Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar als ze een nucleaire bom kapotschieten zijn allemaal dood, toch?
Wat was die gifgas vuur bom dan? Ik dacht dat ze zeiden ergens op het nieuws dat dat ook nucleair wasquote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen wapenexpert (heel erg verre van), maar volgens mij heeft Assad geen nucleaire bommen.
Nee. Gifgas is gifgas, een daar ga je sowieso dood van. Geen extra nucleaire component nodig lijkt me. Maar zoals ik zei: ik ben heel erg verre van een wapenexpertquote:Op woensdag 4 september 2013 23:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat was die gifgas vuur bom dan? Ik dacht dat ze zeiden ergens op het nieuws dat dat ook nucleair was
Ah, oke.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. gifgas is gifgas, een daar ga je dood van.
Wat zou Rusland's belang daarbij zijn?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:14 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Maar die woorden, in die quote, sluiten zelfs niet uit dat Rusland reageert door Amerikaanse raketten die afgevuurd worden richting Syrië, uit de lucht te plukken. Waarbij nog steeds fier overeind blijft, dat Rusland geen plannen had voor oorlog, zoals Lavrov in die quote zegt. Maar toch moeilijk heen konden om het feit dat anderen die plannen blijkbaar wel hadden.
Ja, maar dat is niet "genoeg". Hele Congress moet instemmen (de meerderheid bedoel ik, en niet alleen een commissie)quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ah, oke.
Commissie had mee ingestemd las ik net.
Wat krijgen we nou, goede journalistiek van de NOSquote:Op woensdag 4 september 2013 23:22 schreef Breekfast het volgende:
Zit net even op NOS.nl naar een video te kijken van wat ontmoetingen tussen Obama en Poetin, maar die 2 mogen elkaar dus echt niet. Die lichaamshouding naar elkaar toe![]()
http://nos.nl/video/54783(...)poetin-en-obama.html
Dat ze Assad in het zadel willen houden? Iets met gasleidingen, en een boel wat nog meer geopperd is door deze en gene? Gezichtsverlies zoals waar de VS kennelijk erg bang voor is?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat zou Rusland's belang daarbij zijn?
Niemand is gebaat bij een dergelijke escalatie. Putin doet gewoon mee met het geopolitieke pokerspelletje zoals dat al decennia gebeurt. Vlootje sturen, beetje grommen, meer niet.
Assad blijft toch wel in het zadel.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze Assad in het zadel willen houden? Iets met gasleidingen, en een boel wat nog meer geopperd is door deze en gene? Gezichtsverlies zoals waar de VS kennelijk erg bang voor is?
1.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Assad blijft toch wel in het zadel.
De Russen gaan echt geen gewapend conflict riskeren voor een wanbetaler.
Zoals?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1.![]()
2. Wel als ze (veel grotere) belangen zouden hebben waar ze die wanbetaler voor "nodig" hebben lijkt me..
Dat verhaal kende ik alquote:Op woensdag 4 september 2013 23:52 schreef Nibb-it het volgende:
Vladimir Putin says Russia could back Syria intervention if UN approves
Russia would not rule out punitive strikes on Syria if it can be proven that government forces used chemical weapons, President Vladimir Putin has said. (Telegraph)
We gaan vast een beetje terugkrabbelen om niet in diskrediet te vallen bij Bashar's opvolger.
Geen idee. geen Ruslandexpert. Maar ik sluit niet uit dat die er zijn.quote:
Ik was er vanmiddag ook niet, ben er net een halfuurtje denk ik. Heb het elders gelezenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Oh oké. Ik heb al dat ge-emmer van vanmiddag niet teruggelezen.
Dat stond hier alquote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
Kerry: Arab countries offered to pay for invasion
Secretary of State John Kerry said at Wednesday’s hearing that Arab counties have offered to pay for the entirety of unseating President Bashar al-Assad if the United States took the lead militarily.
“With respect to Arab countries offering to bear costs and to assess, the answer is profoundly yes,” Kerry said. “They have. That offer is on the table.”
Asked by Rep. Ileana Ros-Lehtinen (R-Fla.) about how much those countries would contribute, Kerry said they have offered to pay for all of a full invasion.
“In fact, some of them have said that if the United States is prepared to go do the whole thing the way we’ve done it previously in other places, they’ll carry that cost,” Kerry said. “That’s how dedicated they are at this. That’s not in the cards, and nobody’s talking about it, but they’re talking in serious ways about getting this done.
http://www.washingtonpost(...)6c-876e-2467ba30e5e3
WACHT: wellicht heb ik het elders al gelezen, excuses.quote:
Ik heb het ook niet voorbij zien komen...quote:Op donderdag 5 september 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WACHT: wellicht heb ik het elders al gelezen, excuses.
Zijn die Amerikanen toch ergens goed voor.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:08 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet voorbij zien komen...
OT:
Van wereldmacht tot een uitgerangeerde huurling, in dienst van fascistoïde wahabieten...
Zijn ze wereldmacht af dan? Denk het niet helaas..quote:Op donderdag 5 september 2013 00:08 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet voorbij zien komen...
OT:
Van wereldmacht tot een uitgerangeerde huurling, in dienst van fascistoïde wahabieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |