ik vind het alleen zo jammer dat ze in frankrijk wonenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niet op Fransen.
Doe dan moeite voor je tt, dit slaat kanker noch wal.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme lekker hier heen gaan
Ik was eerderquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Doe dan moeite voor je tt, dit slaat kanker noch wal.
Nou, nu niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Had niet gedacht dat dit zo episch was, echt het niveau probleemwijken
Correctie:quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef marcodej het volgende:
Ze wil niet de eikels uit het vuur halen.
O, jij had wel moeite voor je tt. Mijn excuses.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was eerder
http://forum.fok.nl/topic/2016575
Behalve die van haar man, daar lust ze wel pap vanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef marcodej het volgende:
Ze wil niet de eikels uit het vuur halen.
Pauper TTquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was eerder
http://forum.fok.nl/topic/2016575
Nog een minuut eerder ook... maar Karina wilt niet luisterenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
O, jij had wel moeite voor je tt. Mijn excuses.
en meteen ketsen onder de douche en daar geen GoPro filmpje van hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Behalve die van haar man, daar lust ze wel pap van
Sorryquote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog een minuut eerder ook... maar Karina wilt niet luisteren
Je had hem niet gereekstquote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog een minuut eerder ook... maar Karina wilt niet luisteren
Ja reeks had ik NET snel gedaan en dickie kwam daar net in.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
Ja maar deze stond al in de reeks.
Dit ja.. en dan ook wijzen naar een anderquote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef Pap89 het volgende:
Hoe dan ook, mooie erger tv.
Mooiste dat de meesten (van wat we nu hebben gezien) in iedergeval helemaal geen aanstalten willen maken om ook maar iets aan hun situatie te doen
Dan slaat de paniek toe. En niet zo zuinigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef Pap89 het volgende:
Stereotypen worden weer bevestigd.
Allemaal geen geld.
Maar owee als er even geen shag/bier/vlees is
Echt. Schaamrood op de kaken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef static het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te kijken. Hoe genant dit.
Makkelijk!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kan het niveau van de livetopics van de Rijdende Rechter evenaren.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Pap89 het volgende:
Ze waren niet blij met de service die hen kosteloos werd voorgeschoteld.
Dus zelf maar op pad met hun uitkeringsgeld, maar ownee he, moet er iemand ook echt wat gaan doen en halen?
Daar zijn ze allemaal te goed lui voor.
GENOEG IS GENOEG!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Platina het volgende:
Het is wachten op de eerste: Het is allemaal de schuld van RUTTE in zijn torentje
Bij de Rijdende Rechter bespreken ze dat liever bij de schutting.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is zo'n programma wat bij de koffieautomaten besproken wordt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zulke nutteloze mensen moet je de gevangenis in stoppen.
Echt. Dat die 'ondernemers' ook niet zien hoe goedverdoemme krom hun hele denkpatroon is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik rook niet, zal ik me onder laten tatoeëren of een au-pair nemen?
Ik ben verbaasd dat een au pair voordeliger is dan reguliere kinderopvang.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ook gratis kost en inwoningquote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zulke nutteloze mensen moet je de gevangenis in stoppen.
Wel als je die au pair zwart in huurt ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat een au pair voordeliger is dan reguliere kinderopvang.
Wat een mannetje is dat.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben ook voor de PvdA enzo, maar dit programma laat duidelijk zien hoe godverdomd verziekt dit land is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Paul het volgende:
EIGENLIJK KAN IK DIT PROGRAMMA NIET PIKKEN ALS PVDA-ER
Kind heeft later wel enorme voordelen op de Poolse arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wel als je die au pair zwart in huurt ja.
Echt. Denken in omzetquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Pap89 het volgende:
Die ondernemers hadden een omzet van 1mil p/j met 3 eenmanszaken.
OMZET, misschien draaiden ze wel verlies
En Polen is de nieuwe supereconomie van Europa, dus best handig.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kind heeft later wel enorme voordelen op de Poolse arbeidsmarkt.
wat zouden ze verder doen de hele dag danquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef [url=http://forum .fok.nl/user/profile/343179]n00b13[/url] het volgende:
[..]
Echt. Dat die 'ondernemers' ook niet zien hoe goedverdoemme krom hun hele denkpatroon is.
Echt kapotvies inderdaad. Op een gratis vakantie. In een gratis douche. Met kinderen erbij. Gaan staan ketsen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef DSVM het volgende:
De gedachte dat die 2 net hadden gekets
Echt. Ik begrijp het niet. Mijn hoofd draait overuren over dit probleem.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat zouden ze verder doen de hele dag dan? Anders dan gestressed rondlopen zodat ze niet voor de kinderen kunnen zorgen
Moet je rechts zijn dan als je dit kijkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef n00b13 het volgende:
Maar ben ik nou de enige die Links is en die dit programma echt heel goed vind?
nopequote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef n00b13 het volgende:
Nou, het is duidelijk een programma dat de basis voor het liberale gedachtengoed laat zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je rechts zijn dan als je dit kijkt?
Wat heeft links/rechts er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef n00b13 het volgende:
Jij denkt dat SP stemmers wel begrip hebben voor dit soort mensen?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, het is duidelijk een programma dat de basis voor het liberale gedachtengoed.
powned is toch ooit opgezet als redelijk rechtse omroep?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft links/rechts er nou weer mee te maken?
Weet ik niet!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij denkt dat SP stemmers wel begrip hebben voor dit soort mensen?
Inb4 dit zijn SP stemmers
Ik denk dat behalve dit soort tokkie tuig het niemand normaal vindt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet ik niet!
Er zijn sowieso mensen die dit normaal vinden toch?
Nou, maar ik zie de SP, de PvdA, enzo hier nou niet direct iets aan doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat behalve dit soort tokkie tuig het niemand normaal vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |