vuurtje maken oefenen en trainen zodat je conditie hebt, dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat gaat meestal ook niet samen
Geen bal hihaho.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:48 schreef Tem het volgende:
Mjah, dan is er geen bal aan om naar te kijken.
Denk dat dat voor het voorprogramma oid is, of voor de DJ. Andre begint om 22u.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Gillende meiden voor Andre Pronk? Wat zijn dat voor rare meiden.
Dolle boel.quote:
Dan zou ik zorgen dat ik om die tijd weg was.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat dat voor het voorprogramma oid is, of voor de DJ. Andre begint om 22u.
[..]
Dolle boel.
Leuke spijkerbroek is wel beter ja, maar daar kon ik niet zo snel een recente foto van vinden. Alleen maar foto's in pak.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat haar vind ik echt lelijk. En van mannen in pak word ik ook niet zo wild![]()
maar verder is hij wel ok hoor, karina.
die dude op de achtergrond ook ... je ziet hem denkenquote:
beter dan ondergezekenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Ja dat moest er nog effe achteraan he sp3cNu kom ik nooit meer naar een meet, al mijn kleren worden afgezeken.
Mmm jah vooruit dan maar. Ik heb ook niks over jouw kleren gezegd trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan ondergezeken
bovendien heb ik zeker 5 seconden zitten twijfelen zo leuk vind ik je
dus zit niet zo te miepen hoor
Die krijg ik ook soms, zouden ze uit moeten zetten voor mods.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
its minder dan 5 seconden maar zeker wel langer dan normaal want ik kreeg niet de boodschap dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten
Nou jullie nog meer dan ik blijkbaar. Dat van dat shirtje moet ik nu al een paar dagen horen.quote:
Vorige keer heb ik wel gezegd: leuk shirt, maar ja, dat heb je genegeerd zeker.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
ja logisch dat je er nix over gezegd hebt dan he Cnorrie
je hebt geen flauw idee wat ik aanhad
Waarom alleen voor mods.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die krijg ik ook soms, zouden ze uit moeten zetten voor mods.
story of your lifequote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik wel gezegd: leuk shirt, maar ja, dat heb je genegeerd zeker.
zat ik ook aan te denken toen ik het aan het typen wasquote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die krijg ik ook soms, zouden ze uit moeten zetten voor mods.
krijg je dan die melding niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Sorry sp3c.
En ik heb nergens last van met snel posten, omdat abo
met roze letters op de kont zekerquote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel een trainingsbroek die best leuk staat trouwens. Maar die doe ik niet aan.
Nee en ik zit even bij de abonnementen te kijken en volgens mij wordt het niet vermeld! Maar ik heb het wel ooit ergens gelezen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
krijg je dan die melding niet?
daar zouden ze reclame mee moeten maken
Nee helemaal zwart met een wit randje aan de zijkant.quote:
oeh nu wil ik hetquote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en ik zit even bij de abonnementen te kijken en volgens mij wordt het niet vermeld! Maar ik heb het wel ooit ergens gelezen.
Nee helemaal zwart met een wit randje aan de zijkant.
Dat komt na Jort, dus ik schuif gewoon door.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Travel. het volgende:
Hey Karina, ik kom je om 22:55 ophalen voor P&W
Toch zal ik er voor je zijn. Hopelijk komt Inge.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt na Jort, dus ik schuif gewoon door.
Is ze nog steeds met Pieter?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ranomi Kromowojcdojgfd;jfew ziet er wel weer lekker uit.
nou dat vind ik dan toch wel weer lief en helemaal niet kribbigquote:Op donderdag 5 september 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Topicje geopend speciaal voor sp3c
FB / ABO vraagje
Ik ben best liefquote:Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat vind ik dan toch wel weer lief en helemaal niet kribbig
als het klopt en ik neem er een ABO voor dan zul je om ergernissen te voorkomen moeten gaan stoppen het NWS FC topic te volgen, dat snap je zeker wel he?quote:
Oh OK dan blijf ik daar weg. Is goed.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het klopt en ik neem er een ABO voor dan zul je om ergernissen te voorkomen moeten gaan stoppen het NWS FC topic te volgen, dat snap je zeker wel he?
* sp3c gaat de eerste paar dagen helemaal los
Nee mag ik niet meer komen van sp3c.quote:
Wist ik niet, nice.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kun je mods niet blokken.
Negeren kan dus wel he? Doe ik ook vaak.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist ik niet, nice.
Dus iedereen moet mijn nikszeggende oneliners lezen.
dat zeg je steeds maar niemand geloofd hetquote:Op donderdag 5 september 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Negeren kan dus wel he? Doe ik ook vaak.
Nee het eerste wat ik doe 's morgens is bierdopje checken toevallig. Of ik nog een serie moet downloaden.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg je steeds maar niemand geloofd het
eerste wat je doet als je je laptop openklapt is de NWS SC checken
Volgens mij word je er stiekem wel wat opgewonden van.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Eerst word ik weggestuurd, dan word ik bespioneerd, mooi is dat.
Van dat eerste sowieso niet en van dat tweede, doe normaal, ik ben geen exhibitionist.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij word je er stiekem wel wat opgewonden van.
Daarom lig je ook in je blote Chinees op het balkon.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van donderdag 5 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 411 Karina
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Sjezus, komt door al die tv-programma's vanavond. Morgen maar weer een beetje rustig aan doen.
3FM. 93 posts.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stond ook weer op 4, en dat met louter posts in de SC en DWDD topics ongeveer
Dat tel ik als SC.quote:
In de SC topics.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'In de SC'. Komt over als deze SC.
Of bedoel je SC's, dan klopt het wel.
Alle SC's dus.quote:
Heel duidelijk. Dat jij het niet snapt kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het wel. Onduidelijk geformuleerd.
Friet inderdaad.... geen patat.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Supersoaker erbij en friet roepen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel duidelijk. Dat jij het niet snapt kan ik niets aan doen.
Ga zwemmen dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
26,5 hier inmiddels en ik heb al koppijn, gaat een leuke dag worden, NOT.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
Niet vergeten die uccie.rar mee te sturen hè.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:24 schreef Specularium het volgende:
Kentoet, razende eindbaas 2.0, zal zo even een pm terug sturen.
tenzij je naar het strand gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
scissor me timbers!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:33 schreef Kentoet het volgende:
heheh ja doe maar.
Tem schijnt Kally_uccie_schaarfestijn.rar te hebben. Zou lullig zijn als hij die voor zichzelf houdt.
Ik roep haar even. Momentje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mijn aandacht wel weer terug aan jou dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:40 schreef Specularium het volgende:
Ik vind 3-wieler nooit zo'n Topshow.
Ik zag dat inderdaad. Het is wat he?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
Zag je dat, 3-gangenmenu?
Ik zei Topshow, sp3c ook trouwens.
Wachtwoord is T0psh0w.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:33 schreef Kentoet het volgende:
heheh ja doe maar.
Tem schijnt Kally_uccie_schaarfestijn.rar te hebben. Zou lullig zijn als hij die voor zichzelf houdt.
Goed topicje wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:02 schreef Specularium het volgende:
Ik moest vrij hard lachen om deze, jongens.
NWS / Kees22 reageert in topic dat niet over Joden gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij en elfletterig dusquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige niet-roker tijdens de meet.
Helemaal gestopt? Ook met joints?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:11 schreef Tem het volgende:
Verschil is dat ik 20 jaar gerookt heb. Joints en alles.
Yup, voorlopig wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Helemaal gestopt? Ook met joints?
Scherp.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef Specularium het volgende:
Ik lees tussen de regels dat Tem niks uitsluit voor de toekomst.
Dat is wel een Topshow natuurlijk.
Precies, waterpijp staat nog er nog steeds.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef Specularium het volgende:
Ik lees tussen de regels dat Tem niks uitsluit voor de toekomst.
Dat is wel een Topshow natuurlijk.
Nee hoor, was in huis bezig en heb daarna nog even gegamed met tim. Pizza gaat zo de oven in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:53 schreef Specularium het volgende:
Is onze Cor weer verdwaald in het plaatselijke winkelcentrum?
Glas melk erbij?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, was in huis bezig en heb daarna nog even gegamed met tim. Pizza gaat zo de oven in.
/liefdagboek
En mijn internet is weer traag zeg... vaak op vrijdag.
Ben je nog een beetje nat geworden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
Lekker buitje hier net. Is al weer over.
Nee ik zat binnen he. Van de regen dus niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje nat geworden?
Waarvan wel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zat binnen he. Van de regen dus niet in ieder geval.
Ja als je dat eens wist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarvan wel?
Moest ik van sp3c vragen.
ik was op het strand ja!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
Kom kom jullie zijn toch niet van suiker?
nee ik ben te cool om te rennen met mijn handdoekquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef Karina het volgende:
Oh dat is wel kut ja, heb ik een keer gehad op Zandvoort... rennen met je handdoek
Corrie en d'r suikerpotje is een goeie TT.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef sp3c het volgende:
beetje tof doen terwijl je de hele dag binnen hebt gezeten met je suikerpotje
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
Hoe speel je Killzone op een strand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |