SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Wat fietsen in de sportschool lijkt me niet al te belastend, hoor. Ik ga ook sporten op dagen dat ik veel gefietst heb.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel. Vanmorgen gesport, wilde vanaaf mijn beenspieren aanpakken en fietsen in de sportschool. Omdat ik morgen niet ga. Vanmorgen crosstrainer en armen... Is het slim! Of te veel?
Mja, mij ook niet.. maar je weet het nooit met mijn knieën ivm reuma. Maar goed, kan het proberen natuulk. Gewoon, chill 45 min ipv een uur.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat fietsen in de sportschool lijkt me niet al te belastend, hoor. Ik ga ook sporten op dagen dat ik veel gefietst heb.
Heb al een stukje gefietst, maar vind in de sportschool relaxter.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ga dan lekker een rondje echt fietsen!
Wij zitten in Turkije, bij vrienden. Dieettechnisch kan het beter, maar is het niet echt heel slecht. Lekker vers fruit en 's ochtends beginnen we met een smoothie met veel fruit, wat yoghurt en wat kefir. Zou een goede natuurlijk pro-biotica zijn? Zo vind ik het niet lekker, net karnemelk, maar door de smoothie smaakt het heerlijk.
Gisteren hebben we bij een visrestaurant gegeten, verse vis. Ik had gegrilde zeebrasem en die smaakt echt zo heerlijk! Heb er niet eens een frietje bij gegeten.
Een dagje missen is voor jou ook geen ramp. Is je lichaam misschien ook wel blij mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel. Vanmorgen gesport, wilde vanaaf mijn beenspieren aanpakken en fietsen in de sportschool. Omdat ik morgen niet ga. Vanmorgen crosstrainer en armen... Is het slim! Of te veel?
Die was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Niet een gewone wrap, nee, een Ezekiel 4:9 Sprouted Grain Tortilla, en nou vooruit, als je die niet kan vinden mag het een multi-grain tortilla zijn.
Wat doe je er nog meer in?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:51 schreef roos85 het volgende:
Ik twijfel of ik pastasalade met gerookte zalm of gerookte kip ga maken
Voor de gerookte kip gegaanquote:
Mja, ga ook niet. Heb ook geen dagje gemist vandaag want ik ben vandaag geweest. Vanmorgen. Ga morgen parachute springen dus ik mis morgen wel. Boeie. Mijn handen doen pijn dus ik blijf mooi thuis. Ga wel thee drinken bij een vriendin, op de fietsquote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een dagje missen is voor jou ook geen ramp. Is je lichaam misschien ook wel blij mee.
Maar dat kunnen we niet voor jou voelen.
Begrijpelijk, blijft gewoon klote.. sterkte voor de komende tijdquote:Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
HeftigVandaag ook 0.0 concentratie op werk, de beelden van gisteren bleven nogal hangen.
Dat lijkt mij toch ook nog wel beweging, morgen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ga ook niet. Heb ook geen dagje gemist vandaag want ik ben vandaag geweest. Vanmorgen. Ga morgen parachute springen dus ik mis morgen wel. Boeie. Mijn handen doen pijn dus ik blijf mooi thuis. Ga wel thee drinken bij een vriendin, op de fiets
Eerste keer.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Parachute springen, Qwea! Hoe cool is dat! Eerste keer? Honderdste keer?
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
HeftigVandaag ook 0.0 concentratie op werk, de beelden van gisteren bleven nogal hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning voor morgen is niet heel extreem.
O: overnight oats
T: banaan
L: volkorenbrood met beleg, tomaat, komkommer.
T: druiven
D: pastasalade
S: Evy les 15![]()
T: magere kwark met muesli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |