abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130849487
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:38:41 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130850042
Ik twijfel. Vanmorgen gesport, wilde vanaaf mijn beenspieren aanpakken en fietsen in de sportschool. Omdat ik morgen niet ga. Vanmorgen crosstrainer en armen... Is het slim! Of te veel?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130850136
Ik zou het niet doen.. maar doe waar jij je goed bij voelt

deze is ook lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130850260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel. Vanmorgen gesport, wilde vanaaf mijn beenspieren aanpakken en fietsen in de sportschool. Omdat ik morgen niet ga. Vanmorgen crosstrainer en armen... Is het slim! Of te veel?
Wat fietsen in de sportschool lijkt me niet al te belastend, hoor. Ik ga ook sporten op dagen dat ik veel gefietst heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:58:11 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130850642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat fietsen in de sportschool lijkt me niet al te belastend, hoor. Ik ga ook sporten op dagen dat ik veel gefietst heb.
Mja, mij ook niet.. maar je weet het nooit met mijn knieën ivm reuma. Maar goed, kan het proberen natuulk. Gewoon, chill 45 min ipv een uur.
pi_130851256
Ga dan lekker een rondje echt fietsen!

Wij zitten in Turkije, bij vrienden. Dieettechnisch kan het beter, maar is het niet echt heel slecht. Lekker vers fruit en 's ochtends beginnen we met een smoothie met veel fruit, wat yoghurt en wat kefir. Zou een goede natuurlijk pro-biotica zijn? Zo vind ik het niet lekker, net karnemelk, maar door de smoothie smaakt het heerlijk.
Gisteren hebben we bij een visrestaurant gegeten, verse vis. Ik had gegrilde zeebrasem en die smaakt echt zo heerlijk! Heb er niet eens een frietje bij gegeten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130851284
Gisteren de couscous salade naar dit recept gemaakt:

http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=545839
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 5 september 2013 @ 16:24:00 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130851461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ga dan lekker een rondje echt fietsen!

Wij zitten in Turkije, bij vrienden. Dieettechnisch kan het beter, maar is het niet echt heel slecht. Lekker vers fruit en 's ochtends beginnen we met een smoothie met veel fruit, wat yoghurt en wat kefir. Zou een goede natuurlijk pro-biotica zijn? Zo vind ik het niet lekker, net karnemelk, maar door de smoothie smaakt het heerlijk.
Gisteren hebben we bij een visrestaurant gegeten, verse vis. Ik had gegrilde zeebrasem en die smaakt echt zo heerlijk! Heb er niet eens een frietje bij gegeten.
Heb al een stukje gefietst, maar vind in de sportschool relaxter.

Turkije _O_
pi_130851535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Qwea het volgende:
Een dagje missen is voor jou ook geen ramp. Is je lichaam misschien ook wel blij mee.
Maar dat kunnen we niet voor jou voelen.
pi_130852201
http://www.ah.nl/allerhan(...)rq=couscous+spinazie
Dit recept is het trouwens. Maar dan nog gegrillde courgette erbij, en iets minder lamsworstjes. En zelfgemaakt yoghurtsausje van magere yoghurt, knoflook teentjes en wat lekkere kruiden.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:50:57 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130852343
:D Isa, er staan wel leuke dingen tussen die recepten van Jillian, maar die ingredienten! :D _O-
Christus wat klinkt het allemaal ingewikkeld! :o Of nou ja, niet per se ingewikkeld, maar organic this, low sodium that, merk hier, merk daar, pfff, daar moet je wel even doorheen lezen. :Y
Niet een gewone wrap, nee, een Ezekiel 4:9 Sprouted Grain Tortilla, en nou vooruit, als je die niet kan vinden mag het een multi-grain tortilla zijn. :+

Oh! Waar ik trws echt van baal, suffe tut dat ik ben, ze verkochten in de supermarkt in Singapore Chia Seed Wraps. En dan niet kopen om uit te proberen. :X -O-
pi_130852367
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Niet een gewone wrap, nee, een Ezekiel 4:9 Sprouted Grain Tortilla, en nou vooruit, als je die niet kan vinden mag het een multi-grain tortilla zijn.
Die was mij ook al opgevallen _O- Een Bijbelse tortilla! :D Halleluja!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130852370
Ik twijfel of ik pastasalade met gerookte zalm of gerookte kip ga maken :')
  donderdag 5 september 2013 @ 17:20:15 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130853199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:51 schreef roos85 het volgende:
Ik twijfel of ik pastasalade met gerookte zalm of gerookte kip ga maken :')
Wat doe je er nog meer in?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130853265
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat doe je er nog meer in?
Voor de gerookte kip gegaan ;)
Komt verder nog tomaatjes, komkommer, ui, rocula, pijnboompitten en evt wat basilicum bij.
En dan wat yoghurt slasaus.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:40:38 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130853744
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een dagje missen is voor jou ook geen ramp. Is je lichaam misschien ook wel blij mee.
Maar dat kunnen we niet voor jou voelen.
Mja, ga ook niet. Heb ook geen dagje gemist vandaag want ik ben vandaag geweest. Vanmorgen. Ga morgen parachute springen dus ik mis morgen wel. Boeie. Mijn handen doen pijn dus ik blijf mooi thuis. Ga wel thee drinken bij een vriendin, op de fiets :)
pi_130853779
Parachute springen, Qwea! Hoe cool is dat! Eerste keer? Honderdste keer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130854208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

:*

Hoe was het?
Heftig :Y Vandaag ook 0.0 concentratie op werk, de beelden van gisteren bleven nogal hangen.
pi_130854435
Oeeeh parachute springen.... JALOEEEEERS!!!! Dat wil ik zo graag.

Wij eten dit

:9 :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130854552
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Heftig :Y Vandaag ook 0.0 concentratie op werk, de beelden van gisteren bleven nogal hangen.
Begrijpelijk, blijft gewoon klote.. sterkte voor de komende tijd :*
pi_130855986
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, ga ook niet. Heb ook geen dagje gemist vandaag want ik ben vandaag geweest. Vanmorgen. Ga morgen parachute springen dus ik mis morgen wel. Boeie. Mijn handen doen pijn dus ik blijf mooi thuis. Ga wel thee drinken bij een vriendin, op de fiets :)
Dat lijkt mij toch ook nog wel beweging, morgen.

Ik zit ook nog over Jillian te twijfelen.
Spiertje in mijn onderbeen doet een beetje moeilijk en ik wil eigenlijk geen risico lopen ivm het optreden van volgende week.
Maar ben er nog niet over uit.....
  donderdag 5 september 2013 @ 19:05:27 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130856023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Parachute springen, Qwea! Hoe cool is dat! Eerste keer? Honderdste keer?
Eerste keer. :)

En ik heb hoogtevrees jonge :') De tyfus. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 19:05:56 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130856042
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

pi_130857426
Ik kon het niet laten....Dag 10 van Jillian gedaan *O* morgen level 2
pi_130858356
O: 2 beschuitjes. 1 met jam, 1 met kaas. Ongeveer al mn ontbijtspul was op in huis :')
T: sinasappel
L: 3 volkoren met kaas en tomaat
T: 2 kiwi's, rijstwafel
D: Indo-leftover van gisteren.
T: stukje melkchocolade.

En zo misschien nog wat kwark. Ow en...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planning voor morgen is niet heel extreem.

O: overnight oats
T: banaan
L: volkorenbrood met beleg, tomaat, komkommer.
T: druiven
D: pastasalade
S: Evy les 15 :s)
T: magere kwark met muesli.
pi_130858565
Goede lijstjes DE
pi_130858984
Oh mijn hemel, dit was de ergste Stepsles ooit. Ik ging helemaal kapot. Nog nooit zo gezweet. Heerlijk. :+

Zometeen komt op Nederland 1 trouwens het nieuwe programma Operatie NL Fit.
pi_130859057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:11 schreef Sarabi het volgende:
Goede lijstjes DE
De planning is het halve werk :)

Ik kwam er een paar weken geleden achter dat de Ekoplaza kleine reepjes chocolade los verkoopt (green&blacks van 35 gram :P ). Zo heel af en toe... als het echt even mag. Fantastisch O+
En ik ken mijzelf. Haal ik een normaal formaat, gaat dat ook nog altijd wel op. Dan maar de "dure" oplossing, scheelt weer kcal verbranden :+

En ondanks de emotionele week gaat het eettechnisch goed, het sporten bied genoeg afleiding en mn weegschaal en broekriem is er ook over te spreken.
pi_130859587
Hai :W

Een tijd geleden hier ooit een paar keer gepost maar sindsdien eigenlijk weinig in dit topic gekeken, de motivatie was ook een beetje weg :@ Maar ik zag 'm opeens weer in mn actieve topics staan en aangezien ik al een paar dagen met het volgende rondloop...

Ik ben behoorlijk wat te zwaar en volgens mij komt dat deels door de hoeveelheid brood die ik eet en wat ik erop doe, maar ik weet niet goed hoe ik dat kan vervangen. Ik eet nu 's ochtends drie bruine boterhammen (1 met vlokken, 1 met fruithagel en 1 met kaas) en op dagen dat ik naar college moet neem ik 6 boterhammen mee (2 met hagelslag, 2 met pindakaas en 2 met kaas). Op dagen dat ik college heb ben ik vaak ruim 12 uur van huis, dus wat ik meeneem moet wel goed vullen.

Plan is nu om als ontbijt magere yoghurt met cruesli of muesli te nemen, moet alleen nog kijken of dat bevalt. Is er trouwens een verschil tussen cruesli of muesli? Maar dan zijn er nog altijd die 6 boterhammen 's middags. Meestal verspreid ik ze een beetje; 2 in de ochtend en 4 wat later op de middag. Ik studeer nog en als ik college heb, heb ik geen vaste middagpauze dus eten moet vaak even snel tussendoor. En aan het einde van de dag val ik alsnog om van de honger... Ik wil dus ook wat fruit meenemen omdat ik nu vaak wat koop voor de terugreis van twee uur. Maar wat kan ik op de boterhammen die ik meeneem doen wat wel gezond is of in in ieder geval minder slecht dan het beleg wat ik er nu op doe?

Ik ben vegetarisch, dus vlees valt af. Jam bevat volgens mij ook veel suikers en bovendien vind ik dat niet lekker. Verder zijn er volgens mij weinig dingen die een hele dag redelijk goed blijven als ze een hele dag in je tas zitten? Ik ben ook niet heel creatief als het op eten aankomt en zit heel erg vast in (foute) patronen, maar heb gewoon geen inspiratie hoe het anders kan..
pi_130859688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik kon het niet laten....Dag 10 van Jillian gedaan *O* morgen level 2
Jeeeee! *O* Ik heb dag 5 er op zitten en het idee van nog 5x dit zelfde voelt wel wat saai, dus ik kijk uit naar level 2 :D
pi_130859923
Ik kijk naar Nederland 1 en zit me maar af te vragen waar ik die Turkse man nou van ken. Maar dat is die pief uit een ander programma, Generatie 2010 (dat inmiddels alweer stopgezet is). Hoezo mediageil?
pi_130860894
Welkom terug fh101 :W

Ik ben zelf ook vegetariër, dus weet ook wel een beetje hoe "lastig" het kan zijn. Wat ik bijvoorbeeld wel heerlijk vind is de tartex-achtige paté (heb nu ekoplaza huismerk, was in de aanbieding :+ ). Zit in zo'n leverpastei-achtig blikje, blijft lang goed, ook als je het op brood smeert en het is ook best eiwitrijk.
Wat ik ook ideaal vind is mijn zakmesje aan mn sleutelbos: heel prettig bij schilbaar fruit (sinasappels :P ), maar ook met meeneem-beleg wat in een kleinere verpakking (potje) goed blijft en dan op brood gesmeerd kan worden.
Verder haal ik veel beleg bij de biowinkel: veel verschillende notenpasta's (hazelnoot, amandel, gemengde noten ,cashew etc); maar ook lekkere sandwichspreads. Hummus is ook nog een optie, denk ik?

Post de komende dagen eens een lijstje, kijk eens mee in het vegetarisch eten topic voor wat leuke ideeen.
LadyOracle post hier geloof ik ook nog, zij eet veganistisch dus heeft ook vast nog een stapel aan leuke en handige tips voor je.
pi_130862194
Sandwichspread is ook een vegetarische en niet heel dure optie. En best gezond (zou je niet denken!)
pi_130862327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef Zeester het volgende:
Sandwichspread is ook een vegetarische en niet heel dure optie. En best gezond (zou je niet denken!)
Ik ben fan van deze; en dan vooral de wilde kruiden :9
  donderdag 5 september 2013 @ 21:32:10 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130862570
Ik ben benieuwd Sarabi, ik vond level 2 echt de hel! :Y

Ik heb met L1-les 3 gedaan *O* Heet!
pi_130862648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef fh101 het volgende:
Hai :W

Een tijd geleden hier ooit een paar keer gepost maar sindsdien eigenlijk weinig in dit topic gekeken, de motivatie was ook een beetje weg :@ Maar ik zag 'm opeens weer in mn actieve topics staan en aangezien ik al een paar dagen met het volgende rondloop...

Ik ben behoorlijk wat te zwaar en volgens mij komt dat deels door de hoeveelheid brood die ik eet en wat ik erop doe, maar ik weet niet goed hoe ik dat kan vervangen. Ik eet nu 's ochtends drie bruine boterhammen (1 met vlokken, 1 met fruithagel en 1 met kaas) en op dagen dat ik naar college moet neem ik 6 boterhammen mee (2 met hagelslag, 2 met pindakaas en 2 met kaas). Op dagen dat ik college heb ben ik vaak ruim 12 uur van huis, dus wat ik meeneem moet wel goed vullen.

Plan is nu om als ontbijt magere yoghurt met cruesli of muesli te nemen, moet alleen nog kijken of dat bevalt. Is er trouwens een verschil tussen cruesli of muesli? Maar dan zijn er nog altijd die 6 boterhammen 's middags. Meestal verspreid ik ze een beetje; 2 in de ochtend en 4 wat later op de middag. Ik studeer nog en als ik college heb, heb ik geen vaste middagpauze dus eten moet vaak even snel tussendoor. En aan het einde van de dag val ik alsnog om van de honger... Ik wil dus ook wat fruit meenemen omdat ik nu vaak wat koop voor de terugreis van twee uur. Maar wat kan ik op de boterhammen die ik meeneem doen wat wel gezond is of in in ieder geval minder slecht dan het beleg wat ik er nu op doe?

Ik ben vegetarisch, dus vlees valt af. Jam bevat volgens mij ook veel suikers en bovendien vind ik dat niet lekker. Verder zijn er volgens mij weinig dingen die een hele dag redelijk goed blijven als ze een hele dag in je tas zitten? Ik ben ook niet heel creatief als het op eten aankomt en zit heel erg vast in (foute) patronen, maar heb gewoon geen inspiratie hoe het anders kan..
Je zou bij het voedingscentrum kunnen kijken hoeveel boterhammen je per dag nodig hebt.
Wat betreft beleg: dubbele boterham doen, dat is dan 1 keer beleg, dat scheelt veel.
Verder groenten/rauwkost meenemen, dat vult goed en zijn weinig calorien.
pi_130862688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Je zou bij het voedingscentrum kunnen kijken hoeveel boterhammen je per dag nodig hebt.
Wat betreft beleg: dubbele boterham doen, dat is dan 1 keer beleg, dat scheelt veel.
Het voedingscentrum is alleen niet zo vegavriendelijk :P
pi_130862837
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het voedingscentrum is alleen niet zo vegavriendelijk :P
Dat zal best, maar om een idee te krijgen van hoeveel boterhammen per dag voor een bepaalde leeftijd nodig zijn kun je er goed gebruik van maken en dat heeft helemaal niks met vega te maken. :P
pi_130863528
Geen brood kan ook:)

Hier een raar lijstje omdat ik lunch vergeten was een nergens wat kon krijgen op een minimale salade na. Heb er wat zakjes groene bij gehaald ( van de ah to go dus). Toen kreeg ik na paar uur snaaitrek. Toen dus wat noten en chocolade gehaald. Dus wat noten en 4 stukjes puur als middag t... scheelt dat mijn l bijna niets was dus al met al redelijk blij. Om dit morgen te voorkomen maar een brooddeeg gemaakt die O+ zo in de oven gooit :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130867010
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:03 schreef douche-eendje het volgende:
Welkom terug fh101 :W

Ik ben zelf ook vegetariër, dus weet ook wel een beetje hoe "lastig" het kan zijn. Wat ik bijvoorbeeld wel heerlijk vind is de tartex-achtige paté (heb nu ekoplaza huismerk, was in de aanbieding :+ ). Zit in zo'n leverpastei-achtig blikje, blijft lang goed, ook als je het op brood smeert en het is ook best eiwitrijk.
Wat ik ook ideaal vind is mijn zakmesje aan mn sleutelbos: heel prettig bij schilbaar fruit (sinasappels :P ), maar ook met meeneem-beleg wat in een kleinere verpakking (potje) goed blijft en dan op brood gesmeerd kan worden.
Verder haal ik veel beleg bij de biowinkel: veel verschillende notenpasta's (hazelnoot, amandel, gemengde noten ,cashew etc); maar ook lekkere sandwichspreads. Hummus is ook nog een optie, denk ik?

Post de komende dagen eens een lijstje, kijk eens mee in het vegetarisch eten topic voor wat leuke ideeen.
LadyOracle post hier geloof ik ook nog, zij eet veganistisch dus heeft ook vast nog een stapel aan leuke en handige tips voor je.
Dank je! Ik ken de paté van Tivall wel, maar die vind ik eigenlijk niet zo lekker. Ik zal eens kijken of ik die jij bedoelt kan vinden hier in de buurt. Ik woon op het platteland en het assortiment aan vleesvervangers is hier dramatisch vergeleken bij bv de AH XL. Een biowinkel zit hier helaas ook niet in de buurt.

Een klein zakmesje had ik nog niet aan gedacht, maar dat kan wel heel handig zijn inderdaad. Om nou elke keer een echt mes mee te nemen is ook zo iets :+ Hummus is ook een optie waar ik nog niet aan had gedacht! En ik ga zeker even in dat topic kijken :)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:25 schreef Zeester het volgende:
Ik dacht zelf eigenlijk dat sandwichspread ook helemaal niet gezond was inderdaad, maar dat valt dus best mee? Top!

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:33 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Dubbele boterhammen deed ik inderdaad al, dat scheelt toch altijd weer iets qua beleg. Groenten of rauwkost heb ik een aantal jaar geleden een keer geprobeerd maar dat heb ik niet lang volgehouden toen. Ik stierf zowat van de honger :P Ik zou het in ieder geval wel weer kunnen proberen. Vorige keer had ik al mijn brood vervangen door rauwkost, maar een mix is natuurlijk ook een optie en iets minder drastisch om mee te beginnen.

Volgens het voedingscentrum zou ik 6 boterhammen per dag 'mogen', daar zit ik nu dus ruim boven.

Bedankt allemaal voor het meedenken in ieder geval!
pi_130869917
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd Sarabi, ik vond level 2 echt de hel! :Y

Ik heb met L1-les 3 gedaan *O* Heet!
de vorige keer vond ik level 2 leuker dan 1
pi_130871078
Ow trouwens, fh101, bij de weightwatchers zijn ze altijd enorm pro-roggebrood en heb zelf ervaren dat dat inderdaad een goed idee is. Ik vond het eerst ook niets, maar een sneetje roggebrood met een half plakje 30+ kaas vult echt een stuk beter dan een dubbele boterham met kaas.
pi_130872624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 00:47 schreef Zeester het volgende:
Ow trouwens, fh101, bij de weightwatchers zijn ze altijd enorm pro-roggebrood en heb zelf ervaren dat dat inderdaad een goed idee is. Ik vond het eerst ook niets, maar een sneetje roggebrood met een half plakje 30+ kaas vult echt een stuk beter dan een dubbele boterham met kaas.
Ik zit ook propvol van een snee roggebrood :Y

Ik ben ook benieuwd naar Jillian level 2! Maar dat duurt nog 4 dagen 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:25:35 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130872788
*O* parachute springen it is
pi_130872842
quote:

Welk roggebrood pakte je? Dat Friese roggebrood van Bolletje (geloof ik) vond ik niet lekker. Zit er nog verschil tussen Brabants en Fries roggebrood?
pi_130873085
Deze week: -1,6 kilo *O* dus 2,3 in totaal *O*

Lijstje van gisteren:

O: 2 bth, 1 pindakaas; 1 jam
T: 1 banaan
L: schaaltje yoghurt met muesli en een boterham hummus
T: 1 knäckerbröd met half plakje 30+ kaas, een kiwi
D: pastasalade met gerookte kip, pijnboompitten, slasaus yoghurt, ui, tomaat, komkommer, rucola en basilicum.
T: schaaltje yoghurt met muesli

[ Bericht 33% gewijzigd door roos85 op 06-09-2013 09:19:25 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:15:51 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130873151
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

Welk roggebrood pakte je? Dat Friese roggebrood van Bolletje (geloof ik) vond ik niet lekker. Zit er nog verschil tussen Brabants en Fries roggebrood?
Ik heb dat van het AH eigenmerk, maar dat is volgens mij ook gewoon een kwestie van uitproberen wat bij je past. Wel een goed idee om het weer eens in huis te halen :)

Laisje!
O: 250 gr lv kwark, 2 boulogne bth met smeerkaas, aardbeien, theelepel suiker, klein glaasje sap.
T: Pakje crackertjes
L: 4 boulogne bth. 2 30+kaas, 2 runderrookvlees tweede portie, de eerste joekste de kat vanochtend tussen m'n brood uit toen ik me 1 seconde durfde om te draaien... 1/3 komkommer.
T: Misschien met een collegaatje een sojalatte halen in de pauze. Misschien ook niet... Een waterijsje zou ook wel lekker zijn :)
T: Appel als ik geen koffie heb of ijs heb.
D: Spareribs en botersla. Misschien daar iets van rijst of aardappels bij, maar ga vroeg sporten, dus denk dat ik het daarbij laat.
S: Uur paardrijden in deze warmte... :{w
T: Glaasje ranja.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130873506
Zo, ik ben nu 7 weken bezig en bijna 10 kg kwijt, gaat als een speer en ik zit nog vol energie.
Ik zit op precies 0,2 kg per dag.
Geen speciale dieeten, maar wel heel veel bewegen en sporten.
Ik eet ongeveer 3000 kCal per dag en verbruik 4000 kCal per dag.
En wat ik eet is vooral lekker en meestal gezond.
volkoren en roggebrood, maar wel met oude kaas en dan weer zonder roomboter.
Muesli i.p.v. cruesli, weinig pasta en aardappelen, veel groenten, veel fruit (ik weet het, die suikers, maar ik verbrand ook heel veel).
Eindoel voor 1 jan. 2015 is -25 kg, ik loop stevig voor op schema, maar het is goed vol te houden.
Ik slaap wel meer en beter, lijkt me ook heel belangrijk.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_130873723
4000 per dag verbranden.... :o
pi_130873820
quote:
Ja, dat vind ik ook. Roggebrood valt veel zwaarder. Maar ik krijg er ook gauw buikpijn van en dat probleem heb ik normaliter eigenlijk nooit.
pi_130873846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef sorcees het volgende:
Zo, ik ben nu 7 weken bezig en bijna 10 kg kwijt, gaat als een speer en ik zit nog vol energie.
Muesli i.p.v. cruesli, weinig pasta en aardappelen, veel groenten, veel fruit (ik weet het, die suikers, maar ik verbrand ook heel veel).
Eindoel voor 1 jan. 2015 is -25 kg, ik loop stevig voor op schema, maar het is goed vol te houden.
Klinkt alsof je lekker bezig bent! Hoe ziet je eetschema er ongeveer uit? Lijkt me nog lastig om aan zoveel kcal te komen.
pi_130873866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef Californium het volgende:
BMR = 2000 ongeveer.
2 uur intensief sporten (racefiets, meer dan 2000 kCal).
pi_130873873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:57 schreef Californium het volgende:
Waarmee vraag ik me af :@

4000 is veel :?

/spuit 11 :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 09:07:47 ]
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:17:26 #54
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_130874047
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:44 schreef sorcees het volgende:
Wat doe je dan? Werk je in de haven?
Ohja. Fietsen dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door mrspoeZ op 06-09-2013 09:25:31 ]
Prrrrr
pi_130874381
Ik zit nog steeds op -1. Was van de week zelfs aangekomen, maar dat is er weer af gelukkig.

Lijstje:

O: 1 lijnzaadcracker met light philadelphia. 100 gr kwark met 25 gram all bran
L: Omelet met rauwe ham, 2 bth
T: Perzik
D: zalm met beetje philadelphia light uit de oven, paar frietjes en salade
T: kwark met muesli
S: ik moet even kijken of het niet te warm is om naar de fitness te gaan vanavond. Er is daar niet echt airco en door m'n diabetes kan ik niet zo goed tegen warmte :@ Ik ga dan makkelijk tegen de vlakte door hypo's.

Qwea, heel veel plezier bij parachute springen *O*
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:34:52 #56
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_130874424
Bamba, hoe had je kind het gehad op sportdag?

Geplande lijst:
O 2 boterhammen 30+ kaas
T kwark
L 3 boterhammen, vlokken/kip/schimmelkaas
T boontjes en peultjes, nog over van gister
sporten
D groenteprutje van alles wat over is van de afgelopen week
Prrrrr
pi_130874437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Klinkt alsof je lekker bezig bent! Hoe ziet je eetschema er ongeveer uit? Lijkt me nog lastig om aan zoveel kcal te komen.
Van 112 naar 102.
O: muesli met magere vruchtenyochurt, met extra rozijnen, kop koffie, beker halfvolle melk
T: banaan, appel
L: 3x volkoren knakkebrod met sandwitchspread, pindakaas
T: appel, peer, sinasappel
L: wat de pot schaft, weinig aardappelen,pasta, extra groente, altijd sla, toetje eet ik om half negen.
S: elke dag met de racefiets naar werk, 25 tot 55 km (ik maak omwegen naar huis).
S: 2x per week half uur hardlopen, 1x per week clubfietsen, 100+ km.
pi_130874490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Bamba, hoe had je kind het gehad op sportdag?

Geplande lijst:
O 2 boterhammen 30+ kaas
T kwark
L 3 boterhammen, vlokken/kip/schimmelkaas
T boontjes en peultjes, nog over van gister
sporten
D groenteprutje van alles wat over is van de afgelopen week
Heel leuk! Hij zag hartstikke zwart van het zweet in combinatie met zand :') Hoe was jouw sportdag? :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:53:17 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130874802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:35 schreef sorcees het volgende:

[..]

Van 112 naar 102.
O: muesli met magere vruchtenyochurt, met extra rozijnen, kop koffie, beker halfvolle melk
T: banaan, appel
L: 3x volkoren knakkebrod met sandwitchspread, pindakaas
T: appel, peer, sinasappel
L: wat de pot schaft, weinig aardappelen,pasta, extra groente, altijd sla, toetje eet ik om half negen.
S: elke dag met de racefiets naar werk, 25 tot 55 km (ik maak omwegen naar huis).
S: 2x per week half uur hardlopen, 1x per week clubfietsen, 100+ km.
Is dit 4000 kcals? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheden, maar zo veel vind ik het nou ook weer niet...

Ik heb trek, maar zometeen een overleg en heb bedacht dat ik m'n t tot daarna ga bewaren.
pi_130874841
Wow sorcees, goed bezig
Daar kan ik alleen van dromen

SPOILER
pi_130874876
Volgens mij is Fries roggebrood het vullendst. Het is inderdaad je eerste snede niet lekker, maar ik vind het inmiddels heerlijk. Vooral met kaas of hummus!
pi_130874884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Is dit 4000 kcals? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheden, maar zo veel vind ik het nou ook weer niet...

Ik heb trek, maar zometeen een overleg en heb bedacht dat ik m'n t tot daarna ga bewaren.
Het zou 3000 kcals moeten zijn, hij verbruikt er 4000. Ik zie ook niet helemaal hoe het er 3000 kunnen zijn maar ik heb absoluut respect voor Sorcees zijn doorzettingsvermogen, gewichtsafname en sportfanatisme :Y
Spoilers!
pi_130874936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Wow sorcees, goed bezig

SPOILER
Balen is dat he? ;( En jij sport er nog wel zo veel bij. Rare lijven ook -O-
pi_130874959
Ik voel me eindelijk weer prima. Precies op tijd want ik heb hartstikke veel te doen vandaag. Ik hoop dat het allemaal lukt, dat ik er de energie voor heb.

Ik blijf toch echt hopen dat ik nu op magische wijze ga afvallen. Ik ken mensen die zeggen dat de kilo's er afvlogen zodra ze de juiste hoeveelheid schildklierhormoon kregen... Ik moet zeggen dat ik deze week echt alles heb gevreten wat los en vast zat en alleen maar op de bank heb gelegen. En ik ben 2 ons afgevallen. Zou het dan toch echt gaan gebeuren? Vast niet :')
Spoilers!
pi_130874973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:58 schreef Bamba het volgende:

[..]

Balen is dat he? ;( En jij sport er nog wel zo veel bij. Rare lijven ook -O-
Ja..ik denk ook dat het door Jillian komt.
De vorige keer gebeurde hetzelfde de eerste week.

Niet dat ik het idee/geloof heb dat ik meteen een halve kilo spier er bij heb maar het doet kennelijk toch iets me je lichaam.
pi_130875334
Bij mij vloog het er niet af toen ik juiste hoeveelheid schildklierhormoon kreeg (of misschien heb ik nogsteeds te lage hoeveelheid, ben nog steeds erg moe en snel vermoeid ). Bij mij vloog het eraf toen ik geen tarwe meer at. Vooral bij mijn buik.... 2 kilo per week, de week erna wat meer gegeten. En buik is goed, daar moet het juist eraf :+. Nog 5 kilo :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 06-09-2013 11:45:10 ]
pi_130875372
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:17 schreef Californium het volgende:
Bij mij vloog het er niet af toen ik juiste hoeveelheid schildklierhormoon kreeg (of misschien heb ik nogsteeds te lage hoeveelheid, ben nog steeds erg moe en snel vermoeid ). Bij mij vloog het eraf toen ik hem tarwe meer at. Vooral bij mijn buik.... 2 kilo per week, de week erna wat meer gegeten. En buik is goed, daar moet het juist eraf :+. Nog 5 kilo :)
'hem tarwe' is geen tarwe neem ik aan? Daar ben ik gek op ;(
Hoeveel slik je als ik mag vragen?
Spoilers!
pi_130875840
Wow goed bezig sorcees
pi_130875888
Net bij huisarts geweest, moet knie rust geven (iets met mijn banden) 6 weken niet sporten :{ maar wel bewegen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:02:51 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130876583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:37 schreef roos85 het volgende:
Net bij huisarts geweest, moet knie rust geven (iets met mijn banden) 6 weken niet sporten :{ maar wel bewegen.
Balen! Maar houd je er maar wel aan, anders wordt het alleen maar erger...
pi_130876585
Ik ben dus ff weer wat strenger en volgens de WW aan het afvallen. Wel ff weer wennen, maar goed voor mijn doorzettingsvermogen. Gisteravond laat op de wc was ik aan t nadenken over alle lekkere dingen die ik kon eten, maar dacht toen 'Nee, je wil een goed resultaat op de weegschaal, je hebt genoeg gehad' en dat was echt genoeg. Fijn!
pi_130876589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:37 schreef roos85 het volgende:
-O-
Wat is je plan nu? Wandelen?
pi_130876633
Rottig trouwens, Roos, dat je niet mag sporten!

Ik ga vanmiddag zwemmen (maar buiten, met vrienden, dus niet zo actief, maar toch lekker!)
pi_130876647
Net pesto gemaakt :9

pi_130876696
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Balen! Maar houd je er maar wel aan, anders wordt het alleen maar erger...
Jup, moet naar even niet eigenwijs zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-
Wat is je plan nu? Wandelen?
Wandelen en ga proberen wat te zwemmen (borstcrawl)
pi_130876885
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja..ik denk ook dat het door Jillian komt.
De vorige keer gebeurde hetzelfde de eerste week.

Niet dat ik het idee/geloof heb dat ik meteen een halve kilo spier er bij heb maar het doet kennelijk toch iets me je lichaam.
Dat heb ik toen opgezocht en alle verklaringen kwamen uiteindelijk neer op vocht. Het heeft bij mij best veel tijd gekost voor ik eindelijk ging afvallen (in gewicht) door het sporten. Heb je je centimeters goed opgenomen? Daar zul je echt wel verschil in zien.
pi_130876917
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat heb ik toen opgezocht en alle verklaringen kwamen uiteindelijk neer op vocht. Het heeft bij mij best veel tijd gekost voor ik eindelijk ging afvallen door het sporten. Heb je je centimeters goed opgenomen? Daar zul je echt wel verschil in zien.
Ja dus ik ben benieuwd :)
De eerste 6 weken (voordat ik begon met Jillian) in ieder geval al 4 cm op mijn taille verloren.
pi_130877071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Net pesto gemaakt :9

[ afbeelding ]
Lekker :9
pi_130877170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het zou 3000 kcals moeten zijn, hij verbruikt er 4000. Ik zie ook niet helemaal hoe het er 3000 kunnen zijn maar ik heb absoluut respect voor Sorcees zijn doorzettingsvermogen, gewichtsafname en sportfanatisme :Y
Toetje he :s)
Maar ik ben nog een en ander vergeten, 2 ernergiereepjes tijdens het fietsen, en ik eet toch meer fruit, druiven en nu seizoensfruit, pruimen en bramen en bosbessen.
pi_130877529
Op mijn werk wordt in het kader van gezonde medewerkers zijn goede medewerkers gratis fruit verstrekt. :9~
pi_130877959
Yay, vandaag was er weer 0.7 af, dan zijn de stressdagen (koksopleiding introductie met veel eten en mijn vader na 8 jaar weer zien) er weer helemaal af en ben ik zelfs weer een beetje afgevallen. O+

Overigens zijn mijn amandelen wel helemaal opgezwollen, ook enorm slecht geslapen. Vandaag maar lekker een dagje rustig aan doen.

Ik overweeg ook om een nieuw leerbedrijf te gaan zoeken, waar ik nu werk is een enorm toffe plek. Maar de werkdruk ligt voor mij te hoog en ik verlies mijn liefde voor eten/koken doordat het gewoon productiewerk is. Ik wil een kleiner iets zoeken.
pi_130878012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

'hem tarwe' is geen tarwe neem ik aan? Daar ben ik gek op ;(
Hoeveel slik je als ik mag vragen?
Damn you swype.

Tarwe is lekker, gingen stoppen met eten ivm niet kunnen lopen van vriend, ja echt :'), lang verhaal maar het werkt en voor mij ook, ik ben minder moe en slaap beter :) lees het boek wheat belly mocht je weer willen weten.

Ik slik 125 microgram volgens mij... ik heb een roze en een blauw pilletje :) jij?
pi_130878087
Wat zal ik eigenlijk gaan eten met enorme keelpijn? Heb vandaag nog niets op, geen schande, ben ook pas een uurtje wakker. Zuivel doet het altijd slecht. Vriend eet al twee dagen brood, omdat ik was werken, dus ik wil wel even iets koken.

Ik heb er gehakt uit gehaald, misschien wat lasagne of iets.
pi_130878259
Goedemorgen, net wakker.

Gisteren had ik een gek feestje. :{
pi_130878260
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik eigenlijk gaan eten met enorme keelpijn? Heb vandaag nog niets op, geen schande, ben ook pas een uurtje wakker. Zuivel doet het altijd slecht. Vriend eet al twee dagen brood, omdat ik was werken, dus ik wil wel even iets koken.

Kippensoep :9
pi_130878613
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:50 schreef Californium het volgende:

[..]

Damn you swype.

Tarwe is lekker, gingen stoppen met eten ivm niet kunnen lopen van vriend, ja echt :'), lang verhaal maar het werkt en voor mij ook, ik ben minder moe en slaap beter :) lees het boek wheat belly mocht je weer willen weten.

Ik slik 125 microgram volgens mij... ik heb een roze en een blauw pilletje :) jij?
Volgens mij slik je 75 microgram. Blauw is 25, roze is 50, wit is 100. Ik slik een blauwe en 2,5 witte, 275 dus. Het is bij mij nogal extreem helaas -O- Als je je nog steeds niet goed voelt kan je natuurlijk altijd je bloed weer laten onderzoeken. Bij de meeste mensen werkt de stelregel 1,8 microgram per kilo lichaamsgewicht. Bij mij niet natuurlijk :7

Maar goed, ik zal eens kijken naar het minder eten van tarwe. Daar steek ik vast iets van op, dank je. Of werkt het alleen als je helemaal geen tarwe eet? Want dan begin ik er niet aan, ik ga geen voedsel uitsluiten.
Spoilers!
pi_130878635
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:53 schreef Myraela het volgende:

Beterschap.

Kan je vriend zelf geen boodschappen doen?
Spoilers!
pi_130878738
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beterschap.

Kan je vriend zelf geen boodschappen doen?
Die werkt fulltime, en boodschappen doen is geen probleem, ben nog niet echt koortsig. Wij laten we boodschappen altijd bezorgen. :@ Maar ik heb niets meer van groenten in huis.
pi_130878839
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij slik je 75 microgram. Blauw is 25, roze is 50, wit is 100. Ik slik een blauwe en 2,5 witte, 275 dus. Het is bij mij nogal extreem helaas -O- Als je je nog steeds niet goed voelt kan je natuurlijk altijd je bloed weer laten onderzoeken. Bij de meeste mensen werkt de stelregel 1,8 microgram per kilo lichaamsgewicht. Bij mij niet natuurlijk :7

Maar goed, ik zal eens kijken naar het minder eten van tarwe. Daar steek ik vast iets van op, dank je. Of werkt het alleen als je helemaal geen tarwe eet? Want dan begin ik er niet aan, ik ga geen voedsel uitsluiten.
Je hebt gelijk, ik heb een witte en een roze. Ik had eerst blauw. Laat het regelmatig prikken maar hij blijft redelijk goed... 275 is idd extreem hoog! Pff... -O-. Vervelend! Wij hebben tarwe volledig laten staan vooral de eerste weken om te zien of het werkte, vooral voor mijn vriend dus, hij kon met 5 dagen weer pijnvrij en zonder krukken lopen. Sindsdien vind ik tarwe eng en wil ik het niet meer :+ wij eten sowieso weinig voorgefabriceerd voedsel dus dat scheelt. Drink af en toe een biertje das alles :p
pi_130881459
'Lunch': 2 eitjes met zelfgemaakte pesto en beetje parmezaanse kaas.
Nu moed verzamelen voor Jillian Level 2......en daarna staat er nog een salade op mij te wachten
pi_130881770
Sterkte met level 2!
pi_130883345
Yep level 2 is echt leuker dan level 1 *O*
pi_130883781
Heeft iemand trouwens Operatie NL Fit gekeken gisteren?
Ben nu terug aan het kijken.
pi_130884545
Nee, ik was gisteren op het Gogbot Festival. Dat was raar.

Lijstje vandaag:
O: 1 boterham rauwe ham.
T: Passievrucht :9
T: Stukje worst
L: 2 miniboterhammen met smeerkaas (ongeveer 1 flinke boterham)
T: Minneola
D: 1 wrap met veul groente en wat vlees.
T: Wijn.
pi_130884629
Wat was er zo raar? :D
Verder mag je wel iets meer eten hoor.
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:44:51 #96
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130884768
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:37 schreef Lonaa het volgende:
Nee, ik was gisteren op het Gogbot Festival. Dat was raar.

Lijstje vandaag:
O: 1 boterham rauwe ham.
T: Passievrucht :9
T: Stukje worst
L: 2 miniboterhammen met smeerkaas (ongeveer 1 flinke boterham)
T: Minneola
D: 1 wrap met veul groente en wat vlees.
T: Wijn.
Da's wel erg weinig eten...
pi_130884804
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Da's wel erg weinig eten...
Ik was om 12 uur pas wakker. ;)

Zo eet nog die minneola op, en dan om 6 uur avondeten. Ben ook niet hongerig. Heb wel trek, als dat na die minneola nog zo is, eet ik ook nog een boterham. :)
pi_130884889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat was er zo raar? :D
Verder mag je wel iets meer eten hoor.
Het is een kunstfestival. Toegespitst op technologie. Het onderwerp dit jaar is Sextec. Dat maakte dat ik gisteren bij Atak was, en daar een bijna naakte lelijke russische vrouw door andere lelijke russische vrouwen in verpleegsterpak aan 2 vleeshaken in d'r rug het dak ingehesen werd. En daar deed ze een dansje.

Bij de act daarna stond er een man met een lange leren rok verf te smeren op een vrouw zonder kleren aan, met riemen met spikes om en een masker zoals je alleen in de smerigste, meest underground sm tegenkomt.

Daarna kwam er een DJ die voornamelijk acid draaide. Toen ging ik maar naar huis. :')

Vanavond nog even in de stad kijken wat daar zich nog voor bizarre dingen bevinden.

Lijstje is weinig omdat ik pas om 12 uur wakker was.
pi_130884904
Oh, ze speelde ook nog gitaar met een vibrator. Hoe kon ik dat vergeten.
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:51:17 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130884979
Wtf...
pi_130885051
:') Klinkt afschuwelijk.
pi_130885052
Oja kunst....
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:56:19 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130885180
:D Lonaaa, vind het niet raar dat je nu niet zoveel honger hebt .

Sarabi, was dat Fit programma de moeite waard om terug te kijken? Anders doe ik dan vanavond even.
(en snap dat je graag de weegschaal naar beneden ziet gaan maar dat gaat zeker ook gebeuren)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130885321
Ik ben er nog niet over uit.
Het was echt een eerste (kennismakings)aflevering.
pi_130885417
Ik vond Operatie NL Fit echt vreselijk.
pi_130885545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Why?

In vergelijking met Biggest Loser vond ik dit wel integer gemaakt (en de personen lijken mij wel leuk).
En sowieso Art O+
pi_130885977
Fraai, ik verrek mijn rechter kuitspier tijdens de warming up (jumping jacks :X ) van Jillian. Nog even door gedaan (de push ups en zo), maar ik kom niet echt ver - pijn! Even gemasseerd en kijken of het straks misschien weg is.
pi_130886032
Ow -O- proberen om in beweging te blijven?
pi_130886307
Pijn zit best diep in mijn kuit, en alhoewel het niet zo acuut scherp meer voelt wordt het wel erger bij elke poging tot een jumping jack oid.
pi_130886464
Hmm dat klinkt niet goed.
Misschien over een paar uur nog een keer proberen? Of de alleen de oefeningen doe die wel zonder pijn lukken.
pi_130886856
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm dat klinkt niet goed.
Misschien over een paar uur nog een keer proberen? Of de alleen de oefeningen doe die wel zonder pijn lukken.
:Y ik probeer het vanavond nog een keer en anders doe ik alleen wat lukt.
En als dat bijv alleen 'touwtje springen' is dan is dat ook cardio :+
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:44:06 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130887110
Ai Isa, ik had dat vlgs mij b de derde keer keer les 2 ofzo, bij de high knees. Idd knalscherp diep in de kuit. Ik heb toen een paar dagen al het hupsen vervangen door die boks oefening en toen ging het al snel beter. Oh, en koelen, koelen, koelen! :Y
pi_130887200
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Isa, ik had dat vlgs mij b de derde keer keer les 2 ofzo, bij de high knees. Idd knalscherp diep in de kuit. Ik heb toen een paar dagen al het hupsen vervangen door die boks oefening en toen ging het al snel beter. Oh, en koelen, koelen, koelen! :Y
Boksoefening! Die kan ik natuurlijk sowieso wel doen. Goede tip.
pi_130887455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Why?

In vergelijking met Biggest Loser vond ik dit wel integer gemaakt (en de personen lijken mij wel leuk).
En sowieso Art O+
Als ik het goed begrepen heb, is het doel om in 10 weken 10% af te vallen van hun gewicht. Dat is niet vreselijk ambitieus, denk ik, maar ik vind een looptijd van 10 weken veel te kort. De Idols-achtige setting stond me ook helemaal niet aan: lege, klinische studio met een bureautje waar drie deskundigen achter zaten die bijdehand commentaar gingen leveren terwijl degene met overgewicht halfnaakt op een weegschaal moest gaan staan. Ik vond het heel gênant. Bovendien leken de deskundigen wel heel vol van zichzelf en deed Steven Pont net iets te veel Dr Phil na.
pi_130887751
Ik stoorde me niet zo aan de setting.
Wel heb je gelijk over Steven Pont, maar zo is ie altijd.
pi_130887925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ook, kandidaten lijken vrij echt, maar die adviseurs :r
Doet de beroepsgroep geen goed.

Een van de kandidaten moet in 1 week 2,5 kg afvallen, dat is toch onverantwoord!
En stoppen met roken en gelijktijdig gaan dieeten en gaan sporten is wel wat veel in een keer.

Maar het moet ook sensatie TV opleveren, huilende instortende kandidaten die dan weer een tweede kans krijgen :r :r :r
pi_130888200
Inderdaad, scorcees. Je geeft met zo'n programma misschien een impuls aan tijdelijk gewichtsverlies, maar of iemand er blijvend mee afvalt?

Ik erger me er vooral aan omdat de pretentie is een beweging op nationaal niveau in gang te zetten. Daarom heet het ook een "operatie" en worden de deelnemers "aanvoerders" genoemd. In de context van een programma als dat van Dr Phil of Dr Oz kan dat nog wel, want dat zijn langlopende programma's. In de context van een programma dat 10 weken loopt, vind ik het onverantwoord. Maar misschien heb ik de opzet niet helemaal goed meegekregen.
pi_130888553
Zo, even bijgelezen. Ik weet niet meer wie met de tip van roggebrood kwam, maar dat ga ik ook proberen! Vandaag de boodschappen voor komende week gedaan dus het moet nog even een weekje wachten. Verder oa muesli gekocht, morgen maar even kijken hoe dat bevalt als ontbijt. :)

Vandaag dus nog even het oude brood-patroon, maar ik heb op mn werk toch wel een kilometer of 5 gelopen dus dat scheelt toch ook weer wat :)
pi_130889000
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:08 schreef sorcees het volgende:

[..]

Een van de kandidaten moet in 1 week 2,5 kg afvallen, dat is toch onverantwoord!

Veel mensen met zwaar overgewicht zullen dat in de eerste week kunnen afvallen.
Dan is het wel vooral vocht.

Verder vind ik het wel een mooi idee van heel NL & aanvoerders, maar daar zal ik dan wel naïef in zijn.
pi_130889041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Verder vind ik het wel een mooi idee van heel NL & aanvoerders, maar daar zal ik dan wel naïef in zijn.
Hoe zie je zoiets voor je :?
pi_130889094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe zie je zoiets voor je :?
Ik hoor wel vaker dat mensen gestimuleerd raken van programma's zoals de biggest loser.
Dus lijkt mij dat het ook wel voor een gedeelte moet werken als hier echt aandacht aan gegeven wordt.
En heel NL is natuurlijk overdreven.
pi_130889164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel mensen met zwaar overgewicht zullen dat in de eerste week kunnen afvallen.
Dan is het wel vooral vocht.

Bij de biggest loser was een man (volgens mij rond de 150 kilo) 8,9 of 9,8 kilo afgevallen in anderhalve week tijd.

Stel we gaan uit van 8,9 kilo:

8900 : 10,5 (ligt er net aan of ze een halve week van 3 of 4 dagen hadden dus het gemiddelde) = 847,62 gram afgevallen per dag. Dat zijn rond de 6000 kcal op een dag te kort (want ze zeggen dat 7000 kcal meer eten = 1 kilo dus dan kun je er van uit gaan dat het andersom ook zo is, toch? Kan iemand mij dit vertellen?
pi_130889186
@Mokkels vocht
pi_130889198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
Inderdaad, scorcees. Je geeft met zo'n programma misschien een impuls aan tijdelijk gewichtsverlies, maar of iemand er blijvend mee afvalt?

Ik erger me er vooral aan omdat de pretentie is een beweging op nationaal niveau in gang te zetten. Daarom heet het ook een "operatie" en worden de deelnemers "aanvoerders" genoemd. In de context van een programma als dat van Dr Phil of Dr Oz kan dat nog wel, want dat zijn langlopende programma's. In de context van een programma dat 10 weken loopt, vind ik het onverantwoord. Maar misschien heb ik de opzet niet helemaal goed meegekregen.
In België is het programma vorig jaar geweest onder de naam "let's get fit". Er werden 5 aanvoerders gekozen en die kon je volgen op facebook. De aanvoerders organiseerden activiteiten voor iedereen die wou meedoen, meestal lopen. Ze moesten ook wekelijks op de weegschaal en je kon via de site bijhouden hoeveel ze wogen, wat ze mochten eten en wat ze moesten sporten. Je kon dus meedoen als je wou. De coaches waren een diëtiste en sporttrainer. Op het einde van het programma was er een megaloop voor iedereen die wou meedoen, kwam wel wat volk naar toe.
pi_130889201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:41 schreef Sarabi het volgende:

Ik hoor wel vaker dat mensen gestimuleerd raken van programma's zoals de biggest loser.
Dus lijkt mij dat het ook wel voor een gedeelte moet werken als hier echt aandacht aan gegeven wordt.
En heel NL is natuurlijk overdreven.
Ik had dus juist onderzoek gelezen dat liet zien dat mensen gedemotiveerd worden om af te vallen door programma;s als the biggest loser. Als er nou eens een serieus en oprecht dieetprogramma op tv zou zijn dat minimaal een jaar loopt incl een website met verantwoorde recepten en lekkere weekmenu's en sportopdrachten (zoals: in de eerste week x minuten wandelen of fietsen of zwemmen etc). En dan geen half ontklede te zware mensen voor een 'jury' (fml), maar gewoon eerlijke verhalen. En ook vooral géén wedstrijdelement!!!! Vooral géén drama-tv. Gezond verstand tv alsjeblieft. Het liefst met een wat te dikke presentatrice die ook haar best doet.
pi_130891373
Ik vind obese wel oprecht jnspirerend. Niet zozeer hoe ze het doen, want dat is heel extreem, maar wel dat ze ook laten zien hoe een impact het heeft, en hoe positief die mensen hun leven verder verandert!

Andere programma's heb ik niet gezien verder.
pi_130891529
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het liefst met een wat te dikke presentatrice die ook haar best doet.
Zoals Biggest Loser Australia
http://www.dailymail.co.u(...)Im-eating-death.html
pi_130892252
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Bij de biggest loser was een man (volgens mij rond de 150 kilo) 8,9 of 9,8 kilo afgevallen in anderhalve week tijd.

Stel we gaan uit van 8,9 kilo:

8900 : 10,5 (ligt er net aan of ze een halve week van 3 of 4 dagen hadden dus het gemiddelde) = 847,62 gram afgevallen per dag. Dat zijn rond de 6000 kcal op een dag te kort (want ze zeggen dat 7000 kcal meer eten = 1 kilo dus dan kun je er van uit gaan dat het andersom ook zo is, toch? Kan iemand mij dit vertellen?
Dat gaat allemaal niet zo precies. De eerste week is het helemaal niet raar om snel af te vallen. Zeker niet als je van extreem slecht ineens naar goed gaat.

Ik ging eens op dieet na oud en nieuw, 2 weken vreten, kerst, snoepen en troep. Daarna gewoon minder eten, niet eens sporten en de kilo's vlogen eraf.
pi_130892729
Vandaag zal ik wel niet afgevallen zijn. Niet gesnoept, maar net wel een aardig bord met 'country club chicken' op. Leuk, dat Day Zero Project, maar ik heb volgens mij een nadeeltje gevonden ;)

Maar het was gezellig en lekker! Dat is ook wat waard :)

Gisteravond heel druk bezig geweest met iemand van puppycursus te wandelen in het bos. Beide honden voor pampus op de grond en wij ook vrij gaar. Dus we hebben in ieder geval wel onze beweging gehad. Morgen weer op m'n eten letten :)
pi_130892824
Ah als je de rest van de dag normaal gegeten hebt kan zo'n diner toch niet zoveel kwaad?
pi_130892883
Nee, op zich niet. Maar als je dan bacon, kip, spaghetti en flink wat champignonnesoepsausmeuk hebt dan tikt dat wel aan denk ik. Ik ga het niet berekenen iig. Maar je hebt een punt!

Hey, wist niet dat jij ook Day Zero deed :)
pi_130892974
Yes ben vooral nu met de sportdoelen bezig :) (en het afvallen natuurlijk).
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:43:56 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130893037
B-) Hallon!
pi_130893108
En hoe was het Q?
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:52:06 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130893374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef Sarabi het volgende:
En hoe was het Q?

B-) AWESOME
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:04:33 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130893931
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Stoer :D
En dat met hoogtevrees :') Ik stond v/d week nog te trillen omdat ik op een 2,5e meter hoge ladder stond, ramen te lappen boven :')
pi_130893937
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:52 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

B-) AWESOME
_O_ _O_ Meid, ik ben trots op je! En een tikkeltje jaloers. Maar ik geloof niet dat ik dat zou durven :D
pi_130893967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:00 schreef Zeester het volgende:
Ik vind obese wel oprecht jnspirerend. Niet zozeer hoe ze het doen, want dat is heel extreem, maar wel dat ze ook laten zien hoe een impact het heeft, en hoe positief die mensen hun leven verder verandert!

Andere programma's heb ik niet gezien verder.
Na een paar jaar zijn ze eigenlijk allemaal weer aangekomen. Maar dat zien we niet, want dat is niet leuk voor tv.
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:06:11 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130894006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ _O_ Meid, ik ben trots op je! En een tikkeltje jaloers. Maar ik geloof niet dat ik dat zou durven :D
Ik ben ook bazig trots op mezelf :D Ik zat hem wel ff te knijpen, zeker toen we beneden op een bankje moesten wachten en ook toen die deur openging in het vliegtuig. Iedereen van onze groep (we gingen met zijn 4'en) had verwacht dat ik af zou taaien. In your face bitches :+
pi_130894077
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:

Ik ben ook bazig trots op mezelf :D Ik zat hem wel ff te knijpen, zeker toen we beneden op een bankje moesten wachten en ook toen die deur openging in het vliegtuig. Iedereen van onze groep (we gingen met zijn 4'en) had verwacht dat ik af zou taaien. In your face bitches :+
Heb je het je nog afgevraagd, vlak voor het instappen? Zo van: zal ik zeggen dat ik niet mee ga?
Dat zou volgens mij continue door mijn hoofd spoken :@ En het dan toch doen, omdat je niet wilt afgaan :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:11:05 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130894247
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je het je nog afgevraagd, vlak voor het instappen? Zo van: zal ik zeggen dat ik niet mee ga?
Dat zou volgens mij continue door mijn hoofd spoken :@ En het dan toch doen, omdat je niet wilt afgaan :D
Nope. Geen moment. Ook omdat ik onwijs graag wilde springen al heel lang, maar dit echt wel de ultieme kans was aangezien een hele goeie vriend van me gediagnosticeerd is woensdag met ALS. En hij dit echt nog heel graag wilde doen voordat hij er niet meer zou zijn.
pi_130894328
Ik vind het mega-stoer, Qwea _O_

en was dat het kutnieuws waar je door van streek was? want oh boy is dat kutnieuws -O-
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:15:23 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130894485
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het mega-stoer, Qwea _O_

en was dat het kutnieuws waar je door van streek was? want oh boy is dat kutnieuws -O-
Jup, dat was dat kutnieuws idd..
pi_130894549
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef Qwea het volgende:

Jup, dat was dat kutnieuws idd..
Allemachtig, dan zakt de grond even onder je voeten weg zeg. Ik hoop dat hij nog vele jaren heeft :*
pi_130895060
Supertof!! :D En aan de andere kant, sterkte ook :{
pi_130895689
Jeetje Q wat stoer! En wat een supergave foto!! _O_ Heel stoer dat je het gedurfd hebt ^O^

En :* voor je vriend. Ik hoop ook dat het nog vele goede jaren heeft. Zo oneerlijk is het leven af en toe ;(
pi_130896113
Och Q wat onwijs gaaf... en wat vervelend nieuws tegelijk :*

Ik heb net weer heerlijk gelopen O+
pi_130898219
Wauw Qwea, wat stoer! Ik zou het nooit doen!

En heel verdrietig nieuws...
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:29:50 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130898507
Thnx allemaal :* ik ben iig blij dat we het samen hebben gedaan.
pi_130901722
Wow Q, wat een heftige week. Daar zijn roestplekken op je afzuigkap ineens niets bij...
Spoilers!
pi_130901970
Wij hebben net pas gegeten. We zijn het halve land doorgereden om voor O+ een kamado te kopen. Hij maakt morgen moinkballs voor de lunch :9
Spoilers!
pi_130902309
Wat ontstellend kut Qwea.

En wat gaaf om dan samen zo'n sprong te gaan maken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:11:09 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130906409
Jezus Q, wat een nieuws zeg... :{
Maar wel echt vet stoer, die sprong! _O_
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:38:32 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130906957
Q, wat ontzettend stoer!! En kutnieuws natuurlijk

Sarabi, ben nu NL fitding aan het kijken, het is wel een beetje een jeukprogramma ja.
Met zo'n zielig achtergrond muziekje .

Ik ga googlen op Kamado
edit: owwwwwwwwww vandaar de moinkballs :D

[ Bericht 24% gewijzigd door uniekhoorn op 07-09-2013 00:44:46 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 september 2013 @ 01:41:35 #156
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_130908114
Superstoer Qweq, en sterkte met dat kutnieuws.
Prrrrr
pi_130909462
:* Q :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130909855
He Qwea, wat een rot nieuws zeg!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:00:15 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130909861
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow Q, wat een heftige week. Daar zijn roestplekken op je afzuigkap ineens niets bij...
Nou, idd. Het zet het allemaal weer even flink in perspectief.
pi_130909999
Goedemorgen *O*

Mijn kuit doet nog steeds pijn -O- Eens kijken wat ik er wel allemaal mee kan doen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:36:33 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130910141
Heb je iets van spiroflor oid? Ik heb dat toen ook als een bezetene gesmeerd. Geen idee of het hielp hoor maar alleen al het extra masseren van de boel schijnt te helpen, goed voor de circulatie enzo.
pi_130910190
Masseren doe ik wel, dat helpt ook :Y Ik ga zo maar een stukje wandelen om mijn spieren warm te maken en dan toch straks ook naar de sportschool. Ik doe niet zo heel veel waar mijn kuitspieren belast worden; alhoewel ik misschien niet met mijn gewone gewicht moet squatten.

Met eten gaat het nog steeds rampzalig, maar ik blijf nu wel op gewicht. Het valt me altijd zo op dat als je gaat afvallen je doorgaans met gemak die eerste 2 kilo kwijt bent, maar dat lijkt diezelfde 2 kilo die je snel terug krijgt als je normaal of te veel gaat eten :7 Dan is ie vast ook zo weer weg O-)
pi_130910498
Q :*

Hier is het van het weekend ook even wat minder met eten, maar dat vind ik ook niet zo heel erg. We zijn vandaag 1 jaar getrouwd O+ Dus gaan we vanavond lekker uit eten en naar de bioscoop *O*
pi_130910511
Gefeliciteerd Bamba! *O* Veel plezier vandaag O+
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:19:46 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130910576
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen *O*

Mijn kuit doet nog steeds pijn -O- Eens kijken wat ik er wel allemaal mee kan doen.
Perskindol en ff rustig aan doen. Oeh of pinofit :Y
  zaterdag 7 september 2013 @ 10:42:41 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130910890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Masseren doe ik wel, dat helpt ook :Y Ik ga zo maar een stukje wandelen om mijn spieren warm te maken en dan toch straks ook naar de sportschool. Ik doe niet zo heel veel waar mijn kuitspieren belast worden; alhoewel ik misschien niet met mijn gewone gewicht moet squatten.

Met eten gaat het nog steeds rampzalig, maar ik blijf nu wel op gewicht. Het valt me altijd zo op dat als je gaat afvallen je doorgaans met gemak die eerste 2 kilo kwijt bent, maar dat lijkt diezelfde 2 kilo die je snel terug krijgt als je normaal of te veel gaat eten :7 Dan is ie vast ook zo weer weg O-)
Nog wel even koelen dan nadat je wat gedaan hebt. Dat schijnt echt toch wel heel goed te zijn.

En ja... Eten... Mijn gebrek aanlijstjes zegt genoeg? Gadver ik ben mezelf zo zat... Iig welnog goed aan het sporten, dat helpt nog een beetje, maar verder... -O-
pi_130910953
Goedemorgen, mijn ontbijt bestond o.a. uit twee sneden zelfgebakken speltbrood, wat is dat toch lekker!
  zaterdag 7 september 2013 @ 11:00:50 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130911202
Zo! Heerlijk ff 2u sportschool gehad bijna. Ben bezig met 15 min uitfietsen als cooling down. Als je mn shirt uitwringt dan kun je een glas vullen :')
pi_130911266
Gefeliciteerd Bamba!

Gisteren ook slecht nieuws over familie gekregen -O-
pi_130912096
Slecht nieuws is slecht.

Ik ben zo'n kwaliteitsplanner. Voor een pak vla (voor t zieke moeilijk etende kind) naar de winkel, met 20 euro eten naar huis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130912307
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:48 schreef Vanyel het volgende:
Slecht nieuws is slecht.

Ik ben zo'n kwaliteitsplanner. Voor een pak vla (voor t zieke moeilijk etende kind) naar de winkel, met 20 euro eten naar huis.
Er zijn ook veel soorten vla :P
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:02:28 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130912389
:D Ik zie het helemaal voor me!
pi_130912712
quote:
Slecht nieuws is slecht.

Herkenbaar +10 _O_ "Even nog x halen" en dan met allerlei andere dingen thuis komen.
pi_130912952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar +10 _O_ "Even nog x halen" en dan met allerlei andere dingen thuis komen.
En soms x nog gewoon vergeten zijn ook. :')
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 september 2013 @ 12:34:07 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130913028
quote:
Slecht nieuws is slecht.

Ja, dat lukt mij ook... Sterker nog, om er dan thuis achter te komen dat ik de vla vergeten ben :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130913120
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef Lonaa het volgende:

Ja :')
pi_130913130
Ik ben niet de enige *O*
pi_130913228
:W :*voor iedereen met slecht nieuws! En+1 herkenbaar voor de extra boodschappen.
Ik vind weekend altijd fijn want dan kan ik goed en lekker eten :9

O: kwark, zonnebloem pitten, beetje cacao en beetje vanille vla :9.
L: kikkererwten salade met tonijn
D: gebakken ei :) met wat kaas
Ts:fruit, misschien nog stuk groente, stukje pure chocolade, als ik zin heb nog een bak kwark/vla
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:16:35 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130915520
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

+30 :')

Ik ging voor brood. Ik had ; appels, aardbeien, wortelen, kwark, sultana, chocolade koekjes, thee (ik stik in de thee maar goed :') ) en sinaasappelen.

Ik kom thuis : "Hey Mo? Wat wil je op je broo.... KUTZOOI! Dat ben ik dus vergeten"

:')
pi_130916097
Is dat niet een beetje weinig Californium?
pi_130916674
Tijd voor Jillian dag 12 :W
pi_130918089
Ging weer goed *O* hopelijk helpen de komende paar dagen nog om strak te zijn voor het optreden :D

Waar is iedereen? Niet aan het genieten van het lekkere weer....
pi_130918162
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Ging weer goed *O* hopelijk helpen de komende paar dagen nog om strak te zijn voor het optreden :D

Waar is iedereen? Niet aan het genieten van het lekkere weer....
Goed bezig!!

Ik heb net dag 5 gedaan van Jillian en zit nu uit te hijgen.
Met een meidenkwartet
pi_130918395
Hoe ging het?

Ik zit weer eens naar resultaten te kijken: http://www.myfitnesspal.c(...)ed-results-d?page=12
Al heeft het maar de helft effect op mij dan ben ik al tevreden
pi_130918794
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Hoe ging het?

Ik vind het wel fijn. Eens even de cm erbij pakken om te vergelijken tussen nu en dag 30.
Met een meidenkwartet
pi_130919077
Nee dat is niet te weinig :)
pi_130919252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:01 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn. Eens even de cm erbij pakken om te vergelijken tussen nu en dag 30.
Slim :Y qua gewicht merk ik nu nog niets maar centimeters wel.

@Californium maar dit komt toch nooit boven de 1200kcal uit?
pi_130919517
Nog zonder de avondkwark/vla zit ik op 1500 :9 met kom ik denk ik op 1700 en een beetje
pi_130921352
Man o man, ik ben gisteren uitgeweest zonder te drinken. Was een interessante ervaring. Ik was in een tent waar ze hele cheape gin tonics hebben, dus waar ik normaal alleen ladderzat rondloop. En het hele gezelschap was dat ook, behalve mijn beste vriendinnetje gelukkig die wel sociaal een beetje met me meedeed. Was een rare en interessante ervaring, en ik wou zo graag een drankje. Maar lekker niet gedaan, en wat was dat heerlijk wakker worden, zo hoofdpijnloos!

Qwea, je bent een stoere! En een knuffel voor je kut-nieuws!
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:30:25 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130923161
Californium, het wordt niet ineens meer als je het in twee topics post hoor. ;)
pi_130923220
Er ligt een home made 'BBQ Chicken' pizza in de oven :9
pi_130923249
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Californium, het wordt niet ineens meer als je het in twee topics post hoor. ;)
:D. Daar was het blijkbaar ook al weinig :P.
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:38:37 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130923412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:23 schreef Zeester het volgende:
Man o man, ik ben gisteren uitgeweest zonder te drinken. Was een interessante ervaring. Ik was in een tent waar ze hele cheape gin tonics hebben, dus waar ik normaal alleen ladderzat rondloop. En het hele gezelschap was dat ook, behalve mijn beste vriendinnetje gelukkig die wel sociaal een beetje met me meedeed. Was een rare en interessante ervaring, en ik wou zo graag een drankje. Maar lekker niet gedaan, en wat was dat heerlijk wakker worden, zo hoofdpijnloos!

Qwea, je bent een stoere! En een knuffel voor je kut-nieuws!
Thnx O+

Ladderzat :9 wij zaten gisteren na de jump aan de texelse skuumkoppe (bier). 5 gehad en ik was wel behoorlijk aangeschoten :') :D wel knap dat je niks hebt genomen :Y
pi_130923504
Wat een rotnieuws Q.. je sprong ziet er wel geweldig uit! Mooi om dat samenmte kunnen doen.

Als ik nog 1 of 2 boodschapjes moet hebben stuur ik 9 van de 10x mijn oudste. Vindt ze helemaal geweldig.

Sarabi ook al kutnieuws.. bah! :*

Hier ook een home made pizza in de oven. Beetje kaas, beetje ham en heel veel champignons.
Morgen gekookte mosselen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:47:45 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130923671
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:42 schreef Vicky het volgende:
Wat een rotnieuws Q.. je sprong ziet er wel geweldig uit! Mooi om dat samenmte kunnen doen.

Dat was dus ook precies wat ik dacht. "Als ik het dan toch wil doen, dan het liefst met hem".Dus ik ben ook echt blij dat ik dat gedaan heb :Y En ja, het is behoorlijk kutnieuws.
pi_130923840
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Thnx O+

Ladderzat :9 wij zaten gisteren na de jump aan de texelse skuumkoppe (bier). 5 gehad en ik was wel behoorlijk aangeschoten :') :D wel knap dat je niks hebt genomen :Y
Ik heb het veel te luid verkondigd om nu aan het bier te gaan gaan. Heb nog wel even overwogen om gewoon een gintonic te nemen en te claimen dat het spa rood was, maar goed, voor wie doe ik het nou, voor mezelf, of voor een ander?

Volgende week wordt nog veel moeilijker, dan ga ik naar een feestje met iemand die ik redelijk interessant vind, én z'n vriendin. Met z'n 3 dus. Is beetje rare situatie, maar ik deal er maar mee. Nuchter...
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:28:02 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130924902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:52 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik heb het veel te luid verkondigd om nu aan het bier te gaan gaan. Heb nog wel even overwogen om gewoon een gintonic te nemen en te claimen dat het spa rood was, maar goed, voor wie doe ik het nou, voor mezelf, of voor een ander?

Volgende week wordt nog veel moeilijker, dan ga ik naar een feestje met iemand die ik redelijk interessant vind, én z'n vriendin. Met z'n 3 dus. Is beetje rare situatie, maar ik deal er maar mee. Nuchter...
Zorgen dat je hem niet meer boeiend vind want hij heeft al een relatie :P :Y)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 september 2013 @ 19:28:16 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130924912
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat was dus ook precies wat ik dacht. "Als ik het dan toch wil doen, dan het liefst met hem".Dus ik ben ook echt blij dat ik dat gedaan heb :Y En ja, het is behoorlijk kutnieuws.
pi_130924918
Qwea, stoer je sprong! Tof om te doen, lijkt me. En wat fijn dat je dat met hem hebt kunnen doen. Wat een naar nieuws. Knuffel.

Wij zijn vandaag hier naar de markt geweest. Twee minuten lopen en dan heb je hopen heerlijke groenten en fruit die. Echt geweldig uitzien. Ik zou bijna een koffer met een hoop lekkers mee willen nemen. En het kost geen drol <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130924924
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zorgen dat je hem niet meer boeiend vind want hij heeft al een relatie :P :Y)
Klopt, daarom ga ik nu ook gezellig mee!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 september 2013 @ 19:30:15 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130924970
Ik heb Zumba voor de Wii gekocht, kan ik dat doen op woensdag en zaterdag als Isa en vriend sporten zijn, ipv al koekjes snaaiend op de bank te hangen...
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:53:20 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130925583
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef Zeester het volgende:

[..]

Klopt, daarom ga ik nu ook gezellig mee!
Goedzo.
pi_130928247
Wow ik zag net een aankondiging van Obese: hoe is t nu met.
Dan kan je dus wel zien wie de kilo's ervan af hebben gehouden.
My salvation lies in your love..
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:29:14 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130932320
Eigenlijk is het soms best eng... zoveel moeite om kg eraf te krijgen maar het is zo makkelijk om kg eraan te eten/drinken.
Het is gewoon niet eerlijk eigenlijk }:|
pi_130932464
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb Zumba voor de Wii gekocht, kan ik dat doen op woensdag en zaterdag als Isa en vriend sporten zijn, ipv al koekjes snaaiend op de bank te hangen...
Zumba voor de wii! *O* Kijk, dan zou ik nog wel aan de Zumba durven: als niemand anders me ziet. Klinkt echt leuk :Y Vertel even hoe het is.
pi_130932516
Zo, beetje hectische dag, ook rare eetdag.

O: 2 crackers pindakaas
T: banaan
L 2 bolletjes met beleg, thuis nog 3 sneetjes volkorenbrood met beleg.
T: vergeten -.-
D: pastasalade
T: paar pindarotsjes (pure chocolade)
Verder nog zo'n 45 minuten gefietst, drukke dag gehad op vrijwilligerswerk en aardig wat hokken gepoetst.

Nou ja, zo'n dag mag een keer :') Morgen weer een normale. Nu mn brooddeeg richting koelkast verhuizen en straks slapen, morgenochtend weer bootcamp.
pi_130932520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk is het soms best eng... zoveel moeite om kg eraf te krijgen maar het is zo makkelijk om kg eraan te eten/drinken.
Het is gewoon niet eerlijk eigenlijk }:|
Continue alert zijn; steeds blijven wegen, een grens kunnen trekken. Blijven opletten wat je eet, blijven bewegen. Eigenlijk zijn we nooit klaar als we denken dat we klaar zijn :{ Een half jaartje verslappen en er met de pet naar gooien is voldoende voor een desastreuze gewichtstoename.
pi_130932607
Volgens myfitnesspal heb ik deze week bijna voor 7000 kcal gesport :') Nou, dat compenseert de slechte week qua eten dan mooi 8-)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 september 2013 @ 23:41:25 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130932668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zumba voor de wii! *O* Kijk, dan zou ik nog wel aan de Zumba durven: als niemand anders me ziet. Klinkt echt leuk :Y Vertel even hoe het is.
lastig maar leuk! Lastig omdat ik altijd even erin moet komen wat de pasjes betreft :P Maar ik voelde me fijner dan na het bankhangen en koekjes snaaien ;)
pi_130932727
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens myfitnesspal heb ik deze week bijna voor 7000 kcal gesport :') Nou, dat compenseert de slechte week qua eten dan mooi 8-)
Ik zou 20.000 verbrand hebben (ook met normale beweging) maar geen gram afgevallen -O-
En zal je zien omdat ik vandaag 2100kcal op heb dat ik wel aan kom.
pi_130932773
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:41 schreef Sjeen het volgende:

lastig maar leuk! Lastig omdat ik altijd even erin moet komen wat de pasjes betreft :P Maar ik voelde me fijner dan na het bankhangen en koekjes snaaien ;)
Oh, maar na een paar keer proberen swing je vast de pan uit 8-) En ja, beter dan bankhangen en snaaien; dat is wat ik de hele dag gedaan heb.
pi_130932901
De bokstip was overigens een goede tip! Ik heb Jillian gedaan en tijdens de cardio gebokst. Ook die zijwaartse beweging heb ik aangepast, want daarbij deed mijn kuit ook nog te veel pijn (het neemt wel duidelijk af, dus niks ernstigs).
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:48:30 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130932932
Laat jezelf aub niet ontmoedigen Sarabi!

Isa, zo is het ... het is echt een levensomschakeling maar het is echt wel moeilijk.
Heb zelf wel ene soort van ritme gevonden maar zonder fysiek werk was het wel oppassen
pi_130933032
Als ik niet oppas val ik straks sneller af dan ik kan eten. Sinds bootcamp begonnen is lijkt het onderhand een kilo per week te zijn :X had een halve per week ingecalculeerd.
pi_130933134
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:50 schreef douche-eendje het volgende:
Als ik niet oppas val ik straks sneller af dan ik kan eten. Sinds bootcamp begonnen is lijkt het onderhand een kilo per week te zijn :X had een halve per week ingecalculeerd.
Klinkt niet als een enorm pobleem :7
pi_130933207
Maar is het wel gezond? :P
pi_130933438
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat jezelf aub niet ontmoedigen Sarabi!

Ik doe mijn best :)
pi_130933645
Volgens mij kan dat echt geen kwaad d-e. Je hebt nu niet dat je energieverbranding verlaagt door crashdieet--> jojo effect. Je verhoogt nu juist je verbranding en zolang je genoeg vocht en eiwitten voor je spieren binnenkrijgt moet t goed gaan. Volgens mij eet jij altijd wel genoeg verder :)
My salvation lies in your love..
pi_130939383
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik doe mijn best :)
Knuppel em hoenderhok: is het misschien toch niet zo dat buikdansen je minder aan sport oplevert dan je denkt? Dat het misschien ook omdat je het al langer doet meer onder je dagelijkse standaard beweging valt, net als dat hoepelen?

Ik bedoel, ben je tijdens het hoepelen en buikdansen echt de hele tijd dat je het doet net zo aan het zweten en hijgen als wanneer je hardloopt?
Kwak
pi_130939386
Goeiemorgen, Kwak! *O* En je lichaam 'went' sowieso aan bepaalde sporten waardoor je efficiënter gaat verbranden en dus na een tijd beoefenen minder kcal verbrandt dan in het begin.
  zondag 8 september 2013 @ 06:41:01 #221
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_130939394
Voor de vol slanken

Beste is hele dag door kleine dingen eten.

Je begint met licht onbijt , cruslie of iets in die trant.

Je moet 8 uur werken dus je neemt dan 4 goed belegde rijstecrackers mee en eet er 1 om de 2 uur.

Om aan vitamines en andere meuk te komen neem je daarvoor veel groente en fruit me.

Snij maar een keer gewoon wat komkommer tomaat ui paprika door elkaar in een bak met een beetje mayo en zout en pepper (fcking fijn)

Veel drinken voor dat je eet het liefst water of thee.

Drink melk of eet kwark voor eiwitten.
En van kip alleen is niemand dik geworden.

Zorg dat je ten alle tijden meer groenvoer hebt dan junkfood.

Daarnaast kun je alles eten maar wel in mate , laat die extra tube bugles saus liggen en eet die laatste mais shipjes die overblijven maar zonder saus.

Peace out , dieet is 'tijdelijk' maar gezondw basis is 4 ever.

Daarnaast train eerst je romp voor dat je de rest gaat trainen.

Heb er 20 kg af gegooid binnen 4a5 maand. Maar sport ook veel ernaast nu.

Je moet ook meer schijt hebben aan je honger gevoel en probeer hem zo te krimpen dat je alleen maar kleine porties hoeft te eten. Je verbrand zo hele dag door wat in je maag

En niet snaaien voor bedtijd (zijn uitzonderingen in bijv de kou), krijg je het warm van

[ Bericht 16% gewijzigd door smitjew op 08-09-2013 06:48:10 ]
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_130939506
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 06:34 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, Kwak! *O* En je lichaam 'went' sowieso aan bepaalde sporten waardoor je efficiënter gaat verbranden en dus na een tijd beoefenen minder kcal verbrandt dan in het begin.
Goedemorgen isa *O*

Ik kan niet uitslapen... Moet altijd vroeg naar de wc in het weekend en dan ben ik daarna gewoon wakker. Ben wel terug in bed gekropen, maar dat is saaaaaai want vriendje is een langslaper.

/firstworldproblems

Vandaag concert zingen in Amsterdam en het is uitverkocht, jeuhhhh. Beetje jammer dat ik mijn stem kwijt ben/keelpijn heb. :')
Kwak
pi_130939540
Herkenbaar Kwak! Ik wordt meestal rond een uurtje of 5 wakker omdat ik moet plassen en val daarna vaak niet meer in slaap..

*O* Vandaag 4 jaar getrouwd ^)

Ik zit in dubio... zal ik wel of niet naar de sportschool gaan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 september 2013 @ 07:49:46 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130939546
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 07:48 schreef Vicky het volgende:
Herkenbaar Kwak! Ik wordt meestal rond een uurtje of 5 wakker omdat ik moet plassen en val daarna vaak niet meer in slaap..

*O* Vandaag 4 jaar getrouwd ^)

Ik zit in dubio... zal ik wel of niet naar de sportschool gaan...
Gefeliciteerd!!

Ik zir met hetzelfde dilemma :P
pi_130939595
Gaam jullie nou maar. Ik ga a zo fijn buiten bootcampen. In de regen.... :') jullie zitten droog!

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:06 schreef BananaPancake het volgende:
Volgens mij kan dat echt geen kwaad d-e. Je hebt nu niet dat je energieverbranding verlaagt door crashdieet--> jojo effect. Je verhoogt nu juist je verbranding en zolang je genoeg vocht en eiwitten voor je spieren binnenkrijgt moet t goed gaan. Volgens mij eet jij altijd wel genoeg verder :)
Hmm ok, wil iig niet mijn lichaam ineens dingen aandoen die minder goed zijn maar genoeg vocht & eiwitten krijg ik wel binnen op een dag. Net ontbeten met jouw nickname :9 Lekker!

quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 06:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Knuppel em hoenderhok: is het misschien toch niet zo dat buikdansen je minder aan sport oplevert dan je denkt? Dat het misschien ook omdat je het al langer doet meer onder je dagelijkse standaard beweging valt, net als dat hoepelen?

Ik bedoel, ben je tijdens het hoepelen en buikdansen echt de hele tijd dat je het doet net zo aan het zweten en hijgen als wanneer je hardloopt?
Geen gekke knuppel hoor ;) Het menselijk lichaam is van nature relatief "lui", om af te vallen zul je naast moeten bewegen en opletten met eten, ook gevarieerd moeten blijven bewegen. Dus niet altijd je standaard rondje of een 3x10 doen... maar afwisselen, jezelf uit blijven dagen voor een stapje meer en hoger. Iig volgens mijn trainster :+ (net zoiets dat er een verschil zit tussen sporten en trainen :P )

[ Bericht 46% gewijzigd door douche-eendje op 08-09-2013 08:19:26 ]
pi_130939833
Heb ik net popcorn bugles gepakt, gebeurt er niets -O-
Spoilers!
pi_130939838
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik net popcorn bugles gepakt, gebeurt er niets -O-
Je bent je kledder mayo vergeten. En serveren met gefrituurde kippenstukkies van de KFC.
pi_130939856
quote:
12s.gif Op zondag 8 september 2013 08:58 schreef douche-eendje het volgende:

Je bent je kledder mayo vergeten. En serveren met gefrituurde kippenstukkies van de KFC.
Bugles eet je met van die knijpkaas uit tubes heur, niet met mayo :{w
Mayo is voor de kipnuggets *O*
pi_130939857
quote:
12s.gif Op zondag 8 september 2013 08:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet uit hoor want er zat groente onder die mayo. En ik heb verder toch alleen rijstwafels gegeten?
Spoilers!
pi_130939901
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bugles eet je met van die knijpkaas uit tubes heur, niet met mayo :{w
Mayo is voor de kipnuggets *O*
Als je extra veel in 90% van de Bugles stopt, ben je de laatste 10% goed bezig als je die zonder kaas eet :Y
Spoilers!
pi_130939912
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

Als je extra veel in 90% van de Bugles stopt, ben je de laatste 10% goed bezig als je die zonder kaas eet :Y
Ik vind ze zonder die kaas eigenlijk het lekkerst - dus ik mag 2 zakken *)
pi_130939918
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind ze zonder die kaas eigenlijk het lekkerst - dus ik mag 2 zakken *)
Soooww, good bezig jij! Jij mag een extra rijstwafel morgen w/
Spoilers!
pi_130939974
Gefeliciteerd met jullie trouwdag Vicky!

I snap er helemaal niks van. Gisteren normale ontbijt en lunch gehad, maar wel stuk taart, roomijs, grieks en bak popcorn op. En ruim een kilo lichter dan gisteren. Kan iemand me die logica uitleggen?
pi_130939989
Zie hierboven :7
  zondag 8 september 2013 @ 09:16:12 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130940001
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Soooww, good bezig jij! Jij mag een extra rijstwafel morgen w/
_O-

Ik ontbijt voor het eerst in JAREN met een beschuit / iets vast :o Naast de kwark :o
pi_130940002
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:13 schreef Bamba het volgende:

I snap er helemaal niks van. Gisteren normale ontbijt en lunch gehad, maar wel stuk taart, roomijs, grieks en bak popcorn op. En ruim een kilo lichter dan gisteren. Kan iemand me die logica uitleggen?
Wacht maar tot morgen... En misschien heb je de hele dag rondgelopen voor je visite? Ik weet niet of dat nou echt zoden aan de dijk zet maar het zal vast iets helpen.
Spoilers!
  zondag 8 september 2013 @ 09:17:00 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130940008
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:13 schreef Bamba het volgende:

Amateur. Ik had gisteren 6000kcal en ben 4 kili afgevallen :{w
pi_130940011
Kili O+
Spoilers!
  zondag 8 september 2013 @ 09:17:49 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130940016
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kili O+
vroege zondagmorgen is vroeg :P
pi_130940064
Vandaag gaat het niet echt goedkomen met eten vrees ik. Ik ga 5 maaltijden maken voor mijn vriendin en heb straks een verjaardag waar altijd heel lekkere zelfgemaakte dingen voorbij komen. En vriendlief is helemaal content met zijn barbecue en wil vandaag spareribs, beercan chicken en een lava cake maken :') Die lavacake gaat hem echt niet lukken, zoveel tijd hebben we echt niet. Maar goed, Big Bertha is net aangestoken en de spareribs liggen in al in de rub.

Ik gooi er ook een extra maiskolf op zodat ik die van de week lekker door mijn salades kan doen. Ik heb weer zin om per morgen er lekker tegenaan te gaan :Y
Spoilers!
  zondag 8 september 2013 @ 09:23:00 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130940069
Op mijn uitslaapdag om half 8 op staan om in de regen te gaan hardlopen! :D *O*
Het ging zo lekker! *O* 6km echt op mijn gemakje, met een lesje Pimsleur French 1 in mijn oren, ideaal! _O_ Echt leuk om te doen! :D
  zondag 8 september 2013 @ 09:30:35 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130940144
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Op mijn uitslaapdag om half 8 op staan om in de regen te gaan hardlopen! :D *O*
Het ging zo lekker! *O* 6km echt op mijn gemakje, met een lesje Pimsleur French 1 in mijn oren, ideaal! _O_ Echt leuk om te doen! :D
Ik zat echt zo net van "Ja, ik ga wel ff fietsen in de sportschool..." maar toen keek ik naar buiten :') Ik wacht wel ff want ik vertik het om met de auto te gaan :P

Maar wel props voor hardlopen in de regen :D
  Licht Ontvlambaar zondag 8 september 2013 @ 09:32:59 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130940169
Vier rijsttafels is toch veel te veel als maar acht uur werkt?
  zondag 8 september 2013 @ 09:33:28 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130940175
Geloof het of niet, maar ik vind dat echt bijna lekkerder dan lopen als het droog is. :D :Y

Nu douchen en fatsoeneren en dan vanmiddag heerlijk naar de sauna met een vriendin! :s)
pi_130940213
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 06:41 schreef smitjew het volgende:
ten alle tijden
te allen tijde :*
pi_130940258
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Vier rijsttafels is toch veel te veel als maar acht uur werkt?
Ik zou er 3 nemen. Na 2, 4 en 6 uur. Na 8 uur hoeft niet want dan wachten de bugles *O*
Spoilers!
pi_130940266
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 06:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoepelen niet daarom zie ik dat ook als dagelijkse beweging zoals je bijvoorbeeld ook doet met wandelen

en bij buikdansen jazeker
zweten, hijgen, dood zijn check
pi_130940287
En er is een reden dat ik weer begonnen ben met jillian (sindsdien ben ik juist stabiel)

Maar goed ik geloof niet dat ik slechter word van 4 uur hoepelen en 4 uurbuikkdansen per week
pi_130940336
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wacht maar tot morgen... En misschien heb je de hele dag rondgelopen voor je visite? Ik weet niet of dat nou echt zoden aan de dijk zet maar het zal vast iets helpen.
Geen visite gehad, we zijn gisteren uit eten geweest en naar de bioscoop voor onze trouwdag :) Het zal er morgen idd wel weer aan zitten :') :D

quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Amateur. Ik had gisteren 6000kcal en ben 4 kili afgevallen :{w
Je hebt altijd baas boven baas ;) Jij bent die 4 kilo in de lucht kwijtgeraakt :D
pi_130940491
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Geloof het of niet, maar ik vind dat echt bijna lekkerder dan lopen als het droog is. :D :Y

Nu douchen en fatsoeneren en dan vanmiddag heerlijk naar de sauna met een vriendin! :s)
Vind ik ook :Y Heerlijk lopen is dat O+
pi_130940520
Ik had gisteren echt zo'n zin in zoet. Maar ik ben zo goed geconditioneerd dat er echt helemaal niets in huis was, behalve waterijsjes met 30 calorieën p stuk (waar ik er 3 van heb genomen toen maar :@) en uiteindelijk maar aan de rozijntjes. Slaat nergens op, maar crisis vermeden dus. Ik wou zo graag een boterham met hagelslag, maar ook dat was er niet!

Nu op werk lekker aan m'n roggebroodje met milner koe/geitenkaas! Is wel een aanrader vind ik!
pi_130940528
Dat heb ik nou ook heel vaak, Zeester. Dan wil ik snaaien, maar er is domweg niets te snaaien en dan eet ik nog maar een appel of wat kwark oid :+
pi_130940544
Van de week liep ik tegen het nadeel van die strategie aan... Ik heb toen midden in de nacht opgewarmde pasta zitten schranzen omdat er verder dus niks in huis was en ik de craving gewoon niet onderdrukt kreeg :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_130940555
Het kwam volgens mij allemaal voort uit het feit dat m'n vriendin vrijdag een reep Tony chocolony had (m'n lievelings) en ik van mezelf best een blokje mocht, maar van haar niet want het was het laatste stukje. Was toen zo gefrustreerd'
pi_130940560
's Nachts heb ik dat nou nooit, DP! Gelukkig ook nog nooit gehad. Meestal krijg ik de neiging alles te eten wat los en vast zit rond 5 uur (en dan heb ik om 4 uur al iets gegeten om dat tegen te gaan).
pi_130940564
Bugles met kruiden roomkaas :9
  zondag 8 september 2013 @ 10:20:08 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130940574
Mijn schrans-tijd is vaak na 21 uur 's avonds, en vaak zelfs pas tegen 10-en.
Eigenlijk moet ik dat voor zijn door om 20 uur iets normaals te een (yoghurt oid) maar dat voelt dan vaak te vroeg omdat we pas om half 7-7 uur eten.
pi_130940584
Het komt wel goed. We hadden hele lekkere roomboter koekjes voor bij de koffie op werk, en daar heb ik er 1 van genomen. En van genoten. Nu zijn ze op en zijn er weer saaie koekjes dus denk dat dat voor de rest van de dag wel voldoende was!
pi_130940595
Mijn schrans tijd is ook 's avonds laat. En ik kon niet slapen maar moest wel vroeg op, dat versterkt de behoefte! Had het bloedheet vannacht, uiteindelijk m'n pyjama uitgedaan en toen werd ik ijskoud wakker want t was enorm afgekoeld vnnacht!

Waar is SQ eigenlijk? Ik mis dr!
  zondag 8 september 2013 @ 10:24:38 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130940608
Die is heel druk bezig met d'r tuin en dan met name de verranda vlgs mij. ;)
pi_130940673
Vandaag was dag 18 van een maand elke dag hoepelen *O* over de helft van mijn Day Zero doel :D
Nu ontbijten en daarna door naar Jillian (dag 13, dus gaat ook lekker).
pi_130941159
Oops iets te enthousiast. Straks eerst naar een verjaardag dus vanavond pas weer sporten.
pi_130941199
Ik heb een probleem met appels. Ik hou niet van zoete appels, dus eet alleen Granny Smith's. Nu merk ik dat ik van die zure appels juist heel snel weer (en méér) trek krijg.
pi_130941362
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:06 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb een probleem met appels. Ik hou niet van zoete appels, dus eet alleen Granny Smith's. Nu merk ik dat ik van die zure appels juist heel snel weer (en méér) trek krijg.
Daar hebben veel mensen last van volgens mij.
Je kan er ook niet zo veel aan doen (als je appels wilt blijven eten) of misschien combineren met iets van eiwit.
pi_130942165
Zo, dat was weer een fijne bootcamp. Inmiddels ook onder de douche geweest, logeerpoes aandacht gegeven en wat gegeten.
Had gisteravond weer een brooddeeg gemaakt en vanmorgen voor het sporten gebakken, ik kan hier geloof ik wel aan wennen :9

SPOILER: broodporno
Planning verder....

O: bananapancakes met wat kaneel en rode bessen
S: uurtje bootcamp. Was vandaag flink intensief zeg! Wauw.
L: brood met ei. En een stukje met aioli :9
D: moet ik nog verzinnen. Ik heb Cavolo Nero (italiaanse zwarte kool) in huis waar ik wat mee wil doen.
T: kwark met muesli.
pi_130942328
quote:
17s.gif Op zondag 8 september 2013 11:57 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was weer een fijne bootcamp. Inmiddels ook onder de douche geweest, logeerpoes aandacht gegeven en wat gegeten.
Had gisteravond weer een brooddeeg gemaakt en vanmorgen voor het sporten gebakken, ik kan hier geloof ik wel aan wennen :9

SPOILER: broodporno
Planning verder....

O: bananapancakes met wat kaneel en rode bessen
S: uurtje bootcamp. Was vandaag flink intensief zeg! Wauw.
L: brood met ei. En een stukje met aioli :9
D: moet ik nog verzinnen. Ik heb Cavolo Nero (italiaanse zwarte kool) in huis waar ik wat mee wil doen.
T: kwark met muesli.
Ohh... wat ziet dat er lekker uit zeg! O+

Ik eet over het algemeen brood meer omdat ik daar veel te veel van eet, ik raak gewoon niet vol. Brood. O+ Maar als ik het dan neem, zou ik graag zoiets willen nemen. Gewoon. Warm, zelf gebakken, lekker ruikend huis. O+
pi_130942396
Ja ik kreeg ook helemaal zo'n heimweegevoel naar vroeger. Kamperen op de camping en dan 's ochtends in het winkeltje samen met je broertje broodjes mogen halen O+ Dat rook ook zo goed.
pi_130944453
Supermooi brood! Ik bak zelf eigenlijk bijna altijd in de bbm, maar merk dat mijn broden vrij compact blijven. Deze is mooi!
pi_130944657
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef Freddeh het volgende:
Supermooi brood! Ik bak zelf eigenlijk bijna altijd in de bbm, maar merk dat mijn broden vrij compact blijven. Deze is mooi!
Ik bak dan ook met mijn eigen desemstarter.. en ben er gisteravond rond een uur of 6 mee begonnen,vanmorgen gebakken :)
pi_130944931
wow ziet er heerlijk uit d-e!
  zondag 8 september 2013 @ 13:50:20 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130946243
Oeh broodbakken kan ik ook wel eens doen
pi_130946866
quote:
17s.gif Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik bak dan ook met mijn eigen desemstarter.. en ben er gisteravond rond een uur of 6 mee begonnen,vanmorgen gebakken :)
Heb ik ook eens geprobeerd, had het idee dat er toen meer sprake was van schimmelen dan gisten :')
pi_130949640
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Heb ik ook eens geprobeerd, had het idee dat er toen meer sprake was van schimmelen dan gisten :')
Je begint eerst met deze desemstarter te maken. Hou daarbij het recept aan, MAAR gebruik zodra je op dag 4 zit gelijke gewichten (dus niet 1 cup op 1 cup, maar bijvoorbeeld x gram + x gram, waarvan x gelijk is om een 100% hydratie-starter te krijgen. Zodra je op dag 7 zit kun je eens wat proberen te gaan bakken, waarbij de Norwich Sourdough een leuke is om mee te beginnen. Succes :P

Hoe ouder je starter is, hoe lekkerder het brood. Ik proef iig al een verschil tussen vorige week en nu (2 weken oud). Ververs hem nu dagelijks (of bak wat ermee :+) en vanaf week 4 gaat hij verhuizen naar de koelkast.
pi_130950073
Dat brood ziet er goed uit DE :9 _O_
pi_130951194
quote:
17s.gif Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je begint eerst met deze desemstarter te maken. Hou daarbij het recept aan, MAAR gebruik zodra je op dag 4 zit gelijke gewichten (dus niet 1 cup op 1 cup, maar bijvoorbeeld x gram + x gram, waarvan x gelijk is om een 100% hydratie-starter te krijgen. Zodra je op dag 7 zit kun je eens wat proberen te gaan bakken, waarbij de Norwich Sourdough een leuke is om mee te beginnen. Succes :P

Hoe ouder je starter is, hoe lekkerder het brood. Ik proef iig al een verschil tussen vorige week en nu (2 weken oud). Ververs hem nu dagelijks (of bak wat ermee :+) en vanaf week 4 gaat hij verhuizen naar de koelkast.
Tof, dank je! :D
pi_130953828
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:02 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ohh... wat ziet dat er lekker uit zeg! O+

Ik eet over het algemeen brood meer omdat ik daar veel te veel van eet, ik raak gewoon niet vol. Brood. O+ Maar als ik het dan neem, zou ik graag zoiets willen nemen. Gewoon. Warm, zelf gebakken, lekker ruikend huis. O+
Warm brood waarop je het boter ziet smelten :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130955045
Ik heb een schop nodig.....geen zin in Jillian
pi_130955134
Mèn, dat brood van douche-eendje :9~ . Helaas werkt brood bij mij net als bier: ik krijg de verdere dag enorme snaaizin. Gisteren van de markt een Turks brood meegenomen, heerlijk met oude kaas, maar je wil alleen maar MEER!
pi_130955142
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb een schop nodig.....geen zin in Jillian
Hup, je kunt het! Als ik nu nog een uurtje kan werken achter de PC kan jij Jilliannen. En als je het niet doet is je doel naar de knoppen en dat zou |:( zijn als de enige reden is dat je geen zin hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 08-09-2013 18:07:55 ]
Spoilers!
pi_130955231
quote:
99s.gif Op zondag 8 september 2013 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hup, je kunt het! Als ik nu nog een uurtje kan werken achter de PC kan jij Jilliannen. En als je het niet doet is je doel naar de knoppen en dat zou |:( zijn als de enige reden is geen zin.
:D thanks

heb ook met mijn vriend afgesproken dat hij nog even aan zijn scriptie werkt en ik nu toch maar ga Jilliannen

:W
  zondag 8 september 2013 @ 18:34:47 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130956115
Vandaag hele dag rondgerend op de manege, want open dag... Beetje gek lijstje dus. Vanochtend precies m'n atl, dus ben benieuwd naar morgen.

O: 1 volkoren met pindakaas. Glaasje sap.
S: Paaltjes van hindernissen slepen, paarden en pony's poetsen en op- en afzadelen, kindjes op paardjes tillen en weer eraf halen en met de paardjes de bak rond wandelen.
T: 2 volkoren met 30+ kaas.
S: Kindjes op paardjes tillen en weer eraf halen en met de paardjes de bak rond wandelen.
L: Flesje sinaasappelsap, 1 volkoren pindakaas.
S: Paarden en pony's poetsen en op- en afzadelen, kindjes op paardjes tillen en weer eraf halen en met de paardjes de bak rond wandelen én een half uur flink gereden in de demonstratieles.
T: 4 glazen ranja. Dorst!
D: Drie wraps met lv roomkaas, gerookte zalm, pijnboompitjes en rucola.
T: Waterijsje. Als ik straks bij de film trek heb, nog een appel met kaneel uit de magnetron.
pi_130957133
^O^ Sarabi

Tink, dat is inderdaad een heftige dag. Been there, done that ;)

Hier staan de beer can chicken, aardappels en maiskolven op Big Bertha. Straks leggen we er nog een aubergine bij :9

Ik heb zin in morgen. Lekker gezond eten, sporten, wegen, calorieen invoeren in FatSecret O+
Spoilers!
pi_130957464
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Warm brood waarop je het boter ziet smelten :9~
Boter :r

:D
pi_130957507
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:24 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Boter :r

:D
Hoe kan je nou niet van boter houden? O+
Roomboter op vers warm brood.....heaven.
pi_130957558
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe kan je nou niet van boter houden? O+
Roomboter op vers warm brood.....heaven.
Brrrr, ik griezel er van :P Als iemand het op brood heeft word ik al misselijk. Maar hetzelfde bij kaas en melk hoor.

Maar aan de andere kant, alleen maar beter. Anders zou ik bij BBQ's geen droog brood eten maar met kruiden boter ofzo. :P
pi_130957579
Elk nadeel heeft zijn voordeel ;)
pi_130961927
Ik ben weer eens sigmes pannekoekjes aan het bakken voor de lunch morgen :9
pi_130963911
Vandaag hadden we lekker ratatouille gemaakt bij de vis en aardappeltjes maar nu heb ik nog een flinke portie over. Invriezen is niet echt een optie dan wordt het smurrie. Maar wat voor lekkers kan ik er nog bij eten. Ben totaal inspiratieloos. De ratatouille is alleen van groente, er zot nog geen vlees bij.

Wie kan bij helpen aan een idee voor een lekkere avondmaaltijd?
pi_130964225
Ik eet meestal gebakken kipfilet met knoflook bij de ratatouille, met een schoteltje geitenkaas voor er overheen :9 Bij mijn recept hoort gebakken bladerdeeg maar dat is helaas niet zo dieetverantwoord :') Misschien met een gepofte aardappel?
Spoilers!
pi_130964544
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:27 schreef Mokkels het volgende:

Brrrr, ik griezel er van :P Als iemand het op brood heeft word ik al misselijk. Maar hetzelfde bij kaas en melk hoor.

Maar aan de andere kant, alleen maar beter. Anders zou ik bij BBQ's geen droog brood eten maar met kruiden boter ofzo. :P
Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker O+ ). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal :@
pi_130964735
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet meestal gebakken kipfilet met knoflook bij de ratatouille, met een schoteltje geitenkaas voor er overheen :9 Bij mijn recept hoort gebakken bladerdeeg maar dat is helaas niet zo dieetverantwoord :') Misschien met een gepofte aardappel?
Ik kan inderdaad wel een gepofte aardappel erbij maken. Misschien een zoete aardappel.
Alleen geen idee hoe ik dat moet doen!

Denk dat ik maar eens kijk wat voor vlees ik in de vriezer heb!!
pi_130964846
Ik eet ratatouille altijd gewoon als saus over rijst, verder niets erbij, alleen een minibeetje parmezaan eroverheen.

Lekkerrrr!

Ik eet geen boter op brood, behalve op stokbrood met een beetje peper en zout. Of om de hagelslag vast te plakken. Die is niet in huis heb :P
pi_130964849
Ik vond havermoutpap altijd vies. Op een gegeven moment ben ik mijn woon-werkverkeer op de fiets gaan doen, 2x25km per dag. Mijn lichaam had meer koolhydraten nodig en ik vond het eerlijk waar gewoon lekker.
Ik denk dat er voor iedereen wel dingen zijn waar je van gruwelt. Maar ik denk ook dat, afhankelijk van wat je lichaam nodig heeft, je dingen lekker kan gaan vinden.
pi_130967991
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef Zeester het volgende:
Ik eet ratatouille altijd gewoon als saus over rijst, verder niets erbij, alleen een minibeetje parmezaan eroverheen.

Lekkerrrr!

Ik eet geen boter op brood, behalve op stokbrood met een beetje peper en zout. Of om de hagelslag vast te plakken. Die is niet in huis heb :P
Gewoon je brood pletten zodat het er niet af valt. :D
pi_130968082
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker O+ ). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal :@
Hoe heb je dat gedaan? :o die manier moet ik weten.... voor zo'n.... 80% van alle dingen die je kunt eten/drinken. :')
pi_130968309
Je moet dingen gewoon met een open mind proberen. Je smaak verandert, je eerste biertje was vies, je eerste kopje koffie ook. Maar dat waren dingen die je graag wilde lusten, dus dan zet je door. Bij andere dingen werkt het ook zo!
pi_130968661
Ik had dat heel erg met kwark... vond het totaal niet lekker, maar mijn lichaam heeft het blijkbaar wel nodig. Nu eet ik toch wel aardig wat in de week eraan weg.
pi_130969021
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan? :o die manier moet ik weten.... voor zo'n.... 80% van alle dingen die je kunt eten/drinken. :')
Gewoon ophouden met zeiken en dat doen waarvan je weet dat het goed voor je is. Binnen 10 keer eet je het zonder problemen. (Met voor iedereen een of 2 uitzonderingen.)
pi_130971124
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef Zeester het volgende:
Je moet dingen gewoon met een open mind proberen. Je smaak verandert, je eerste biertje was vies, je eerste kopje koffie ook. Maar dat waren dingen die je graag wilde lusten, dus dan zet je door. Bij andere dingen werkt het ook zo!
Nou, dat dus. Gewoon weer proberen en nog een keer proberen. Veel dingen die ik als kind erg vies vond, eet ik nu zonder problemen of vind ik zelfs lekker.
pi_130976629
Hallo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')