Gras is niet altijd groen, maar los daarvan: niet vergelijkbaar. Het enige dat je op basis van deze eerste uitzending enigszins zou kunnen concluderen, is dat in ieder geval déze groep een instelling van lik-me-vestje heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 12:04 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Heb jij een onderzoek nodig om te zien dat gras groen is?
Ik begrijp best dat reactionaire nihilisten dit maar al te graag als waarheid willen. Ook ingecalculeerd.quote:Ik begrijp best dat mensen het gaan ontkennen, dat is ingecalculeerd.
Het zal inderdaad heel selectief zijn geknipt en geplakt, daar kun je vanuit gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 12:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ben alleen wel benieuwd hoe deze vakantie 'verkocht' is aan de deelnemers. Powned kan er natuurlijk ook wat van qua vage beloftes doen aan naieve mensen, waardoor de realiteit afwijkt van het verwachtingspatroon, mensen gaan klagen en dat wordt vervolgens weer selectief gequote en achter elkaar geplakt
Blijft wel amusante televisie
Tuurlijk is daar genoeg werk als je al het vaste persoon eruit gooit en dan opnieuw mensen aanneemt met behoud van uitkeringquote:Ondanks het vooroordeel bij sommige werkgevers is er werk genoeg, volgens Van der Wal. Helemaal in de productiebranche. We moeten soms bedrijven weigeren omdat we niet genoeg mensen hebben.
Nee, wel heb ik een onderzoek nodig om te zien dat overal ter wereld al het gras groen is. Oftewel, het generaliseren van het trapveldje tegenover je huis naar alle grasveldjes in Nederland kan niet zomaar. Dit is ook het geval met de mensen in dit programma. Over hen kun je iets zeggen, maar dat kun je niet zomaar generaliseren naar heel Nederland en alle mensen in de bijstand.quote:Op zondag 8 september 2013 12:04 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Heb jij een onderzoek nodig om te zien dat gras groen is?
Eindbaasquote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb de subs ietwat bewerkt en ze in de video gebrand zodat er caps kunnen worden gemaakt. Ik zal volgende uitzendingen wel opnemen voor betere kwaliteit en daar dan ook de subs inbranden. Als daar animo voor is, natuurlijk.
Ik wilde deze eerste op YT zetten, maar ik kan geen langere video's uploaden door copyrightmeldingen (), dus wie hem op YT kan/wil zetten; be my guest.
https://mega.co.nz/#!LgB2(...)M4ygICpkG7OqmJDlVNGU
En hier dan wat caps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb de subs ietwat bewerkt en ze in de video gebrand zodat er caps kunnen worden gemaakt. Ik zal volgende uitzendingen wel opnemen voor betere kwaliteit en daar dan ook de subs inbranden. Als daar animo voor is, natuurlijk.
Ik wilde deze eerste op YT zetten, maar ik kan geen langere video's uploaden door copyrightmeldingen (), dus wie hem op YT kan/wil zetten; be my guest.
https://mega.co.nz/#!LgB2(...)M4ygICpkG7OqmJDlVNGU
En hier dan wat caps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is beter ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb de subs iets dikker gezet. Volgens mij is het zo wel wat beter leesbaar. Wat vinden jullie?
Dan staat het goed voor morgen.
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
Scheelt in de kosten he. Geen kapper enzo. Hebben ze geld over voor shag (van de lidl)quote:Op woensdag 11 september 2013 07:17 schreef Landgeld het volgende:
Die kale koppen van die kinderen ook. Hoe verzin je het.....nu al crimineel-look-a like.
Lijkt net of ik naar Joods kindjes uit de 2e wereldoorlog aan het kijken ben.
De ondertiteling is afkomstig van Uitzending Gemist (TT888).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |