GENOEG IS GENOEG!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Platina het volgende:
Het is wachten op de eerste: Het is allemaal de schuld van RUTTE in zijn torentje
Bij de Rijdende Rechter bespreken ze dat liever bij de schutting.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is zo'n programma wat bij de koffieautomaten besproken wordt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zulke nutteloze mensen moet je de gevangenis in stoppen.
Echt. Dat die 'ondernemers' ook niet zien hoe goedverdoemme krom hun hele denkpatroon is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik rook niet, zal ik me onder laten tatoeėren of een au-pair nemen?
Ik ben verbaasd dat een au pair voordeliger is dan reguliere kinderopvang.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ook gratis kost en inwoningquote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zulke nutteloze mensen moet je de gevangenis in stoppen.
Wel als je die au pair zwart in huurt ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat een au pair voordeliger is dan reguliere kinderopvang.
Wat een mannetje is dat.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben ook voor de PvdA enzo, maar dit programma laat duidelijk zien hoe godverdomd verziekt dit land is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Paul het volgende:
EIGENLIJK KAN IK DIT PROGRAMMA NIET PIKKEN ALS PVDA-ER
Kind heeft later wel enorme voordelen op de Poolse arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wel als je die au pair zwart in huurt ja.
Echt. Denken in omzetquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Pap89 het volgende:
Die ondernemers hadden een omzet van 1mil p/j met 3 eenmanszaken.
OMZET, misschien draaiden ze wel verlies
En Polen is de nieuwe supereconomie van Europa, dus best handig.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kind heeft later wel enorme voordelen op de Poolse arbeidsmarkt.
wat zouden ze verder doen de hele dag danquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef [url=http://forum .fok.nl/user/profile/343179]n00b13[/url] het volgende:
[..]
Echt. Dat die 'ondernemers' ook niet zien hoe goedverdoemme krom hun hele denkpatroon is.
Echt kapotvies inderdaad. Op een gratis vakantie. In een gratis douche. Met kinderen erbij. Gaan staan ketsen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef DSVM het volgende:
De gedachte dat die 2 net hadden gekets
Echt. Ik begrijp het niet. Mijn hoofd draait overuren over dit probleem.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat zouden ze verder doen de hele dag dan? Anders dan gestressed rondlopen zodat ze niet voor de kinderen kunnen zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |