En ik?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.
ik heb de bericht anders gemaaktquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maak op zijn minst die OP uitgebreider, ik snap d'r geen fuck van.. Situatie schets, je mening erover blbalbalbalaba. K? Anders moet ik er een slotje op gooien.
Thanks, komt eraan.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
De 43ste voor jou. Ik sta erin als Aberkullie.
Werkt primaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Dit is wel dubieus alsmede frappant. Probeer eens bij mij?
Geef je mij ook nog een stem? Dan zoek ik je ook even op.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ga het meteen ff doen.
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Werkt primaDe TS moet niet miepen; het script werkt fantastisch.
Wat maakt het ook uit. Je zou sowieso al niet verder zijn gekomen dan 4.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!
Dat zeg ik; het werkt fantastisch.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
Is dit R+R?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.
ik klikte op ander handjes en dat maakte het hoger! bij mij is geen handje!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bij
Is mijne wel overgekomen dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bij
maak je niet druk dat je alleen als je erop gaat letten.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik klikte op ander handjes en dat maakte het hoger! bij mij is geen handje!
Waarom ben je nu 2.0 geworden?quote:
Top user dit he.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom ben je nu 2.0 geworden?
Ik stem nu wel even op jou en ZarB. Nee echt, dat doe ik voor je!!!
En ik doe het niet eens voor de stemmenquote:
lama, je krijgt er één terug zoete aberkulquote:
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom ben je nu 2.0 geworden?
Ik stem nu wel even op jou en ZarB. Nee echt, dat doe ik voor je!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |