Dan slaat de paniek toe. En niet zo zuinigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef Pap89 het volgende:
Stereotypen worden weer bevestigd.
Allemaal geen geld.
Maar owee als er even geen shag/bier/vlees is
Echt. Schaamrood op de kaken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:28 schreef static het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te kijken. Hoe genant dit.
Makkelijk!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kan het niveau van de livetopics van de Rijdende Rechter evenaren.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Pap89 het volgende:
Ze waren niet blij met de service die hen kosteloos werd voorgeschoteld.
Dus zelf maar op pad met hun uitkeringsgeld, maar ownee he, moet er iemand ook echt wat gaan doen en halen?
Daar zijn ze allemaal te goed lui voor.
GENOEG IS GENOEG!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:30 schreef Platina het volgende:
Het is wachten op de eerste: Het is allemaal de schuld van RUTTE in zijn torentje
Bij de Rijdende Rechter bespreken ze dat liever bij de schutting.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is zo'n programma wat bij de koffieautomaten besproken wordt.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zulke nutteloze mensen moet je de gevangenis in stoppen.
Echt. Dat die 'ondernemers' ook niet zien hoe goedverdoemme krom hun hele denkpatroon is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik rook niet, zal ik me onder laten tatoeėren of een au-pair nemen?
Ik ben verbaasd dat een au pair voordeliger is dan reguliere kinderopvang.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ook gratis kost en inwoningquote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zulke nutteloze mensen moet je de gevangenis in stoppen.
Wel als je die au pair zwart in huurt ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat een au pair voordeliger is dan reguliere kinderopvang.
Wat een mannetje is dat.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |