En je denkt dat de VS dat niet allemaal mooi in de gaten gehouden hebben met (waarschijnlijk meer dan) een satelliet?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef practics het volgende:
[..]
En je denkt dat alle belangrijke militaire doelwitten niet zijn verplaatst/opgeruimt? Zodat de schade beperkt zou zijn?
[..]
Lijkt me vrij lastig.
Wat wil je precies beperken als je tegenover de VS staat? Ze gaan in ieder geval de luchtmacht vernietigen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef practics het volgende:
[..]
En je denkt dat alle belangrijke militaire doelwitten niet zijn verplaatst/opgeruimt? Zodat de schade beperkt zou zijn?
Ze zullen militaire vliegvelden bombarderen om zo het Syrische militaire apparaat ernstig te verzwakken. Dit gifgas onzin verhaal is perfect omdat ze nu een excuus hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee joh, militaire bolwerken?
Ik kan ze niet opnoemen daar maar goed, ze zullen het wel ''beter'' weten...
"Soeverein land" wordt er altijd bij gehaald, elke land is soeverein. Dus laat dat maar voortaan wegquote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, ik heb wat geks gezegd. Syrië is geen soeverein land?
Nee. Het is een soeverein land, en je kunt niet op eigen houtje een soeverein land gaan aanvallen en dan over democratie beginnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Soeverein land" wordt er altijd bij gehaald, elke land is soeverein. Dus laat dat maar voortaan weg
Natuurlijk wel. Je mag Noord Korea ook aanvallen dat volgens jou wss ook een soeverein land is.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Het is een soeverein land, en je kunt niet op eigen houtje een soeverein land gaan aanvallen en dan over democratie beginnen.
Bij mijn weten heeft het regeringsleger chemische wapens steeds verplaatst naar locaties die zo ver mogelijk van de vijandelijkheden liggen. In de OMGEVING van Damascus waren enkele locaties waarvan werd vermoed dat die dergelijke wapens bevatte. Maar nadat Israël die opslag bombardeerde, en Al Qaida juist daar volop actief is geworden, is het twijfelachtig of die troep daar nog ligt, dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet toch niet exact waar. Het is bekend dat de chemische wapen depots van Assad daar liggen.
En wie heeft jouw verteld dat je Noord-Korea op eigen houtje mag aanvallen?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je mag Noord Korea ook aanvallen dat volgens jou wss ook een soeverein land is.
lol.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
Noord Korea is een slecht voorbeeld, dat land verkeerd technisch gezien nog steeds in oorlog met de Verenigde Naties
Syrië zou een voorbeeld aan Noord-Korea moeten nemen en artillerie op Tel Aviv richten ipv raketten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
Noord Korea is een slecht voorbeeld, dat land verkeerd technisch gezien nog steeds in oorlog met de Verenigde Naties
Dan ook ingrijpen in Israël als ze weer eens wat Palestijnen vermoorden.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Terug naar Syrie idd. Duidelijk is dat Assad al over de lijn was gegaan tijdens de demonstraties. Dat alleen al zou genoeg moeten zijn om in te grijpen.
itt Noord Korea en Seoul zou Syrie Tel Aviv zelfs nog wel moeten kunnen raken met Artilleriequote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef Baws het volgende:
[..]
Syrië zou een voorbeeld aan Noord-Korea moeten nemen en artillerie op Tel Aviv richten ipv raketten.
Een beetje blaffen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe Rusland gaat reageren, ik lees zo veel verschillende berichten
Hoogstens een verbale reactie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe Rusland gaat reageren, ik lees zo veel verschillende berichten
je kunt van de baan van de granaten terugvolgen naar de bron en terugschietenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Peunage het volgende:
Valt er helemaal niks te doen tegen artillerie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |