Moet je rechts zijn dan als je dit kijkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef n00b13 het volgende:
Maar ben ik nou de enige die Links is en die dit programma echt heel goed vind?
nopequote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef n00b13 het volgende:
Nou, het is duidelijk een programma dat de basis voor het liberale gedachtengoed laat zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je rechts zijn dan als je dit kijkt?
Wat heeft links/rechts er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef n00b13 het volgende:
Jij denkt dat SP stemmers wel begrip hebben voor dit soort mensen?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, het is duidelijk een programma dat de basis voor het liberale gedachtengoed.
powned is toch ooit opgezet als redelijk rechtse omroep?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft links/rechts er nou weer mee te maken?
Weet ik niet!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij denkt dat SP stemmers wel begrip hebben voor dit soort mensen?
Inb4 dit zijn SP stemmers
Ik denk dat behalve dit soort tokkie tuig het niemand normaal vindt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet ik niet!
Er zijn sowieso mensen die dit normaal vinden toch?
Nou, maar ik zie de SP, de PvdA, enzo hier nou niet direct iets aan doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat behalve dit soort tokkie tuig het niemand normaal vindt.
Laten we politiek er gewoon buiten houden en lekker genieten/verbazenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, maar ik zie de SP, de PvdA, enzo hier nou niet direct iets aan doen.
Maar ik begin te twijfelen aan mijn politieke identiteit!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laten we politiek er gewoon buiten houden en lekker genieten/verbazen
Heel goed idee.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laten we politiek er gewoon buiten houden en lekker genieten/verbazen
quote:
Had natuurlijk dat plaatje moeten zijn waarop die vent die kets beweging met zijn handen maakt.quote:
bij voorkeur met doucheruimtequote:
Die gaan heus niet heel hoog zijnquote:
Same here. Nu pakken ze eens op een scherpe manier mensen die dat daadwerkelijk verdienen. Rutgers aanpak vond ik zo stukken prettiger. Lijkt een goed programma te zijn, benieuwd hoe dit verder gaat.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat n volk![]()
Normaal gaat bij alles van powned mn nekharen overeind, maar met deze benadering was ik t wel soort van eens!
Er is zeker iets aan te doen denk ik: Simpele regels:quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef ohnikua het volgende:
Overigens ben ik ook meer links dan rechts n00b. Je moet niet de fout maken iedereen die een uitkering heeft nu zo te zien. Maar Powned legt hier wel duidelijk het deel van de uitkeringstrekkers bloot die wél zo zijn. Zolang ze zelf niet gaan generaliseren (wat ze vooralsnog niet doen, en ze hebben ook relatief veel autochtonen genomen), vind ik dat ze hier een goed maatschappijkritisch programma neerzetten waar zowel links als rechts iets aan zou willen doen. Voor zowel links als rechts is het echter bijna geen opgave om met dit soort stumpers echt iets aan te kunnen, vrees ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |