quote:
ik kon mij niet toevoegen en hij heeft dat gedaan en mij op -450 gezet! ik heb niets naar gemaakt!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef chroestjov het volgende:
Correctie, jij hebt het er naar gemaakt.
Iemand is jaloers.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef GhpH het volgende:
Wie heeft dimens en capuchon erin gezet o.o
Vind je haar niet aardig 'fzoquote:
Maximumrage gaf ons 450 stemmen, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik kon mij niet toevoegen en hij heeft dat gedaan en mij op -450 gezet! ik heb niets naar gemaakt!
hou je smoel domme vast bind gek!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Maximumrage gaf ons 450 stemmen, dat was echt fantastisch.
Je gaat nu de geschiedenis in als grootste kutuser allertijdenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik kon mij niet toevoegen en hij heeft dat gedaan en mij op -450 gezet! ik heb niets naar gemaakt!
Ah, nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:21 schreef Flitskikker het volgende:
Ik dacht bijna dat ik op #1 stond.
Ik heb op je gestemd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef maximumrage het volgende:
er staat geen handje bij mijn naam! nu kan ik niet hoger komendit is echt vuil van jou!
Hahaha, goeie zet van onze worstenvriend.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef maximumrage het volgende:
er staat geen handje bij mijn naam! nu kan ik niet hoger komendit is echt vuil van jou!
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:32 schreef maximumrage het volgende:
[..]
de nummer is nog -450! het heeft niet geholpen! kun je nog stemmen??
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.
facebook heb ik niet dat kan nietquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef LethalNinja het volgende:
zet 't op facebook, of zet 't op fok door middel van een uitgebreide OP
nog -450! de admin zet het terug naar -450 nadat ik stemen heb gekregenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck vanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
facebook heb ik niet dat kan niet
Dit is wel dubieus alsmede frappant. Probeer eens bij mij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef maximumrage het volgende:
[..]
nog -450! de admin zet het terug naar -450 nadat ik stemen heb gekregen
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef chroestjov het volgende:
Ik mis een duimpje omlaag functie.
Begrijp je het zelf wel? Of bedoel je dit voor de mensen die de lijst niet kennen?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck van.. Situatie schets, je mening erover blbalbalbalaba. K? Anders moet ik er een slotje op gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |