terecht lijkt mequote:Op donderdag 5 september 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
Helemaal in de war vanwege de nakende Beertje.
Geen idee, ze is er een beetje ondersteboven van.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ligt Corrie hier allemaal te doen?
- Vanaf vandaag gaat u het elke avond met mij doen. -quote:
Komkommer in je badmuts en denken dat de buurman niet staat te gluren.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
Ik lag in de zon he? Vandaar de liggende positie.
Dirty mind heb jij.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- Vanaf vandaag gaat u het elke avond met mij doen. -
- Het spel is enigzinds aangepast. -
Zal wel niet over dammen gaan, denk ik zo.
En jij hebt helemaal een dirty mind, trouwens FYI: een komkommer is te dik he?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komkommer in je badmuts en denken dat de buurman niet staat te gluren.
Topshow (blijkbaar mag je dat niet meer zeggen van 3-delig).
Bijzonder knap voor haar leeftijd. En geen pittige kapselsquote:
Ik vind de kleren die ze aanheeft wel stom, ik dacht eerst dat het een oud filmpje was, zo ouderwets.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijzonder knap voor haar leeftijd. En geen pittige kapsels
Dan maak je maar zinquote:
Met een pen.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vergeet altijd hoe je dat schrijft.
Was het te eten? Lijkt me zo een vies gevoel in je mond.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zaterdag heb ik kwal gegeten. Van de chinese supermarkt.
Het smaakte nergens naar. Verder was het knapperig en had het een aangenaam mondgevoel.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het te eten? Lijkt me zo een vies gevoel in je mond.
OK ik zat aan van die pudding te denken, dat het zoiets zou zijn. In ieder geval dus niet vies.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het smaakte nergens naar. Verder was het knapperig en had het een aangenaam mondgevoel.
Ik hou van koken, kan tochquote:Op donderdag 5 september 2013 18:04 schreef Specularium het volgende:
Een aangenaam mondgevoel, godverdomme mensen.
Het is hier niet die ene kutshow met Kranenborg.
Stel je niet aan sukkel.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:04 schreef Specularium het volgende:
Een aangenaam mondgevoel, godverdomme mensen.
Het is hier niet die ene kutshow met Kranenborg.
Nee, ik ga het in de toekomst als extra ingredient gebruiken denk ik. En dan gewoon niet zeggen wat het is, het lijkt ook totaal niet meer op kwal.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik zat aan van die pudding te denken, dat het zoiets zou zijn. In ieder geval dus niet vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |