Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:45 schreef maximumrage het volgende:
[..]
HET WERKT NIET!!!! ZIE MIJN ONDERAAN STAAN MET NOG -450!!!
Is dit R+R?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Op jou heb ik ook gestemd bromsnor.
ik klikte op ander handjes en dat maakte het hoger! bij mij is geen handje!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bij
Is mijne wel overgekomen dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Doe eens bij mij dan ik krijg er ook niks bij
maak je niet druk dat je alleen als je erop gaat letten.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik klikte op ander handjes en dat maakte het hoger! bij mij is geen handje!
Waarom ben je nu 2.0 geworden?quote:
Top user dit he.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom ben je nu 2.0 geworden?
Ik stem nu wel even op jou en ZarB. Nee echt, dat doe ik voor je!!!
En ik doe het niet eens voor de stemmenquote:
lama, je krijgt er één terug zoete aberkulquote:
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom ben je nu 2.0 geworden?
Ik stem nu wel even op jou en ZarB. Nee echt, dat doe ik voor je!!!
Ah ja je doet wel zo stoer maar eigenlijk ben jij een erg lieve jongen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
lama, je krijgt er één terug zoete aberkul
[..]
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.
Als ik het me goed herinner heb ik je zelfs aan de lijst toegevoegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.
quote:
Oh oke ik heb op jou gestemd.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik heb op capuchon_jongen, Tropanzia en tong80 gestemd
Ik ben niet lief, ik wil alleen maar in je broekje.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ah ja je doet wel zo stoer maar eigenlijk ben jij een erg lieve jongen.
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik je zelfs aan de lijst toegevoegd.
[..]
[ afbeelding ]
Serieus waarom staat dat dan gekoppeld aan jaloezie. Maar ben al meer rare stellingen van jou tegengekomen, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op mij natuurlijk. Dat ik er wel in sta.
Waarschijnlijk is het afgunst en afgunst komt voort uit jaloezie.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Serieus waarom staat dat dan gekoppeld aan jaloezie.
Ze zijn raar omdat jij ze niet begrijpt.quote:Maar ben al meer rare stellingen van jou tegengekomen, laten we het daar maar op houden
Goed voor den internetplassert.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Je druk maken om een lijstje op een of ander forum.
Sta je er niet op?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Je druk maken om een lijstje op een of ander forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |