quote:
ik kon mij niet toevoegen en hij heeft dat gedaan en mij op -450 gezet! ik heb niets naar gemaakt!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef chroestjov het volgende:
Correctie, jij hebt het er naar gemaakt.
Iemand is jaloers.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef GhpH het volgende:
Wie heeft dimens en capuchon erin gezet o.o
Vind je haar niet aardig 'fzoquote:
Maximumrage gaf ons 450 stemmen, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik kon mij niet toevoegen en hij heeft dat gedaan en mij op -450 gezet! ik heb niets naar gemaakt!
hou je smoel domme vast bind gek!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Maximumrage gaf ons 450 stemmen, dat was echt fantastisch.
Je gaat nu de geschiedenis in als grootste kutuser allertijdenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik kon mij niet toevoegen en hij heeft dat gedaan en mij op -450 gezet! ik heb niets naar gemaakt!
Ah, nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:21 schreef Flitskikker het volgende:
Ik dacht bijna dat ik op #1 stond.
Ik heb op je gestemd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef maximumrage het volgende:
er staat geen handje bij mijn naam! nu kan ik niet hoger komendit is echt vuil van jou!
Hahaha, goeie zet van onze worstenvriend.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef maximumrage het volgende:
er staat geen handje bij mijn naam! nu kan ik niet hoger komendit is echt vuil van jou!
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef maximumrage het volgende:
[..]
de nummer is nog -450! het heeft niet geholpen! kun je nog stemmen??
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.
facebook heb ik niet dat kan nietquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef LethalNinja het volgende:
zet 't op facebook, of zet 't op fok door middel van een uitgebreide OP
nog -450! de admin zet het terug naar -450 nadat ik stemen heb gekregenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck vanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
facebook heb ik niet dat kan niet
Dit is wel dubieus alsmede frappant. Probeer eens bij mij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef maximumrage het volgende:
[..]
nog -450! de admin zet het terug naar -450 nadat ik stemen heb gekregen
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef chroestjov het volgende:
Ik mis een duimpje omlaag functie.
Begrijp je het zelf wel? Of bedoel je dit voor de mensen die de lijst niet kennen?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck van.. Situatie schets, je mening erover blbalbalbalaba. K? Anders moet ik er een slotje op gooien.
En ik?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.
ik heb de bericht anders gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck van.. Situatie schets, je mening erover blbalbalbalaba. K? Anders moet ik er een slotje op gooien.
Thanks, komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
De 43ste voor jou. Ik sta erin als Aberkullie.
Werkt primaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Dit is wel dubieus alsmede frappant. Probeer eens bij mij?
Geef je mij ook nog een stem? Dan zoek ik je ook even op.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Werkt primaDe TS moet niet miepen; het script werkt fantastisch.
Wat maakt het ook uit. Je zou sowieso al niet verder zijn gekomen dan 4.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!
Dat zeg ik; het werkt fantastisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
Is dit R+R?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.
ik klikte op ander handjes en dat maakte het hoger! bij mij is geen handje!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bij
Is mijne wel overgekomen dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bij
maak je niet druk dat je alleen als je erop gaat letten.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik klikte op ander handjes en dat maakte het hoger! bij mij is geen handje!
Waarom ben je nu 2.0 geworden?quote:
Top user dit he.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom ben je nu 2.0 geworden?
Ik stem nu wel even op jou en ZarB. Nee echt, dat doe ik voor je!!!
En ik doe het niet eens voor de stemmenquote:
lama, je krijgt er één terug zoete aberkulquote:
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom ben je nu 2.0 geworden?
Ik stem nu wel even op jou en ZarB. Nee echt, dat doe ik voor je!!!
Ah ja je doet wel zo stoer maar eigenlijk ben jij een erg lieve jongen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
lama, je krijgt er één terug zoete aberkul
[..]
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.
Als ik het me goed herinner heb ik je zelfs aan de lijst toegevoegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.
quote:
Oh oke ik heb op jou gestemd.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik heb op capuchon_jongen, Tropanzia en tong80 gestemd
Ik ben niet lief, ik wil alleen maar in je broekje.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ah ja je doet wel zo stoer maar eigenlijk ben jij een erg lieve jongen.
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik je zelfs aan de lijst toegevoegd.
[..]
[ afbeelding ]
Serieus waarom staat dat dan gekoppeld aan jaloezie. Maar ben al meer rare stellingen van jou tegengekomen, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op mij natuurlijk. Dat ik er wel in sta.
Waarschijnlijk is het afgunst en afgunst komt voort uit jaloezie.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Serieus waarom staat dat dan gekoppeld aan jaloezie.
Ze zijn raar omdat jij ze niet begrijpt.quote:Maar ben al meer rare stellingen van jou tegengekomen, laten we het daar maar op houden
Goed voor den internetplassert.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Je druk maken om een lijstje op een of ander forum.
Sta je er niet op?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Je druk maken om een lijstje op een of ander forum.
Net gestemd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:04 schreef maximumrage het volgende:
ik heb nu nog de -450 in de lijst!
Ik giet wel wat bbqsaus over je heen, dan ben je wat beter weg te krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Emm16 het volgende:
Ik dacht serieus dat het over barbecue saus zou gaan hahah, ik ben echt droog.
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn saus doe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik giet wel wat bbqsaus over je heen, dan ben je wat beter weg te krijgen.
Baas in eigen tube.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn saus doe.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:00 schreef maximumrage het volgende:
ik kan mijn naam niet op de bazen lijst http://fok.bbqode.com/bazenusers.php zetten door de fout dat mijn naam niet op fok bestond! de admin heeft mijn toegevoegt en mij toen op -450 gezet voor de lol! ik kan niet op me stemmen omdat de handje daar niet is! ik sta nu onder de lijst met -450
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |