abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130849487
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:38:41 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130850042
Ik twijfel. Vanmorgen gesport, wilde vanaaf mijn beenspieren aanpakken en fietsen in de sportschool. Omdat ik morgen niet ga. Vanmorgen crosstrainer en armen... Is het slim! Of te veel?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130850136
Ik zou het niet doen.. maar doe waar jij je goed bij voelt

deze is ook lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130850260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfel. Vanmorgen gesport, wilde vanaaf mijn beenspieren aanpakken en fietsen in de sportschool. Omdat ik morgen niet ga. Vanmorgen crosstrainer en armen... Is het slim! Of te veel?
Wat fietsen in de sportschool lijkt me niet al te belastend, hoor. Ik ga ook sporten op dagen dat ik veel gefietst heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:58:11 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130850642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat fietsen in de sportschool lijkt me niet al te belastend, hoor. Ik ga ook sporten op dagen dat ik veel gefietst heb.
Mja, mij ook niet.. maar je weet het nooit met mijn knieën ivm reuma. Maar goed, kan het proberen natuulk. Gewoon, chill 45 min ipv een uur.
pi_130851256
Ga dan lekker een rondje echt fietsen!

Wij zitten in Turkije, bij vrienden. Dieettechnisch kan het beter, maar is het niet echt heel slecht. Lekker vers fruit en 's ochtends beginnen we met een smoothie met veel fruit, wat yoghurt en wat kefir. Zou een goede natuurlijk pro-biotica zijn? Zo vind ik het niet lekker, net karnemelk, maar door de smoothie smaakt het heerlijk.
Gisteren hebben we bij een visrestaurant gegeten, verse vis. Ik had gegrilde zeebrasem en die smaakt echt zo heerlijk! Heb er niet eens een frietje bij gegeten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130851284
Gisteren de couscous salade naar dit recept gemaakt:

http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=545839
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 5 september 2013 @ 16:24:00 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130851461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ga dan lekker een rondje echt fietsen!

Wij zitten in Turkije, bij vrienden. Dieettechnisch kan het beter, maar is het niet echt heel slecht. Lekker vers fruit en 's ochtends beginnen we met een smoothie met veel fruit, wat yoghurt en wat kefir. Zou een goede natuurlijk pro-biotica zijn? Zo vind ik het niet lekker, net karnemelk, maar door de smoothie smaakt het heerlijk.
Gisteren hebben we bij een visrestaurant gegeten, verse vis. Ik had gegrilde zeebrasem en die smaakt echt zo heerlijk! Heb er niet eens een frietje bij gegeten.
Heb al een stukje gefietst, maar vind in de sportschool relaxter.

Turkije _O_
pi_130851535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Qwea het volgende:
Een dagje missen is voor jou ook geen ramp. Is je lichaam misschien ook wel blij mee.
Maar dat kunnen we niet voor jou voelen.
pi_130852201
http://www.ah.nl/allerhan(...)rq=couscous+spinazie
Dit recept is het trouwens. Maar dan nog gegrillde courgette erbij, en iets minder lamsworstjes. En zelfgemaakt yoghurtsausje van magere yoghurt, knoflook teentjes en wat lekkere kruiden.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:50:57 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130852343
:D Isa, er staan wel leuke dingen tussen die recepten van Jillian, maar die ingredienten! :D _O-
Christus wat klinkt het allemaal ingewikkeld! :o Of nou ja, niet per se ingewikkeld, maar organic this, low sodium that, merk hier, merk daar, pfff, daar moet je wel even doorheen lezen. :Y
Niet een gewone wrap, nee, een Ezekiel 4:9 Sprouted Grain Tortilla, en nou vooruit, als je die niet kan vinden mag het een multi-grain tortilla zijn. :+

Oh! Waar ik trws echt van baal, suffe tut dat ik ben, ze verkochten in de supermarkt in Singapore Chia Seed Wraps. En dan niet kopen om uit te proberen. :X -O-
pi_130852367
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Niet een gewone wrap, nee, een Ezekiel 4:9 Sprouted Grain Tortilla, en nou vooruit, als je die niet kan vinden mag het een multi-grain tortilla zijn.
Die was mij ook al opgevallen _O- Een Bijbelse tortilla! :D Halleluja!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130852370
Ik twijfel of ik pastasalade met gerookte zalm of gerookte kip ga maken :')
  donderdag 5 september 2013 @ 17:20:15 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130853199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:51 schreef roos85 het volgende:
Ik twijfel of ik pastasalade met gerookte zalm of gerookte kip ga maken :')
Wat doe je er nog meer in?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130853265
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat doe je er nog meer in?
Voor de gerookte kip gegaan ;)
Komt verder nog tomaatjes, komkommer, ui, rocula, pijnboompitten en evt wat basilicum bij.
En dan wat yoghurt slasaus.
  donderdag 5 september 2013 @ 17:40:38 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130853744
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een dagje missen is voor jou ook geen ramp. Is je lichaam misschien ook wel blij mee.
Maar dat kunnen we niet voor jou voelen.
Mja, ga ook niet. Heb ook geen dagje gemist vandaag want ik ben vandaag geweest. Vanmorgen. Ga morgen parachute springen dus ik mis morgen wel. Boeie. Mijn handen doen pijn dus ik blijf mooi thuis. Ga wel thee drinken bij een vriendin, op de fiets :)
pi_130853779
Parachute springen, Qwea! Hoe cool is dat! Eerste keer? Honderdste keer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130854208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

:*

Hoe was het?
Heftig :Y Vandaag ook 0.0 concentratie op werk, de beelden van gisteren bleven nogal hangen.
pi_130854435
Oeeeh parachute springen.... JALOEEEEERS!!!! Dat wil ik zo graag.

Wij eten dit

:9 :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130854552
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Heftig :Y Vandaag ook 0.0 concentratie op werk, de beelden van gisteren bleven nogal hangen.
Begrijpelijk, blijft gewoon klote.. sterkte voor de komende tijd :*
pi_130855986
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, ga ook niet. Heb ook geen dagje gemist vandaag want ik ben vandaag geweest. Vanmorgen. Ga morgen parachute springen dus ik mis morgen wel. Boeie. Mijn handen doen pijn dus ik blijf mooi thuis. Ga wel thee drinken bij een vriendin, op de fiets :)
Dat lijkt mij toch ook nog wel beweging, morgen.

Ik zit ook nog over Jillian te twijfelen.
Spiertje in mijn onderbeen doet een beetje moeilijk en ik wil eigenlijk geen risico lopen ivm het optreden van volgende week.
Maar ben er nog niet over uit.....
  donderdag 5 september 2013 @ 19:05:27 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130856023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Parachute springen, Qwea! Hoe cool is dat! Eerste keer? Honderdste keer?
Eerste keer. :)

En ik heb hoogtevrees jonge :') De tyfus. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 19:05:56 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130856042
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

:*
pi_130857426
Ik kon het niet laten....Dag 10 van Jillian gedaan *O* morgen level 2
pi_130858356
O: 2 beschuitjes. 1 met jam, 1 met kaas. Ongeveer al mn ontbijtspul was op in huis :')
T: sinasappel
L: 3 volkoren met kaas en tomaat
T: 2 kiwi's, rijstwafel
D: Indo-leftover van gisteren.
T: stukje melkchocolade.

En zo misschien nog wat kwark. Ow en...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planning voor morgen is niet heel extreem.

O: overnight oats
T: banaan
L: volkorenbrood met beleg, tomaat, komkommer.
T: druiven
D: pastasalade
S: Evy les 15 :s)
T: magere kwark met muesli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')